September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

Thnx voor jullie felicitaties, ook op Hyves!! :D Ja, onze man alweer 1 jaar. Heb vanochtend wel even een traantje weggepinkt hoor ;)
    Vanmiddag groot feest, dus erg gezellig!!!
    Gisteren gelukkig alle boodschappen al gehaald, Dave is nu de taart halen en nog een paar kleine dingetjes! :)

Lieve Anoek: Ook ik sluit me helemaal aan bij het verhaal van Noor, vindt dit zo erg voor je! :( Ben ook geschrokken van je verhaal, je moet echt hulp gaan zoeken en dit bespreekbaar gaan maken. En hopelijk denken ze er niet te ligt over...
    Hopelijk hangt er weer snel zonneschijn boven jullie huisje en geen onweer!!!! Hele dikke knuffel voor jou!!!! -X-

Darcy: ???? Tis vandaag een mooie datum om te bevallen hoor ;)

Meiden, ik ga weer verder hier en zal zeker vanavond weer online komen of er babynieuws is!

Iedereen een hele fijne dag gewenst!!!
    Liefs voor jullie allemaal!!!

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    #1362 Anoek1, 20 mrt 2010
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2010
    Hieperdepiep Hoera !!! Timo alweer 1 jaar. Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag met veel kado's en lekkere taart

Liefs

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Darcy, zou het dan vandaag? Oh, ik vind het zo spannend (wie niet hier? ) Succes meid!!!

All, jullie zijn zo lief en ja, ik denk ook wel aan mezelf hoor, de grens is bereikt hier. Joep krijgt zo de fles en dan kruipen we samen in bed (nou hij in de zijne en ik in de mijne)
    Ik heb vanochtend al een rondje gebeld maar niemand is in het weekend bereikbaar, ja de huisartsenpost maar daar heb ik niet veel aan.
    Joep drinkt ook niet zo goed vind ik zelf. Hij zit nu nog steeds op 40-50 cc per fles. Dus nu zit ik te dubben of ik over zou moeten op hypo-allergene voeding maar dat overleg ik graag even. Maandag dan maar denk ik.

Bedankt voor de leuke felicitatiekaartjes die we hebben gekregen, ik ben zo blij met jullie, echt waar! Een hele dikke knuffel voor iedereen en wij komen er wel weer hoor. Valt nu gewoon tegen (over 3 maanden ben ik alles weer vergeten denk ik)

xxxxxxxxxxxx

4. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hieperdepiep hoera voor Timo :D

@ Anoek: Jemig meid, laat je niet kisten... De meest gemaakte fout is dat kinderen met elkaar vergeleken worden, dat moet je echt niet door hoor meis.. Want dan ga je er juist aan onderdoor..
    Probeer je momenten van rust te pakken, voel je niet beschaamd om te zeggen dat je het even nit meer trekt, we kennen allemaal die momenten. En daarbij mag je best hulp vragen van vrienden of familie, daar zijn ze toch voor?

Darcyyyyyyyyyyy: Is Heidi er nou al???? :D :D

5. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    geen idee of Heidy er al is maar heb wel een voorgevoel dat vandaag de dag is. Kom snel weer even spieken hoor

6. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Joyce: van harte met TIMO!

DARCYYYYYYYYYYYYYYYYY?!

7. Pris

Pris Fanatiek lid

Zal er vandaag weer babynieuws komen????;)
    Spannend!!~

@ Noor. Tijn weer een beetje de oude?. Foto's staat het grootse deel nog op t toestel. Maar zal er zeker ene paar proberen te plasstsen asap.

@ Miranda Leuk zo'n onverwachtes etentje en fijn dat Matthew zich netjes gedroeg!
    Is hij weer helemaal opgeknapt?? Gefeliciteerd voor Jeroen!
    Heb je een foto van jullie bootje??

@ Anoek Slaap lekker. Hopelijk kom je even een beetje tot rust!

Vanmorgen met Tygo wezen fietsen en uiteindelijk even gekeken bij de kringloop winkel hier in t dorp. Was er nog nooit geweest en vond t erg grappig. Ben zelfs geslaagd voor iets dat ik al tijden zoek (en dat voor 1,50 :D:D:D:D:D:D) Helemaal leuk dus, ga vaker even binnenlopen.
    Peter had vergadering van t werk maar was zonde van zijn tijd geloof ik. Waarschijnlijk vanmiddag klussen op zolder......13 mei (hemelvaart ) komt de dakkapel en moet de voorzolder helemaal klaar zijn.

