Miranda, vreselijk om dit mee te maken, kan me voorstellen dat hij het er erg moeilijk mee heeft. Sterkte hiermee. Oh, het feestje wordt steeds gezelliger, er wordt nu meegezongen en Sarah slaapt nog steeds niet, het is 23.00 uur. GVD!!!!!!!!
Ik geef geen bv omdat ik er echt geen type voor ben, ik sta er ook niet voor 100% achter. Ik heb veel last van mijn nek/schouder en nu kan Arjan het ook een keer overnemen. Ik voel me echt beter bij het geven van de fles.
Prima toch, en hopelijk heb je niet veel last van de stuwing gehad. Enne..ik zie nu pas dat je banner eindelijk aangepast hebt Ik ga mn tandenpoetsen en dan naar bed....jeroen ligt al voor pampus in bed....truste allemaal....nee nog geen darcy nieuws....xxx
@ Miranda wat een verhaal zeg Bah zeg, verschrikkelijk. Sterkte!!!! Veel plezier in Utrecht!! @Noor. In-laws??...zegt mij ook niets...maar iig veel plezier!!! @ Joyce, Leuke verjaardag van Timo gehad??? Ik kan nu even niet meer teruglezen. Weer een nacht met veeeeeeeeeeeeeeeeeel snottebellen en dichtgeplakte oogjes voor Tygo. bah! Hij is tegenwoordig sowieso vroeg wakker. Zijn die van jullie ook eerder wakker nu het vroeger licht wordt?? Broodjes liggen in de oven, Peter ligt nog in bed. oh, Stuurt Darcy alleen Miranda een sms?? Als die de hele dag in Utrecht is moeten wij heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang wachten op baby nieuws Tot later, dan kom ik weer ff reageren.!!
hey! Gisteravond niet leuk in slaap gevallen. Husband lag te draaien en voor zich uit te staren, een soort van hint, waarop ik dan moet vragen: is er iets, zit je ergens mee. Toe kwam het grote woord eruit. Hij vond dat we veel langs elkaar heen leefden deze dagen/ weken. Ik antwoorde dat ik dit dus op moest vatten als: te weinig seks?! Daar kwam het wel op neer ja. Ik zei dat ik gewoon vaak erg moe ben en er nu echt minder behoefte aan heb.... Het ging ook om knuffelen etc, zei hij. Dat het altijd van zijn kant moet komen. Maar dat is helemaal niet zo, ik zei ook tegen hem dat je dan misschien op een gegeven moment alles in het negatieve trekt en de keren vergeet dat ik hem wel knuffel of kus. Toen zei hij iets waar ik heel verdrioetig van ben, en ook huilend van in slaap ben gevallen... Hij zei; Ik vind dat je alles op je zwangerschap gooit, het is erg makkelijk om dat als EXCUUS te gebruiken! Net of ik doe alsóf ik moe ben en alsóf ik weinig energie heb! Toen heb ik niks meer gezegd en ben gaan slapen....gggrr... En nu voel ik de spanning tussen ons. Het is niet uitgepraat en we zijn beiden boos om andere redenen. Bij hem is het zo, heeft hij seks 2 keer in de week, dan is hij in zijn nopjes, en anders is het net een verwend/ chagerijnig kind. Sorry hoor, maar seks in niet alles in een relatie! Ik voel dat ik niet begrepen word door hem.... Sorry moest het ff kwijt...
@ Marsab : Oooh meid, ik snap hoe jij je voelt. Al is het vooral nu zo bij ons en niet zozeer tijdens de zwangerschap. Elke dag probeert hij wel en is het van ik heb ook wel eens zin en blabla.. Hij SNAPT het gewoon NIET, een bevalling is niet niks! Ik ben er ook wat bang voor en af en toe doet het nog wat pijn nop de plaats van het litteken. En ik heb gewoon minder zin en ben moe!! Komt er nog bij dat ik me onaantrekkelijk en onzeker voel momenteel. Begrip tonen??? Is seks het enigte voor die mannen? Ja hoort erbij, maar zoals je zegt, het is niet alles. Vind het ook erg dat hij zegt dat je de zwangerschap als excuus gebruikt, komt nou!? Hoop dat jullie het zo meteen kunnen uitpraten! Trouwens, nu jij erover begint, ik vind momenteel zélf dat we wat langs mekaar heen leven, balen is het. Er mankeert gewoon iets. Is al van voor Ella's geboorte hoor. Ben wel bang om echt uit elkaar te groeien (andere interesse's enz, mensen veranderen), we zijn in mei 10 jaar samen, waren maar 16..
