@ Rootje: Blij dit te lezen hoor meid! Geniet van jullie gezinnetje en hopelijk gaat het nuenkel de goede kant uit!
Virginie, jij was er ook vroeg bij vandaag.. Isa 5 jaar. Van harte gefeliciteerd en een hele leuke dag vandaag. Darcy, fijn he zo'n draaiend kindje........ Onze uk heefr besloten om me nu vooral in de nacht lastig te vallen. Die zal ook wel denken, mama is toch wakker, is wel zo gezellig als ik dat ook doe. En zo is dat! Spannend voor jullie zeg, als ik jou was zou ik morgen gaan bevallen (haha, nu weten jullie de datum ook als jullie even tellen) Moons, 40 weken............. succes alvast met de bevalling en we zijn benieuwd hier. Slaan.. Sarah doet het soms maar schrikt daar dan zelf zo hevig van dat ze gewoon begint te huilen en me dan een dikke knuffel geeft. Ik pak dan wel haar handje vast en zeg dat dat niet mag. Ik sla niet terug, vrees dat ze dat niet snapt. Als mama dat doet mag ik het toch ook zal ze dan denken (geen idee, ik dnek ook echt dat dat per kindje verschillend is). Ik merk wel dat het een soort van onmacht is, doet ze als ze erg moe is en het dan allemaal even niet lukt. Tja, en als ik mijn karakter bekijk, als ik echt kwaad word gooi ik ook met dingen. Al heb ik in al die jaren dat ik rondloop wel geleerd om me te beheersen (goed van me he ). Komt gelukkig maar een keer of 3 per jaar voor. Sarah is bij opa en oma logeren. Wij hebben gisteren een nieuwe tv iuitgezocht. Moeten hem morgen nog wel gaan kopen. We twijfelden tussen 2 types, een samsung en een philips amylight maar die laatste was meteen 400 euro duurder. Dus nu besloten om de samsung te kopen en een nieuwe kleine tv voor boven (die van ons nu heeft een hele irritante pieptoon). En bij de ikea een kastje halen dus morgen mag Sarah nog even bij oma en opa spelen. Ze vindt het daar geweldig en ik hoorde al dat ze geverfd hadden dus die komt helemaal niks te kort. Ik ga weer een poging wagen om te slapen, ik lig me toch te malen vannacht, vreselijk. Heb 2 uur geslapen en werd toen weer wakker en sinds toen gaan mijn gedachten alle kanten uit, grrr. Maandag is de crematie van de zoon van de arts en ik weet nog niet zo goed wat ermee te doen. wel of niet gaan. Het zal erg druk worden en zo lang staan lukt me niet meer zonder om te vallen en emotioneel ben ik nu al helemaal een wrak. Zo, welterusten allemaal weer en tot vanmiddag weer een keer
Mogguh, girlies Anoek, lijkt mij dat je zoiets heftigs als die uitvaart niet zou moeten doen maandag. Je bent er sowieso mee bezig, maar om je dan ook nog fysiek tot het uiterste te drijven... nee. Wat veel en veel fijner is (ik spreek uit ervaring), is om een fijne kaart te ontvangen als de uitvaart en grote drukte voorbij zijn en men het normale leven weer hervat. Dit zal je arts ook zeer waarderen, meis. Rootje, heerlijk dat jullie naar huis mogen vandaag! En nu maar afwachten hoe het verder moet met de katheter en eventuele verdere ingrepen. Hoop dat jullie dit weekend een beetje kunnen bijtanken in eigen omgeving. Hondje zal ook blij zijn om jullie weer te zien, niet alleen Marissa Ik heb een slecht humeur vandaag. Gewoon, uit m'n hum. Ochtendhumeur gehad... en een kort lontje... onrust... Ga het héél kalm aan doen vandaag
@ Noor: gefeliciteerd met ISa's 5e verjaardag!!!!! Deze keer geen sneeuw, maar koud en zonnig! @ Virginie en Anoek: 's nachts wakker... das minder.... @ Rootje: fijn dat jullie naar huis mogen. Lekker in jullie vertrouwde omgeving! Echt fijn voor Marissa! @ Darcy: stekenpijn....je heidi daalt steeds verder naar beneden....spannend....rothumeur...kijk ff lekker naar strakke blauwe lucht buiten in onze zaanstreek, met blije, koude zon! De lente komt heel snel dan word je heus weer vrolijk! Gisteren bij vriendin op bezoek, gezellig, Matthew gedroeg zich zoet. Eenmaal terug weg naar huis sliep Matthew in de auto, ik heb hem gewoon daarna in het winkelwagen neergelegd, hij sliep gewoon door terwijl ik ging boodschappen doen (LOL). Zo heb ik voor hele weekend gedaan zodat ik vandaag niet naard e winkel hoef Vanavond komt mn getrouwde stel bij ons eten, gezellig! Ga zo ff stofzuigen, de was ophangen, broodje eten, wc schoonmaken, douchen, dan met matthew ff de stad in, even lekker wandelen!
