Genoeg te doen idd, wel leuke dingen!!! Peter heeft wel gezegd dat er foto's binnen waren, heb ze nog niet gezien. Zal vanavond ff kijken / keuren
Hee meiden, Ben ik weer eens. @patries/darcy: wat leuk dat het zo gezellig was, wel leuk hoor dat jullie zo dicht bij elkaar wonen. @darcy: melk idd zo bij elkaar doen zoals je zelf al zegt. We hebben een nieuwe auto gekocht!! Ok, qua tijdsplanning niet helemaal ideaal met martin zijn werk, maar die andere hield ermee op en zonder auto willen we niet. We hebben nu een ford focus stationwagon uit 2004 gekocht. Een enorme kofferbak joh. Wel een flinke hap uit onze spaarcentjes maar goed. Heb nog nooit zoveel geld in een keer uit gegeven haha. Vanavond naar een bruiloft en daarvoor ga ik met martin uit eten, dat is lang geleden dat we dat hebben gedaan.
Dank voor het antwoord op de melk-vraag Ik heb Megan in de bakerzak op onze slaapkamer (in haar bedje) gelegd, maar ze huilt nu Ze is doodop... dus het afvinklijstje gehad: gevoed (check)... schone broek (check)... goede temperatuur (check)... etc. Wat ben je dan weer onzeker als mama, met zo'n ukkie Suus, veel plezier vanavond. En leuk, een nieuwe auto! Kost wat, maar je bent wel mobiel! Patries, is je taart voor de bevallen vriendin nog gelukt? Zal even een foto plaatsen van de Megan-taart die Patries onlangs voor ons maakte (wat was ie lekkerrrrrrr!!!!!):
Die taart is echt geweldig!!! Leuk zeg!!! @ Suus. Veel plezier vanavond en lekker eten met je mannetje....heeeeeeeeeeeeeeeerlijk!!!! Leuk een nieuwe auto, hebben jullie m al????
@ Darcy: wat prachttaart!!!! Petje af voor Patries!!!! Het ziet er echt lekker uit!!! @ Suus: geweldig van de auto en veel plezier met uit eten!!! Daarna de bruiloft!
supertaart!! Darcy: Megan weer een beetje gesetteld?? Drukke weekenden allemaal dames! Ik ga zo lekker eten met een vriendinnetje Te lang geleden, voor ons allebei, dus heerlijk genieten!!!
Gezellig Noor. Veel plezier!! Zag op Hyves dat je naar Massada gaat...Ga je dan in NV of Hillegom??? FIJN WEEKEND!!!!!! Strijk is al klaar
@ Noor: hoe was het etentje met je vriendinnetje? Ben je weer opgeknapt? @ Pris: lekker gevoel dat het strijkwerk klaar is. Ik was vannacht om 02.30 uur thuisgekomen en lag om 03.00 uur in bed, om 08.00 uur wakker...wat kort nachtje...pfff...Jeroen moet werken en ik zit met Matthew. Vanavond vroeg gaan slapen vanmiddag eerst met Matthew naar zn neef verjaardag! Matthew heeft nu beide oogjes ontstoken....arme Matthew, maar hij zei zelf geen last van te hebben, oke.
Nee, Megan hoest en proest, drinkt wel (maar niet zo fantastisch...) - als het zo blijft en de CB-arts dinsdag niets kan betekenen, dan bel ik weer het ziekenhuis. Heb een rechtstreeks nummer gekregen van de arts-assistent op de Kinderafdeling. Hoelang moet dat ukkie zo doorgaan met slecht slapen en ademen Hoe was je etentje, meid? Lekker genoten en aan de vino gezeten (als dat zo is, dan heb je nu een kater - drinken met vriendinnen gaat altijd soepeltjes )
Klinkt als een leuke avond, Miran. Vandaag Matt maar goed laten uitrazen bij z'n neef, dan slaapt ie vanavond vast als een roosje En mama ook Hier geen wilde plannen voor het weekend. Vandaag wel even eropuit met de mannen als ze terug zijn van zwemmen (Bas en Patries mogen allebei een leuke onderwaterfoto kopen vandaag in het zwembad, die foto's zijn vorige week gemaakt, zo benieuwd! ) Morgen een kraambezoekje aan het eind van de dag. Vind het prima, wil het rustig houden (snotter zelf ook en had weer een kort nachtje ) Jongens, de zon schijnt, het is lente!
balen dat ze nog niet echt opknapt Darcy!! Wel fijn dat je het telnr hebt gekregen, al bel je maar even voor overleg, prima toch?!?! Hoop dat jij en Megan snel opknappen!! Dit is wel erg aanrommelen zo... Etentje was erg gezellig. en maar 1 vino op Netjes he? Maar gezien het feit dat ik nog niet echt lekker fit was dacht ik het daar maar bij te houden. Heerlijk lang getafeld tot we de tent bijna uit werden gekeken hahahahaha. Helaas kinderen weer vroeg wakker, maar het weer is mooi dus komt in orde. Het is hier zooooo rustig zonder vliegtuigen!!!
