en een kus terug Miranda!!! X Saskia: ah jij ook ziekenboegje dus. Geen last van de oortjes ook toevallig?? Dan zijn ze 's nachts ook vaak zo onustig en pijnlijk. Hopelijk gaan de druifjes er wel in. Hier overigens ook een jongetje die binnen luttele minuten een grote appel en een grote banaan op heeft. Tijn is er eentje van het motto "een dag niet gegeten is een dag niet geleefd" dus zijn latere vriendin zal lekker moeten kunnen koken Darcy: hoop dat je wandelingtje (waggelingetje) het eea in gang zet. Vandaag is een mooie dag om te bevallen, je mist niks van het lekkere weer, want dat is er toch niet Pris: ik email je dit weekend even terug! enneuh: waar blijven de foto's? Anoek: wat naar he die krampjes. Hopelijk snel beter!! Maar wat zal het in een ander daglicht staan dan twee dagen geleden!! Suus: hoe dan ook maken jullie er echt wat van! Goed dat jullie het hoofd niet laten hangen, al zal dat af en toe niet makkelijk zijn. Hoe is het met jou en de kids verder??
@noor: mja ze mopperde over pijn boven haar ogen.. en ze zit ook veel aan haar oortje dus ik denk dat ze gewoon een "hoofd vol snot" heeft en we houden het maar in de gaten.. buiten bed valt het allemaal mee zegmaar Verder heeft ze nu toch nog dr krentenbol op.. ik zag het al niet meer gebeuren maar ergens is ie toch naar binnen gekomen En een bakje druifjes. Misschien zouden ze een goed stel zijn.. ook Anne gaat voor "een dag niet gegeten is een dag niet geleefd" @darcy: hier de eerste keer ook savonds last van "buikpijn" en snachts, volgende dag over.. tot wederom savonds na het eten.. toevallig die 2 dagen hetzelfde gegeten... (turkse worstjes van de bbq) dus ik dacht nog dat het daar aan lag.. maarja.. niet dus
Darcy, zo te lezen ben je onrustig, was bij mij een teken, rommelen stopte hier op woensdagavond 22.00 uur maar kwam terug om 4.00 uur in de ochtend en je weet het resultaat. Oh spannend meid, leef met je mee. Saskia, een verkoudheid is zo vervelend als je wilt slapen, alles gaat dan dicht zitten. Beterschap voor je meisje Marsab, hoe is het met je? Mooi buikje al hoor. Ik ga me ff douchen, kom net uit bed gevallen. Vandaag een rustdagje voor mij. Sarah is naar het kdv en Joep ligt lekker te slapen. Mijn hoofdpijn van de afgelopen dagen is weg maar die verdomde vermoeidheid. Daardoor kan ik niet veel hebben, even uitkijken voor nog meer tekort. Oh ja, wij hebben een hangmatje in de box hangen en ik heb Joep daar vannacht in gelegd, hij is daar heerlijk in slaap gevallen, dus mocht ie weer krampjes krijgen, de hangmat is the place to be
@miranda: bedankt voor je tip. Ik werk zelf al 24 uur en kan evt nog meer uren gaan werken, dus dat zal niet nodig zijn. En mijn man heeft daar wel op gesolliciteerd (schoonmaker dan), maar was te hoog opgeleid. Stom joh, wil je werken, willen ze je niet. Verder gaat alles met ons en de kindjes heel goed! Jesper heeft een behoorlijke uitdagende periode, maar is op andere momenten weer heel lief, dus dat maakt het wel goed. Elise is echt een schatje, ze lacht eigenlijk direct en is heerlijk vrolijk en rolt door de kamer heen. Dus wat dat betreft geen klagen. Mag ik jullie iets persoonlijks vragen over jullie financiën? Als je niet wil antwoorden, vooral niet doen. Hoeveel houden jullie over voor boodschappen en leuke dingen per maand? We hebben uitgerekend dat als martin weer gaat studeren dat we daar dan 700 euro voor hebben, zou dat te doen zijn? Ik denk van wel, maar aan de andere kant we hebben nu nog veel meer te besteden en dat gaat ook altijd op haha. Benzine ed en alle andere vaste lasten zijn er dan wel af.
