Damn ... zeg.... nog geen baby.....pff.....sterkte met je laatste loodjes! @ all: ik ga vanmiddag met Jeroen weg naar Haarlem.
Goed zo Miran, lekker even genieten met z'n tweetjes! Doen jullie goed Moons, wat ik al zei bij de maart mama's... zou jij nu dan toch echt aan de beurt zijn sinds vanmorgen? Hoop het voor je, meid. Hoe gaat het met je man? Hier ook geen nieuws, ben ontzettend mopperig vandaag en moet er zo even uit, even een frisse neus halen. Bah, ik ben mijn mooie ronde buik niet beu, maar wél het gevoel, dat alles af en klaar is... en ik niet zoveel meer kán... (zou wel weer eens willen rollen en stoeien met Ollie, of een stukje rennen, of eh... gewoon mijn voeten zien )
Moons, jeetje meid, jullie uk heeft het wel heel erg goed bij jou. Wat zul je het beu zijn.. Nog even en je hebt een kindje in je armen, dikke knuffel en alvast veel succes en een voorspoedige bevalling toegewenst Darcy, voor jullie is het ook al zo spannend, zag gisteren je lieve sms, sorry dat ik niks terug heb gestuurd maar was een hectisch dagje (druk met bezoek bedoel ik dan). Joyce, wow, gaaf hoor dat het bijna gaat gebeuren. Ik vind het zo stoer van je dat je het ook laat doen. En dan lekker gaan shoppen, nieuwe lingerie, leuk leuk leuk. MIranda, weet je al of het door kan gaan vanavond? Zit je niet mee zeg. Ik hoop dat het doorgaat, even er tussenuit. Kunnen jullie goed gebruiken. Verder even niks terug gelezen, alleen deze blz. Ik zal nu de beloofde foto plaatsen, het lukte me niet om te uploaden... Liefs Anette die nog steeds geniet van haar mannetje (allebei, Arjan is zo lief voor me, hij vergeet zichzelf nu helemaal) Sarah is zo trots op haar broertje, wil alleen maar kusjes geven en Joep kijken.
joyce: o spannend dat het nu echt vast staat. ben zelf al zo zenuwachtig voor het consult maar ben er nu al 90% zeker van dat ik het ga doen. droom al stiekem weg dat ik van de zomer is een leuk topje kan dragen en een sexy jurkje haha. ferdi begint het nu ook wel leuk te vinden volgens mijn. moons: die kleine van jou heeft het vast goed daarbinnen. hoop dat je nu eindelijk aan de gang bent. duim voor je dat alles goed gaat en er vandaag een baby bij komt. op de verjaardag van mijn zusje darcy: wat spijtig dat het zo ver moest komen tussen jou en je moeder. je zult er wel een goede rede voor hebben en als de klik er niet is dan houdt het op. je hebt je best gedaan om een relatie op te bouwen maar helaas. anoek: nog van harte gefeliciteerd
marsab: hoe gaat het met de zwangerschap? neemt de misselijkheid al wat af nu. 14 weken alweer. gaat zo hard allemaal. hier gaat het ook redelijk. ben erg moe alweer en krijg het niet bijgeslapen. van de week waren de kids 2 nachten elkaar continu aan het afwisselen met huilen en mama roepen. heb dus 2 nachten amper geslapen en ferdi had nachtdienst dus had ik ook niks aan. zelf werken smorgen en dan ben je echt gaar hoor. gelukkig vanacht er maar 4 x uitgehoeven wat een goede nacht is. ben blij als nando eindelijk goed slaapt. als hij het een keer doet dan is alicia heel de nacht lastig. ze speken stiemen dingen af denk ik haha. nando is alweer bijna 9 maanden en het gaat echt hard. over 3 maandjes alweer 1. mijn kindjes worden zo groot. alicia wil aandacht dus tot ziens
anouk: wat een prachtige baby!! too cute!! marsab: ik weet precies wat je bedoelt! Ik heb ook heel vaak dat er eentje begint en de ander wakker maakt en dat gaat dan zo de hele nacht door, vreselijk! bijslapen? vergeet het maar! Update: ik zit nu een paar dagen in johannesburg. Ik ga dinsdag weer met mijn kindjes in de recreatiewoning in schoorl zitten. donderdag is er een rechtbankzitting in amsterdam om ook gebruik van d echtelijke woning te krijgen tijdens mijn part time week de rest van mijn vrije dagen zal ik bij familie zijn. BA gaat ook staken, kan er ook nog wel bij! ik zal mijn laptop meenemen naar schoorl, maar weet niet of hij het daar doet, dan kan ik meer bijbeppen! tis even een rare tijd nu... dinsdag moet gwyn weer naar de kliniek in huizen. ze wordt waarschijnlijk aangenomen op de medische peuterspeelzaal om haar te helpen met lopen en logopedie en ergotherapie en fysio etc. goed nieuws! nou meiden, er is weer een hele file hier in het businesscentre, veel crew, weinig computers! Ik ben heel benieuwd naar iedereen, zwangerschappen en babies en life in general!! kuskus!
