September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Miranda, hoop dat je geen gelijk krijgt anders duurt het inleiden wel heul errig lang :(

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    sinke, ik heb even op internet gekeken op top1toys en kwam zo op een aantal ideetjes voor te vragen. kleertjes vind ik altijd leuk. Anders kadobonnen.
    Vind het deze keer ook erg lastig ook al krijgen wij een jongen. We hebben al zoveel speelgoed

Darcy, zo'n wipstoel krijg je nu bij een abonnement op ouders van nu of kinderen (of een van die bladen, zie zester.nl)

3. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hey meiden,

Ja alweer veels te lang geleden. Ik weet het, maar ik heb gewoon geen puf om te reageren. Heb wel af en toe met jullie meegelezen.

@Anoek: Meid nog op het nippertje van harte met je verjaardag! En wat heerlijk dat je 6uur achter elkaar geslapen hebt. Ik hoop voor je dat dat niet eenmalig was. Lekker even wezen shoppen zo te horen. :) En wat betreft inleiding, tja is voor iedereen anders. Ik ben bij Jamie ingeleidt en vond het vrij heftig. Vooral als ik nu naar de bevalling van Senna kijk. Dat was zo gepiept zeg maar. Maar ik denk dat het voor iedereen verschillend is. Het voordeel is dat het de 2e is, dus je lichaam herkend het zeg maar dat je gaat bevalling, dus wie weet valt het dan voor jou mee als je wel ingeleidt gaat worden.

@Jennifer: Beetje laat meid, maar nog van harte met je 40ste verjaardag. Helaas dus non alcohol feestdrankje. Maar hoe was het in Vancouver? Daar zou je toch heen gaan en met vriendinnen je verjaardag vieren?

@Mobielfreak: Voor jou helemaal laat, maar ook nog van harte met je 30ste verjaardag. Zeker spannend dat Tim naar de psz gaat. Hoe vondt hij het trouwens? Mss heb je het verteld, maar heb ik daar overheen gelezen.

@Noor: Jij nog van harte met je meisje. Jeetje Isa alweer 5 jaar. Leuke foto's van haar verjaardag. En wat een supermooie taart heb je gemaakt. O ik wil ook zo graag een stapeltaart maken, maar heb het nog niet aangedurfd. Jij evt nog tips?? Ben benieuwd.

@Rootje: wat heerlijk meid dat jullie nu voor een ruime week als een echt gezin thuis zijn. Geniet ervan meid. En ik hou je weblog in de gaten.

@Darcy: Had je nog de groetjes gehad van Bas? Hij was helemaal enthousiast over jullie babygirl. Volgens mij kan hij bijna niet wachten tot ze zich gaat melden. En zo te horen al wat voorbereidingen, spannend hoor. Je laat het wel weten hé meid als de kleine geboren is. Ik ben erg benieuwd. Maar nu eerst nog even genieten van je dikke buik.

@Miran: Lekker genoten van het heerlijke weer? En was het gezellig bij de 2 verjaardagen? We moeten snel een data prikken, ik heb je boek hier nog steed liggen. Ik zal wel ff in mijn agenda kijken.

@Simke: wat betreft stuitligging. Senna lag bij 37 weken nog in stuit. Wij die middag nog naar zhs voor echo en ja hoor madam lag in stuit, dus voor de week erop afspraak gemaakt voor een draaipoging. Komen we daar, toch eerst maar ff echo. En warempel lag ze mooi met haar billen omhoog. Was die dame toch nog vanzelf gedraaid en ik had niets door gehad. hihi dus het kan zo maar hoor.
    En wat betreft cadeautjes. Tja wij wisten dat het een meisje werd, dus echte meiden kleding was welkom. Daarnaast vind ik zo'n kinderbestekje ook leuk met de naam erin gegraffeerd. Bonnen van H&M en Hema zijn altijd leuk. Voor de rest weet ik het ff niet.

@Virginie: Wauw Ella alweer 1 maand oud. Het gaat echt hard hé meid. Zo te horen doet ze het verder goed. Vervelend dat je jezelf niet zo goed vond. Hopelijk knap je snel op meid.

@Pris: Zo te horen heeft Tygo het heerlijk naar zijn zin op het psz. En nu heerlijk een weekje op vakantie. Lekker meid. Geniet ervan.

