Patries: het is er bij ingeschoten, maar nog van harte met je verjaardag!!!!! Hoe was jullie weekendje weg laatst?
Hey lieve meiden, Wat lief dat jullie nog steeds aan mij denken en aan mij vragen. Het is alweer zon tijd geleden dat ik hier heb gereageerd. Ik schaam me diep, maar soms weet ik gewoon niet waar ik de tijd vandaan moet halen om hier te reageren. Terwijl ik wel veel aan jullie denk en af en toe ff mee spiek. Maar daar blijft het dan ook bij. Zo stom eigenlijk. Maar goed. Ff update van mijn kant. Hier dus afgelopen zaterdag een jaartje ouder geworden. Gezellige verjaardag gehad, ben ook goed verwendt. Gister verjaardag van Marc zijn oma gehad, die werd alweer 88. En nog steeds zon fit vrouwtje. Zo wil ik ook wel oud worden. Vorig weekend dus weekendje naar Pipodorp in Oranje (Drenthe) geweest. In 1 woord: GEWELDIG! Het park was leuk, erg op kinderen gericht en daarnaast speelstad Oranje. Jamie wilde en durfde overal in. Hij vond het alleen maar leuk. En Senna genoot van alle drukte om haar heen. Een geslaagd weekend dus. Jamie wordt al een echte knul, sinds 3 weken plast hij zon 5-6x per dag op het potje. Af en toe ook poepen, maar dat vindt hij soms een beetje eng. Hopen dat het zo door gaat, zou wel in de portemonnee schelen. Daarnaast praat hij hele zinnen, niet normaal gewoon. Ik hoef ook niet te vertellen aan de gastouder wat we gedaan hebben, want zodra ik hem kom hopen kan de gasouder het allemaal vertellen. Hij vertelt echt alles. Zo leuk. Met Senna gaat het ook goed. Het is al een echt meisje. Morgen alweer 9 maanden. Ze heeft nu 2 tandjes onderin, haar haartjes groeien hard (dus misschien met haar verjaardag een staartje hihi), ze zit goed, gaat mee op de fiets voorop, vindt ze geweldig en ze gaat de hele kamer door op haar buik of haar billen. Nee nog niet kruipen. Wel probeert ze zich overal aan op te trekken, maar dat lukt niet zo goed. Dus dan wordt ze boos. Want pit dat zit er nog steeds in. Als ik haar te langzaam eten geven of ze krijgt haar zin niet, nou dat laat onze tante het wel weten hoor. Hihi (ik bleek vroeger ook zo te zijn. Oeps) Verder gaat het hier wel goed. Beginnen steeds meer gesetteld te raken. Tussen Marc en mij gaat het goed. Tuurlijk hebben we wel wat woordenwisselingen, maar de sfeer is zo veel beter. We maken nu ook echt weer tijd voor elkaar. Ik voel me ook weer wat fitter en met dat lente zonnetje wil dat ook wel. Lekker op de fiets of wandelen, met de kids naar het park. Heerlijk. Laat de zomer maar komen hoor meiden, die winter heeft mij lang genoeg geduurd. Heel stiekem heb ik Dubai vreselijk gemist, ik had bijna heimwee. Erg hé maar goed we zitten nu hier en dat is ook goed. (maar stiekem mis ik wel weer ons vrije leventje, weinig verplichtingen, lekker doen en laten wat je wil, tuurlijk met de kids, maar gewoon lekker met je eigen gezinnetje, veel met vrienden afspreken. Heerlijk. In NL heb ik toch altijd het idee da iedereen maar zo druk is met zichzelf. Als je met iemand wil afspreken moet je bijna maand(en) van tevoren afspreken. In Dubai belde ik een vriendin en diezelfde avond gingen we nog op pad, heerlijk. Soms mis ik dat wel. Gelukkig heb ik hier ook een paar vriendinnen in het dorp die zo zijn. ff smsen en dan komen ze langs of ff bij hun of naar het park met de kids, heerlijk vind ik dat. Maar goed genoeg over mij. Ik wil ook op jullie reageren. Ik ga mijn best doen .. sorry als ik iemand vergeet.