Tot later!! (hopelijk met Darcy babynieuws :))

8. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    hoi meiden,
    even kort:

@Moons: van harte met Tycho!!!!

@Anoek: Sterkte meid, ik weet niet wat ik anders zo moeten zeggen. Houd vol!

Afgelopen donderdag weer naar de vk geweest, en gelukkig baby is gedraaid. Had ik al gehoopt, ik had de nacht ervoor wakker gelegen van de pijn en vermoedde al dat baby gedraaid was. Nu een stuk relaxter. Van de week naar de fysio geweest en ik kan dus nu wer gewoon zitten en lopen. Volgende week maar weer.

Liefs Sikme

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi meiden,

Timo, gefeliciteerd met je verjaardag, mannetje :)

Anoek, meissie toch... hoop dat je vandaag kunt slapen. Het is toch echt overleven aan het worden, zo :( Dikke knuffel, griet.

Zit met een hete kruik te typen, vannacht een nacht met pijnlijke buiken, vandaag de hele dag af en aan last - maar nog geen doorzettende weeën. Het gaat niet lang meer duren, vermoed ik/hoop ik.
    Dus zo maar even plat op bed. Ben er gewoon flauw van :(

Bedankt voor jullie lieve berichtjes en aandacht :)

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Darcy SPANNEND!!!
    wie weet een zondagskindje?!?! Hoewel ik voor jou hoop dat het vandaag nog gaat gebeuren!!!

Anoek: waarom bel de de dienstdoende verloskundige niet even?? voor je vraag over de voeding, maar ook over hoe je je voelt.
    Hoop dat je even lekker geslapen hebt!!

Pris: leuke dag zo te lezen, even lekker eruit geweest!

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Joyce: ook hier van harte met Timo!! Ongelooflijk, alweer een jaar oud!!! Een heel fijne dag!!

12. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ pris: leuk, dingen koopen voor een prikkie! :D En een nieuw dakkapel! Schiet mooi op!

@ darcy: ooooohhh, het gaat bijna gebeuren meisie! :D

@ simke: ik ben blij voor je dat je beeb gedraaid is uit zichzelf!
    Fijn dat fysio zo goed helpt!

@ anoek: ik vind het zoooo naar voor jullie! Ik denk aan je en geef je nu een dikke knuffel!

@ miranda: knap van jeroen zeg! En lekker uit ete geweest, hier wordt het ophalen vanavond denk ik.

Heb net weer een fotoshoot gehad en moet alle foto's nu gaan gewerken. Ik denk dat ik hier morgen maar mee ga beginnen! Altijd weer een uitdaging om er wat moois van te maken. :)

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

TIMO!! alweer een jaar! wat gaat dat hard zeg!

@anouk: laat je niet kisten hor.. als het niet gaat dan gaat het niet.
    wel lief dat manlief in ieder geval probeerde je wat te ontzien... jammer dat het in de praktijk minder goed ging.. (bekend hoor.. hier sliep job ook snachts door... en nu is hij meestal degene die als eerste uit bed is snachts.. dus geen wanhoop daar :) )
    Helaas weet ik hoe wanhopig je wordt van dat gehuil.. dus als je een keertje wil praten dan hoor ik het wel :)

@darcy: fotoos bewerken? bevallen! :)
    wel spannend hoor!

hier is de koorts nu gezakt naar 37,5 toen ze net naar bed ging
    Normaal is ze 36.1.. dus nog wel wat hoger.. maar de pcm hebben we inmiddels achterwege gelaten want dit red ze zelf wel.
    Verder wilde ze perse boerenkool eten.. dus ik een olvarit boerenkool gehaald.. (wij wilden stokbroodjes met lekkers.. normaal krijgt ze dan wat uit de vriezer maar die voorraad slinkt aardig als je kookplaat defect is.. dus maar een echt potje)
    maar jeetje.. wat zit er veel in die potjes :)
    was ik al helemaal vergeten.. anne eet normaal ong. de helft van wat er in zo'n potje zit :)
    overigens wel bijna hele bord leeggelepeld.. dus dat gaat ook alweer stuk beter.. al met al zal het morgen wel weer redelijk normaal zijn denk ik zo.

