September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Mijn prinsesje:

2. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    En de laatste (gedaan met spammen :)):

3. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    mooie foto's virginie!

darcy: jeetje meis, ik hoopte op goed nieuws, maar nog steeds een buikbewoner dus. Net als bij moons! :(

miranda: jeetje wat een enge droom! Ik heb soms ook van die nachtmerries! :(

4. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Reageren doe ik later, moet dringend gaan koken en Keld is wat ziekjes..

Fijne avond aan iedereen! -x-

5. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    virginie: wat een schattieeeeeeeeeeeeeeee!!! Mooie foto's zeg!!!

Darcy: hopelijk snel babynieuws van jouw kant!! Wie weet dat het gerommel toch stiekem al voor wat ontsluiting zorgt. Sommige kleintjes dalen pas tijdens de bevalling in he?!
    x

Mouschy: leuk je weer te horen hier!! Jeetje Ewout al bijna naar school, wat gaat eht hard he?! Heeft ie er zin in??

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Virginie, oooooooooooooooooooooooh, wat een mooie foto's en die haartjes, zo lief! Mooi meisje hoor

7. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Zoals elke nacht, trouw op de afspraak :D.

@ Mouschy:Fijn om nog iets van je te horen en dat het zo goed gaat met jullie. Is Ewout blij dat hij naar school gaat?

@ Darcy: Hopen dat het gerommel toch iets oplevert :). En Ella was ook niet volledig ingedaald, dus alles is nog mogelijk, ik wacht in spanning af (wij allemaal :D).
    In België heb je recht op 15 weken verlof. Waarvan max. 6 die je kan opnemen voor de bevalling, wat ik niet wou, want dan heb je achteraf nog maar 9 weken. Aangezien ik thuis moest blijven is dit dus wel zo, maar ik heb een maand extra ouderschapsverlof gevraagd, om toch langer te genieten van haar.

@ Marsab: Ben zo blij te lezen dat alles goed gaat! Fij dat het buikje zichtbaar wordt en dat je die plopjes begint te voelen, wat een zalig gevoel is dat hé? :)

@ Noor: Klinkt als een geslaagd weekend, gezellig! Haha, Tijn wou bij zijn broertje gaan liggen, sweet!! Niet voor jou natuurlijk, op zo'n tijdstip wil je gewoon slapen! :D

@ Anoek: Vandaag naar de vk! :) Leuk, concertje! :) En wat een idioot gedrag van jullie vriend, ongelooflijk toch hoe mensen soms doen, begrijp je helemaal! :(

@ Miranda: Bah, wat een nare droom, schiet je wel wakker van. Fijn dat Matthew zo goed met z'n neefjes kan spelen.

@ Moons: ??? Spannend hoor!! Gaan alle beebjes langer blijven zitten?? ;)

Bedankt voor de complimentjes, ben er ook, helemaal verliefd op! :):D

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    ooohh wat mooi fotos van Virginie!!!!
    hoe is het nu met Keld?

@ Darcy; dank voor je smsje en groot gelijk dat je ff lekker dagje voor jezelf houdt ;)

Enne...Matthew was vroeg wakker vanmorgen, ca. 5 uur of zo. Hij is nu echt uit zn hum en is niet tevreden over alles....pfff.....hopelijk gaat het over als hij vanmidag een tukkie heeft gedaan....

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Als jullie aan de zijkant van Matthew's haar ziet, hoe lang haar was...vandaar dat hij eraf moet...

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hier beide adidas-gekte, en jullie zien dat de kapsel van Matthew zo beter staat... :)

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    hier zit Matthew lekker vast in de doos :D

en genoeg spammen...

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Virginie, wat een mooi donker meisje!

Wat een leuke foto's, Miran! Ook die van jullie samen :D Lekker geknipt koppie heeft 'ie :)

Gaan naar Alice in Wonderland 3D - even de weeën opwekken :D

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Miranda, mooie foto van jullie samen, ik zag dat je deze als profielfoto op hyves hebt staan. Mooi!

Darcy, veel plezier (al denk ik nu of gaat ze iets anders doen, haha, ik zoek nu overal iets achter hoor :) )

Sarah heeft heerlijk tot 8.30 uur geslapen en is nog steeds moe, nu even bij opa en oma, ik heb me net gedouched en ga zo naar de vk. ben weer afgevallen en tot nu toe 2 kilo aangekomen (geen wonder dat mensen zeggen dat ik er slecht uitzie, wacht maar, over een paar weken straal ik helemaal)
    Verder redelijk geslapen dus dat is wel heerlijk.
    ik ben gisteren niet naar de crematie geweest, ik kon het niet, veel buikpijntjes en harde buiken. Zag het echt niet zitten om een uur of langer te moeten staan en de nesteldrang is deze keer erg aanwezig (wel fijn, dan is straks alles schoon)

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Dank je :)

LOL!!!! en veel plezier!