Hey meiden, Ten eerste opnieuw bedankt voor al jullie lieve woorden, dat doet mij goed. @Anoek, Arjan & Sarah: Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje/broertje Joep. En meid wat is je bevalling super gegaan!! Nu alleen nog intens genieten van elkaar. Meid ik hoop dat je je weer snel de oude voelt, en vooral heerlijk kunt slapen. @Moons: ik hoop dat de kleine man zich snel gaat melden, dat wachten is ook maar niets. @Darcy: zal de kleine meid zich op tijd melden of toch later. Ik hoop dat ze niet meer zo lang op zich laat wachten. Tuurlijk geniet je nog van de kleine in je buik, maar wat je zegt je kan gewoon veel minder. En je kijkt er nu zo lang naar uit, dan is het nu wel goed geweest. En mag jullie meisje gewoon gaan komen. Ik duim voor je meid dat het niet al te lang meer gaat duren. Ollie weer helemaal opgeknapt? Aangezien ik Bas en Ollie niet bij zwemmen zag??? @Miranda: Veel plezier in Haarlem vandaag! Geniet ervan. @Joyce: Wauw het komt nu wel heel erg dichtbij. Spannend hoor. Ik vind het wel heel stoer dat je het laat doen. Moet je vriendin ook op dezelfde dag? Kan je elkaar wel extra steunen, spannend.... En nog maar 1 weekje en Timo is 1 jaar. Wat gaat het hard hé meid. @Marsab: Wat leuk dat je buikje al een beetje zichtbaar is, mss een mooie foto hier plaatsen? Ik ben benieuwd. Verder alles goed met jullie? @Saskia: hier ook 1 die het gevoel heeft overal achteraan te rennen. Ik weet niet waar ik mijn tijd vandaan moet halen. Verder alles goed met jullie? @Lovewinnie: balen dat de kinderen zo slecht slapen. Je voelt je dan zo brak. bah. Hoop dat het snel beter gaat. @Jennifer: dus van de week naar de rechtbank, ik hoop zo dat je je gelijk krijgt en straks weer lekker samen met de kids in je eigen huisje kan zijn met je eigen spulletjes. Het huisje in Schoorl is super, maar gewoon niet ideaal. En jij moet ook van je kids kunnen genieten. Wat een goed nieuws over Qwyneth, zou super zijn als ze naar de speciale psz zou mogen. Ik hoop het voor je meid. @Noor: alles goed bij jou meid? Dit weekend aan het werk? @Pris: Zo te horen heerlijk aan het genieten van jullie weekje weg. Heerlijk meid. En toen wist ik het niet meer...... Hier lijkt alles nog hectischer te worden. Nu weer een gedoe met de gastouder. Bah. Wanneer houdt het nu op???? Ondanks dat gister wel een goed begin van mijn weekend. Ben samen met een vriendin wezen uiteten en naar de film geweest (Dear John), een heerlijke vrouwenfilm, natuurlijk ff een traantje wegggepinkt hihi heerlijk gewoon. Was echt super gezellig en dus zeker voor herhaling vatbaar. Vanmorgen ging ik zwemmen met Senna stonden mijn ouders zomaar bij het zwembad, ze kwamen ff kijken. Zo leuk. En Senna de hele tijd mijn ouders opzoeken tijdens het zwemmen en lachen naar ze. Echt geweldig. Toen bij ons thuis ff bakje gedaan. Nu liggen de kids te slapen en misschien zo nog ff naar de Ikea. We hebben nog steeds wat dingen voor in huis nodig. Dus hopelijk kunnen we slagen en morgen weer wat dingen ophalen. Begint het echt af te worden. Marc is nu trouwens het fietsstoeltje voor achterop aan het monteren. Aangezien Senna al goed kan zitten en hopelijk het weer beter wordt, wil ik graag met haar en Jamie natuurlijk kunnen fietsen. Als het weer morgen goed is, dan maar ff een rondje proberen. Ik ben benieuwd hoe ze het vindt. Ik heb trouwens nog geen contact gehad met de psycholoog. Moet haar deze week maar gaan bellen. Nu gaat het wel weer wat beter, maar volgende week kan het zo weer bergafwaarts gaan... Goed meiden jullie het heel fijn weekend en geniet ervan samen met de kids/papa. Liefs, Patries
