even snel, alles weer rustig hier, vanavond 2 uur lang om de 10 minuten weeen/pijnlijke harde buiken die in bad niet overgingen. goede hoop maar helaas........ ik ga nu naar mijn hoge bed (jee, wat is dat wennen met die klossen eronder)
@ Noor: Pannekoeken, altijd lekker, toch? @ Anoek: Er is toch wel hoop dat het zal gaan doorzetten, ik hoop het zo voor jou! Haha, het is geen eng verhaal hoor!
virginie is ook weer geweest. Ik werd om 3 uur wakker met krampen, slijmprop verloren (ranzig, met Sarah niet gehad) en nu lijkt het weer rustig, grrrrrrrrrrrr. We wachten maar weer vol spanning af, kan toch bijna niet anders dat het vandaag of morgen door gaat zetten, het rommelt zo erg nu.
ze gaan niet weg. Vriend is gaan werken maar komt zo snel mogelijk weer naar huis, moet in totaal 1,5 uur rijden. Ik hoop dat Sarah nog ff slaapt en ik ga ook weer even in bed liggen, heerlijk die weeen
@ Anoek: Spannend meid!!!!!! Het gaat echt doorzetten nu, vandaag, of ten laatste morgen zijn jullie voor de 2e keer mama en papa! Succes met de bevalling in ieder geval!
oh Anoek SPANNEND!!!! Dit gaat wel goedkomen hoor!! Veel succes, ik wens je een mooie en voorspoedige bevalling!! Zet m op!!! xxx
@ Anoek: het gaat echt vandaag gebeuren??? Spannend en ik ga met je mee puffen....dat wordt een nieuwe ervaring voor je na de ks! @ Noor: lekker pannekoeken! Mjammie... @ Virginie: mooi verhaal van je bevalling...ik sluit me aan bij Noor dat het bij me ook alles weer boven komt van mn bevalling. @ Darcy: goede nacht gehad????
Ik sluit me ook aan bij Virginie....ik denk dat Anoek nu misschien aan het persen is??? Darcy is de SMS buddy van Anoek...Misschien is Darcy ook tegelijkertijd met Anoek??? LL Spannend!!!! Moons al een baby of nog niet?
Kon maar niet op die computer komen :x Enfin, nú ben ik er Komt 'ie: ***** BUDDY NIEUWS ***** Hoera! Vanochtend om 09:30 uur is Sarah grote zus geworden van een broertje. Zijn naam is Joep en hij weegt 3050 gram. Alles goed. ***** EINDE NIEUWS ***** Lieve Anette en Arjan, van harte gefeliciteerd nogmaals met jullie zoon en broertje voor Sarah! Ik heb je nog een SMS gestuurd om 09:54 uur - toen was je al lekker mama Goed gedaan, rust lekker uit nu en geniet samen!
Wow Anoek, wat is dit snel gegaan zeg! Super joh!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje Joep, geweldige naam! En zo te lezen is alles goed gegaan, ben erg blij voor jullie!!! Geniet van je kraamtijd en van zn 4tjes! Dikke X
Geweldig nieuws!!!!!! Van harte gefeliciteerd met jullie zoon, Joep!!!! (alweer een koningskoppel voor september mama's 2007!) Liefs, Miranda & Jeroen & Matthew
Heb net een sms naar Pris gestuurd. Haar reactie voor Anoek: GEFELICITEERD!!! ERG LEUK!!!! Op de Huttenheugte is erg leuk. Tygo vindt het zwembad geweldig, vooral de grote glijbaand en de wildwaterbaan haha. Mooi plekje hebben we en het is echt vakantie hier. Heerlijk aan het genieten en hebben het super naar ons zin. Groetjes vanuit de Huttenheugte, Peter, Priscilla en Tygo! Leuk joh, Pris, dat hebben jullie vast en zeker verdiend daar! Geniet ervan!