ik bewàar ze meestal tot ze wat leuks hebben.. Binnenkort zo'n handpompje van de zwitsal dus maar heb zoveel kaartjes liggen dat ik e ook maar een paar heb gespendeerd aan luiers inmiddels
Ohja...jullie krijgen de lieve groetjes van MARSAB. Ik had haar vanmorgen toevallig op msn. Met haar maakt het goed en ze is nu 18 weken zwanger. Ze heeft vaak geen fut meer om te reageren maar ze leest wel veel mee. Ze zal ons laten weten als ze de 20-weken echo heeft gehad, dat is op 21 april. Ze wilt niet weten wat het wordt net als toen bij Aiden. xxx
@ Anoek Hopelijk heeft Joep een goede nacht gehad (en jullie ook natuurlijk!) Gaan ze hem testen ofzo??? Hopelijk snel duidelijkheid zzodat ernaar gehandeld kan worden!!!! @ Darcy Beterschap voor jullie!!!!! @ Patries Goed te horen dat t wel weer beter gaat!!En Senna alweer 9 maanden En wat goed dat Jamie op t potje gaat!!!!! @ Etos Hier ook een babayzegels spaarder en airmiles, heb een heleboel zegeltjes maar idd steeds niets leuks...ga ook dat pompje halen! @ Marsab Goed te horen (via Miran) dat t goed gaat!! 18 weken alweer @ Joyce Alles ok??
@ Miranda Lekekr genieten van je vrije dag!!!!! Wat een mooi weer zeg! Is altijd als ik een dag extra werk.,........dat is t mooi weer!! We hebben vanavond onze eerste ouderavond Een algemen avond over peuters enz.....leek ons wel een leuk!!!! Tygo blijft bij oma slapen, wij samen eten en dan naar school! Gisterenmiddag had ik opeens t plan lekker naar Noordwijk te gaan,,,,,wij auto in, schep emmer enz mee..Maar waaien daar aan zee, niet normaal zeg!!! Binnen een paar minuten waren we weer van t strand af FF de winkelstraat heen en weer gelopen (ook niet verkeerd hoor ) en weer naar huis....... Stonden we daar met ons kleedje @ Darcy Primark was leuk hoor!!!!!!! Heb niet zoveel gekocht: 2 zomerjurkjes, vestje (hoeveel kan je er hebben ???) en een shirt. Verder een erg leuk jurkje ergens anders nog vandaan. Was een zeer geslaagde middag! @ ziek Wat was ik beroerd zeg...pff maar zondagavond gelukkig weer normaal kunnen eten. Paar dagen op vla , yoghurt en soep is ook niet alles Later meer! -x-
Ik mis Marsab helemaal een beetje hiero Gelukkig gaat het goed met haar én haar buikie Hier een snotterend stel kinderen, voor Meg is het het vervelendst. En voor mama, die elk uur (!) moet aanleggen, ze drinkt zo beroerd nu, de kleine meid Imsala, hoop dat je snel woonruimte vindt. Pris weer beter, super! Verder nu weer even weg, heb het druk met een huilend meisje en een peuter die ook moet tukken...
He meiden, @Noor: fijn dat het weer beter gaat met de jongens. Wat een gedoe met die cursus (vind je geen zeur). Bij ons moeten bepaalde cursussen ook en of dat nu op je werkdag is of niet je moet en dat wordt verder helemaal niet vergoed en ook geen oppaskosten. Ik vind dit ook een snertregeling, maar protesteren werkt bij ons niet en niet komen opdagen, betekent dat er een dag loon ingehouden wordt. Weet ook niet goed wat je hier mee moet. Dus als iemand een oplossing kent hoor ik 'm ook graag. @Virginie: volhouden meid, zet alles voor jezelf op een rijtje en praat er wel samen over (hij moet toch ook weten wat jij voelt, hoe moeilijk dat ook is). @jennifer: probeer te genieten van de tijd die je met je kindjes doorbrengt. Ik hoop dat er snel een goede oplossing voor je problemen komt (weet verder niet wat ik moet zeggen) @Anoek: Sterkte!!! @Darcy: vervelend dat gesnotter, hoop dat het snel overgaat. Simke
Ik heb weer wat bedacht hoor: Had ik vorig jaar een speelhuisje helemaal opgeknapt....nu iets voor mezelf.... Binnenkort krijgen we een dakkapel en gaat de hele zolder opnieuw ingedeeld worden.....daar hoort natuurlijk een nieuw bureau bij : NU heb ik via MP een tafel met leeuwenpoten en heel veel houtbewerkingen gekocht. Deze moet helemaal geschilderd / gespoten enz worden plus twee stoelen....nou ja houd je van de straat zegmaar!!!