@Joyce: Jeetje meid het is nu wel heel echt aan het worden met je ()()vergroting. Super zeg en (lijkt mij) heel spannend. Wauw en Timo alweer bijna 1 jaar. Het gaat zo hard allemaal. Wat grappig dat Timo dus gewoon stukjes wilde eten en niet gepureerd/geprakt hihi

Sorry meiden als ik iemand vergeten ben. ik weet het ff niet meer

4. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Ja en dan verder.

Heel eerlijk gezegd gaat het niet zo goed. Ik zit gewoon niet lekker in mijn vel. Ben moe, moe en moe. Dat lijkt niet beter te gaan. Tussen Marc en mij gaat het redelijk. We hebben hele goed momenten, maar zo ineens hebben we weer vreselijke ruzie. Ik snap er ook niets van dat we dan ineens zo een ruzie hebben.

Ik ben van de week naar de ha gegaan, op aandringen van de wijkverpleegkundige van het cb. Ik heb wel een goed gesprek gehad, hij vondt dat als je een lijn trok van wit naar zwart, dat ik zeker in het donkergrijze zat. Dus net niet een depressie zeg maar. Ik ben daar best van gesprokken. We hebben nu de mogelijkheden besproken en nu moet ik zelf bepalen wat ik wil. Hij had het over een psych/relatietherapeute of hypnotherapie. Hij vond dat ik niet aan de anti-depressiva hoefde, zo ver was het ook niet. En zelf lijkt me dat ook niets. Wel kon ik evt St. Teuniskruid nemen voor mijn vermoeidheid. Het lijkt hem ook beter om wat minder te werken, maar ja andere kant is dat ook weer afleiding. En ik moet meer dingen voor mijzelf gaan doen. Dus deze week toch maar beginnen samen met mijn vriendin met Nordic-walking.
    Het lijkt mijzelf prettig om met iemand over de dingen die mij dwarszitten te gaan praten, dus ff kijken waar ik terecht kan hiervoor. Of een psych of misschien een maatschappelijk werkster.

Ik ben blij dat ik naar de ha ben gegaan. Na het bezoek heb ik ook nog goed met Marc hierover gesproken. Hij vond het ook goed als ik met iemand hierover ging praten en mocht het nodig zijn, wilde hij ook wel een gesprek samen met diegene hebben. Dus evt relatietherapeute als dat nodig zou zijn of als ik dat fijn zou vinden, dus daar ben ik wel blij mee.

We hebben daarnaast meteen een weekende weg geboekt. We gaan in het paasweekend naar het pipodorp in Assen. Ben benieuwd of het wat is.

Vandaag was ik bij een vriendin op bezoek. We hebben samen in Dubai gewoond. Zij gaat nu eind maart een weekje naar Dubai met haar dochtertje, ze vroeg nu of ik anders niet meewilde. Tuurlijk, dat zou geweldig zijn, maar ja ik denk dat vind Marc helemaal niets. Vooral omdat de tickets vrij prijzig zijn. Nu vond Marc het eigenlijk wel een goed idee. Een beetje zon/rust kon ik wel gebruiken. HIj vond dat ik Jamie dan maar mee moest nemen. Enige is wel dat Jamie helaas voor het volle tarief gaat. Dus 2 volle tickets, is aardig prijzig. En zo heel veel extra centjes hebben we nu ook weer niet. Nu dus maar ff kijken of er ergens een aanbieding is. Of mss wat in huis opruimen en te koop zetten op marktplaats, want hoe kom je anders snel aan geld. Zou toch heerlijk zijn een weekje Dubai? Kan ik meteen mijn zwangere vriendin opzoeken. O ik zou zo graag willen, dat stomme geld altijd. Waarom zijn die tickets zo duur???

Maar goed eerst maar eens rondkijken en anders wordt het toch maar alleen het weekendje Pipodorp, wat ook super leuk is natuurlijk.

Meiden ik zal proberen weer wat meer te reageren, maar ik beloof niets. Soms weet ik gewoon niet waar ik de fut vandaan moet halen. Hoe doen de andere meiden dat met 2 kids en dan ook nog alles op de rail houden thuis, dus het huishouden, je sociale leven, je werk, etc etc Soms wordt ik alleen al gek van al dat huishouden. Bah...

goed meiden tot snel

Liefs, Patries xxx

5. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Anoek: Een dagje later, maar toch een gelukkige 35e verjaardag gewenst!!
    Hopelijk heb je een fijne dag gehad!
    En wau, super dat je 6u hebt kunnen slapen, kan toch al goed doen..