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Dank je!

Je gaat vast en zeker uitstralen als je ukkie in je armen hebt, en vaker in de tuin gaan zitten om te kleuren, dan ben en word je al fanatastisch mama!!!! ;)
    Verstandig dat je niet naar de crematie bent gegaan, wie weet zou je misschien echt k*t gaan slapen. Maa je gedachten was wel even bij, dat is al meer dan genoeg, meid.

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    even verslagje vk:

Ik heb dus al 2-3 cm ontsluiting.......... vk heeft gestript dus nu maar hopen dat het door gaat zetten. Lichaam is er in ieder geval klaar voor, nu ik nog :)

Krijg echt helemaal de zenuwen hier, barst van de hoofdpijn dus ik ga ff lekker liggen (en denken en denken en denken)

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Over 2 dagen heb je een ukkie in je armen, spannend....!!!!

18. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ anoek: wauw, wat een goed nieuws! :D Ik hoop dat Miranda gelijk krijgt en je over 2 dagen kunt knuffelen met je kereltje!

@ darcy: hoe was alice?! ;)

@ virginie: jeetje, ook een post vannacht!

@ miranda leuke spam! aiden wil echt niet naar de kapper, hij raakt totaal in paniek als we er over beginnen. Mijn vader heeft laatst zijn pony wat "bijgeknipt". Echt die man denkt gewoon knip knip! haha. Ik kon er na die tijd nog een redelijk model aan geven. Maar goed, ik ben niet boos of zo, kon eigenlijk wel lachen, echt typisch mijn vader. Hij bedoelt het goed, maar denkt verder niet na! ;) Maar een kapper bezoek is nu ECHT noodzakelijk!

19. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Zolang Ella niet doorslaapt.. ;)

@ Miranda: Wat een leuke foto's! :) Blij te zien dat Keld niet de enige is die af en toe met lang haar rondloopt ;). Mooi ook, de foto van jullie tweetjes.

@ Darcy: Hoe was de film? Beetje leuk? Johnny Depp speelt daar ook in mee, niet?

@ Anoek: 2kg bijgekomen! :$ Jij zal niet veel moeite moeten doen om je lijntje vterug te krijgen. :)
    Wauw, het gaat vooruit, ik hoop dat het strippen helpt en dat je snel je ukkie in je armen hebt!

@ Marsab: Haha, lief van je vader, maar het resultaat is dus niet geweldig? :D Helpt het niet om Aiden iets lekkers te geven achteraf? Keld is "gelukkig" een zoetebekje, dus een lolly als motivatie helpt wel om flink te zijn in de kappersstoel..

Hier: Ik wil gaan sporten!! Iets aan dit lichaam doen! :( Maar waar haal ik de tijd vandaan?

Nog een vraagje, hoe snel na de bevalling hadden jullie terug seks :)? Met Keld was het snel, maar was dan ook een ks, hier ben ik er een beetje bang voor, ook al doet het geen pijn meer. Ikzelf heb ook nog niet echt de behoefte om seks te hebben, maar als ik het blijf uitstellen wordt dit alleen maar erger, vrees ik.
    Mannetje wordt natuurlijk wat ongeduldig, maar dat is dan maar zo.

20. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Mogguh!

Anoek, wat krijgen we nou, ga je me inhalen :$:D
    Spannend, stuur je een SMS als het zover is, buddy?

Alice was erg leuk, Marsab! En ja, Virginie: Johnny Depp speelt mee, doet het erg leuk!
    Er is alleen niks gebeurd in mijn lijf nadien, wel een druk meisje in mijn buik en een slechte nacht, maar geen actie ;):)

Virginie, volgens mij wordt aangeraden om 4-6 weken te wachten met vrijen als je bent bevallen. Hangt ook af van bloeden/stolsels. Anders even je vk bellen? Enne... kleine stapjes, rustig aan. Het komt heus terug.
    W.b. sporten - gewoon dagelijks een flinke wandeling maken achter de kinderwagen moet al heel lekker zijn, wellicht?

Nou, gaan zo naar de kinderboerderij... of de markt... ik twijfel, voel me niet fit na deze nacht...

Fijne dag allemaal!

Deel Deze Pagina