September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pris

Pris Fanatiek lid

THanks!
    We gaan naar Rotterdam. We hebben daar afgeproken met Peter zijn zusje met man en kids. Zij wonen in Zeeland en dit is dan ongeveer halverwege. Kids lekker spelen en wij een bakkie doen :D
    Erg grappig om mijn schriftje te zien met: BOOM ROOS VIS enz

Ga nu naar bed. FIjne avond en tot morgen!!!!
    -x-

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    slaap lekker en veel plezier morgen!!

3. Pris

Pris Fanatiek lid

ff snel...gingen kijken waar die Ballorig precies zit...zegt Peter:Oh das vlak bij de Primark...........(opent perspectieven :D:D:D:D:D:D:D:D;))

4. Pris

Pris Fanatiek lid

Thanks. Slaap lekker!!!!

5. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    :D:):D:):D:)
    wordt gewoon een langdurig toiletbezoekje ;)

6. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Ik zal me maar weer even melden :)
    Hier nog steeds geen baby hoor! Wle het gebruikelijke ritueel van voorweeen enzo, maar geen tekenen dat baby zin heeft om er uit te komen.

We gaan zo eerst even lekker wandelen in de sneeuw.
    Bye!

7. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    SNEEUW IS ER WEER!!!!!!!!!!!! :D:D:D

& Pris....voorzichtig rijden met dit sneeuw weer. Veel plezier bij Primark en Ballorig.
    Leuk je oude zolderspulletje weer terug zien :)

& Noor....gefeliciteerd met je aankoop van de auto.:) Is hij helemaal goed gekeurd...beter eerst toch even na laten kijken....:(

& Rootje....geniet van het wandelen in de sneeuw nu je nog kan genieten, voordat je krummel zich aankondigt.

& Virginie....nu aan het wegpuffen... :)

Verder sneeuwt het hier weer verder...

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek

HĆØ, wat naar nou... :D:D

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Nou, goeiemorgen allemaal :)

Man in Rotterdam tot morgenavond... kind kijkt "Dora" (nieuwe liefde, sinds kort ;)), uk draait alle kanten op en ik vraag me af of ik nog naar mijn pa zal gaan met dit weer.
    Enfin, even aankijken ;)

Rootje heeft zich weer keurig gemeld hier... misschien dat een fikse wandeling iets in gang zet?

Virginie houdt zich rustig, ik check wƩl regelmatig mijn telefoontje, hoor :)

Noor, gefeliciteerd met de nieuwe auto! Lekker, hoor.

Joyce, wat ben jij dit weekend aan het doen? Sleetje rijden met de kids? VƔst aan het genieten :)

Pris, wordt een eenzaam weekje voor jou. Ik denk aan je. Hier over 2 weken saaie avonden, want dan werkt m'n man op de Huishoudbeurs (schilderen) en gaat ie om 06:00 uur de deur uit en keert 's avonds laat weer terug... en dat een week lang... het zij zo...

Nou, geen cappuccino meer voor mij, heb al 2 bakkies gehad. Ga maar eens een tosti maken :D

10. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    Goedemiddag meiden!!

Voor ik reageer meld ik me weer babyloos aan! Niks voorweeƫn, wel zeurend gevoel constant. Overdag ben ik gewoon moe, maar vallen de klachten mee, tegen het einde van de namiddag beginnen de voorweeƫn meestal wel en ik zit wel de hele dag met ongi krampen. Pffff..

39 weken trouwens vandaag, nooit gedacht dat ik die zou halen! :)

Ik wens jullie alvast een fijne (blijkbaar witte) zondag toe!

11. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    @ Miranda: Had jij even geluk dat je voorgevoel klopte :). Keld is 2 weken te vroeg geboren, maar ik ben ingeleid toen, dus kan niet echt de vergelijking maken.
    Fijn dat je goed bent thuisgeraakt.

@ Pris: Leuk hƩ, die oude spullen terugvinden? Voor mij lijkt het dan alsof het gisteren was, terwijl het eigenlijk 'al best lang geleden is'.. :)
    Veel plezier vandaag!
    En bah, wat een eenzame week ga je tegemoet, extra veel met Tygo knuffelen dan! :)
    :)
    @ Simke: Wat goed nieuws!!!

@ Noor: En is het een Xsara Picasso geworden? Manlief werkt bij Citroën :D. Hier helaas geen tips, wij zijn wel een week naar de Ardèche gegaan toen Keld 10 maanden was, maar hadden een huisje gehuurd. Streek was prachtig, huisje viel wat tegen. Het was er erg rustig en ik zou het nu wel wat anders doen, camping ofzo opzoeken aan de rivier waar speeltuinen en zwembaden zijn, is toch wel leuker voor een kind, maar ja, toen was hij nog te klein. Ik lees in ieder geval mee, voor bruikbare tips! :)

@ Darcy: Waar die nesteldrang toch goed voor is hƩ!! :D Mijn huis is eerlijk gezegd nog nooit zo netjes geweest als nu Ʃn dit terwijl ik eigenlijk moest rusten!! :)

@ Rootje: Beebs blijven het spannen houden, nietwaar? Veel plezier met het sneeuwwandelen. Je kleine meid terug thuis?

