@ Darcy...ook de ananas al geprobeerd ?? Zo nog 2 weken door blijven ''lopen'' is ook niets zeg. Bah Ik hoop voor jullie dat de kleine meid zich snel laat zien (hoevaak heb ik t al gezegd??!! ). Is je man al vrij of heeft hij onregelmatige diensten?? Wel lekker t strand zeg!!!! En zulk mooi weer, leuk!!! Mooie buik...zal t echt de laatste foto zijn??!! Ik voel me ook super!! Vakantie was echt heerlijk, zo dichtbij maar echt ff weg. Heerlijk samen met Peter op de bank s avonds en niet allemaal afspraken / werk enz. Echt genoten van elkaar . Dingen lopen verder ook lekker, zegmaar. Ik heb tijd om op tijd vriendinnen terug te mailen. Ben thuis bezig. Huishouden op orde. Als dat soort dingen lekker gaan heb ik een soort van rust. Grappig dat je dat zo online al merkt haha.
@ Anoek: Supergoed nieuws! Ik ben zo blij voor jullie! Nu kunnen jullie echt gaan genieten! @ Pris: Heerlijk als alles zo lekker loopt, geeft inderdaad rust. Is af en toe ook wel nodig natuurlijk.. @ Noor: Zielig voor Tijn! Hopelijk doet de pcm en een slaapje zijn werk en voelt hij zich straks wat beter. Geniet van je dvd'tje! @ Darcy: Mmmm, echt weer om buiten te zijn! Genieten! Heb je nog steeds niet het gevoel dat de bevalling er zit aan te komen? Prachtige buik! Raar maar waar, momenteel ben ik nog niet jaloers op bolle buiken (dat zal nog wel komen), ik had verwacht van wel, maar ik geniet zo hard van dat kleine meisje (en normale kleren), dat het wel oké is..
Hi meiden, Vir, ik merk nog niet veel (denk soms: hey, gaat het starten? Dan gebeurt er alsnog niks ) - ik kijk ook wel uit naar mijn eigen jeans én die leuke hemdjes en shirts die ik overal zie hangen. De luxe van 'gewoon' bukken en lopen, een flink stuk kunnen fietsen én geen fysio-oefeningen meer hoeven doen, spreken me ook erg aan VOORAL mijn Ollie lekker optillen en stoeien... dát mis ik wel, hoor! Anoek, meid, wat heerlijk dat het loos alarm was! Nu gaan genieten inderdaad. Wanneer gaan jullie met Joep naar de ostheopaat? Moest er gister nog aan denken dat ik je thuis heb bezocht - en dat dit alweer een tijd geleden is. Toch erg leuk om je gezien te hebben Pris, zo'n weekje is TOP. Wij gaan ook nog een weekje boeken zodra de kleine er is, de borstvoeding loopt en veel kraambezoek achter de rug is. Wat je schrijft: even niks, gewoon samen zijn. Overigens is mijn man zelfstandige en heeft de afgelopen dagen geen klus aangenomen - hij met Ollie op pad (of met mij erbij) en zo samen de laatste loodjes door. Als Heidi er is, dan houdt hij zijn agenda ook vrij. Pas in april-mei volgt nog een stukje topdrukte op de beurs 'k Ga mijn nagels lakken en tutten
anoek: wat een heerlijk nieuws!!!! O wat fijn!!! Hopen dat je nu een wat beter vervolg van je kraamtijd hebt!!! Pris: tnx! Wat heerlijk dat je zo lekker bent bijgekomen van de week weg!! Ben benieuwd naar de pica's!! Darcy: suuuuupermooie buik!!! (hier gelukkig ook streeploos door beide zwangerschappen gekomen) ik hoop dat heidi zich snel aankondigt!! Vannacht lijkt me wel wat! Moest lachen om je haring-verhaal!! Een vriendin van mij beviel nadat ze haring had gekeken, ze vertelde dat haar man steeds wegkeek tijdens het puffen hahahaha. Tja.... Hoop dat heidi zich aankondigt voor maandag!! Vast wel!!
mwah Tijn heeft een ruim uur geslapen toen ie weer verdrietig en hoestend wakker werd. Hij is nog steeds behoorlijk kortademig. Trekt af en toe flink aan zijn oor. vind het zo zielig iedere keer. Vooral dat gehijg... ben blij dat de buisjes gaan komen, overigens gebeurt dit 8 april al!! Hopen dat ze er dan een tijdlang geen last meer van hebben...
Hoe kan het trouwens dat we online zijn (Imsala, Noor en ik dan), maar niet elkaars post kunnen beantwoorden zonder de pagina te 'verversen'? Imsala, weet jij dat (jij hebt verstand van dit soort dingen)
juist hahaha noot: oh daarom pas ik mijn schoenen niet meer al in geen maanden meer geknipt daar beneden hahahah
daar ga ik wel vanuit, maar die buisjes blijven niet je leven lang zitten hoor!! Gemiddeld een maand og 9, dan vallen ze eruit. Het zijn een soort strijkkraaltjes, maar dan de kleine versie
Mens, ik hou me bezig met de meest onbenullige dingen: geëpileerde benen... bijgewerkte chi-chi (ga er toch écht niet liggen met een Taliban-baard vol kappersklemmen ) en gelakte vingernagels... Ik verveel me gewoon rot soms
ik ga denk ik na mijn colaatje van zo-even nog maar een bak sterke koffie zetten!!! Heb mijn werk afgebeld voor morgen...
Strijkkraaltjes... van die dingen die op lingerie zitten ofzo? Ik weet niet wat dit is... Beetje bleu...
Goed zo, je kunt niet op je eigen reserves gaan teren met drie kids, waarvan eentje ziek. Geeft jou ook weer wat 'lucht' immers. Ga nu ook naar beneden... tot later! Ik sms als er nieuws is/komt...
o ja dat deed ik ook hoor!!! Geen haar op mijn hoofd (euhm geen haar op mijn doos) die eraan dacht daar als een behaarde gorilla te gaan liggen baren!!! En idd ook op mijn benen geen vachtjes hoor!! hoe ikl het deed op het laatst geen idee, dus ach, al te netjes zal het miss niet geweest zijn hahaha
juist en heb alleen een oppas die evt zou kunnen, maar zoals hij nu is, wil ik hem eig niet bij de oppas achterlaten.... tuthola he?
Ik heb je vraag 3 keer gelezen en nog snap ik hem niet helemaal geloof ik *blond van origine* lol Nee, ik weet wel dat er storingen zijn op dit forum, krijg ook geregeld in beeld dat er inlogproblemen kunnen zijn etc. Kan eventueel met een omschakeling naar een vernieuwde versie te maken hebben. Er zijn op dit soort fora regelmatig nieuwe updates voor de webmasters