wat een mooie taart!! @suus: toch fijn he.. nieuwe auto zelfs als hij niet splinternieuw is (sterker nog.. splinternieuw lijkt me maar eng.. voor je het weet waait er een krasje op! ) Gisteravond visite gehad van vrienden met een zoontje dat net zo oud is als Anne. Superleuk.. ze bleven mar kletsen met zn 2en enorme discussies... dat heb ik dr met andere kindjes nog nooit zo zien doen eigenlijk. Later samen nog op anne dr kamer geslapen.. sweet leken wel 2 kippetjes samen. "samen spelen he" "ja we gaan samen spelen" of: "nu is het mijn beurt, straks mag jij" echt zo leuk! samen aan tafel.. tegenover elkaar "ik mag een broodje he" "ja ik wil ook een broodje" "ik wil dat erop" en dan lief het lepeltje aangeven denk dat er 4 volwassen NOG meer hebben genoten dan de peuters zelf Nu is het mooi weer zo te zien.. dus even gauw naar zuidplein voor wat laatste boodschapjes.. en daarna zien we wel wat het word Anne slaapt nu dus lekker rustig
@saskia: wat klinkt dat schattig. Hier niet zoveel kindjes van jesper zijn leeftijd in de omgeving, wel laatst een jongetje van 1 jaar ouder over de vloer gehad, maar die gooide een volle schep zand in jesper zijn gezicht, dus was niet zo'n succes.. Nee, wil ook nooit een nieuwe auto haha, dan maak ik uiteraard de eerste dag er een kras op. Deze auto hebben we gekocht en dan de bovenste: Occasions
@ suus: mooi auto zeg @ saskia: ja heerlijk als anne prima heeft vermaakt met een ander! LEUK. @ Darcy: hoop dat Megan snel beter wordt, dan is het niet meer leuk zo .... @ Anoek: leuke foto van je en Joep in het ziekenhuis op Hyves.
Gisteren, ondanks korte nacht, heb ik me prima vermaakt en veel rust gehad, ook al had Matthew lol met 2 kids in de tuin gespeeld. Terwijl ik lekker ging kletsen met 2 dinnetjes. Eind van de middag met Matt naar zn neef verjaardag. Ik heb bijna de hele tiojd tot 's avonds geen zak aan Matt want hij ging lekker zn eigen gang met neefjes en vriendjes spelen. Zo kon ik me goed uitrusten en sliep a om 22 uur en om 10 uur wakker Het schijnt zonnig weer... Alleen was oma van Matthew gisteren er niet bij wantz e zat vast in Monacao voor haar werk. Ze zal vandaag met de auto met collega terug naar huis rijden, ca. 1200 km. Pdfffff.... Toedeloe!!! X X X
Jaaa, we zijn weer thuis allemaal. Joep zou eigenlijk gisteren mee mogen maar omdat hij maar 40-50 cc per keer dronk en dat in een uur tijd vond de kinderarts het verstandig om een andere voeding te proberen. Dat gaat dus goed. Nu proberen om 6 voedingen per dag te krijgen. Door de voeding wel meer krampen dus de onrust blijft nog een tijdje. Hij spuugt niet meer en de zantac voor de reflux lijkt ook aan te slaan dus al met al een stuk rustiger nu. Ik merk dat ik ik er nog niet veel vertrouwen in heb maar dat komt wel weer, zie op tegen de nachten en zit gewoon te wachten op het moment van het eerste huiltje..... erg he. Darcy, hoe is het nu met Megan en jou? Ik zou anders echt gaan bellen, kan het geen allergie zijn? Heftig voor je meid, om het uur voeden, pfff. Dikke knuf en dat onze kids nu eens wat rustiger mogen worden. Sarah is wakker (al een tijdje) dus die ga ik nu uit bed vissen. Ze zit in de uitprobeerfase, gaat gewoon op de grond liggen als ze haar zin niet krijgt, nou ja!
Iedereen lekker genoten van het mooie weer???!!!! @ JEnnifer. Zat opeens te denken dat jij ms wel ergens zit en niet naar huis kan komen Hopelijk ben je in NL!!!!! Dikke knuffel. @ Anoek Wat fijn dat Joep weer thuis is Wel erg jammer van die krampjes, dat is zo zielig voor die kleintjes Morgen kom ik ff reageren vanaf t werk. Ik wens jullie allemaal een hele fijne avond...nu toch ff stukje Peter R de Vries kijken. Liefs P
Mogguh Kom net van de huisarts waar ik meteen terecht kon (3 minuten loopafstand, relaxed) - ik had Megan gefilmd op mijn mobieltje en liet haar gereutel even zien. Moet straks bellen als ik van het CB kom, waar ik ga wegen. Als Meg is aangekomen, moet ik woensdag naar de huisarts terug, als ze is afgevallen, moet ik terug naar de kinderarts. Ze zei al: tegen die verkoudheid is eigenlijk niet zoveel te doen, zelfs niet met antibiotica Nu maar hopen dat ons meisje is aangekomen, ze spuugt veel melk terug met slijm en is erg moe aan de borst, dus...