@ Jennifer Vroeger was Hoofddorp erg leuk met Koninginnedag!!!! Grote vrijmarkt, braderie en veel voor de kids. Weet niet hoe dat tegenwoordig is. Ook ik woon niet te ver van hoofddorp.
Iemand nog leuke ideeen / recepten voor een high-tea thuis? Heb wel wat ideeen maar nieuwe zijn altijd welkom!!! IS voor mezelf en daarbij 4 vriendinnen.......en ik ben niet zo'n onwijze hobby-kok zoals sommige hier
@ Pris: high tea heb ik ook 'n keer gehad...lekker sandwich broodjes maken, mini-wrapjes, mini crossiants, mini foccia hapjes met bv tonijn of geitenkaas met honing of kipkerriesalade, mini soepjes, mini gebakjes, lekker chocolade truffels...met grote bak thee.
Jeroen is ziek nu....ligt al in bed....ga zo ff single kijken op tc, en cougar town (meteen na single) neem ik het op want ik breng matthew dan naar bed...hij was vanavond om 18.30 uur wakker...nu erg klaarwakker....mhm... tot ltrrrrr xxx @ Noor: beterschap! @ Darcy: vermoeiend voor jou om Megan elk uur aanleggen, arme kotertjes en maar ook voor jou! Sterkte!
Miranda Beterschap voor Jeroen...jullie lossen elkaar aardig af zo Gisteren de ouderavond was eigenlijk wel leuk! Over het gedrag van peuters en hoe ze daar op de psz mee om gaan. Niet heel diepgaand maar wel grappig om ff gezien te hebben. Ben aan t werk. Lekker uit kunnen slapen vanmorgen Door die ouderavond was Tygo bij opa en oma en stond mijn wekker om 0745...dat is echt uitslapen tegenwoordig!
Dank je, leuk dat je op de ouderavond bent geweest! lekker uitgeslapen, hé voor je... Afgelopen vrijdag, zaterdag en zondag hebben we lekker uitgeslapen tot 09.00 uur dankzij Matthew, die sliep uit...heerlijk.... Ga maar weer verder aan het werk... p.s. @ Anoek: ben je nog wat wijzer geworden na de opname van Joep? @ Darcy: hoe is het met jullie snotneuzen?
Hi, hier een nog reutelend meiske, mama ook nog redelijk 'vol' - gelukkig bleef Bas thuis van AZ gister en lag ik na het voeden om 20:30 uur op bed. Steeds 2 uur geslapen, weer gevoed - en daardoor toch nog zo'n 5-6 uur gepakt, voelde me vanmorgen meteen meer mens Kon trouwens bij de ochtendvoeding zó wat melk in Meg's neusje 'schieten' - benieuwd of het helpt Anoek, hoe gaat het nu? Imsala, al meer nieuws? Simke, geniet je van je verlof? Iemand nog iets leuks aan het doen vandaag?
Hé meiden, Lees wel mee hoor, maar heb geen fut om te reageren, heb het ook redelijk druk. Ik ben bezig met Keld's afscheidcadeautjes op het kdv en ik ga een taart bakken ook . Dus Darcy, ik doe wat leuks; marsepein en suikerpasta kleuren!!
Hé meiden! Hier ook weer even een teken van leven van mijn kant. Lees alles trouw mee, maar ben ff te druk om uitgebreid te reageren en als ik dan ff zit op de bank heb ik niet altijd zin om achter mn laptop te kruipen Gisteren weer kijkers over de vloer gehad, dus ja dan moet heel mn huisje natuurlijk spik en span zijn Pfff... Wil Anoek wel heel veel sterkte wensen met Joep, arm ventje. Ik had je www op Hyves ook al gelezen. Dikke knuf voor jullie! En Darcy, arme Megan, zo verkouden en jij nu ook al Hopelijk helpt het ingespoten melk voor haar. Dikke knuf voor jullie!!!! Fijne avond allemaal meiden en zal binnenkort weer uitgebreid reageren hoor!!!! Liefs xxx
Goeiemorgen, wat is het stil bij ons mama's Heerlijk lenteweer, er wordt natuurlijk ook gewerkt door deze en gene - ik krijg zometeen Patries met de kids op bezoek voor een bakkie en een babbel Miran en Matthew zie ik nog als zij ook weer beter is (hoe staat het met het enge 'groene slijm,' Miran ) Weer een slechte nacht gemaakt, Megan was aan het reutelen. Maar goed, voor vanavond laat staat een flesje afgekolfde melk in de koelkast en neemt papa het over, kan ik even een paar uurtjes pakken. Wat gaan jullie doen vandaag?
hai dames. Druk en veel buiten Niet helemaal fit, dus probeer een tukkie te doen, buiten welteverstaan, mét factor 50 op de snoet Darcy: hopelijk kun je een beetje bijtukken vanavond!! Knapt Megan wel al wat op??