@ Anoek: Wat een schatje is Joep!!! Gaat het met jou, niet te moe, niet teveel pijn? Geniet maar lekker hoor, is je zo gegund na die moeilijke weken/maanden! @ Jennifer: Meid, ik vind je zo sterk dat je steeds zo moedig blijft klinken. Het is alsof je het hoofd nooit laat zakken, vind ik echt knap. Fijn dat Gwyn naar de medische peuterspeelzaal kan, zal haar goed doen. Hopen op positief nieuws van jou kant! @ Darcy: Logisch toch dat je je zo voelt. Ik was m'n buikje ook niet echt beu, wel de ongemakken en ik was gewoon heel erg benieuwd naar mijn dochter. Ik begrijp je wel w.b. je moeder, moet zo moeilijk zijn. Gelukkig heeft Ollie nog lieve oma's, toch belangrijk! @ Miranda: Have fun! Weggaan met partner blijft belangrijk, is goed voor relatie. Zijn wij eigenlijk ook dringend aan toe, maar wil Ella nog niet achterlaten. @ Joyce: Super meid! Spannen hoor, Dave zal mogen uitkijken! Lijkt me zalig, nieuwe kleding en lingerie gaan shoppen, je beter in je vel voelen, geweldig! Ben blij voor je! @ Lovewinnie: Zoals ik tegen Joyce zei; lijkt me super! Gelijk heb je dat je het gaat laten doen, je goed voelen in je vel is belangrijk en dan straal je dat ook uit. Balen dat de kinderen niet geweldig slapen. Slaapt Nando altijd erg slecht? Vermoeiend voor jou! @ Moons: Max. een weekje, maar ik hoop voor jou dat het spontaan komt, liefst vandaag nog! In ieder geval, succes nog en een voorspoedige bevalling gewenst! @ Saskia: Fijn iets van je te horen! Tijd? Hmm, een laptop is makkelijk nu met dochterlief op mijn buik! Was effe uit het hoofd, dus vergeef me als ik iemand vergeten ben..
Gisteren naar de kermis geweest met man en kinderen en zus en schoonbroer. Was erg leuk, Keld heeft zich voorbeeldig gedragen. Hij was wel wat onder de indruk in het begin en wou zelfs niet op de molen. Tot hij het gewend was en toen vond hij het fantastisch, molentjes, eendjes vangen, spiegelpaleis en natuurlijk frietjes en oliebollen! Ella was ook voorbeeldig, ondanks het vele lawaai is ze lekker blijven slapen. Genieten dus van mijn gezinnetje, heerlijk!
anoek wat een mooie foto's!!! Die eerste zo lief en mooi!! en die tweede; prachtig die alerte wakkere oogjes!! En wat heeft hij mooie lange vingers!! Dat wordt een pianist Darcy: hopelijk doet de frisse lucht je goed!! Ben benieuwd wanneer Heidi zich aankondigt! Patries: fijn dat je het weekend zo goed begonnen bent! Is alvast het halve werk! Goed idee om idd contact op te nemen met de psycholoog. Jennifer: sterkte vast voor de zitting donderdag!! En wat fijn dat Gwyn wrs op de med psz terecht kan!! wanneer vlieg je weer van/naar schiphol?? Miranda: veel plezier in Haarlem!! Zo'n leuke stad! Heb er een paar jaar gewoond en gewerkt Joyce: zo wordt het wel heel echt, spannend hoor!! Lovewinnie: ook voor jou komt het dichterbij! Ben benieuwd! Hier lekker bezig met vanalles en nog wat. Vanmiddag nog even naar een verjaardag. Morgen werken
Hi girls, Moons, is het nog aan het rommelen bij je? Last van je darmen... misschien al weeën ook? Dit weekend moet het ervan komen dan maar 't Is je gegund. Patries, goed om weer van je te horen/lezen. Ollie had eergisteren 3 diarree-luiers en gisteren op de opvang verhoging; al ging het vanmorgen prima, we vonden het verstandiger om het zwemlesje maar even over te slaan Nog geslaagd bij IKEA vandaag? Laat even weten hoe het fietsen is gegaan morgen! Lovewinnie, ik noem slaaptekort en telkens gewekt worden 's nachts ook wel "Chinese torture." De Chinezen martelen zo hun gevangenen - even laten inslapen en dan bruut wekken Wat moet jij je brak voelen, helemaal als je moet werken