@ Noor: Wat een leuke foto's!! :) Isa ziet er ontzettend schattig uit en wat een prachtige taart! Knap hoor, wou dat ik ook zoiets kon maken, is dat met marsepein?

@ Darcy: Spannend meid!! Ik ben echt benieuwd wanneer ze komt! Handig, die nesteldrang, je huis wordt er meteen extra netjes van. :D

@ Simke: 30 weken al, je schiet ook lekker op! :$ In België is het de gewoonte van geboortelijsten aan te leggen in een bepaalde winkel, daar kan alles opstaan. Maar altijd handig, slaapzakje, badcape's, extra dingen die jullie niet hadden bij Jesse of die niet jullie niet meer hebben,..

@ Patries: Goed dat je naar de ha bent gegaan en ik begrijp dat je moest schrikken. Fijn dat er nu verder wordt gekeken, dat je toch wat geholpen kan worden, is toch niet fijn voor jou.
    Ik hoop dat je toch naar Dubai kan gaan hoor, zal je zeker goed doen.
    Begrijp je hoor, dat je zo moe bent, ik vind 2 kids heel wat anders dan 1, en dan al het overige dat er nog bij komt kijken, ik ben al bang voor het moment dat ik moet gaan werken..

@ Rootje: Hoe is het weekend verlopen, alles oké??

@ Miranda: Ja, hier gaan de meeste op 2,5 jaar naar school, vind het ook vrij vroeg hoor, maar ik ben niet anders gewend natturlijk. :)

Zo, Ella slaapt, ga haar in haar bedje leggen (en hopen dat ze blijft slapen) en nog proberen even te slapen. Tot later meiden!!

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Dank je voor de felicitaties, heb een leuke maar drukke dag gehad.
    Van mijn vriend concertkaartjes gekregen voor k's choice. Ben er super blij mee, oppas had hij al geregeld.
    Schoonzus belde af, ze had al een andere afspraak staan (altijd iets). En een vriend van ons gaf weer eens problemen.
    Hij is getrouwd geweest en zijn ex is gewoon nog steeds een vriendin van ons, zij had een ander en is daar nu, na 4 jaar nog steeds mee samen. hij heeft ook al 3 jaar een andere vriendin en sinds september een zoontje. Maar hij kruipt zo ontzettend in een slachtofferrol, we worden er met zijn allen niet goed van. Laat niks weten, via msn krijgen we te horen: altijd hetzelfde liedje, ik trek weer aan het kortste eind en blabla. Hij vertikt het om te komen als zij er is. Dt kan ik wel begrijpen maar ik heb al aangegeven dat ze ook in de ochtend of in de avond kunnen komen. Nee hoor, meneertje meent weer moeilijk te moeten doen, steken onder water te geven. Ik ben er zo klaar mee met die jongen, we hebben al meerdere keren hierover gesproken en zijn nieuwe vriendin vindt ook dat hij erboven moet staan, zij heeft geen problemen met zijn ex, die twee praten gewoon met elkaar. Elke verjaardag hetzelde liedje. Maar ik vertik het ook om hem niet uit te nodigen. Op de verjaardag van SArah was hij er ook niet, ik heb wel besloten dat als hij straks met kraamvisite ook weer zo stom doet dat ik dan een punt achter de 'vriendschap' zet. Jammer dan maar dan is het maar zo.
    ZO doet hij met de andere vrienden van ons ook, dus ligt ook niet aan mij gelukkig.

Zo, weer genoeg over mij, ik ga de klossen halen voor onder het bed

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Patries, heel goed dat je naar de huisarts bent geweest. Ik heb zelf gesprekken gehad met maatschappelijk werk maar kon er mijn ding niet vinden. Ik heb denk ik wel eens eerder verteld hier over de cirkel van energie. Als er iets bijkomt wat ook energie vraagt van je moet er ergens een stukje energie vanaf, die cirkel blijft even groot. Ik heb toen gekozen om iets minder te gaan werken en voel me daar zeer prettig bij. Ik heb nu om de week een dagje extra vrij voor mezelf en dingen in huis, even tot rust komen. En je relatie is het eerste waar je op gaat reageren, degene waar je het meeste van houdt moet het ontgelden (raar maar waar). Goed blijven praten met zijn tweetjes en jezelf in de gaten houden en af en toe even tijd voor elkaar maken (al is het maar even een boswandeling maken samen en een oppas in huis, dat is al heerlijk, of lekker koken thuis en de kids uit logeren, echt waar, het werkt)
    Maar zo te lezen heb je het goed in de gaten allemaal en dat is belangrijk. Ik hoop dat je tickets kunt vinden en dat je er even lekker tussenuit kan.
    Dikke knuf, valt niet mee zo

8. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Even meldplicht. Nog steeds een buikbewoner aanwezig!! Pfffff, hoop dat het niet zo lang meer duurt.

9. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ anoek: nog van harte gefeliciteerd! :D Wauw, je bent goed verwend zeg! En wat sneu van die "vriend". Beetje raar ook, vooral als je beiden al weer een heel nieuw/ ander leven hebt opgebouwd. Dat je je dan nog druk kunt maken om je ex en iedereen in die negatieviteit meetrekt.

@ virginie: jeetje, waar blijft de tijd, al weer 1 maand! Heb het gevoel dat je bevalling net vorige week is gebeurd of zo. Pff...ja ja..

@ Noor: wat heb je weer een prachtige taart gemaakt voor je kleine/ grote meid! ;)
    Ze is goed verwend zo te zien en wat was ze een mooi prinsesje! En die uitspraken van haar: GEWELDIG! :D

@ simke: jeetje, jij staat ook op de versnelling of niet! Al weer 30 weken! OMG! En cadeautjes tja...bonnen zijn altijd welkom denk ik, kleertjes, je gaat het voorjaar, de zomer in dus iets wat seizoensgebonden is!?

@ patries: meisie ik vind het zo naar voor je....:( Wel heel knap dat je naar de HA bent gegaan voor gesprekken en dat jullie een weekend weg hebben geboekt.
    En dat van het geld, ja het is idd duur, maar ik denk dat dit het wel dubbel en dwars waard is! Je relatie/ gezin en je gezondheid is onbetaaldbaar. Ik hoop dat je je snel weer beter gaat voelen! KNUFFEL!

@ Darcy: JAAAAAAA, heb begint te rommelen in "huize" darcy! ;) Geweldig! Ik verwacht deze en ander volgende week sowieso buddienieuws! :D JOEHOE!
    (en ook voor anoek, jou zit het ook niet mee :()

@ pris: wauw leuk he die werkjes van de psz! Ik vind het ook helemaal leuk als Aiden weer eens iets heeft gemaakt op het kdv. Hier worden de werkjes zorgvulig bewaard en soms opgehangen! ;) Me is a proud mama!

@ joyce: Ben zo blij voor je dat je echt die borstvergroting krijgt! Echt gaaf. Op dit moment ben ik ook weer helemaal blij met mijn boobs! hahaha, maar vrees nu al weer voor het resultaat na de bv...:(

@ lovewinnie: en jij ook een borstvergroting! Super hoor!

@ all: hier gaat het goed, buikje is DUIDELIJK zichtbaar en ik misselijkheid begint goed af te nemen.
    Wel had ik gister iets bloedverlies, na/ tijdens de ontlasting...Maar ik ga uit van een adertje. Heb er na die tijd en vandaag al geen last meer van. En ik hoor nog altijd het hartje met de angelsound. Toch maak ik me dan heel snel druk en ben ik erg bang....
    Soms heb ik het idee dat ik de kleine al voel, de herkenbare plopjes komen weer om het hoekje kijken! ZO LEUK! :D

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    hai ladies,
    nou ik ben er weer hoor hahaha.

ANoek: een dag te laat, maar niet minder gemeend: van harte gefeliciteerd!!! Wat een toestand als je dan zo'n gedoe hebt met zo'n gozer zeg... En hoe is het slapen vannacht gegaan?? Wanneer moet je weer terug naar de gyn/vk??

Darcy: hoe was het bij de gyn?? al spannend nieuws??

Marsab: ja dat klinkt als een gesprongen adertje idd. Hopelikj zijn je zorgen hierover snel helemaal verdwenen! Leuk dat het al begint te fladderen in je buik!!!

Miranda; hoe was je weekend??

Patries: goed van je dat je naar de HA bent gegaan. en fijn dat je ook daarna nog goed met Marc hierover hebt kunnen praten! Het cirkel van energie-verhaal van Anoek vind ik erg herkenbaar. Ik hoop dat je je vlug wat beter zult voelen!! Hoe is het met de kids? En o ja een weekje Dubai, ZON, zou je vast zoveel goed doen!! Ik hoop dat je de centjes ervoor bij elkaar kunt sprokkelen!!