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Saskia, dank je, lief van je en misschien wil ik daar wel een keer gebruik van maken, ik laat het je weten.
    En het niet wakker worden van mijn mannetje, hij doet zo zijn best maar ja, ook hij is zo moe, nieuwe baan, oude baan had veel overdracht dus erg druk de laatste week. Bevalling van mij, de superzwangerschap waar ook hij veel zorgen over had. Maar het is zo lief bedoeld, dat doet me al zo goed.
    En alsof het lot ermee speelt, de achterburen hebben een feestje, de ramen trillen hier uit de kozijnen, man wat een lawaai, Sarah zegt al de hele tijd, mama, hoor eens.....
    Als het te erg word ga ik even een belletje plegen.

Ik ga nog even kaartjes ophangen en dan slapen.
    Wat zouden jullie trouwens doen, Joep slaapt slecht in zijn bed door de krampjes maar slaapt daarintegen heerlijk in zijn hangmat. Die geeft natuurlijk ook meer geborgenheid en hij ligt een beetje gebogen, wel lekker als je buikpijn hebt. Zal ik hem een keer een complete nacht in zijn hangmat laten of toch eerst in bed proberen (waar hij thuis hoort). Hij ligt ook niet graag op zijn rug, dit is wel het advies, we leggen hem al op zijn zij in bed maar ook dat vindt ie niks. Lastig, hoe onzeker kun je bij een tweede kindje zijn, je denkt het nog te weten, haha, nee hoor, het is weer totaal nieuw en wennen. Lekker ding van ons

15. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Onze hangmat kon je ook aan bed knopen...

16. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    en dan....krijgt Tygo een brusje? L:DL

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Darcy bewerkt de foto's niet, maar het is Marsab!
    ;)

Fijn dat je kleine meiske beter gaat voelen :)

18. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ simke: fijn dat je ukkie uit zichzelf draait

@ pris: de foto van de boot zit in de mobiel van jeroen en zal tzt hier spammen.

@ marsab: ben benieuwd naar de foto's.

@ darcy: morgen mag heidi komen, dan wordt een echte officiële lentekind!

@ anoek: graag gedaan van een kaartje :) tuurlijk blijft het zielig voor joep als hij last van zijn darmpje heeft.
    Mag ik je persoonlijk vragen waarom je hem geen borstvoeding geeft? Je hoeft je niet schamen, ik stopte ermee toen Matthew 7 weken oud was, want ik had hier geen geduld voor en hij had steeds honger, dus flesvoeding gaf hem meer rust dan mijn BV.

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Jeroen had vandaag geen leuke dag op zijn werk gehad, zijn collega is zijn 2 vingers kwijt tijdens het freshen (houtzaagmachine). Hij zag dit gebeuren. Alle collega's en de klanten waren in schock. Jeroen en ander collega zijn nuchter en konden hem meteen helpen en ondersteunen. Zijn vrouwelijke baas heeft BHV maar ze was helemaal in schock....kan niks mee.
    112 gebeld, op dit moment ligt hij in het VU zkhs om te opereren. Weinig kans om ene vinger terug te zetten. jeroen had die vinger uit de zuigmachine teruggevonden en de andere kon hij niet vinden. Jeroen heeft alle bloedsporen, bloedplas etc. zelf moeten schoonmaken. Ik vind het erg voor hem.
    Hij moest zn traantjes echt wegpikken toen hij mij zn verhaal vertelde.
    Bovendien is het erg voor die collega die zijn vader vorig jaar had verloren en nu dit ....

xxx

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    getsie Miranda, nou ik kan me indenken dat Jeroen daar wel even van moet bijkomen!!! Sterkte voor hem!!
    Hopen dat het voor zijn collega zo goed mogelijk afloopt!!

Darcy houdt het spannend!!! Die is vast aan het puffen!!!

ANoek: kan me wel indenken dat Joep wel lekker comfi is in de hangmat. Geen idee of ie daar langer dan een paar uutjes in kan blijven liggen eigenlijk.

Morgen naar de in-laws, tweeenhalf uur rijden heen, tweeenhalf uur terug. it better be worth it! ;)

Deel Deze Pagina