en Ferdi 's nachts werkt... Anoek, wat een PRACHTIGE foto's van je jochie! Je kunt zo écht zien hoe hij in de buik heeft gezeten. Die alerte oogjes inderdaad, vind dat ook zo mooi. Heb je een fijne kraamweek en kraamhulp? Jennifer, weer een heavy weekje voor jou en je gezin dus. Het zou toch wel heel fijn zijn als je een gedeelte van de maand met je kids in het huis bent en je man naar Schoorl vertrekt, het is toch van de zotte :x Wanneer gaan jullie staken? Moet je dan wel opdraven in Londen, of blijf je dan echt thuis? Noor, morgen werken? Wat jammer. Gelukkig komen er mooie, lenteachtige dagen aan komende week en ik hoop dat je dan veel vrij bent? Virginie, leuk dat de kermis zo'n succes was Ben jij weer goed hersteld van de bevalling en 'de oude' aan het worden, langzaamaan? @all: ben lekker wezen slenteren langs de Zaan, heb rode tulpen gekocht (bij een dame die meende, dat ik vást nog wel 2 weken kon doorlopen met die buik zo Dág goeie humeur :x) en eenmaal thuis kwam Hanna, mijn ex-schoonmoeder, langs voor een bakkie thee. Zij had last van haar rug en zo lagen wij allebei op een bank te kletsen, kussentjes in de aanslag Was even gezellige afleiding. Ga nu lekker douchen, scrubben, masker en Epilady pakken en mezelf schandelijk verwennen - voel ik me vast weer prima straks
Nou heel even een kleine update vanaf hier. @darcy: kan me voorstellen dat je chagrijnig werd van die opmerking over je buik. Ik hoop zeker voor je dat het geen 2 weken meer zullen duren. Verwen je zelf maar lekker, je verdient hoor. @joyce: spannend hoor, nog 10 dagen tot je borstvergroting toch? Over een paar weken dus lekker nieuwe beha's shoppen samen met je vriendin zeker? Ik heb gewoon geen puf om actief mee te lezen en te schrijven, sorry. Vannacht kwam Elise elke 1,5 a 2 uur en dat vanaf 21.00 tot 06.00 uur. Ik ben gesloopt. Normaal komt ze ook wel een keer of 2-3, maar dit trek ik bijna niet. Goed, wat doe je eraan. Vandaag is Elise alweer 6 maanden en heeft ze dus 6 maanden borstvoeding gehad, jippie. Daar ben ik best een beetje trots op gezien onze moeilijke start. Ook heeft ze vandaag voor het eerst wat groente gehad. Ze kreeg het in haar handjes (rapley) en dat vond ze wel leuk. Er ging natuurlijk nog niet veel in, maar dat hoeft ook nog niet. Het was wel een heel schattig gezicht.
@ Suus: Fijn nog iets van je te horen. Elise alweer 6 maanden, gaat snel! Wat goed dat je nog steeds borstvoeding geeft, minder leuk is dat je er nog steeds elke nacht uitmoet. @ Darcy: Sommige mensen zouden beter eerst nadenken voor ze iets zeggen. Maar gelijk heb je, verwen jezelf maar, kan zo goed doen! Ik voel me stilaan beter ja, vind mijn draai nu met de kinderen en het huishouden. Het is genieten nu! @ Patries: Ikea: altijd leuk! Ik hoop dat je morgen wat kan gaan fietsen! Ik weet niet meer of jij het was, maar huilde Senna niet erg veel in het begin? Ging dat over als je ze oppakte of bleef ze huilen? Jullie zijn ook bij een osteopaat gegaan, niet? @ Noor: Bah, werken op zondag, sterkte!
@ Anoek: mooie foto's zeg!!!! Lief! @ Darcy: hopelijk wordt je heidi snel aangekondigd net als Moons! Nog ffies volhouden... @ Patries: leuk weekend heb je gehad!! OF het wel of niet met je beter gaat, blijft het een raadzaam met de psycholoog contact opnemen en nog fijne dag vandaag, hopelijk ga je fietsen vandaag! @ Jennifer: Sterkte vast voor de zitting donderdag!! Fijn voor Gwyneth! Hopelijk mag je weer in je eigen huis terugkunnen. @ Noor: werk ze.... Gisteren was het leuk met Jeroen aan het shoppen, slenteren en eten in Haarlem. Terwijl Matthew zich goed vermaakt met z'n oppas