September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Tjeez... ik ben helemaal een beetje teleurgesteld nu :(:(

:D:D:D:D:D:D:D

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ja, maar als je bedenkt dat we zélf gemiddeld een pond per week aankomen nu, dan klopt het wel :D

Fijn dat de echo goed was. Wat is je uitgerekende datum nu, of hebben ze daar niet naar gekeken op de groeiecho?

(Fijn dat je halve dagen werkt, trouwens)

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ik lees normaal alle bijdragen en post dan in 1 keer, maar mijn geheugen is een zeef. Sorry dus als je me tig keer voorbij ziet komen met quotes ;)

Virginie, ik zal je de foto mailen (tenzij Miran dit al heeft gedaan) - wat gek, ga meteen kijken of je wel goed in mijn "forumgroep" onder Contacten staat.

Vandaag is Ollie naar de opvang, man aan het werk en ik ga aan de studie. Vanmiddag ook even lekker tukken, heerlijk. Vannacht ging wel, maar ik merk dat die hormonen voor lichte nachtrust én veel dromen zorgen.

Rootje, hoop dat jij ook een beetje kunt bijslapen vandaag. Zowel bij jou als bij Virginie rommelt het stevig, las laatst dat die weken van voorweeën bij een 2e kind heel vaak voorkomen... vermoeiend, hoor.

Fijne dag allemaal!

4. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Mogge meiden!

Hier een heerlijk uitgeslapen mama :) (en dus nog zonder baby).
    Ik heb ondanks toch regelmatig wat voorweeen vannacht heel goed geslapen en heerlijk uitgeslapen tot half 10. Dat doet een mens goed hoor.
    We waren gisteravond nog snel even naar de gardo babysuperstore geweest, ze hadden daar een meerijdplankje voor 15,- Dat wilden we even kijken en hebben hem ook maar gekocht. Kan Marissa straks tenminste meerijden als we gaan wandelen met krummel. Anders kan ze namelijk net niet in de kinderwagen kijken nog.
    Maar tijdens het lopen voelde ik wel dat al het voorwerk niet voor niks is, het voelde alsof krummel al weer een stuk lager ligt dan vorige week. Ben wel benieuwd of ie nu al ingedaald is eigenlijk...

ZO dan ga ik nu mezelf maar eens nuttig maken en wat was doen :)
    Tot later meiden!

5. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Goedemorgen meiden,

gewoon effe om te melden dat ik nog steeds rondloop zonder baby, af en toe harde buiken/voorweeën en constant ongi krampen, voor de rest niets dat er op wijst dat ik vandaag ga bevallen.. :(

Ik reageer vanmiddag, moet er nu vandoor!!! Tot later!

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy: hoe je uitlegt en omschrijft over een hond nemen in huis. Het is echt heel goed om na te denken als je een hond in huis neemt. Van je argumenten is heel duidelijk.

Daarom wil ik nog geen hond in huis nemen, wel wil ik ooit een hond in huis nemen, maar niet nu.

7. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ja idd ik zie geen beebs van Rootje en Virginie, blij dat jullie lekker geslapen hebben! Dat is belangrijk! x

8. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Miranda & Darcy: Dankjewel voor de mail!! :)

@ Rootje: Fijn dat je hebt kunnen uitslapen, altijd lekker! :D Ik denk niet dat we vandaag gaan bevallen trouwens.. ;) Ik in ieder geval niet!

@ Noor: Haha, ja, je reputatie van brave huismoeder ben je nu wel kwijt!!! :D:D Leuk toch, zich 18 blijven voelen, eeuwig jong!

@ Miranda: Haha, zalig zo'n vrijgezellenbestaan met feestjes en mannen en gewoon je zin doen! Helemaal gelijk dat je er zo van genoten hebt. En verstaanbaar dat je het af en toe mist, ook al ben je heel gelukkig nu met Jeroen en Matthew.
    Mijn vriend en ik zijn 26, maar zijn dit jaar al 10 jaar :)$) samen, waren 16, was ook meteen redelijk serieus, dus toch wel een stuk jeugd ed. gemist. Heb ook een tijdje een dip gehad eigenlijk, had téveel het gevoel vanalles te missen.. Ach ja, ben gelukkig nu, je kan niet alles hebben natuurlijk.

@ Darcy: Mooie foto van jou en Jen, jullie zien er allebei super uit!! Voor herhaling vatbaar dus. Lekker aan de studie? :)

Mijn geheugen laat me even in de steek, weet het niet goed meer.. :)

9. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    :$ Ik heb niet lekker geslapen hoor!!! Absoluut niet. Weer teveel wakker geworden en Keld was al een feestje aan het houden op z'n kamer om 6u15.. Heb vanmorgen nog wel anderhalf uur bijgeslapen.

10. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@virginie, tja, ik heb vandaag wel lekker veel in huis kunnen doen zonder marissa in de buurt, maar ik heb ook echt niet het gevoel dat ik vandaag ga bevallen.
    Dus zullen we dan maar weer een nieuwe afspraak maken voor morgen :) of komt zondag beter uit bij jou, mag ook hoor. Liever niet de 26e en de 30e dan hebben we al verjaardagen :)

11. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland

Hihi, euh ja, doe ook rustig aan, maar het verlangen naar een hond blijft ;) En dat van een briefje meenemen is een goeie tip, want je weet idd maar nooit...

12. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Rootje: Hier ook gepoetst enz (misschien helpt het wel??!:p), maar ook niets hoor. Wel constant krampjes en steken enz.. maar niets waaruit ik moet opmaken dat ukkie vandaag komt. Kan natuurlijk altijd uit het niets komen, maar ik vermoed dus van niet.

Wat zijn we erg hé, we zijn nog niet eens aan de uitgerekende datum! :) Maar dat wachten.. ;)

Voor mij is elke dag goed hoor, liever zo snel mogelijk, maar persoonlijk gok ik op 2 februari, ik weet niet waarom. Nog 2 weken dan, haha, mijn man vindt het een minder goed idee!!

13. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

pfff, ik vind 2 februari wel een beetje dicht op mijn verjaardag hoor :) Maar ja, vooruit, liever 2 dan 20 februari :) Hoewel ik het liever nog in januari zou willen hoor...
    Ja echt wel erg inderdaad, nog niet eens op de uitgerekende datum en nu al zo ongeduldig... maar ja, dan moeten ze ons ook maar niet eerst voorhouden dat we de 40 weken zeker niet gaan halen!

14. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Rootje: Het is niet zo dat ik op 2 februari WIL bevallen, maar het is een gevoel, dus liefst nog in januari (22 ofzo?? :D;)).

Dat is het ook een beetje, je denkt heel de tijd, half januari heb ik de baby zéker in mijn armen, dan haal je dat, gelukkig, maar dan mag het ook wel gaan komen.

Ik heb heel weinig geduld, maar als je niet weet wanneer, dan is het nog moeilijker hoor! Nou ja, ik moet stoppen met zeuren, het helpt namelijk toch niet. :)

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Rootje/Virginie, wat rot is dat wachten dan toch, he... Ik hoop dat het snel mag gebeuren voor jullie!

16. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik weet nog toen ik op vrijdagavond 28 sept 07 tegen jeroen zei dat ik 'n voorgevoel had om morgen gaan bevallen.
    's Naachts brak de vliezen en zaterdagmiddag heb ik Matthew in mn armen....

Dus je beebs en Virginie's beebs komen vóór 1 februari uit jullie warme buik!

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Rootje: was marissa op de uitgerekende datum geboren?

@ Virginie: was Keld op de uitgerekende datum geboren?

18. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Hoi meiden,

reageer even snel, moet zo Jesse uit bad vissen (is met papa in bad).

@Marsab: gecondoleerd en sterkte de komende tijd.

Vandaag de uitslag van mijn bloedtest gehad en ... dit keer geen zwangerschapsdiabetes en een prima hb. YES!! Was wel bang dat het weer diabetes zou worden, maar gelukkig en prima score. Nu fijn weekend vieren.

Tot snel.

Simke

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Goeiemorgen meiden...

Ben hier te vroeg....
    Geen beebs van Virginie en Rootje ....?

Straks rond 12 uur zijn Matthew en ik weg naar mijn moeder toe (ca 1 uur rijden)...dus geen forum voor me....pas 's avonds of zo :)

@ Simke: wat goed dat het alles goed met je gaat.

Matthew slaapt nog in zn eigen bedje sinds 4 dagen....eindelijk...jeroen is nu op zn werk en mijn 1ste bakkie koffie is op....ga nu eerst ff een grote boodschap achterlaten in de wc ahummmie voor mn smerige details.....tozzzzzzzzo xxxx

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    :D:D:Dkoffie op, grote boodschap dient zich aan :D:D:D
    Ben je daar maar weer vanaf :)

Fijn dat hij lekker in zijn eigen bedje slaapt nu!! Hopelijk blijft dat zo!!!

Virginie/Rootje: twee zondagskindjes is ook leuk!! ;)

Simke: wat fijn de goede uitslag!!!!

hier ook lekker mijn eerste bakkie op :) én twee kaiserbroodjes met kaas.
    Ga zo maar eens douchen en dan met de kids een boodschapje doen (toiletpapier is bijna op, dus voordat er zich hier een paar grote boodschappen aandienen van vader, moeder en dochter maar even snel scoren :))
    Vaders ligt nog op bed (for a change :x)
    maar als het goed is gaat die vanmiddag voor een andere auto kijken.
    Er zitten namelijk een aantal dure reparaties aan te komen, 1300 euro en het is zonde om die in onze oudere dame, Mw Citroen, te steken. Jaren van trouwe dienst en plezier heeft ze ons bezorgd maar nu is ze wel bejaard aan het worden. Dús, we hebben onze zinnen gezet op een Citroen Xsara Picasso, een échte familieauto :D
    we hadden een station, maar deze is ook erg ruim!
    Ben benieuwd!!
    Potverdorie wat is het toch een geld steeds allemaal....
    maarja, hopelijk heb je er dan ook weer jarenlang plezier van!!

Deel Deze Pagina