September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Noor: gegeten in de Burger KING!
    Wij ook in Muiden :D

Even snel spammen voor ik ga slapen:

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Matthew vindt dit beetje eng.

3. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Het was wel erg druk daar!

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Als de laatste:

Matthew in het midden...

5. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Darcy: Gefeliciteerd met de geboorte van MEGAN!!!!!

Geniet van deze mooie tijd met z'n 4-en!

Prachtige naam trouwens, ben zo ontzettend benieuwd naar foto's en hoe het is verlopen!

6. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Miranda: Wat een leuke foto's van Matthew (en Thomas :D). Zal ie ontzettend leuk gevonden hebben!

@ Joyce: Mooi huis hebben jullie hoor! Duimen dat jullie snel een koper vinden.

@ Noor: Dat zal wel, dat de kids moesten ravotten na die tijd in de auto! Voor die kinderen is dat best wel lang.. Klinkt als een leuke dag!

7. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Met de kids alles goed, dank je! :) Keld lief met zijn zusje, maar beseft niet altijd dat hij voorzichtig moet zijn, dat zijn zus geen pop is! :D

Ella doet het ook goed, ze drinkt erg goed en deze nacht heeft ze van halftien tot 06.45 geslapen, heerlijk. Ze begint er meer en meer lange nachten van te maken.

Het enige is dat ze overdag redelijk veel huilt, als ze niet bij mij is. Maar voorlopig word ik er nog niet gek van, vind het wel zielig..

Met mij, pfff.. Voel me niet 100%. Had het ook een beetje moeilijk dit weekend en komt er nog bij dat ik echt niet lekker in m'n vel ben.. Maar ach.

8. Pris

Pris Fanatiek lid

HOERA MEGAN IS GEBOREN!!!!!

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter en zusje!!!!

9. Pris

Pris Fanatiek lid

in laws................Laten we het er maar op houden dat t nog een vroege zondagochtend was ;);););););)

10. Pris

Pris Fanatiek lid

Leuke foto's miranda. Waar was dat??? Spoorwegmuseum of niet???
    110 foto's :$ Wel gelijk uitzoeken en weggooien, ruimt gelijk lekker op en je doet er niets meer mee (Pris is erg van het opruimen de laatste tijd :)) Rommel weg = rust:)

@ Virginie
    Wat fijn zeg dat ze zo lekekr ddorslaapt! En wat schattig dat keld zo lief voor zijn zusje is....
    Wel balen dat je je zelf nog niet helemaal 100 % voelt...maar Ella is pas 1,5 maand he!!!!! Jezelf niet voorbij lopen en teveel willen!!!!

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    miranda: wat een leuke foto's!!!
    vooral die met Matts hoofdje door Thomas ;)
    die eerste is super!!

pris: ah ja dat heb ik ook wel, maar helaas lukt het me lang niet altijd.....

Vriginie: met mooier weer in aantocht komt het vast wel goed straks! Kun je lekker naar buiten met de kids, zal je goed doen!
    Fijn dat Ella lekker slaapt zeg!! en het huilen zal vast vlug beter gaan!!

12. Pris

Pris Fanatiek lid

Deel 1.
    @ Marsab. Wat de andere meiden zeggen is zo waar: Praat erover is vooral erg belangrijk!!!!
    Leuke buikfoto….mooi bolletje al!!!
    Ga je nog wel naar de VS nu?????

@ Joyce Spannend zeg van het huis!!! Succes!!
    Kaartje : Graag gedaan!!!!
    Goed te horen dat jullie een leuke dag hebben gehad. Timo lekker verwend!! Leuk zeg.

@ vroeger wakker
    Tygo was altijd om tussen 8 uur en half 9 wakker…nu dus al om 0645.
    Hij is wel mega verkouden hoor, dus zou wel een combi kunnen zijn. We hebben al een verduisteringsrolgordijn hangen en een gewoon gordijn…misschien laat ik daar wel verduisteringsstof achter naaien ofzo

13. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    hey girlies!

Tussen Marc en mij is het weer redelijk, maar we hebben het ff laten rusten. Ik probeer wat meer te knuffelen en misschien wat eerder in de avond te seksen...hihi Dan ben ik nog niet zoooo moe en Aiden ligt dan toch al op bed.
    En hij moet zich anders maar ff op andere dingen focussen! ;)

@ pris: nee de VS gaat u niet door, eerst zou ik nog wel mee gaan. Maar ik heb nu ook wat meer rust in mijn hoofd. Je denkt toch steeds: wat als er iets niet goed gaat...en het feit dat ze steeds rekening met mij moeten houden zit me ook niet lekker. Daarbij was het financieel ook nog niet helemaal rond, dus moest ik (net als de andere meiden hoor) een deel bijbetalen. Dat geld kan ik nu mooi voor ons kleintje gebruiken. Verder zei Marc gelijk: Nou dan gaan we mooi een keer met z'n 4tjes, ik wil er sowieso nog een keer weer naar toe! Als Aiden een jaar of 6 is, dan kan hij gratis in Disney World en heeft al het besef en de kleine is dan ook al 3. Amerika komt nog wel voor ons!
    Ik dacht ook dat ik teleurgesteld zou zijn (natuurlijk is het ff jammer en een knop omzetten) maar de reden is 1000000000 x leuker! :D

@ miranda: wat een super gave foto's! Wauw, idd noor, vooral die 1e is geweldig!

