Hier thuis kon ik ze wel alles lezen....enige optie: is weggaan daar....net als vorig jaar. Hopelijk heb je een vriend op msn vanavond kunnen spreken of hij je erheen wilt brengen....en als hij niet kan probeer je je vader dan bellen ook al vind je het eng. Hoe dan ook is blijft hij je vader.... Sterkte
Goh was ff schrikken....arme Megan .... gelukkig is het maar 'n verkoudje...en hoe is het met je? Heb je je wel kunnen slapen? Verder ook alles goed met Ollie?
@ Suus: wel gezellig als Martin nu ff weer thuis met jullie is, het is niet leuk dat hij zonder werk zit, maar je hoeft dan ook niet in je eentje met je 2 kids...wel gezellig met jullie gezin...petje af dat jij nog BV geeft. Heeft Jesper ook last van zijn oortjes net als Noor's kids? @ Jennifer: lekker dat de ramen nu schoon zijn....ew hebben hier een glazenwasser, voor hele huis betaal ik maar 5 euro. Goed hé! Enne hoeveel krijg je kinderbijslag in Engeland omdat er daar meer geld ervoor krjgt dan in NL. Ik ben dan wel nieuwsgierig ihihi...hier krijg ik 195 euro per kwartaal voor Matthew. @ kinderbijslag: wat doen jullie hiermee? Een groot deel zijn voor de luiers, kleding en schoenen. en 50 euro voor zijn spaarrekening. @ Noor: wat goed dat de jongens goed hebben doorgestaan.
@miranda: een glazenwasser voor het hele huis voor 5 euro? Oh, dat wil ik ook zeg. De kinderbijslag gaat hier gewoon op de grote hoop. Wij hebben eigenlijk geen aparte rekeningen en als de kindjes iets nodig hebben wordt het gewoon gekocht (al zal dat laatste binnenkort wel gaan veranderen haha).
Imsala: heb je die vriend kunnen bereiken? als je hem op msn hebt kun je ook mailen neem ik aan? en anders moeten er toch zeker anderen kunnen zijn die iets voor je kunnen doen? Idd je vader, je trots opzij zetten nu voor het welzijn van je kinderen en jezelf! Darcy: dat is schrikken zeg!! Gelukkig is ze okay en aan de beterende hand!! Beterschap verder!! Jennifer: the story continues... wat een toestanden allemaal... Hoe is het nu met jou?? dikke knuffel!! Miranda: jij weer helemaal in orde? Suus: hoe is het met jou? en met je man en werk? Jongens vanmiddag wat happier wakker geworden, nog zeker niet de oude (jonge ) maar wat beter. Liggen nu op bed, slapen nog niet, maar zijn stil en dat is heel wat! Meestal keten ze nog flink! Morgen vast weer wat beter. Lekker met een PCM en die fijne oordruppels op bed. Das nog een kunst drie druppels per oor er even in laten lopen.... voelt natuurlijk helemaal niet fijn dus het liefst meteen eruit wrijven... standje houdgreep dus niet echt leuk, maar voor een goed doel. Jongens hebben lekker gedronken en redelijk gegeten. (broodje zonder korst en danoontje)
o en naast het feit dat ze in het zkh een echt dapperheidsdiploma hebben gekregen, kon papa zich niet inhouden en heeft ie ze verwend met een playskool-auto-baantje met drie "glijbaantjes" waar de autootjes van afrijden. Dacht ik dat wij moeders sentimenteel waren
5 euro voor het hele huis zijn echt geen Randstad-prijzen!! Hier betaal ik voor alles boven al 6,50 euro!!!
Kom je dan gezellig in ons straat wonen er is ook genoeg werk in Inverdan (nieuwe skyway in de zaanstreek), en huis nr 4 staat nu te koop voor 150.000 euro...is het wat voor jullie LL verder betalen we ook van onze rekeningen voor matthew wanneer hij iets nodig heeft...kinderbijslag zie ik vaak mooi meegenomen... over 2 maanden gaan we al vliegen, dus zomerkleding is voor hem al gekocht, alleen nog zomersandalen en waterschoenen, dan heeft ie alles al....
o lekker MIranda. over twee maanden al!!!!! WIj moeten nog 3 maanden wachten, schiet ook al lekker op!
Voor geïnteresseerden over Inverdan in de zaanstreek: Stadshart Zaandam als je deze link kiest, ga je verder naar beneden scrollen....verschijnt er tig foto's hoe ze nieuw winkelcentrum, bioscoop, stadhuis etc worden opgebouwd: Zaanstad: Inverdan - Page 19 - SkyscraperCity
* Miranda is trots * (geldt ook voor darcy en patries, ze komen geregeld naar die stad toe om te shoppen)
ideaal is dat hoor!! Moet zeggen dat ik hier gedeeltelijk kan slagen. Schoenen voor de kids en mezelf eigenlijk altijd wel. (hebben een Leemans, een Nelson, een Leemans Outlet en een Scapino) Kleding matig. WE hebben wel HEMA, HANS, zeeman, en verder twee DURE kinderkledingwinkeltjes. Wel een esprit Maar in Hoofddorp hebben we veel. Dus meestal kan ik daar dan wel verder slagen. Voor de rest hebben we meer dan genoeg in het dorp, supermarkten, boekwinkels, kaaswinkels, slagers, bakkers etc etc etc. Ben ook altijd blij met action
Doe ik ook regelmatig!! (TE regelmatig ) Ik verwacht morgen weer een pakje! Word altijd zo blij van pakjes van de postbode!!