@Rootje: fijn te lezen dat de operatie van Bastiaan goed ik verlopen. Hopelijk is hij snel hersteld en zal de genezing nu goed gaan en kan hij snel zelf plassen. Jullie zijn zo sterk. Knap hoor. @Darcy: wat vervelend meid dat jullie zo verkouden zijn. Die kleintjes pikken alles op. Ze zijn helaas wat vatbaarder. Senna is ook bijna continue verkouden, mij ha zegt dan gewoon is goed voor haar weerstand. Yeah right. Hij heeft geen huilend kind een paar nachten lang. Grrr Ik hoop dat het lukt met de melk in haar neusjes, hielp hier ook wel. Alleen was ik er ook niet zo behendig in hihi Het zat meteen overal. Oeps. Probeer je wel aan jezelf te denken meid, ik weet een huilend kind en slaap tekort nekt je. En dan aardig doen tegen je man met al die hormonen in je lijf is niet makkelijk. Ik kan je anders wel een middagje komen helpen hoor. Marc is op woensdag thuis. Kan ik best ff wat schoonmaken of met Megan blokje om, kan jij ff tot rust komen. Vond het ook heerlijk als mijn mams of vriendin dat voor mij deed. @Miran: alles goed met je meid? Leuk om je de 24ste weer te zien. In de ochtend zwem ik altijd met Senna, dus moet ff kijken wat handig is qua tijd. Ik laat je dat nog ff weten. Het boek zal ik dan zeker meenemen. Ben benieuwd naar je huisje. Nu in reallife. @Anoek: O meissie toch wat een gebeuren met Joep. Wat vreselijk dat hij zo veel huilt en spuugt, dat is gewoon niet normaal. Ik hoop dat ze snel zullen vinden wat er met hem aan de hand is, dit breekt je zo op. Sterkte meid, dikke knuf @Jennifer: Hé girl, eindelijk weer ff in je eigen huisje, wat heerlijk zeg. Tuurlijk ben je emotioneel, logisch toch. Eigenlijk weer in je eigen spulletjes, geen gesjouw met je kids en hele hebben en houden. En wat heerlijk dat je in Hoofddorp terecht kan in huisje van je collega. Super dat er zulke mensen voor je zijn meid. Dat heb je juist nodig. En wat betreft Hoofddorp, ik heb daar zelf 2 jaar samen met Marc gewoond. Ze hebben een heerlijk centrum, en genoeg terrasjes. Ik weet zeker dat ze wat leuks te doen hebben met Koninginnedag. Dat kan gewoon niet anders. Mocht je nog wat zoeken daar kan je ook Noor/Pris of Joyce vragen die zullen er wel vaker komen, die wonen zo dichtbij Hoofddorp. Ik weet ook nog wel het 1 en ander, maar zal wel veel veranderd zijn in 4 jaar tijd. @Imsala: uit de verhalen hoor ik dat het echt niet gaat zo en dat je nu echt weg wilt bij je vriend. Je moet echt aan jezelf denken meid, jij staat gewoon op nummer 1, je kids zijn ook heel belangrijk, maar als jij jezelf niet meer kan zijn en je beroert voelt dat kan gewoon niet. Je kids hebben een mama nodig die goed in haar vel zit. Tuurlijk zullen kindjes het niet snel laten blijken dat ze het door hebben, maar ze hebben het door hoor, ze voelen alles aan. Hoe is het vandaag gegaan bij het gesprek? Knuffel voor jou. Je kan het meid. @Noor: ik vind helemaal niet dat je veel eist van je baas, hij eist juist heel veel van jullie. Zo veel extra uren en dan ook nog ff een oppas zoeken die je zelf moet betalen?? Ik vind het echt niet kunnen. Wat zeggen je collegas hiervan? En een vakbond? Ik zou daar ook eens naar informeren. Fijn dat het beter gaat met de boys. Tja die kleintjes knappen vaak zo snel op, niet te geloven. Hopelijk lukt het nog de aankomende tijd de druppels te geven. Zon gevecht is niet leuk. @Pris: jeetje meid keelontsteking, dat is beroerd. Beterschap voor jou meid. Verder alles goed met jullie?