Moons: spannend wordt het ook voor jou zeg!! alvast succes voor bij de bevalling!

Simke: jee wat gaat jouw zwangerschap hard!! Hopen dat de kleine zich idd nog omdraaien gaat de komende weken!!

Pris: hoe is het met jou??

Suus: en met jou??

Virginie: Ella ook alweer een maand geweest!! Wat gaat het hard! Blij te lezen dat het met jou nu weer wat beter begint te gaan! Taart is idd bekleed met marsepein ;)

Lovewinnie: daar ook alles goed??

Joyce: leuk weekend gehad??

ai de rest ben ik vergeten...

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Hier dus een druk weekend gehad. Zaterdag al wat visite. Natuurlijk eerst de kadootjes openmaken op het grote bed (traditie) helemaal blij prinsesje. De taart vond ze ge-wel-dig. Goed verwend.
    Gisteren moest ik helaas werken, was niet meer onderuit te komen, aangezien er maar weinig mensen zijn die mijn dienst kunnen overnemen, qua ervaring en opl. Maar gelukkig kon mijn avonddienstcollega eerder beginnen, dus kon om twee uur naar huis. Hok vol visite. Kinderen en volwassenen, heel druk, maar heel gezellig. Kids hielden het ook goed vol, lekker snaaien en spelen.
    Wederom erg verwend.
    Vandaag weer naar school, terug naar het normale leven.
    Ik moet nog even een dweil door de hut halen, maar heb ff geen puf. Tijn was gisterenavond zo aan het hoesten (uiteraard net toen ik bijna in slaap viel...) dus ff bij ons genomen tot het weer wat over was. Om half twee hoor ik ineens geschuif (tegenwoordig verschuiven ze zichzelf met ledikant en al richting elkaar) en ik denk o help, snel kijken, voor ze samen wakker zijn. Tijn had zijn bed al tegen dat van Chris geschoven en zijn deken al bij zijn broer in bed gegooid, was al over de rand aan het klimmen. Pfff dat zijn toch geen tijden voor een gezellig rendez-vous-tje!! Gelukkig ging ie wel lekker verder slapen in zijn eigen bed na een aai over zijn bol. haha had even zin in wat aandacht denk ik. Al met al ben ik wel behoorlijk moe, maar geeft niet. vanavond maar vroeg mijn mandje opzoeken denk ik

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Marsab, bij Sarah had ik zo vaak een bloeding, maar nu heb ik een prachtdochter, komt helemaal goed bij jou, heb er alle vertrouwen in. Zo'n angelsound kan dan wel geruststelling brengen.

Darcy, nog niet geweest vandaag................................

Noor, rust maar eens eerst wat uit na zo'n druk weekend. Zo te lezen was het erg geslaagd. Leuk!

morgen weer controle vk, volgende week woensdg gyn (zo, dan weten jullie dat:) )

13. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ anoek: als die vriend nog steeds zo op die manier blijft doen dan weet je wat het hem staat te wachten.
    Je ukkie wilt nog niet naar buiten toe komen!

@ Noor: mijn weekend is leuk maar ben nu wel moe haha. Je hebt ook geslaagd feest van Lisa gehad, heb de foto's op hyves gezien, zo leuk!

@ patries: Heel goed dat je naar je lichaam hebt geluisterd en aan de bel bij de HA getrokken! Ook dat Marc je hierin gaat steunen voor b.v. therapie gesprek.
    Hoop 't voor je dat je naar Dubai gaat met je kids. Voor die tijd met je snel ff afspreken dan heb je mn centjes voor dat boek, dat kan je ook geld bij elkaar gaan sprokkelen. Of maar ff centjes van je ouders lenen en dat geld later terugbetalen als je vakantiegeld binnen is...het is maar een optie.
    Sterkte meid....knuffff xxx

@ Darcy: Heb je vannacht nog lekker kunnen slapen...en ik kijk al iedere ochtend op mijn mobiel of je heidi zich al aankondigt!

@ Pris: Je zit nu al met je mannetjes in de Huttenheugte, geniet ervan!