@ Joyce: wat woon je nu al in een mooi huis, ziet er goed uit hoor! :D Erg knus en gezellig.
    Hopelijk verkopen jullie het snel!

@ Pris: 6.45 uur is bij ons de standaard tijd...Soms wordt het wel 7.30 uur, dan is mama helemaal blij. Hij ligt er vaak tussen 19.00 - 20.00 uur in.

@ virginie: Ik vind het heel naar dat je je zo voelt....maar laat het niet té veel de pret verzieken. Ik bedoel, geniet zoveel mogelijk van deze tijd en probeer positief tegen jezelf te staan, dan straal je dat ook uit naar je kinderen. Deze tijd gaat vaak zo snel, dat ze groot zijn voor je het weet. En het is jammer dat je je dan zo voelt in deze mooie tijd. (sorry hoor, voel me net een betweterige moeder! Maar ik bedoel het goed hoor, maak me gewoon zorgen om je!)
    Wat leuk dat Keld zo gek ik met zijn zusje! :)

@ Darcy: ben zo benieuwd naar je bevallingsverhaal! En natuurlijk de 1e foto's! :D

Bedenk me net dat na Hellokitty (is nu ruim 28/ 29 weken zwanger) ik aan de beurt ben! :D hahaha
    Ja ja, of vergeet ik misschien iemand?!

14. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Foto net half uur geleden gemaakt, bij ons op het schoolplein!

15. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Wauw, wat een stoere pic Imsala! :D

16. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Marsab: Eerst is Simke nog aan de beurt en Sophie (maar komt hier praktisch niet meer) ook nog dacht ik.
    Hoe gaat het met HelloKitty trouwens? Alles goed met haar en Tara?

Fijn dat het beter gaat, kan vervelend voelen hé! :)

Tja, Amerika kan inderdaad nog komen, mijn man hoopt er ook ooit naartoe te gaan, maar wordt een duur tripje vrees ik. We zouden sowieso een 'rondreis' willen maken, maar weet niet of dat te doen is met 2 kleine kinderen. Als ze ouder zijn wordt het onbetaalbaar en anders wachten tot ze het huis uit zijn! :D
    Inderdaad voor een mooie reden dat jullie het uitstellen.

Je klinkt niet als een betweterige moeder hoor, je hebt ook gelijk natuurlijk. Het is een knop in mijn hoofd die ik moet omdraaien, maar ik moet die knop nog vinden. ;)

17. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Leuk!!! :D

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi girls :)

exact 1 minuut na Marsab's post ("1e dag van de lente") kwam onze mooie dochter Megan ter wereld in het Zaans Medisch Centrum. Terwijl ik dit typ, ligt ze uitgeteld in de reiswieg te tukken - vannacht erg misselijk geweest en wákker, net als mama ;)

Het bevallingsverhaal volgt, maar even kort door de bocht: de hele zaterdag en volgende nacht weeën, kalm in huis met 2 kaarsjes aan, helemaal uitgeput naar het ziekenhuis om 09:00 uur gisterochtend... om 11:00 uur een ruggeprik (Hallelujah! Beetje rusten tussen de weeën door!) en in een paar uur tijd van 5 naar 10 cm.
    Tijdens de laatste, moeilijk weg te PUFFEN weeën hoorde ik een liedje in mijn hoofd "Ich Bin Wie Du!" :)$ hoe kwám ik erop!! :$), heb het laconiek verteld, mocht persen met een gierende arts, verpleegkundige en Bas aan mijn zijde en 16 minuten later was Megan daar dan...

Een prachtige, leuke bevalling (waren de enigen gisteren, dus heel relaxed), om 18:00 uur thuis en kraamzorg op de stoep.
    Ben erg moe, borstvoeding gestart, loop als John Wayne, maar ben ook supergelukkig. We gaan nu eerst bijkomen.

Impressie:

19. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Darcy,

(Al post ik hier niet tot nauwelijks meer, ik lees nog wel vaak mee en was erg nieuwsgierig naar babynieuws.)

Hoeraaaaaaa. Gefeliciteerd met jullie dochter Megan! :)
    Een erg mooie naam.
    En een erg leuke korte versie van je bevallingsverhaal ;) Je hebt humor.
    Wat heerlijk om te lezen dat het een prachtige bevalling was. Daar teken ik voor!

Heel erg veel geluk. Geniet ze en laat je/jullie lekker verwennen.

En liefs voor allen hier.

Dikke kus,
    Sophie

20. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Ohhhhhhh wat een schatje, een lief mooi meisje!
    Ik zag de foto pas toen ik ingelogd was.

Kan me voorstellen dat jullie genieten :)

x Sophie

Deel Deze Pagina