@ Anoek: Haha, ik heb dan ook een baby die 's nachts graag gevoed wordt . En aangezien ze niet meteen zin had om te slapen en de laptop nooit ver weg is.. Minder leuk is dat jij niet goed slaapt.. Nieuwe tv, altijd leuk! Veel plezier! @ Miranda: Lekker makkelijk als hij slaapt . Veel plezier vanavond! @ Darcy: Hopen dat je je straks wat beter voelt..
Ella is 1 maand vandaag!! Wat gaat het toch zo ontzettend snel, ik wil het niet!!! Aan de ene kant heb ik het gevoel dat ze er altijd is geweest, maar aan de andere kant lijkt het alsof ik gisteren ben bevallen. Het was zo ontzettend heftig, emotioneel, ik wou dat ik dat gevoel kon vasthouden, wat spijtig genoeg onmogelijk is.. O ja, iets anders, Keld is ingeschreven op school, 19 april is zijn eerste dag. Zal het ook nog moeilijk gaan hebben dan. Hij vond het klasje heel leuk, veel speelgoed ed. Ook zit hij in dezelfde klas als een jongen die ook op het kdv zat, dus dat is wel fijn. Gelukkig beseft hij nog niet echt wat dat is, school, ik ben er meer bang voor dan hij, momenteel. In de Paasvakantie een boekentas en een brooddoos gaan kopen, daar kijkt hij wel al naar uit! Fijne dag iedereen!!!
Noor: Van harte gefeliciteerd met Isa haar 5e verjaardag! Wow, wat vliegt de tijd hé! Maak er een hele gezellige dag! Virginie: Ella alweer 1 maand vandaag, pfffff, wat gaat het hard hé! Ik begrijp je gevoel zó goed, heb er soms nog last van. Hoorde vanochtend een meisje op Q-music die een verzoeknummertje vroeg, want ze was druk met de babykamer bezig en kon wel wat gezellige muziek op de achtergrond gebruiken. Moest gelijk denken aan toen wij aan de babykamer bezig waren voor Kyra weet het nog als de dag van gisteren... Darcy: Rustig aan doen jij vandaag! :x Gelukkig schijnt het zonnetje, maar het is wel waterkoud, die wind, brrrrrr! Moons: Vandaag 40 weken!!! Suc6 met de bevalling meid en we horen je wel weer! Vanochtend weer gezellig tulpjes gehaald, dus heb de lente weer in huis Krijg echt de lentekriebels hoor, jullie ook? Net alles weggestreken en gewassen, dus ben er weer helemaal klaar voor! Fijn weekend allemaal!!!!
Virginie, dat had ik al wel in de gaten maar omdat ik de voedingen in de nacht bij Sarah half slapend deed dacht ik dat jij ook niet kon slapen, gelukkig wel dus. Alweer een maandje, wat gaat dat snel, je kleine meid wordt groot. Darcy, voortekenen???????????????????????????? Vooral die onrust komt me heel bekend voor Miranda, lekker, de boodschappen gedaan en veel plezier vandaag. tulpjes, ik vind die altijd zo mooi, staat zo vrolijk. Vandaag dus een nieuwe tv gekocht maar omdat onze oude tv met een compleet meubel was en de nieuwe tv daar dus niet op past ook maar meteen naar ikea om een ander meubel te halen (had eerst even op internet gekeken of ze iets hadden wat ons wel aanstond). In elkaar gezet, staat mooi, ben er heel blij mee. We hadden een meubel van glas, lekker stoffig.... Ook de foto's bekeken die we vorige week gemaakt hebben bij de fotograaf. Zo mooi geworden, ik zal eens kijken of ik ze hier geplaatst krijg, we hebben er pas 2 besteld, de rest moeten we nog doen. Op de site van de fotograaf kunnen we ze wel bekijken. Ook daar ben ik zooooooooooooo blij mee, vandaag is dus een blije, vermoeiende dag.