Okay... dieptepunt... heb een borduurwerkje gekocht... en een tijdschrift meegekregen om te leren breien... Hoop dat al jullie lieve, bemoedigende woorden bewaarheid worden - Saskia met rommelende darmen... Anoek met onrust... Suus met krampen... Suus, 700 euro na aftrek van je vaste lasten is een héél fijn bedrag, hoor! Kun je met je gezin goed van eten én leuke dingen doen. Hier hoef je je geen zorgen om te maken Saskia, jij vandaag ook een dagje thuis dus? Je meisje hangerig - maar wél een krentenbol en druiven op (dat zit er alvast in!) Vind het ook altijd zo sneu, die lodderige oogjes en dan dat hangerige - als je zelf niet lekker bent, is het al vervelend genoeg, laat staan je uk... Hoe gaat het verder met jou? En je baan, nog leuk? Miran, succes voor Jeroen vandaag! Anoek, lekker bijtanken waar dat kan. Wat je al schrijft, je moet slapen (SLAPEN met hoofdletters) om reserves op te bouwen. Hoop dat je vanmiddag ook lekker tijd hebt voor jezelf en Joep. Ga douchen en op de bank. Blergh, zit mezelf in de weg.
@darcy: haha, aan het borduren en breien? Ach ja, ik zit achter de naaimachine.. Volgens mijn man kan het niet burgelijker. Tja, je hebt wel weer wat om handen. (al heb je daar over een paar sowieso je handen wel vol haha)
dracy: ben je nou NOG niet aan het bevallen? maar gaat goed hier hoor.. zelf lichamelijk nog niet helemaal top... kennelijk heb ik mezelf een luchtweginfectie bezorgd met gezond sporten maarja.. gaat wel weer over medicijnen tegen astma werken prima dus dat is het belangrijkste nu nog een beetje bijslapen.. job is overtuigt dat ik juistmeer moet doen.. (als ik ga zitten.. stort ik ong. meteen in) maar buiten dat het wel klopt dat zolang ik bezig ben.. ik minder moe ben.. denk ik dat dat niet geheel de oorzaak verhelpt dus dit weekend lekker uitgeslapen 2x en daarna geholpen zonder om te vallen van de slaap om de slaap-/werkkamer om te draaien.. niet verkeerd dus nu een mopperig, hangerig peutertje wat nu lekker op dr kamertje aan het spelen is.. maar gezien het lawaai moet ik toch echt even boven kijken
oei Darcy, das wel heel erg . Oh, heb toch wel met je te doen, nog even en je hebt jullie wondertje in je armen Suus, ik denk dat je voor dat bedrag per maand wel rond komt en leuke dingen kunt doen. Schrijf anders eens op wat je nu kwijt bent.
Nu ligt Matthew op de bank slapen, en hij en ik nog steeds in onze pyjama....en Jeroen is net wegegaan op de motor richting examen. Vandaag heb ik de bestelde foto's binnen (eergisteren online besteld, lang leve de webprint) en eergisteren ook H&M kleding voor mezelf en Matthew besteld, vandaag binnen...ikke blij omdat ik bijna de hele week thuis ben gebleven. Alleen de stoere spijkerjas is beetje strak, heb expers zo in de maat 42 besteld (heb mn grote boezem, die is groter na de bevalling) en sexy zomerjurk....het geeft mij nog meer motivatie om verder af te vallen... De springtouw ligt allang voor me klaar....het moet lekker droog en niet zo koud weer.... @ Suus: na onze vaste laten houden we samen 550 euro over, dit is voor eten, benzine en leuke dingen doen, kleren kopen, luiers kopen.... we komen toch iedere maand op rood staan. Dinsdag as komt belastingsadviseur bij ons thuis om de belasting in te vullen...voor 1 juli krijgen we centjes binnen, die is voor onze vaste lasten en ook onverwachte uitgaven...wel handig zo. Van de kinderbijslag koop ik kleren en schoenen voor matthew, en beetje centjes naar Matthew's spaarrekening. Van spijkerbroekjes en spijkerjasje koop ik vaak via de mp voor Matthew. Eind van de middag ga ik ff naar AH omdat de luiers (pampers) in aanbieding is 3 halen 2 betalen... @ Darcy: als je je verveelt waarom ga je dan niet fotoalbum maken voor Ollie nu het nog kan