@Joyce: nog ff en we mogen weer op kraamvisite. Spannend hé deze week gaat het zeker gebeuren. Je weet wel waar ik het over heb. Toch? Wanneer ga je ook alweer voor je operatie? In mei toch? Komt steeds dichterbij. Spannend. Nog wat kijkers gehad voor jullie huis? Ben erg benieuwd. @Suus: super meid dat je nog steeds bv geeft. Knap hoor. Fijn dat je man voor een vervolg gesprek mag komen en ook nog is uitgenodigd bij andere bedrijven. Dan moet er toch echt wel iets bijzitten. Ik hoor het voor je meid, want die onzekerheid met 2 kids is erg lastig. Jij maakt natuurlijk ook marsepeinen taarten. Leuk leuk leuk. Ik heb voor mijn verjaardag er nu 1 met fondant gemaakt die was ook erg lekker. En de fondant is trouwens veel zachter, dus makkelijker met het kleuren. Van marsepein krijg ik ook altijd zulke zere handen hihi Nog wat leuks verder gemaakt? Je was toch aan het kleding maken? @Virginie: jeetje meid wat vervelend dat je je zo voelt. Het is ook niet niks hoor 2 jonge kindjes, terwijl jezelf ook nog zo jong bent. Zo veel verantwoordelijkheden, terwijl jij zelf ook wel iets wilt, ff voor jezelf. Ik heb dat ook heel erg gehad. En dan helpen ruzies met de vent echt niet daarbij, dan wordt het alleen maar erger. Blijf erover praten, dat is echt belangrijk. Met elkaar en als dat echt niet gaat dan jij of samen met iemand anders erbij. Ff je hart luchten bij een wildvreemde die er een hele andere kijk of heeft is niet verkeerd. Soms kunnen ze kleine tips geven, die jou juist zo goed helpen. Meid blijf er hier iig over praten, wij begrijpen je. Wij weten wat voor veranderen het allemaal geeft zon jong gezin. Dikke knuffel voor jou. @Saskia: wat goed dat je nog steeds aan het hardlopen bent. Heerlijk zeg. En een avondje zelf is echt niet verkeerd. Ff jezelf verwennen, of gewoon met iets lekker op de bank. Heerlijk, dat hebben vrouwen gewoon nodig. Dus gewoon doen! @Gonzo: meissie toch bij jou ook een moeilijke tijd. Ik leef met je mee meid, ik weet dat het niet makkelijk kan zijn. Er over praten is volgens mij het enige wat helpt, bij mij wel iig. Ook al is dat bij vriendinnen of de ha of een psychiater, als je maar praat en vertelt waar je mee zit. Op die manier ben jij je verhaal kwijt en kan je het misschien wat los laten en een oplossing vinden. Ik had het gewoon iets te moeten verwerken. Een niet leuke zwangerschapsverlof, een meisje dat veel huilde, ruzies met mijn man, mij zelf kwijt zijn, etc etc Schrijf op wat je dwars zit, wat je niet leuk vind en wat je juist wel wilt en fijn vindt. Dat heeft hier geholpen. Ik hoop dat jullie er toch uit kunnen komen, als jullie dat natuurlijk allebei nog willen. Wat erg van je vriendin, zo oneerlijk. Ik heb er geen woorden voor meid. Sterkte. @Marsab: hé meid hoe gaat het met jou? Ik heb ff je buikje op je hyves gespiekt, super hoor. Mooi buikje die je lekker mag showen. Hoe gaat het met je? Voel je je goed? Alles goed met Aiden? En tussen je man en jou? @Simke: schiet ook lekker op voor jou meid? Hoe lang moet je nog? Alles goed met Jesse? En toen wist ik het niet meer. Wie ben ik vergeten??? Meiden ik ga ervandoor. Manlief wilt op de computer. We hadden een beetje mot, hij is weer hevig verslaaft aan zijn spel en daar kan ik echt niet tegen. Iedere avond zit hij achter die computer grrrrrrr. Maar goed nu dus niet, want ik zit er nog achter haha Truste voor zo en ik probeer weer wat mee te schrijven, want ik mis het zeker ff kletsen met jullie allemaal. Liefs, Patries
Ik wil jullie even laten weten dat Joep in het ziekenhuis ligt. Het ging zo ech tniet meer, hij bleef vandaag aan het huilen en spugen. Hij was niet stil te krijgen. En dan heb ik het echt over huilen van fles tot fles min een uurtje stil omdat hij dan wel sliep. Morgenvroeg gesprek met de arts. Heb net de afdeling even gebeld (omdat wij de arts nog niet gesproken hadden en wij zijn gegaan omdat Sarah het echt niet meer volhield) maar alles dienstdoende verpleegkundigen hadden Joep al vastgehad omdat ie alles bij elkaar aan het krijsen was. Ik ga nu slapen, het voelt goed zo, hij is in goede handen en wij krijgen hier een beetje rust, is hard nodig.