@ Joyce: Gefeliciteerd met Timo's 1e verjaardag!!!! Een dagje te laat, I know! Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad en is Timo lekker verwend! Fijn dat jullie je huis toch te koop gaan zetten en meldt er zich snel een koper aan. En dan lekker naar jullie droomhuis!
In-laws = schoonouders. Keld is niet vroeger wakker, hij wordt sowieso wakker tussen 7u en 8u30. Mmmm, geniet van jullie ontbijt! Mooie foto van Tygo.
@ Anoek: Meid, wat een naar bericht! Ik vind het zo erg dat je je zo voelt. Roze wolk wordt steeds overdreven, maar zwart hoeft ie zeker niet te zijn. Zo ga je er enkel onderdoor aan gaan! Ik hoop dat de Osteopaat een oplossing biedt. Dikke knuffel!! @ Simke: Wat goed dat je ukkie is gedraaid! Nog eventjes, gaat ook erg snel. @ Darcy: Wat wordt het spannend voor jou!!! Ik ben zo ontzettend benieuwd naar de naam van je lieve Heidi! @ Miranda: Schrikken zeg voor Jeroen!! Gefeliciteerd voor hem dat hij geslaagd is, fijn! Op de anderen zal ik later moeten reageren, Keld heeft aandacht nodig!
@ Darcy: als je mij vanmiddag smst dat heidi er is terwijl ik in Utrecht ben, geen probleem, dan sms ik door naar pris, andere meiden die ik inmijn mobiel heb. Een van die meiden plaatst het wel op ht forum, maar ik wil wel graag een smsje van je ontvangen zodat ik met mijn big smile kan lopen @ Marsab: begrijplijk dat jij niet de enige bent! we hebben dit jaar, geloof ik, 2 keer seks gehad ofzo....omdat matthew 's morgens al bij ons in bed kroop, of ik elk x ongesteld ben ofwe erg moe zijn, of matthew te vroeg wakker is geworden enz.... maar we knuffelen elkaar heel vaak... Ik vind dat jij niet teveel stress mag hebben...het is niet goed voor je ukkie op dit moment. Praat met Marc goed erover, en anders gaan jullie ff met 2tjes op stap. Sterkte mop! @ Pris: wat een mooie foto van Tygo, dit vraagt om meer foto's!!!! Ontbijt ze! Matthew is rond 07.00-08.00 uur wakker nu het langer licht is. @ Virginie: dank vooor het uitleg wat in-laws is...
@miranda: lekker verhaal zeg en dan ook precies degene met BHV cursus die paniekt Kan me voorstellen dat Jeroen van slag is ja.. is niet niks @pris: vroeger wakker dan normaal.. is hier nog altijd midden in de nacht Anne is standaard tussen 6 en half 7 wakker Wat een ontzettend leuke foto van tygo trouwens! Echt al een hele vent.. je zou niet zeggen zo dat hij pas 2,5 is. @marsab: hmm ik denk dat voor iedereen hier dat soort dingen bij tijd en wijlen bekend voorkomen hoor. En ook dat als je een zuur humeur hebt.. je automatisch dingen zwarter bekijkt. Misschien toch eens proberen er over te praten en voor jezelf alles op een rijtje te zetten? (dat laatste voor allebei dus) Merk hiernog weleens dat achter gemopper op iets raars.. stiekem toch betekend dat er eigenlijk iets anders dwars zit wat we dan niet precies hardop uit willen spreken. Is dat eenmaal eruit.. dan komt het ook wel weer goed. @virginie: dat duurde hier ook enorm lang en dan had die gyn het nog zo genaaid dat ik er het minste last van zou hebben zei ze Nou waar blijft dat smsje... Hier vanochtend alweer lekker uitgeslapen.. Kennelijk was de opleving van afgelopen weekend na 2x uitslapen aardig blijven hangen.. want ik kon vandaag alweer blijven liggen. Voel me toch een stuk fijner nu met eigenlijk maar 1,5 uur extra slaap.. (kon eerst niet slapen) en om 10 uur kwam Anne met een enorme boog bovenop me springen Lekker samen gedoucht en sesamstraatliedjes gedraaid. Nu bezig met eh.. werkontwijkend gedrag... Zo even vaatwasser en de kattenbak doen. En na 4 uur ergens even naar de supermarkt voor een extra pak melk... Stonden er nog 2 toen ik gister boodschappen ging doen maar bij thiuskomst bleken ze allebei overdatum.. niet handig. Supermarkt is hier op zondag van 4 tot 8 open.. ideaal (wie doet er op zondag nou om 10 uur al boodschappen? maar dat ze tot 8 uur open zijn is wel HEEL handig!)
