Tuurlijk zal je echt gesloopt zijn....emn hopelijk heb je vannacht kunnen slapen als de nacht ervoor. Goed van je BV! Leuk hoe Elise wat groente proeft! Matthew wilt graag met mij spelen....toedeloe! X p.s. wel hoop ik dat Moons en Darcy vandaag een baby gaan krijgen....een zondagskindjes
vanmorgen stond ik weer half 6 op en was echt brak. gisteren gewoon staan huilen van vermoeidheid kon echt niet meer. vanacht ging het gelukkig iets beter en vandaag heb ik op de ochtend na heel de dag geslapen. vroeg er uit maar half 1 lag ik weer op bed. eerst een dutje met alicia samen tot een uur of 2 en daarna zijn de kindjes heel de middag met papa weggeweest en komen nu net aan. ik schrok om hald 5 wakker . ben nu dus goed bijgeslapen
Die momenten maken zoveel goed, hè. Heb je foto's gemaakt, meid? Showen hier, hoor Geen nachtrust... het is afschuwelijk. Lovewinnie kan je de hand schudden, nietwaar? Hoop dat dit een sprongetje/regeltijd is voor Elise - en je weer wat meer regelmaat krijgt 's nachts. Chapeau! Je geeft alweer 6 maanden borstvoeding, terwijl ik me nog herinner hoe hard je ervoor hebt geknokt (zeker na weer een loodzware bevalling!) Is wel een felicitatie waard
@all: Moons is haar slijmprop verloren en begonnen met weeën. Ze heeft dit in het maart-topic gemeld. Benieuwd, het is haar 4e en ik dénk zomaar eens dat de kleine er al is, of spoedig arriveert Ik ben vandaag met man, zoon en hond naar Egmond gegaan. Zij lekker uitwaaien op het strand, ik even shoppen in de winkelstraat. Ben weer een mooie rode lippenstift rijker Daarna naar een jarige vriendin, even een bakkie gedaan. Eenmaal thuis een rozemarijn-bad genomen (schijnt de weeën op te kunnen wekken ) en getutteld. Morgen weer naar de gyn... we horen het wel... Ondanks een hele avond harde buiken en krampjes gisteravond is het nu stil bij de buikbewoner... ze schopt soms even, maar 't mag geen naam hebben, niks actiefs dus.
Heb net een reactie in maart bevallingsforum achtergelaten voor je en moons Hoop dat een rozemarijn bad je gaat helpen, of anders in het maanlicht dansen aan de Zaan (de laatste is veel te koud voor, en ook geen maanlicht )
Hé meiden! Heb gelukkig weer internet. Sinds gistermiddag konden we niet meer online komen :x Vanmiddag weer pogingen gedaan, maar nog steeds niks. Vanavond was ik het zat en heb ik Ziggo opgebeld, ze konden geen storing vinden, maar ze zouden de modem resetten. En prompt heb ik nu weer internet Pff, wordt daar zo chagrijnig van als internet het niet doet (hoe bedoel je verslaafd zijn...) Had stiekem vanmiddag al op de Iphone van Dave meegelezen in de auto om te kijken of er al babynieuws was van Moons en Darcy... Moons: zat net ook ff in het topic van de maartmama's te lezen, maar denk toch echt dat je bevalling is begonnen of sterker nog, jullie hebben misschien allang jullie kereltje Ik duim voor je!!! Darcy: Heb zo'n gevoel dat jij toch 19 of 20 maart ga bevallen We zullen het zien... Heerlijk ff naar Egmond, daar waren wij vorige week woensdag naar toe gegaan. Toevallig ook nog in het winkeltje Klein Grut wezen kijken?! Heb daar leuke kleertjes gekocht voor Timo zn 1e verjaardag Was wel een zooitje aan het begin van de winkelstraat hé? Patries: Goed weer ff van je te horen! Balen dat het niet lekker loopt met de gastouder, verdorie!!! Suus: Tjee, Elise ook alweer 6 maanden En nog steeds BV, HOERA!!! Ja, ik weet wat het is er elke nacht uitmoeten, dit breekt je ZO op. Ik was op een gegeven moment ook echt op, kon niet meer En nu ik de nachten weer goed slaap, merk en voel je het verschil zo goed. Hopelijk kan jij ook weer snel een goede nachtrust pakken! Knuf Lovewinnie: Pff, jij kampt ook al met slaaptekort, heftig hoor! Wel lekker dat je vanmiddag ff een paar uurtjes hebt gepakt! En weet je al of je voor de borstvergroting gaat of niet? Anoek: Wat een prachtige foto's van jullie mannetje!!! *smelt* Ik had ze stiekem al op Hyves gezien! Prachtig mannetje hebben jullie! All: Ik heb jullie hulp nodig Ik heb een discussie met mn vriendin, hihi Het gaat om het volgende zinnetje en de vraag is dus, schrijf je in deze zin "word(t)" met alleen een d of dt Ik denk dus dat het met dt geschreven moet zijn, maar mijn vriendin zegt alleen met een d! Er staat een High-Tea op het spel Dus meiden, ik hoop op jullie kennis! "Wat word(t) je al een grote vent."
word vervangen voor Loop, wat loop je al een grote vent, dus alleen een d! en anders fokschaap erbij pakken, de d zit daar niet in, dus dan was het ook alleen een d en geen dt.. Maaaaar ik kan er natuurlijk behoorlijk naast zitten!
lovewinnie: fijn ff bijgeslapen, dat ga ik ook zo doen Darcy: hoop voor jou op een kleintje DEZE week!!! Miranda: haha naakt dansen in het maanlicht
jee, ven ege\o hier.Joep is zo onrustig. Veel huilen in de avond en nacht, overstrekt zich helemaal. Zit hier gewoon te janken. WAAROM!!!!!!!!!!!! Ik ben zo op nog van die klote zwangerschap en nu dit weer, ik kan dit niet,e cht niet. Gisteravond van 19.45-22.00 veel huilen (denk krampjes), toen om 23.00 flesje en naar bed. Om 2.00 uur fles gegeven, bezig geweest tot 3.15, weer huilen. Toen in bed, nu om 4.00 uur weer krijsen, toch maar fles gegeven, 10 cc gedronken en hij overstrekt zich helemaal. D ekraamhulp zegt dat dit normaal is maar ik geloof er helemaal niks van.............. HELPPPPP
geen idee meisie....heel sneu dit! Geef je ook druppels tegen darmkrampjes? Kom zo niet op de naam... Hoorde er zeer goede verhalen over.
Ik vul ook altijd een ander woord in: maak! haha, (omdat loop in de verleden tijd liep wordt, is het soms lastig om dat woord toe te passen in de verleden tijd.
Yep Joyce, pak je geld er maar bij. Het is alleen een 'd' (Imsala gebruikt loop en ik hoor, zijn goeie ezelbruggetjes.)
Het is helaas wel normaal Infacol in huis halen, of Cinababy. Dat eerste middel schijnt nog beter te werken. En overleg even w.b. inbakeren. O meis, heb zo met je te doen... je bent al zo moe...
Bedankt voor je bericht, Marsab. Hoe weet jij dit, zit Moons op Hyves? Ga het bij de maart mama's melden. Hoe gaat het met jou? Foto van je buikje gaan plaatsen, hoor