@ Anoek: oh meis toch...goed dat Joep nu in het ziekenhuis ligt en hoop dat ze snel kunnen vinden wat Joep nou echt mankeert. Hoop dat jij straks goed kan slapen, dit heb je echt hard nodig. Morgen goed wakker worden en er weer tegenaan en naar Joep toegaan en praten met de arts, hoe het is gegaan. Ik denk aan jullie! Sterkte xxx
@ Patries: tegen die tijd lees ik je sms wel hoe laat jullie komen, dan kan ik rekening mee houden. Geen probleem! @ Jennifer: ik sluit me aan bij de anderen dat jij met je kids gewoon lekker gaat wandelen en leuke dingen met ze doen, gewoon aandacht aan ze geven en heel veel vertroetelen en knuffelen....heerlijk! Sterkte meid! @ Noor: heb vandaga hard gewerkt, pff, en vanavond had Matthew een splinter in zn hand. Hij zegt dat hij gevallen is. Hem een beetje wegwijs/afleiding geven wist Jeroen een splinter eruit halen, gelukkig maar. Het begint nu al 'n beetje ontsteken. Hopelijk gaat het morgen wat minder. @ Darcy: elk 2 uur aanleggen, wel pittig voor je. Kijk maar hoe je morgen voelt, en als het je teveel wordt mag/kan je me gewoon eerlijk zeggen, oke, meis! Wie weet tot morgen... @ Ismala: hoe was het intake gesprek en bezoek aan Rootje? @ Pris: hoe os het met je? @ Virginie: heb je vandaag leuke dag gehad...? Vergeet ik nog iemand hier....zo ja een dikke kus voor je als ik je per ongeluk vergeten ben... Ik ga nu naar mn bedje toe en truste allemaal xxx
Hey meiden, De intake was in mijn ogen een drama, een fiasco.. Ze kunnen me dus niet helpen aan woonruimte in het Veen, hoogstens in Ede, maar dat is alleen bij hoogste uitzondering.. In Bennekom zelf wonen zie ik niet zitten hoor, in de middle of nowhere! Ik moet ze woensdag bellen of ze me uberhaupt kunnen helpen en per wanneer want ze zitten overvol Ik had echt zoiets van: Hallo, ik heb aan de telefoon al verteld dat ik naar het Veen wil, dus waarom laten jullie mij in hemelsnaam 2,5 uur reizen met 2 kleine kinderen om dan te horen te krijgen dat wat ik nou juist zo graag wil, uberhaupt niet mogelijk is? Ging dus in behoorlijke mineurstemming daar de deur weer uit.. Verder stond ik dus in Bennekom te wachten op de bus en zag een auto aan komen rijden van de autorijschool waar mijn oom lesgeeft en verdomd hij zat er in ook Hij heeft mij op zeker ook gezien, want hij bleef wel erg lang kijken richting de bushalte.. Pfff lekker dan zeg... Is de broer van mijn pa namelijk.. En mede dankzij dingen die hij en zijn vrouw destijds gezegd hebben tegen mij vlak voor het overlijden van mijn moeder, en dus later weer ontkenden kwam ik over als een leugenaar in de familie :x Dus ik was erg blij... NOT... dat ik uitgerekend hem tegen moest komen vandaag... Maar ja vanuit Bennekom weer 1,5 uur onderweg geweest om bij Rootje aan te komen. Bij binnenkomst zat Marissa lekker te kleuren en was Bastiaan heerlijk aan het slapen in de wandelwagen Tim en Marissa hebben lekker nog even in de tuin gespeeld bij Rootje en Lisa was lekker rond aan het hobbelen door het huis heen.. Ze was niet helemaal in haar doen, want gisteravond had ze 40.2 koorts En ik had echt zoiets van, ik moet doorzetten