Hé lieverds!!!! Allereerst Pris en Patries, onwijs bedankt voor julie lieve kaart, SUPER!!!!! Marsab: Arme jij, dit kan je er momenteel echt niet bij hebben! Ik lees dat er best veel meiden hier op het forum ditzelfde probleem ervaren en daar ben ik er ook één van helaas Bij ons vrouwen staat het momenteel niet op de 1e plaats en dit is voor mannen erg moeilijk om te begrijpen. Moet altijd veel aan het zinnetje denken wat Darcy hier ooit schreef; "Mannen vrijen om te ontspannen", maar "Vrouwen moeten ontspannen zijn om te vrijen"! Ik kan me hier zo goed in vinden, want het is gewoon zo!!! Er veranderd gewoon veel in je relatie als je moeder wordt en daarnaast wordt er dan ook nog van je verwacht dat je een goede partner blijft in bed en....en....en. En dat gaat gewoon allemaal niet. Onze mannen hebben een bepaald verwachtingspatroon van ons waar wij als vrouwen niet altijd aan kunnen voldoen en daar krijgen we soms helaas weinig begrip voor! Probeer er wel met Marc over te praten, want die spanning is ook niet fijn en niet goed voor je zwangerschap!!! Dikke knuf!!!! -X- Darcy: Volgens mij kan het niet anders of jij meldt ons vandaag babynieuws?! Het is nu ineens wel erg stil van jou kant We denken aan je hoor!!! Miran: OMG wat een verhaal zeg, echt verschrikkelijk!!!! Dit hoop je natuurlijk nooit mee te maken en zeker niet waar je dan met je neus bovenop staat!!! Pff, zal zeker moeilijk voor Jeroen zijn. Sterkte en knuf!!! ANoek: En heb je de buren nog opgebeld en heb je ondanks dat nog een goeie nacht gehad?! Arme jij!!!! All: Vanochtend voor 10u heb ik alles al gezogen en gedweild, want overal lag wat op de grond, pff en daar kan ik zo slecht tegen En zeker ook omdat Timo natuurlijk kruipt vind ik dat gewoon niet fris, dus ik was al zeer actief zo op de zondagochtend, hihihi We hebben een onwijs leuke verjaardag gehad en Timo is ontzettend verwend!!! Foto's zal ik zsm plaatsen!!!! Zonnetje schijnt hier, dus gaan straks lekker naar buiten!!! Fijne dag allemaal!!!
Pris: wat een geweldige foto van Tygo *smelt*!!! En ja hier zijn de kids ook vroeger wakker dan normaal. Ze komen nu rond half 8, kwart voor 8 en voorheen was dat rond half 9, maar mag volgens mij nog niet echt klagen Denk dat ik het raam ga afplakken met een vuilniszak, vorig jaar ook gedaan en dit scheelde aanzienlijk!!!
SMS VAN DARCY!!!!!! "Na 24 uur weeen lig ik in 't ZMC met ruggenprik (zegen) en 5 cm ontsluiting. Heidi gaat goed, mama uitgeput, maar kan bijkomen. Vliezen gebroken. Spannend....." Dit sms-je kreeg ik zojuist van Miran, want zij is onderweg naar Utrecht! Ooh Darce, wat spannend! Vandaag krijgen jullie jullie Heidi te zien hoor!!! Zet 't op meis, je kan het!!!! Kus