Morning girls! Ja, Darcy, vandaag is het DE dag. Liep je met Ollie ook overtijd? Was met Timo ook 1 dag overtijd, maar met Kyra 8 dagen te vroeg, dus zegt niks. Doe lekker rustig aan vandaag, Heidi heeft het nog veels te goed bij je daarbinnen. Heb je nog een buikfoto? ANoek: Hoe is jullie nacht gegaan? Wel goed dat je naar de osteopaat gaat met Joep! All: Weten jullie nog leuke en lekkere hapjes om op een kinderverjaardag te serveren? Wil eens een keer wat anders dan altijd maar de standaard dingetjes Fijne dag allemaal!!!
Maart 04 Imsala (30) 05 Jennifer (40) 06 Isa (5) 07 Anette(35) 10 Priscilla (29) 11 Joep (het broertje van Sarah) 19 Heidi (een zusje van Ollie) ???? 20 Timo (mag zijn eerste kaarsje uitbazen!)
@ Darcy: hoop 't voor jou dat Heidi de komende nacht zich gaat aankondigen....mhm...mag je thuisbevallen? Of toch in het ZMC bij mij in de buurt @ Joyce: iets met de thema "pasen" zoals lekker broodjes, eitjes, chocolade, dus leuk voor een verjaardag van timo..weer wat anders... Ben niet zo goed in kinderverjaardagshapjes, wat ik nog veel moet leren....alle tips van de anderen zijn welkom, sla ik op in mijn mailbox of in word doc.
Oh meiden, krijg helemaal zin in de lente! Net heerlijk in de tuin gerommeld en mn primulaatjes in de pot gezet op tafel. Staat zó gezellig Zelfs net ff met mn blije bakkes in de zon gezeten Lente, kom maar op!!!!
het is niet waar, de hielprik is niet goed, we moeten naar maastricht voor verder onderzoek, verdenking op galactosemie. Was bij Sarah ook zo. Oh man, wanneer houdt het hier op!!!!!! Ik kan gewoon niet meer, stort in, ons mannetje. Hij dronk al niet zo geod en ziet geel, zijn kenmerken ervan. Duim aub allemaal zo hard mogelijk voor een goede afloop/
@ Anoek: Ik heb er even op zitten google-en dat galactosemie, maar wat ik er uit begrijp moet er nu dna onderzoek gedaan worden of het een klassieke galactosemie of een duarte galactosemie is? Hoe was die uitslag bij Sarah eigenlijk? (geloof dat ik dat stukje even mis )
och Anoek, jeetje.... ik herinner me idd flarden van het verhaal van Sarah, dat bleek allemaal in orde te zijn toen... Laten we hopen dat dat nu ook het geval is. Jeetje, daar gaat je kraamtijd.... Sterkte mop, we denken aan je hier hoor!!!
Darcy: de vlag mag uit, 40 weken gehaald!! Maar nu voorbij met de feestvreugde: kom op Heidi, kom van die berg af, gooi je haar los en show yourself to the world!! Jodelahihoe!!!!!!!!!!!
@ Anoek: ik duim voor je dat Joep uiteindelijk hetzelfde uitslag als Sarah heeft dat er niets aan de hand was...Joep meer in het licht liggen...kom maar op met lente-zonnetje! Sterkte! XXX @ Marsab: wauw....13 weken....al meteen een buikje zichtbaar, mooi!!!! @ Darcy: je gaat straks bevallen....ik wil graag wakker worden met een blije nieuws.... Zo niet, dan hoop ik dat je lekker gaat slapen! Truste meiden xxx
even snel, we zijn net terug. BLoed geprikt en urine afgenomen. Het is dus nog niet zeker of hij het heeft of niet, de arts heeft tegen ons gezegd dat zij geen bijzonderheden verwacht. Dit omdat Joep erg alert is en goed reageert, drinken doet hij ook voldoende, 60 gram afgevallen maar ook dat is goed. Ze hebben meteen billirubine geprikt omdat hij wat geel ziet maar die waarde was prima, we kregen meteen de uitslag. ALs het goed is krijgen we morgen de definitieve uitslag van het verdere onderzoek. Ik heb een complete black out gehad toen de huisarts hier was, ik kan me er bijna niks van herinneren, heel gek. Ik ga zo proberen te slapen, zal wel niet zo goed lukken maar we zien wel.
anoek, wat lees ik nou... Echt heftige tijden zo, he... Hoop op goed nieuws... Hier rotnacht, hoop op zonnetje en frisse neus halen. Heupen en bekken doen zeer en heb elk uur voorbij zien komen...
@ anoek: duimen dat het vandaag een positieve uitslag komt...heb je vannacht beetjekunnen slapen? @ Darcy: sterkte voor je .... 1 dag over tijd....bij ollie was je ook 'n paar dagen over tijd, 6 dagen over tijd toch?
Mogguh Marsab, wat een mooie foto (lief buikie )! Je kijkt eerder een beetje verlegen, niet chaggie Miran, met Ollie liep ik 3 dagen overtijd. Als ik mijn eisprong neem, dan ben ik morgen pas 40 weken zwanger... en komt Heidi dus dit weekend pas We eh... zijn aan het proberen om de boel wat te versnellen, zeg maar... Anoek, kwam ook even kijken of je al meer nieuws hebt?
Goedemorgen meiden!!! Ben ik weer Wat hebben we t leuk gehad zeg Was ik eersdt bang dat een weekje CP echt telang zou zijn...nou ik had er nog wel een paar dagen aan vast willen plakken!!!! Heerlijk gewoon. Leuk park, echt een aanrader, zeker voor deze leeftijd. Zwembad was echt super, Een peuterbad en een kinder-doe bad. Maar ook de grote glijbaan en wildwaterbaan vond meneer mooi Verder ook nog heel cultureel hunnebedden bekeken en een ochtend wezen shoppen in Emmen. Hebben daar lekker gegeten (2 keer zelf gekookt, verder uiteten) Hadden een huisje vlakbij de plaza, precies een mooi stukje lopen met Tygo. Hebben daar geen enkele keer de kar gebruikt. En wat zijn d emensen daar aardig zeg...niets dan goed over t personeel. Als je aan kwam lopen, gelijk een kleurplaat enz enz enz. Zal binnenkort even foto's spammen Wat ik heb onthouden: Anoek! GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JOEP!!! Moons GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN TYCHO (leuke naam) Darcy Hopelijk heb je snel je meisje in je armen!!! @ Anoek Ik duim voor een goede uitslag! @ Rootje Ga zo lezen hoe t bij jullie gaat!! @ All Probeer later ff te reageren op iedereen. nu aan t werk! -x-
@ Pris: welkom terug in de realiteit!!! Ik ben nog thuis vandaag... Matthew niet naar het kdv nu hij erg verkouden is en eet ook erg slecht. Vind niet verstandig om hem naar toe te brengen. Piccies.....benieuwd!!!! Ga maar eerst ff je achterstand op je werk bijwerken! @ Darcy: tuurlijk hoop ik dat jij Heidi in dit weekend in je armen krigt, dan wordt een echte lente-baby!