vandaag om te gaan, en dan krijg je dus zo'n domper, maar ja.. Bij Rootje was het erg gezellig alleen veeeeeeeeel te kort! Was er pas rond kwart voor 4, dus ja dan blijft er weinig tijd over.. Ik kon lekker mee eten met hun (chinees) en daarna was René zo lief om ons thuis af te droppen, als ik nog met de trein naar huis had gemoeten was is waarschijnlijk pas tussen half 10 en 10 uur thuis geweest.. Bastiaan is echt een heerlijk mannetje om te zien in ieder geval, en o wat een medelijden had ik met hem toen ik dat slangetje uit zijn plasbuis zag, brrrrr dat ding was echt mega dik Alleen kijken ernaar deed bij mij al erge 'auw-gevoelens' boven komen, en dan heb ik nog nooit een catheter of wat dan ook gehad in de plasbuis.. Onderweg naar hius viel Lisa lekken in slaap en Tim heeft zijn ogen uit zitten kijken voor in de auto bij René Morgen ga ik (als het lukt, ivm potte-hoorders) het maatschappelijk werk in het Veen bellen om te kijken wat zij kunnen betekenen voor mij.. En anders ga ik een opvang in Ede bellen, zij vallen namelijk wel onder de WERV (woningbouwregio van Wageningen, Ede, Rhenen en Veenendaal) Ik moet en ik zal gewoon een huisje in het Veen krijgen hoor! Wil niet weer ergens wonen waar ik niet wil zijn namelijk.. Verder heb ik nog steeds wel last van mijn mond (vrijdag bij kaakchirurg geweest en moet dus nog een keer terug om nog een verbrijzelde kies te laten trekken) maar ja dat overleef ik vast wel... Sorry voor mijn ego berichten steeds, maar het meeste komt gewoon echt niet binnen bij me Ik loop gewoon letterlijk over, alhoewel je daar weinig van merkt als ik niet thuis ben
@imsala: way to go meisje! Wij weten dat je helemaal niet zo ego bent en voor iedereen klaar staat dus gewoon spuien hoor! Hoop dat die andere organisatie meer kan doen. @Anouk: arme Joep en voor jullie ook niet niks hoor! Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Nu zelf even bijslapen en Sarah knuffelen Anne sliep voor de 2e nacht op rij zonder lampje.. Wij trots natuurlijk tot vannacht half 4 mevrouw helemaal in paniek was.. "lampje niet stuk hè!" en dat tig keer. Lampje maar weer aan dus. "gelukkig" ging mijn wekker om 6 uur dus nu toch wel brak. Hoe heb ik dat toch gedaan al die nachtenlang steeds maar een uurtje slaap? Anne sliep nog als een roosje toen ik de deur uit ging, erg jammer. Maar net al typende werd ik gebeld door anne erg leuk EN gister nog meer stoer.. Anne heeft heel de avond zonder luier gelopen. Ze was alleen te leuk aan het spelen om op tijd naar het toilet te gaan toen ze moest poepen resultaat was dat ze vond dat haar onderbroekje in de vuilnisbak moest alsof het een luier was.. Maar ook dat ze het toch wel heel leuk en spannend vond. Dus vanavond maar weer. Wilde eerst tot de zomer wachten maar als ze graag wil houden we de natuurlijk niet tegen
@imsala: tja, misschien zie ik het helemaal verkeerd en dan moet je het maar gewoon zeggen hoor, maar is het niet eerst zaak dat je daar als de s*demieter wegkomt en dan maar naar een plek waar je niet zo graag heen wilt? Dan kun je van daaruit zorgen dat je in 't Veen komt lijkt me.