@ Marsab: Alles goed met jou?

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Matthew kijkt al maanden naar Dora en Diego...om eerlijk te zijn leert Matthew echt onzettend veel van Dora en Diego.
    Zelfs weet hij bijna alles uit z'n hoofd wat zij of hij gaat zeggen. Hij heeft tientallen keer gezien...toch krijgt hij niet genoeg van!

Huishoudbeurs ga ik niet heen dit jaar, wel naar de motorbeurs in Utrecht.

Binnenkort maar eens afspreken voor je rolgordijn....

13. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ virginie: ja je bent vandaag 39 weken zwanger....je hebt nog "3 weken" de tijd....ahummie....

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Morgen is Rootje precies 39 weken zwanger, volgens haar banner...

15. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    @ Miranda: :$ 3 weken!!!! Neen, ze laat me sowieso max 10 overtijd lopen, dus nog 17 dagen.. ;)

16. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@miran, nou ging het maar zo snel, ik ben vandaag precies 38 weken :) Dus voor mij nog max 4 weken, maar ook mijn vk heeft beloofd met 41 door te sturen naar de gyn voor inleiden.
    Morgen gaan ze waarschijnlijk wel toucheren met de controle en als het mogelijk is misschien al wel strippen, hoewel ze dat liever niet doen voor de 40 weken. Maar omdat ik er al zo verschrikkelijk doorheen begin te raken, vooral lichamelijk, zei de vk vorige keer dat ze wel een poging wilde wagen.

O ja, Marissa was volgens mijn berekening (late eisprong en iets langere cyclus) op de uitgerekende datum geboren. Volgens de berekening van de vk (standaard 28 dagen en nomale termijn eisprong) was het 40-5.
    Dus als dat weer zo is, dan duurt het nog 2 weken :)

Ik ga Marissa naar bed brengen, tot strakkies!

17. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    nog geen babynieuws dus, hopelijk hoeven jullie niet meer de max tijd te wachten hoor!!
    Zou fijn zijn als er morgen al wat mogelijkheid zou zijn om te strippen Rootje!!
    Virginie: wanneer heb jij weer controle?

Darcy: lekker ochtendje zo? Tosti mmmm. Hier heb ik dear husband zover gekregen dat ie een eitje met salami en kaas voor me gaat bakken :)

Miranda: Stefans goede vriend komt uit de autobranche en heeft ernaar gekeken, dus das altijd een fijn gevoel ;)

Virginie: ja het is idd een xsara picasso geworden, grijs metallic.
    Zijn er erg blij mee!

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Zo. Ollie in bed, ik ga ook even rusten. Vond het uitje naar het park (eendjes voeren) wild genoeg voor vandaag ;)

Rootje, benieuwd wat je vk gaat doen morgen :)

Virginie, goed om je hier weer even te lezen. Voor jou schiet het ook op, nog max. 17 dagen dus ;)

19. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik kom alleen even zeuren........
    vriend ligt te slapen op de bank, hij is moe........ Ik ben vanochtend opgestaan met Sarah, hij 1,5 uur later en daarbij heb ik 2 uur vannnacht wakker gelegen door zijn gesnurk..
    Gisteren heeft hij ook al uitgeslapen (Sarah was logeren en ik alweer om 8 uur wakker na zo'n 5 uurtjes slaap, ja, slapen is weer een ramp bij mij).
    Ik ben gisteren begonnen met poetsen, de badkamer is bijna klaar, de douche nog en de vloer (dat zou mijn vriend doen, niet dus), beddegoed is gewassen, zo nog even ons bed opmaken. De kamer is gestoft (ik help je wel, maar dat helpen bestond uit dvd's uitzoeken, lekker dus).
    Hij heeft Sarah in bed gelegd, Sarah brullen, ik er naar toe, even een verhaal voorgelezen en toen was het goed. Vriend boos op mij want hij vind het onzin om voor te lezen, moet geen gewenning worden. Misschien wel een beetje gelijk maar wat is er mis met een verhaal van een minuut?????
    DUs, bah. Ik heb nu besloten dat ik even ga liggen en dat ik weer ga poetsen als Sarah wakker is, moet hij haar maar even vermaken. Koken, doe ik, afruimen, doe ik. Heb het er even mee gehad, ik ben ook moe. Vandaag dus ff niet mijn dagje. Morgen weer beter.
    Zo, ben het weer even kwijt, hoef ik niet weer boos te worden hier in huis, anders hebben we dat weer.

Liefs Anette

PS sorry............................

20. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Anoek
    grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
    hoop dat het je inderdaad even heeft opgelucht om het eruit te gooien!
    Zooooo frustrerend (en errug herkenbaar helaas...)
    Hopelijk ziet ie toch het licht en gaat ie zich eens een schop onder zijn eigen kont geven. Vaak is dat hier uiteindelijk wel zo...
    Sterkte xxx

Deel Deze Pagina