lieve meiden bedankt voor de felicitaties. we hebben een leuke dag gehad, morgen nog meer visite, in de middag, ik moet werken tot 14uur.... voor de hyvers: ik heb al wat foto's op mijn hyve staan, van gisteren (trakteren op school en partijtje én van vandaag uiteraard). Voor de rest, hier een sneak-preview De kadootjes en de taart staan klaar:
Noor, wat een leuke foto's. mooi ook met de taart en kado's. Had je de taart nou zelf gemaakt? Ziet er prachtig uit. Die prinsessenjurk, gewoon te lief... Voor vanmiddag een leuke tijd nog met bezoek en werken op zondag, helaas hoort het er soms bij. ennnnnnnnnnnnnnnn, ik heb 6 uur achter elkaar geslapen, weet neit wat me overkomt. Heerlijk. Nu lig ik met een grote glimlach in bed nog steeds te genieten van de leuke dag (jaja, emo muts)
hoi meiden, @Joyce: wat fijn dat Timo nu lekker eet. Geniet er van. Afgelopen donderdag bij de vk geweest en alles zag er goed uit, alleen ligt baby nu nog in een stuitligging. Ze (en ik ook!!) hoopt dat de baby binnen nu en 4 weken nog even zelf om draait. Het verklaart wel waarom mijn blaas en bekken zeer gevoelig zijn, er wordt behoorlijk veel en hard opgeschopt!!! Wat hebben jullie/zouden jullie vragen als baby nr 2 geboren wordt? Er wordt hier al veel gevraagd wat we willen hebben, maar de meeste basisdingen hebben we natuurlijk al. Wie heeft er leuke en bruikbare suggesties? Simke
@ Virginie: Wat snel dat Ella nu al een maand is geworden! Keld nu al snel anar school, terwijl hij nog geen 4 is, in België zal gebruikelijk wel anders dan in Nederland. @ Noor: wat prachtig taart zeg...ik sta echt elk x versteld hoe mooie taarten jij hebt gemaakt! Respect. @ Simke: mijn zoon Matthew lag ook toen in onvolkomen stuitligging tot de vliezen braken. Zo kwam zn billen als eerste naar buiten, dan ledematen samen met z'n romp, als de laatste hoofd. Viel dus wel mee. Hopelijk voor jou ook, als ie toch gaat draaien, mooi meegenomen voor jou. Afwachten maar, sterkte. Gisteren was het gezellig dat vrienden bij ons bleven eten. Vanmiddag naar de verjaardag van 66-jarige opa en 50-jarige "stief"oma in een gehuurde café van 15-19 uur. Ben benieuwd.
JARIGE JOPPEN EN JETTEN IN 2010!!! Maart 04 Imsala ( Big three-O ) 05 Jennifer (wordt 40!!!! ) 06 Isa (krijgt haar eerste echte partijtje, wordt alweer 5!!!) 07 Anette(35, oei zo oud al? Jep) 10 Priscilla (29) 20 Timo (mag zijn eerste kaarsje uitbazen!) 21 brusje voor Sarah 22 Heidi voor Ollie
Goeiemorgen (nog) Allereerst een verlaat HAPPY BIRTHDAY aan Isa, ik heb het gisterochtend wél gelezen, maar had een butt-dag en ben de felicitatie glad vergeten... sorry Noor, wat een prachtige taart en wat leuk om je hele gezin op de foto te zien zo Hoop je bij de volgende meeting nou eindelijk eens te ontmoeten, hoor Veel plezier vanmiddag! Miran, veel plezier vandaag, klinkt als een gezellig en druk weekend (en ja, het zonnetje werkt mee!) Anoek, wat heerlijk dat je wat uurtjes slaap hebt kunnen pakken, het is zó hard nodig, hè. Wanneer ga je weer naar de gyn? En leuk is dat toch, als je nieuwe meubels voor je huis koopt (ik vind IKEA zooooooooo leuk ) Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Simke, hier die vraag nog niet gehad, maar wij hebben bedacht dat er dingen zijn die we bij Ollie niet hadden, of nu niet meer hebben: een wipstoeltje (liefst met muziek en trilfunctie, dus dan zijn bonnen van de Intertoys wel fijn ), kleding maat 62-68 (we krijgen een meid), praktische dingetjes als een badcape, speentjes, sokjes, slofjes, knuffel/tutdoekjes, verzorgingsproducten, babymuziek, etc. Zit hier wat bij voor je? Hoop dat je uk lekker gaat draaien binnenkort Virginie, Ella alweer een maand oud... het is niet te geloven, joh Dat prille baby-achtige gaat er rap vanaf, hè. Joyce, hoe is jouw weekend? Rootje, hoop dat je lekker thuis geniet van en met je gezin, meid! Denk veel aan jullie. Hier gisteren de hele dag van die kleine menstruatiekrampen gehad en een alom zeurderig gevoel in mijn buik en bekken. Vandaag weer minder, maar wél meer nesteldrang: de bankhoezen in de was, de ramen gelapt, de badkamer nog eens een sopje... zou het ? Morgen naar de gyn, we horen het wel. Meiden, fijne lentedag vandaag, het is heerlijk weer!
Ben de 16e uitgerekend, gokte steeds op de 19e, maar denk nu dat het komende week wel gebeurd is, Miran