September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Maart
    04
    Imsala (30)
    05
    Jennifer (40)
    06
    Isa (5)
    07
    Anette (35)
    10 Priscilla (29)
    11 Joep (het broertje van Sarah)
    16 Heidi (een zusje van Ollie)
    20
    Timo (mag zijn eerste kaarsje uitbazen!)

2. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Jaaaa
    Gefeliciteerd hoor Anette!!!! Hopelijk is alles goed gegaan! Nu lekker gaan genieten van je kraamtijd en je gezinnetje!

3. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Anouk, gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Joep!!! Lekker snel gegaan!

Hier nog steeds niets! Bah, ben er nu wel flauw van, maar ja, afwachten maar weer.

Liefs Moons

4. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Anoek: Wauw! Wat is dat snel gegaan! Gefeliciteerd met de geboorte van Joep!!!
    Geniet van je kraamtijd en hopelijk kan je nu lekker uitrusten!!

5. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Moons: Nog geen beebje dus, zal gelukkig niet heel lang meer duren! Succes alvast! :)

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Rootje: hoe is het met jou nu?

@ Moons: nu wordt het spannend tussen jou en Darcy!

7. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Anoek: GEFELICITEERD met JOEP!!!!
    wow dat is snel gegaan!!! Om half 8 zat je hier nog te typen! :D
    Heel veel geluk met zijn viertjes!!!
    Dikke felicitatiezoen!!!

8. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Jaaaa, van harte anoek! Geniet van je kereltje JOEP!

9. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Annette, Sarah en Annette-man: Gefeliciteerd met de geboorte van Joep :D
    Nu genieten van die kleine man!

10. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Hoi meiden,

bedankt voor de cadeausuggesties, er zaten wel bruikbare bij.

@Virginie: mooie fot's van ella!!

@Miranda: wat een lekker koppie heeft Matthew! Haar staat erg goed.

@Anette: van harte gefeliciteerd met Joep. Hoop dat het genieten nu ook voor jullie begint, dat heb je wel verdiend. Dikke knuf!!

Hier enorm last van mijn kont. Heb veel moeite met zitten (erg lachwekkend, maar zeer pijnlijk). Mag dinsdag naar de fysio (hadden geen plek). Vk weet ook niet precies waar het vandaan komt, moet het rustig aan doen en desnoods maar even gaan liggen.

Siinke

11. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Heej lieve meiden

Hier een zeer gelukkige en trotse mama. Ons mannetje is vanochtend geboren, het is allemaal zeer snel gegaan. Ik heb om 7 uur de vk gebeld met de mededeling dat ik het nu allemaal wel Naar het ziekenhuis gaan zou kunnen maar de kans was dat we dat niet zouden gaan redden en dat zou betekenen dat we langs de weg zouden staan. Dus lekker thuis gebleven en inderdaad, een uurtje later was ie er. Was even heftig allemaal, maar zeer de moeite waard.
    Joep had de navelstreng om zijn nekje en er zat een knoop in de navelstreng. Verder maar niet over nadenken, alles is goed.
    Hij ligt nu heerlijk te slapen in zijn bed. Sarah heeft hem al bijna plat geknuffeld, flesje gegeven en wil de hele tijd baby kijken.
    Ik ga nu ook proberen om even wat te slapen, ben toch wel heel erg moe, vanmiddag was ik zo hyper dat slapen echt niet ging.
    Morgen zal ik kijken of ik een foto kan plaatsen.

Moons en Darcy, sorry dat ik voorgekropen ben, ik hoop voor jullie op een net zo fijne bevalling en een heerlijke baby.

Dikke knuffel, Anette

12. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Anoek: Wauw, ging inderdaad heel erg snel ineens, maar fijn, je hebt een goede bevalling gehad, super!
    Blij om te horen dat alles goed gaat, rust nu maar lekker uit!

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@anette! gefeliciteerd met jullie kleine man!
    Leuke naam ook :)

sorry folks.. dat ik hier niet zo vaak gluur.. soms heel even op het peuter/kleuter deel.. maar dat doe ik vaak tussendoor op mn mobiel even.. en dit topic gaat veeeeeeeeeeeel tesnel om mobiel mee te lezen :(
    en als ik het al lees.. is er vaak geen tijd meer voor antwoord..
    waar halen jullie al die tijd vandaan? ik heb het gevoel dat ik enkel achter mezelf aanren..

14. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

Hier ben ik dan eindelijk :) Pff, beetje drukke week gehad, maar ben er weer ;)

Lieve Anoek! Dat klinkt zeker als een supersnelle (droom) bevalling, goed joh!!! En ben natuurlijk erg benieuwd naar de foto's! En wat leuk dat Sarah zo trots is op haar broertje :) Lekker gaan genieten met zn 4tjes!

Darcy/Moons: Wie van jullie zal nu de volgende zijn? Spannend!!!
    Ik denk aan jullie!!!

Miran: Wat een heerlijk koppie heeft Matt! En leuke foto van jullie 2!
    Ik ga straks weer Timo zn haartjes laten knippen, zit nu 6 weken tussen, maar het lijkt wel onkruid, hahaha!

Marsab: Meid, hoe is het met je? En alweer 14 weken :D Je buikje is al zichtbaar hé, leukleukleuk!!!

Simke: Auw, dat is zeker vervelend, vooral bij zitten ja! Hopelijk kan de fysio wat voor je betekenen. En jij ook alweer de 30 weken gepasseerd:$ Wat vliegt de tijd toch...

Virginie: Mooi bevallingsverhaal heb je opgeschreven. En zeker een mooiere ervaring dan bij Keld gelukkig. Zo kan het dus ook ;)
    Jullie hebben een heerlijk meisje hoor!

