September 2007 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door marsab, 20 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Miran, gefeliciteerd met je moeder, fijne dag vandaag!

Simke, lekker de zon opzoeken in de luwte als het lukt. Dit weekend wordt het heerlijk weer, hoorde ik :) Jesse ook al zo'n lekkere buiten-speler?

Marsab, heel veel sterkte, wat een rotnieuws :(
    Voor je moeder echt heel erg...

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Net weer met Aiden bij mijn opa geweest, mijn ouders en zus + zusje waren er ook. En mijn oom.
    De dominee kwam ook en we hebben om zijn bed gestaan en de dominee heeft een bijbelstuk voorgelezen en gebeden. Dit wilde mijn opa graag. Hij heeft tegen ons gezegd dat hij het heel mooi vnd dat we er allemaal waren en hij heeft stuk voor stuk afscheid van ons genomen! :( Het was zo emotioneel....
    Hij zei ook nog, hopelijk is alles goed met de baby en het neemt gewoon mijn plaats in, op deze wereld. Dat was zo bijzonder en mooi. Tranen biggelden over mijn wangen.
    Hij moest ook huilen en zei: "wat een mooi afscheid, het is goed zo, alles is rond."
    Misschien ga ik vanaaf nog even met Marc, maar vanmiddag krijgt hij een morfinepomp en vaak gaat het dan heel snel...
    Bah, wat een week van emoties...

3. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hey meiden!

@ Marsab: Wat een rotnieuws meid! :( Wat moet dit moeilijk zijn voor jullie, op zo'n korte tijd beide (groot) ouders verliezen. Sterkte hoor!

@ Anoek: :( Zielig van Joep, het zit jullie ook echt niet mee hé. Nu duimen dat hij meer gaat drinken en aankomen, dat hij lekker snel naar huis kan. Knuffel!!!

@ Miranda: Veel plezier bij je moeder. Wel balen dat je niet zo lekker hebt geslapen.

@ Darcy: Hoe gaat het met Megan? En met jou? Al ietsje lekkerder?

@ Gonzo: Oooh, wat moet dat moeilijk zijn geweest, afscheid nemen van je vriendin. Onvoorstelbaar hoe rot het leven soms kan zijn, zo oneerlijk! :(

@ Jennifer: En ben je er geraakt? Wat een gedoe hé.. ;) Zielig dat de kids ziek zijn, wat is dat toch met al die ukkies?!

@ Pris: Heerlijk zo'n dagje! :) En binnenkort de dakkapel, fototje plaatsen hé, want zie het niet helemaal voor mij! :)

4. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    :( O Marsab, ik vind dit zo erg! Maar een mooi afscheid is het wel, jullie waren allemaal bij hem en hij heeft zelf ook nog afscheid kunnen nemen.

Het is zo moeilijk en emotioneel allemaal. :( Ik hoop dat jullie straks nog bij hem kunnen langsgaan.

Dikke knuffel!

5. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Update van mijn kant:

Ella heeft niet meer overgegeven (houden zo!) en heeft gisteren tussen de 500 en 600 cc gedronken, de arts was blij en ik ook. Haar eetlust is nog niet helemaal oké, maar het gaat de goede kant op.

Binnen een uurtje Keld gaan oppikken op school en dan zit zijn eerste week erop. Hij heeft dat super gedaan, ik ben zo trots op hem! :)

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Marsab, wat een superlieve opa heb jij. Die woorden die hij zei zijn zo liefdevol. Fijn dat je opa heeft gezegd dat hij het fijn vond dat jullie er waren en hoe alles is gegaan. Goed om dat te weten en ook al is het zo ontzettend moeilijk om afscheid te nemen, dat moment blijft je bij en ook dat je weet dat je opa het zo heeft ervaren. Als je behoefte hebt om te gaan, DOEN!
    Heel veel sterkte de komende tijd en een hele dikke knuf!

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Goed nieuws van Virginie en ik doe er nog een beetje goed nieuws bovenop: Joep is aangekomen!!!!!!!!!
    Vanavond wilde de arts nog een keer wegen en misschien mag hij zondag overdag even mee naar huis..
    Hij huilt nog heel veel en ik heb nu een draagdoek gekocht zodat hij lekker bij me kan zijn en ik mijn handen een beetje vrij heb. (lang leve draagdoek.nl en marktplaats)
    MAar, maandag gaan we naar k's choice en Joep en Sarah zouden dan bij mijn ouders gaan logeren. Als alles goed gaat zou dat de eerste nacht thuis zijn voor Joep. Ben nu aan het denken of het heel stom is om te vrgen of hij dan dinsdag mee naar huis mag. Ik wil mijn ouders niet meteen met de zorgen voor Joep 'opzadelen' want we weten zelf nog niet zo goed hoe hij het thuis zal doen.....................................

8. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Marsab, knuffel voor jou meis, ik weet wat het is, mijn oma ligt ook heel slecht helaas. Ze ging gelijk met Bastiaan het ziekenhuis is, ze is nu wel weer thuis, maar heeft volledige verzorging nodig. Ze hebben geen idee wat ze heeft en hoe lang het nog goed zou kunnen gaan.

@virginie, fijn dat het beter gaat met Ella!