@ marsab: dat van bloedverlies heb ik mijn gedurende heel zwangerschap ook vaak gehad, dus ook door gesprongen adertje. Fijn dat je misselijkheid afneemt!
    Dat van de herkenbare plopjes weet ik nu weer, ja klopt, ik was vergeten, nu je dit noemt, herinnert me weer....zo leuk voor jou!

@ Moons: je loopt nu al over de tijd....spannend!

@ Joyce: ook leuk weekend gehad?

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

:(:(:$:(:(;)

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hier ook!
    Zelfs hangt er een tekening van Matthew op mijn werk, zo leuk!
    Alles wordt ook bewaard! :)
    ikke = trots :D

16. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Gisteren ben ik met Jeroen en Matthew naar het cafe feest van opa en stiefoma geweest.Matthew was blij om zn neven weer zien, lekker aant spelen en dollen.
    Ook vaak buiten, we zitten dan bij de haven.
    Elk x kijken we om de beurt of Matthew nog steeds in goede handen van de neven zijn en niet in het water gevallen. Blijft dit eng vinden.
    Vannacht een enge droom gehad dat Matthew in het water is gevallen en Jeroen is hem achterna gegaan om hem te redden.
    Ik werd plotseling wakker...en ff een plasje doen, en dan ging ik weer slapen om droom af te maken. Gelukkig al eind al goed :)

17. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Hallo meiden,
    kom ook weer even kijken hier! Lees regelmatig wel mee met jullie, maar wil nu ook weer mee gaan kletsen af en toe ;)
    Wat veel zwangeren en bijna baby's! Wat leuk zeg!
    Ik heb 2 Clubjes aangemaakt over de Sept. baby's en de mama's uit 2007. Dus kijk boven aan bij Netwerk en dan bij Clubs. Dan kom je er vanzelf. :D

Hier gaat alles goed. Marijn is dol op z''n kleine broertje. En Ewout gaat volgende maand al weer naar school toe!

Moons nog even en jij heb je 4e zoon in je armen!!! Succes met de laatste loodjes! De kans op een dochter is ook verkeken he bij jullie! Ik heb ook 3 zoons maar een dochter zit er gewoon niet in ;)

Noor wat een leuke verjaardag heeft je grote meid gehad! Heerlijk verwent en een super taart! En die mannen van je haha, die willen het liefst samen in een bedje slapen? Wel zo gezellig natuurlijk:D

Miranda he bah zijn altijd vervelende dromen, blij aan toe dat jou droom verder is goed gegaan haha.

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi meiden,

heb een heel weekend gerommel achter de rug, met krampjes en een superdrukke baby in m'n buik. Was er gewoon lamlendig van :(

Vanmorgen bij de gyn bleek, dat ons kindje nog altijd 'bibi' ligt - en dus niet geheel is ingedaald, waar ik wel op hoopte na alle doorstane pijntjes ;)

Wie weet... we wachten rustig af...

19. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Mouschy, leuk om weer even van je te horen. Jouw mannen groeien ook snel op, nietwaar :D 4 jaar en tijd voor school... dat gaan wij ook meemaken over 1 1/2 jaar...

Anoek, leuk die concertkaartjes. Jij nog gerommel in het lijf?

Noor, klinkt als een gezellig weekend, vooral voor prinses Isa, heerlijk verwend :)

Patries, fijn dat je hier van je laat horen, hoe het met je gaat... homeopathie kan een hoop goed doen, net als voldoende nachtrust en dingen doen voor jezelf. Als je behoefte hebt aan een fietstochtje richting m'n huis... je weet waar ik woon, je belt maar ;)

Virginie, wanneer moet je eigenlijk weer gaan werken in België als je bent bevallen? Nog niet aan denken hoor, meid!

Pris is al een tijdje niet meer geweest... hoe zou het gaan met haar en met haar vader?

Rootje's site effe lezen zo...

Marsab, mooie banner met die ruim 13 weken en fijn dat je de kleine al voelt! Bloedverlies wellicht van het persen, die adertjes springen snel, weet er alles van, is heel normaal.
    Fijn ook dat je misselijkheid afneemt!

Toen was ik het kwijt... bedankt voor je SMS, Miran. Alles goed hier, hoor. Ik laat het je weten (net als de mama's hier) als onze Heidi er is.
    Mag van mij deze week wel gebeuren, ik begin zo'n loopje te krijgen en voel me bepaald futloos ;)

20. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Op verzoek van Darcy, fototje van Ella, 1 maand:

Deel Deze Pagina