All: Hier dus een druk weekje achter de rug gehad.
    Afgelopen maandag naar de chirurg geweest :D Daar zijn we opgemeten en afgetekend en volgens mij wordt het allemaal errug mooi ;):D Ik heb er zo'n zin in joh! Nog 10 weekjes en dan is het zover!!! Ben echt al aan het aftellen.
    Ook is de chirurg erg aardig ( is toch ook niet onbelangrijk ;)) en heb er alle vertrouwen in.
    En ander goed nieuws is dat ik binnenkort ook mn beugelbekkie kwijt ben :D Moet nu 13 april nog 1x op controle komen en dan wordt de afspraak gemaakt wanneer ie eruit mag. Dus ja, daar ben ik ook wel superblij om! Heb mn beugel dan 7 maandjes gehad en het resultaat mag er zeker zijn!

Van t weekend weer 2 verjaardagen en volgend weekend wordt onze eigen vent 1 jaar!!! Pff, vindt het allemaal zo snel gaan!

Fijne middag allemaal!!!

Dikke kus

15. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.513
    36.473
    113
    @anoek en man: gefeliciteerd met Joep!!! Ging heel snel zo te lezen.

Ik kom later weer uitgebreid meelezen en schrijven, momenteel veel te druk helaas.

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Gewoon ernstig verslaafd zijn... en onder werktijd lezen (ja, ook voor de klas :D)... maar het is altijd fijn om weer even van je te horen. Hoe gaat het met jou? En met Job? En jullie peuterpubertje? :)

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Arme Dave heeft straks een heel sexy vrouw rondlopen - waar hij GOED op moet LETTEN ;):D

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ola guapas :D

Anoek, jij alweer online - heb je mooie SMS ook bij de maart 2010 mama's gemeld en daar zijn ook felicitaties te vinden. Fijn dat het achter de rug is, ik hoop dat je heerlijk kunt genieten en ook hormonaal weer lekker in je velletje gaat zitten (waardoor je ook vast lekkerder slaapt!)

Hier geen groot nieuws, Moons gaat gewoon eerder bevallen, hoor ;) Heeft zij ook meer recht op, ze loopt nog overtijd zo!

Wilden vanmorgen nog eens naar het strand om uit te waaien, maar omdat Ollie wat koortsig op het kdv rondliep, besloten we het te houden bij wat shoppen in ons dorp en even Zaandam in voor een lunch. Gelukkig gaat het weer goed met Ollie, hij had even 38.6 en daarna weer prima, druk aan het spelen. Als het nodig is, gaan we hem ophalen, in elk geval wat eerder vandaag.

Hebben verder even gepraat over het gevalletje "moeder-broer" en gezien het feit, dat mijn moeder nu bijna 4 weken geleden het contact heeft verbroken en niets meer heeft laten horen, zullen we haar ook niet bellen na de bevalling. Mijn broer heeft na mijn belletje en kaart ook niks meer van zich laten horen.
    We sturen evengoed een geboortekaartje ter kennisgeving.
    Het voelt droevig, maar alle (lijm-)pogingen ten spijt weet ik dat ik al langere tijd geen liefdevolle relatie met mijn moeder heb.

Nu richten we ons liever op al de 2 oma's en opa (mijn ex-schoonfamilie) die we wél hebben - en met wie we zo graag omgaan :)

Goed, ga nog even fröbelen vandaag. Hoop dat jullie ook een fijne dag hebben, girls!

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Anoek: ik heb de foto's van Joep via Hyves gezien, zo mooi mannetje!
    Heb je vannacht beetje goed kunnen slapen???
    Geniet van je kraamtijd!

@ Darcy: Ollie ziekjes???? Hier ook eentje....Matthew heeft ook verhoging en vanmorgen overgegeven met slijm. Door vele hoesten. Zielig, maar daarna wilde hij 2,5 boterhammen eten :$ en daarna viel hij rond 10.45 uur in slaap tot 14.45 uur...goed voor zijn herstel. Nu eet hij weer boterham en banaan....wel hem met dwang een hoestdrankje gegeven. Beter voor hem.
    Ik ben zelf wel erg moe en heb vanmiddag ff 3 kwartier geslapen.
    Vanavond uit eten met 4 ex collega's. Met doventolk die ze nu zelf niet zo lekker voelt...:(
    Hoop dat Jeroen en ik morgen met 2tjes even weg kunnen gaan. Die doevntolk is onze vriendin, maar ook tevens een oppaskind voor Matthew...hoop dat het morgen doorgaat...het is ruim 1 jaar geleden dat jeroen en ik met 2tjes weg zijn geweest....afwachten maar....anders weet ik het gewoon niet meer....:(

@ Joyce: straks ben je geen beugelbekkie meer...met dan mooie inkijk! :)

@ Moons: ....nog geen baby, hoop dat ze eerst bevalt daar heeft ze alle recht toe en daarna volgt Darcy ;)

@ Darcy: knuffels voor jou over het feit met het relatiebreuk van je moeder. Fijn dat Ollie nog andere 2 lieve oma's en opa's heeft.

20. Moons

Moons Fanatiek lid

2 jul 2006
    1.633
    0
    0
    huismoeder / administratie schildersbedrijf van mi
    provincie Groningen
    Nou hier nog geen baby hoor! Wel af en toe harde buiken dus hopelijk gaat het nu doorzetten. Dinsdag weer naar vk, als er dan nog niets te strippen valt wordt ik doorgestuurd naar ziekenhuis en in ieder geval voor de 42 weken ingeleid, ze laten je hier niet langer lopen gelukkig, dus in ieder geval volgend weekend een baby, maar hoop dat het nog spontaan begint voor die tijd.

Liefs Moons

Deel Deze Pagina