@ Saskia: net als jij en Patries hoop ik Matthew in de zomer in luiervrij rond kunnen lopen. Dat scheelt ook onze kassa's. Straks naar Etos om 2 pakken luiers halen voor 15 euro....mhm....
@ Suus: Ik vind verhuizen echt het meest verschrikkelijke wat er is, maar ik zal daar ook niet kunnen aardden, je hebt in dat soort plaatsen echt een auto en rijbewijs nodig om ergens te kunnen komen zoals bij de supermarkt, en laat ik nou net geen gelukkige bezitter zijn van een auto en rijbewijs.. Dat zijn wel allemaal dingen waar ik rekening mee moet houden.. Heb net maatsch. werk in het Veen gebeld en die kunnen vanuit daar erg weinig, adviseerden mij het eens op te nemen met maatsch werk hier en dan kunnen hun weer met hun samenwerken eventueel. Moet er donderdag sowieso heen dus dan ga ik dat ter sprake brengen.. Ik heb gewoon een lange weg te gaan en zal een hoop hobbels op mijn pad tegen komen, maar ik vecht door! Ik moet en ik zal mijn doel bereiken!
Oja, en je woonpas begint ook weer opnieuw als je verhuisd, dus dan ben ik mijn woonduur ook kwijt, en dan gaan die 8 jaar wachten weer opnieuw in, dus voor mij is dat niet bepaald een optie
@Miranda ik zat te denken dat goedkopere luiers misschien ook wel stimuleren het op het toilet te doen.. Die pampers zijn toch wel erg goed. Overigens als je babyzegels spaart.. Kun je tot juni 5 korting krijgen op zo'n groot pak pampers. Scheelt toch weer @suus: ik krijg nog steeds gekke mailtjes van je
Hey meiden, ff snel stiekem vanaf mijn werk. @Anoek: hoe gaat het nu meid? Hopelijk zullen ze snel te weten komen wat er met Joep aan de hand is. Dikke knuffel voor jou. @Imsala: logisch dat je in 1x goed wilt verhuizen. Vooral met 2 kids, maar mocht het allemaal te lang gaan duren en er is geen andere optie, dan zal ik het denk ik toch overwegen. Ben je ook al aan het rondkijken voor een baan? Is het niet makkelijk om een huis te vinden als je een baan hebt? Misschien dat je hoofd daar nu niet naar staat natuurlijk. @Saskia: super dat Anne in haar onderbroekje wilt lopen. En ja als ze uiteindelijk zindelijk worden, zal het schelen in de centjes. Lijkt me heerlijk. @Miran: ga je nog naar Darcy toe vandaag? 't zou zeker super zijn als de kids zonder luier kunnen. Ik haal nu de Etos luiers, gaat hier super. En met 2 kids een stuk voordeliger. tot later.
@ Patries: Hoe moet ik solliciteren dan? We hebben het wel over een afstand van 100 km namelijk! Buiten dat heb ik niet de financiele middelen om voor elke sollicitatie ff op en neer te reizen, wat neerkomt op een resitijd van 5 uur op een dag! Een baan zoeken zit er wat dat betreft even nog niet in.. Eerlijk gezegd wil ik dat ook nog niet, wil juist even flink de tijd in mijn kinderen steken als ik eenmaal verhuisd ben, het gaat hun natuurlijk ook niet in de koude kleren zitten.. Van elke dag papa zien naar 1 x in de 2 weken is ook voor hun een hele ommeslag dalijk...
Darcy en ik stellen het kraambezoek uit omdat zij en Megan erg snotverkouden zijn. Het is beter als ze lekker gezond en goed voelen, maakt dan een bezoek veel leuker. Wie weet gaan we toch met jou en kids 'n x bij ze langs. Laat ze maar eerst goed uitzieken, beter voor ze alletwee! @ Saskia: ik spaar etos zegels maar wil voor zwitsal producten hebben
Heel begrijpelijk, het blijft moeilijk, maar nu eerste prioriteit om daar weg te gaan en elders gaan wonen met je kids. En daarna zie je het wel weer verder. Wel lekker straks een eigen huis met eigen spullen....meer rust!