Hé meiden! Kwam ff kijken of er al babynieuws was van Darcy... Idd, ben je nou nog niet bevallen??? Het wordt gewoon de 20e, mooie datum!!! Ladies, ben erg druk! Morgen is Timo dus jarig, wordt er best een beetje emo van, want een jaar geleden om 3u vannacht begon het allemaal Weet het nog als de dag van gisteren, wat vliegt een jaar toch voorbij, niet normaal meer! Maar tis zo'n lekker ventje, heerlijk!!! Alle boodschappen voor morgen zijn gehaald en ben nu nog druk bezig de traktatie voor a.s. maandag die hij gaat ronddelen op het kdv. Zal uiteraard een foto plaatsen En er zijn nog meer ontwikkelingen hier in huis aan de gang. Gisteren naar een huis wezen kijken die ons erg aanspreekt en....... vandaag toch weer de makelaar over de vloer gehad om foto's van ons huis te maken. Ja, we gooien ons huis toch in de verkoop!!! Gisteren ook onze financieele man over de vloer gehad en het ziet er toch allemaal leuk/gunstig uit, dus we durven deze stap te nemen. Volgende week staat er al een open huizen dag gepland, en daar worden we nog mooi in meegenomen! Laten we hopen dat de potentieele koper er tussen zit, hihi Vindt het wel heel erg spannend hoor en ook wel eng, maar de huizenmarkt schijnt toch weer te gaan aantrekken. Dus ja, ben erg druk, maar wel allemaal leuke en spannende dingen! Meiden, ga weer snel verder met knutselen, ben bijna klaar! Sorry dat ik even niet op iedereen reageer... Kom morgen sowieso nog online, want wil het evt babynieuws niet missen Fijne avond meiden en truste voor straks!!!! Kussies
Ik zit hier gezellig met Joep in mijn armen, die verdomde darmpjes ook. Alweer 2,5 uur is ie aan het huilen. Ik dus janken, gaat niet goed met me. Ik kan er gewoon niet van genieten, wat een ellende. We kijken het nog een paar nachten aan en anders naar de kinderarts, even controleren of er niks anders aan de hand is (was bij Sarah ook zo bleek na 4 maanden, zo ver wil ik het nu niet laten komen). Ik ga kijken of Joep nu wel in de hangmat kan slapen en plof dan op de bank bij hem. Mijn vriend wilde ervoor zorgen dat ik Joep niet zou horen, dus hij het laatste flesje gegeven, ik op tijd naar bed en werd om 23.30 wakker omdat er iemand heel voorzichtig zijn kussen kwam pakken, de klik van de deur maakte me wakker. 3 kwartier later een krijsende Joep, ik uit bed, slaapt mijn vriend gewoon, met babyfoon aan en niks gehoord. Heb hem na een uur huilend wakker gemaakt. Nu ligt hij boven en dan kan hij met Sarah opstaan straks. Sarah slaapt op dit moment slecht in, teveel indrukken denk ik. Al met al is die roze wolk (waarvan ik het bestaan betwijfel) erg ver weg en lijkt er een grote donderwolk boven dit huis te hangen. Ik ben zo bang dat ik er onderdoor ga. Heb dit ook besproken met de huisarts. Advies: het gaat over met huilen.... Weet ik, bij Sarah duurde dit ook een half jaar en tot ze 1,5 was was ze erg onrustig in de nacht...... Mooi vooruitzicht... Sorry voor mijn ego maar ik ziet het gewoon echt niet zitten.