@Anoek, ik denk dat het zwaarder is voor jullie dan voor ons hoor! Bastiaan is gelukkig een heel tevreden mannetje en huilt erg weinig. Ik vind veel huilen namelijk veel zwaarder dan regelmatig naar het ziekenhuis. Hoewel het eigenlijk niet echt te vergelijken is.

Dan nu ons nieuws van vandaag, dat is goed en slecht tegelijk...
    Zie hieronder het bericht van onze weblog:
    Tot later weer meiden! Ik ga weer, Bastiaan wil drinken..
    Knuffels!

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Marsab: wat triest zeg...maar klopt wat virginie heeft gezegd dat opa nu zich van bewust is om afscheid van jullie te nemen. Hij was toen nog helder...tuurlijk is het nooit leuk als er echt gaat gebeuren. Heel veel sterkte in de komende uren.
    Knufs!

@ Rootje: Fijn dat Bastiaan zelf kan plassen, maar je hebt zeker liever dat hij zelf niet zoveel pijn heeft om te plassen of zelf moeten persen.
    Bastiaan zal ook leren moeten wennen dat hij uit zichzelf gaat plassen.

@ Anoek: fijn dat Joep aangekomen is, natuurlijk wil je het liever dat Joep minder gaat huilen van de pijn. Hoop dat de draagzak gaat helpen!

@ Virginie: wat goed dat Ella meer gaat drinken, en nu op weg naar haar herstel.

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Gisteren was het gezellig bij mijn moeder samen met haar zussen, mn zus en haar vriend en 2 vriendinnen van mn moeder. Lekker de hele middag in de tuin. Matthew bleef de hele tijd lekker kletsen met de familie, zo leuk.
    Wel had Matthew last van diarree en van het hoesten.
    Maar waarom hij diarree had, geen idee...maar hij bleef nog steeds vrolijk en was speels.

Vanmorgen weer een diarree...

Straks komen Patries met Jamie en Senna bij ons op bezoek, gezellig. Ze kunnen lekker met Matthew in de tuin spelen :)
    Dan kunnen zij en ik ff lekker van het zonnetje genieten ;)

Tot later x x x

11. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Rootje & Anoek: Het gaat de goede kant op met jullie jongens, super! :) Nog niet perfect, maar er is beterschap en dat is al iets, niet?

@ Miranda: Gaat het nu met Matthew? Fijn, Patries op bezoek! Veel plezier samen! :)

Niet veel tijd vandaag, maar ga snel een fototje (of 2, 3,..) spammen! ;) Had jullie nog een foto van mijn taart beloofd. ;)

12. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Zo, dit is mijn eerste 'creatie'. Taarten bakken doe ik al lang, maar versier ze eigenlijk nooit.

Nog véél oefening nodig, maar resultaat was best oké, voor een hoop peuters die toch niet op schoonheidsfoutjes letten! :D:)

13. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Deze vind ik gewoon té lief..

14. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Wou nog een fototje van Keld op weg naar school uploaden, maar mislukt steeds. Later eens verkleinen en dan opnieuw proberen.

Fijne dag meiden, ik ga nu héérlijk strijken! :(

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Helemaal mee eens!!!!!!!!!! :D

16. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    Wilde even zeggen dat mijn opa om 20.20 uur is overleden....We zijn natuurlijk erg verdrietig, maar het is voor hem idd beter zo...:(

17. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Marsab!

Ik las het zojuist ook al op je Hyves :( Gecondoleerd met dit grote verlies en wat is het snel gegaan! Voor opa alleen maar fijn, maar voor jullie zó verdrietig!
    Wens jullie heel veel sterkte de komende tijd!
    Dikke knuf

18. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ben net klaar met strijken, pffff! ;) Nu ruikt heel mn woonkamer naar Robijntje wasverzachter, heerlijk :D:D

EN die foto van Ella is idd TE schattig, wat een heerlijk grietje om te zien!!!

19. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Rootje, het gaat idd de goede kant op met Bastiaan, maar nu moet het plassen alleen nog makkelijker voor hem gaan. Hopelijk biedt de kijkoperatie meer uitkomst, maar zal ook zeker niet meevallen, want jullie ventje moet weer onder narcose :( Sterkte en dikke knuf!!!

Miran: Gezellig dat Patries langs is geweest, jullie konden zeker heerlijk van het zonnetje genieten! :)

Anoek: Fijn dat Joep ondanks alles toch goed is aangekomen! Hopelijk wordt het velen huilen wel minder voor jullie, maar ook voor hem! Knufknuf!!!

All: Hier helaas ook een ziek kereltje :( Sinds gistermiddag zit Timo aan de 39,4C en zakt niet veel met pcm. Vannacht zat hij aan de 39,7C, maar sliep ondanks de koorts toch redelijk goed. Vandaag rustig aan gedaan met hem. Moest vanochtend zelf werken en 's middags niet weggeweest met de kids. Vanavond kon hij moeilijk inslapen, maar het is nu gelukkig stil. Temp was nu 38,7C.
    Denk zelf dat hij last heeft van zn tandjes, want hij heeft vandaag poepbroeken gehad, HALLELUJA!!!

X

20. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Marsab: Gecondoleerd met dit grote verlies! Ook al weet je dat het beter is voor hem, het blijft gewoon ontzettend moeilijk, iemand verliezen die je dierbaar is.. :(

Sterkte aan jou en heel de familie.

Deel Deze Pagina