September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Wat heb ik onthouden...

Noor: een aanval van 2 kanten moet succes hebben bij de Belastingdienst. Well done :D Hoop dat jullie binnen max. 2 weken (dat moet toch wel lukken daar?) al het geld retour hebben. Eikels :x (zij dus!)

Pris: zit je vader te wachten op nieuws, schiet het niet op :( Verdorie. Vandaag wellicht? Peuter maar even laten uitrazen buiten - hier om 04:45 uur een boos jongetje dat niet wilde slapen en pas 3 kwartier later in slaap viel (tot half 9.) Vermoeiend ;)

Gonzo: nogmaals fijn je weer te zien hier :)

Joyce: hoe is jouw week gestart, meid?

Rootje: Bastiaan naar Urologie dus. Ga direct gauw op je site kijken. Hoop op mooie berichten! Kus!

Saskia, Virginie, HelloKitty, Sophie en anderen... where are you?

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Dan nog een update vanaf hier.

Gisteren naar de gyn (ik kom nu niet meer bij de verloskundige, ben 'medisch,' maar bel haar weer als ik ga bevallen) en ik kreeg dr. Brouwer...
    Een beer van een vent, handen als kolenschoppen en aanvankelijk wat stuurs, maar een heerlijke droogkloot :D Echt mijn soort mens :D
    (leuk detail w.b. de handen: vader was VEEHANDELAAR)

Beeb is behoorlijk ingedaald, hij schat haar ook rond de 6, 7 pond. Lichter dan Ollie (3780 gram), al kon dat nog gaan veranderen in de komende weken, zei hij nuchter :D

Mijn gesprekken met de fysio over verticaal bevallen (wat ik bij Ollie ook zo fijn vond door de bekkenpijn) nam hij heel serieus (i.t.t. sommige van zijn collega's) en het staat voorop mijn dossier nu: dat bed mag verticaal en ik mag zittend bevallen als dat gewoon kán. Punt.
    Wat een ópluchting ;)
    Ging met een lekker gevoel weg (al zei hij wel over deze bevalling na het lezen van mijn dossier: "Dit keer mag je niet zo lang meer persen, hoor. Na een uur wordt het een keizersnede." Ai :()

Goed, vandaag 37 weken. Ik wil maart halen, want februari is, zoals jullie wellicht weten, een rotmaand voor me. Gisteren was het 9 jaar geleden dat mijn vriend stierf - daar heb ik eventjes bij stilgestaan, maar niet lang, want ik was met Ollie en de raceauto's bezig :D Heerlijk, het leven gaat immers door :) Februari is voor mij wintertijd... kaalheid... dus gráág op naar maart :)

Noor: de film was "Percy Jackson and the Lightning Thief," een soort Harry Potter-film, helemaal leuk en een lekkere Sean Bean in beeld (goed man, zo'n celstof matje op de bioscoopstoel :D
    *Darce, doe niet zo ranzig* :x

3. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    herkenbaar, dat hd ik ook van matthew afgelopen zaterdag. Hij is gewoon niet echt te genieten!
    Maar de volgende dag is hij ineens lief en slimmer/wijzer geworden :$

Sterkte vandaag! x

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    #884 miranda040172, 23 feb 2010
    Laatst bewerkt: 23 feb 2010
    Je hoopt dus volgende week woensdag 3 maart bevallen van je schattige heidi :D

Als het wel zo is, ga je me dan wel 'n smsje sturen, want ik wil je handje vasthouden bij het wegpuffen :p:D

Fijn dat je verticiaal mag bevallen ... je beeb moet 5 dagen in je buik blijven zitten en dan wordt een maart-kindje!!!

5. Pris

Pris Fanatiek lid

#885 Pris, 23 feb 2010
    Laatst bewerkt: 23 feb 2010
    @ Darcy Maart ga je wel redden hoor!!!!!!!
    Je bent ''pas'' 37 weken,die kleine meid blijft nog wel even zitten.

@ Miranda Thanks.
    Hij ligt nu op bed...is nog niet helemaal stil boven. Hopelijk een lekkkere lange tuk.

Ik kom later weer ff!

6. Pris

Pris Fanatiek lid

eigenlijk moet ik een heleboel doen nu..................maar heb geen zin :);)

7. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahaha, Darcy, kom niet meer bij hier van jouw verhaal over de Veehandelaar met 'grote' handen ;) En natuurlijk je celstofmatje niet te vergeten in de bios :D
    Ik vind 19 of 20 maart wel een mooie datum :) 19e was ik uitgerekend van Timo, maar hij kwam natuurlijk de 20e! En tenslotte is 20 maart de dag dat de lente begint :D
    Hier lekker mn weekje begonnen! Vandaag extra gewerkt, morgen lekker dagje vrij!
    Donderdagavond worden onze borsten afgetekend voor de borstvergroting :D Ben benieuwd hoeveel cc ik kan krijgen en wat natuurlijk mooi staat. Wat ik vooral belangrijk vindt is dat mn borsten in verhouding moeten staan met mn lichaam, dus zo natuurlijk mogelijk! Meiden, vindt het zó spannend allemaal, maar zó leuk!!!