Ik zit hier gezellig met Joep in mijn armen, die verdomde darmpjes ook. Alweer 2,5 uur is ie aan het huilen. Ik dus janken, gaat niet goed met me. Ik kan er gewoon niet van genieten, wat een ellende. We kijken het nog een paar nachten aan en anders naar de kinderarts, even controleren of er niks anders aan de hand is (was bij Sarah ook zo bleek na 4 maanden, zo ver wil ik het nu niet laten komen). Ik ga kijken of Joep nu wel in de hangmat kan slapen en plof dan op de bank bij hem. Mijn vriend wilde ervoor zorgen dat ik Joep niet zou horen, dus hij het laatste flesje gegeven, ik op tijd naar bed en werd om 23.30 wakker omdat er iemand heel voorzichtig zijn kussen kwam pakken, de klik van de deur maakte me wakker. 3 kwartier later een krijsende Joep, ik uit bed, slaapt mijn vriend gewoon, met babyfoon aan en niks gehoord. Heb hem na een uur huilend wakker gemaakt. Nu ligt hij boven en dan kan hij met Sarah opstaan straks. Sarah slaapt op dit moment slecht in, teveel indrukken denk ik. Al met al is die roze wolk (waarvan ik het bestaan betwijfel) erg ver weg en lijkt er een grote donderwolk boven dit huis te hangen. Ik ben zo bang dat ik er onderdoor ga. Heb dit ook besproken met de huisarts. Advies: het gaat over met huilen.... Weet ik, bij Sarah duurde dit ook een half jaar en tot ze 1,5 was was ze erg onrustig in de nacht...... Mooi vooruitzicht... Sorry voor mijn ego maar ik ziet het gewoon echt niet zitten.
LIeve Anoek, ik schrik van je verhaal. Ik denk dat het heel erg belangrijk is dat je dit vandaag bespreekbaar maakt, met je verloskundige en met je ha. KUn je extra kraamzorg krijgen?? Dit gaat niet zo, straks beland je in een depressie, daar zit niemand op te wachten, laat staan jij! En nee die wolk is niet altijd roze, maar pikzwart hoort ie zeker niet te zijn. Meis, maak het alsjeblieft bespreekbaar met anderen en houd ons op de hoogte, want begin me nu wel heel veel zorgen te maken. STERKTE en LIEFS!!!!
oja wat ik ook nog wilde zeggen bedenk ik nu, is dat de situatie bij Joep helemaal niet zo hoeft te zijn als bij Sarah, ieder kind is anders, maar, als jij zo op je tenen loopt / blijft lopen, zal hij dit ook aanvoelen, en daar zal ie ook niet rustiger van worden... dus al met al moet je het misschien van twee kanten aan proberen te pakken. a Joeps kant: dingen uitsluiten, osteopaat etc b jouw kant: dingen op orde krijgen, zorgen dat je niet 24/7 op je tenen loopt, letterlijk en figuurlijk. Ademhalen, al is het maar even een half uurtje buiten zijn. )oké met dit weer schiet dat niet echt op, maar al is het een zonnebankje Whatever) sterkte! (o en ik hoop dat je het niet bemoeierig ziet.... ik bedoel het goed)
Noor, ben blij met je reactie hoor, fijn om begrip te krijgen. Maandag gaan we met Joep naar de osteopaat, ik ga dadelijk vk bellen voor advies en vooral slapen vandaag. Joep ligt alweer te krijsen en ik ben maar even boven gaan zitten, arjan is met SArah een boterham aan het eten en gaan zo naar een verjaardag. Als Joep dan slaapt ga ik ook even liggen. Liefs
Oh jee Anoek ook ik schrk ook van je berichtje. Ik kan niet anders dan me aansliten dan bij Noor!! Maak het (nogmaals) bespreekbaar. Succes meid. Dikke digi hug voor jou!!! Tot later!
@ Joyce: van harte gefeliciteerd met Timo 1ste verjaardag!!! Maak er een leuke dag van!!!! Spannend dat je huis straks te koop staat! @ Anoek: gossie van je verhaal, het zit jou echt niet mee! Heel goed dat je de bel hebt aangetrokken! Ik heb nog geen smsje van Darcy ontvangen...dus afwachten maar!!! (wel spannend....) Jeroen is gisteren geslaagd van vaarbewijs 1 examen, nu gaat hij verder leren naar vaarbewijs 2. Gisteren onverwacht ff gaan tapas eten met Matthew. Hij gedraagt zich keurig en zoet!