Rootje: Las gisteravond nog je verhaal op de site hier, was ook nog laat online ;) Jullie hebben echt een prachtig ventje hoor, die enorm sterk is. Ga zo weer ff je site doorlezen of er vandaag nog ontwikkeliingen zijn geweest. Denk echt elke dag aan jullie! Knuf!

Pris: En vanmiddag toch nog wat gedaan of lekker lui geweest ;)
    Hoe is het nu met je vader? Nog steeds wachten op een oproep?
    Mijn schoonvader heeft precies een jaar geleden 8 omleidingen gehad, bij hem had het geen zin meer om te dotteren. Gelukkig is alles goed gegaan en is hij weer de oude! Een dotterbehandeling is gelukkig een kleinere ingreep dan een by-pass, waarvan je veel sneller van hersteld bent! Kweet zeker dat alles goed komt en dat hij zich straks als herboren voelt, dit hoor je dikwijls zo vaak!

Tot later weer...

8. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Ben ik weer!:D
    Ro, aan je verhaal te lezen ziet het er idd allemaal erg gunstig uit voor de kleine Bastiaan! En de tekening schetst ook een hoop duidelijkheid zo! Wat een plaatje is hij om te zien zeg en zó tevreden!
    Hoop voor jullie dat hij morgen al geopereerd kan worden, want je kan het denk ik maar beter zo snel mogelijk gehad hebben.
    Hoe is het verder met jou? Trek je het allemaal nog een beetje?
    -X-

9. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Rootje, veel succes voor morgen. het adres wat op je site staat, klopt dat??

Darcy, 7 maart is ook een heel mooie bevaldag :)

Verder niks terug gelezen, vandaag een bleh dag, tv stuk, nu een vervangende maar de afstandsbediening doet het niet dus nu elke keer netjes van de bank af, terug naar vroeguhhhh..
    Misschien kunnen ze hem maken, zo niet dan is Arjan blij, kan ie een platte tv kopen van zijn bonus (oprotpremie)
    Vorige keer tijdens verlof de ketel stuk, mag niet meer met verlof denk ik..
    Veel hoofdpijn vandaag, dat krijg je na 2 goede nachtrusten, komt alles eruit. Sarah niet lekker, veel huilen.
    Dus nu ga ik even chippies eten (ander eten krijg ik niet meer weg, ben alweer afgevallen dus die calorieen komen goed van pas).
    BIj de vk was alles goed, buik aan de kleine kant (vorige keer nog aan de grote, is ook nooit goed, haha), vk gaat even overleggen met de gyn over het wel of niet observeren van beebje ivm slaappillen. En misschien over 2 weken inleiden, moest ik maar eens over nadenken..IEKS, das snel

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
  11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Bekijk bijlage 53770

ernie, kunst met een grote K
    Nu heb ik de smaak te pakken en ben ik bezig met een schilderij voor de babykamer

12. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@anoek, ja het adres op de site klopt.

De update van vandaag staat er weer op. We weten nog niet zeker of er morgen een update komt. Dat ligt er aan of er een van ons naar huis gaat of dat we allebei in het WKZ blijven. Ik kan wel vanuit het ziekenhuis jullie in ieder geval laten weten hoe het gegaan is.

Tot snel weer meiden, ik ga m'n bedje in, ben kapot en morgen nog een spannende dag te gaan.
    Bye

13. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Lieve Rootje, gisteren niet de kans gehad online te komen en maandag lag ik er zelf al om 1900 in omdat ik niet lekker was.
    Denk niet dat je dit nog leest, maar wil jullie heel erg veel succes en sterkte wensen vandaag! Mijn gedachten zijn bij julie!!!

14. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    anoek: wat een leuke foto van de jarige jet!!! en ontzettend leuk het schilderijtje van Ernie!!

15. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    enneuh: ík was erg?!?!?! :D;):D;)
    hahahaha

fijn dat je zo'n goede controle hebt gehad bij de gyn, geeft vertrouwen!! Moest errug lachen om je grote handen - veehouder-verhaal, sorry ;)

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Pris: inmiddels iets gehoord?? Duurt wel lang zo hoor!!! Sterkte!!

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Goedemorgen lieve meiden

Vannacht Sarah met een dichte neus, zo zielig, de hele tijd mama mama.. Heb haar bij me i bed gelegd en ze bleef zo stil liggen met de ogen dicht maar slapen lukte niet. Toch maar weer in haar eigen bed gelegd en toen is ze lekker in slaap gevallen, ze kwam zelf met de neusspray aanzetten : mamma, neusje...
    Nu een rood oogje en snotterneusje.

Ik wilde voor Sarha een kado geven voor als de baby er is (dus dat ze een kadopvan haar broertje krijgt zeg maar), zou dit iets zijn:
    Bekijk bijlage 53849

op het kdv speelt ze er zoveel mee en straks kan ons mannetje er ook nog iets mee.

18. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Rootje, nogmaals succes, en je hoeft ons geen update te geven hoor, zorg jij maar eerst voor je mannetje en gezin. Duimen draaien! Knuf

19. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    anoek: ik denk dat Sarah zich daar zeker mee zal vermaken!!!!
    Gaaf!!!
    Wij hebben hier indertijd ook een kadootje aan Isa gegeven, maar moet eerlijkheidshalve bekennen dat ik niet meer weet wat... OEPS

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    beterschap voor Sarah, hoop dat ze snel weer in orde is!!

Deel Deze Pagina