September 2007 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Imsala, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pris

Pris Fanatiek lid

Oh ik ben op zoek naar een leuke (makkelijk te maken:)) traktatie voor volgende week bij de receptie als ik mijn laatste werkdag heb.....Iemand tips???
    Iets met muisjes leek me wel leuk..zo ook maar even google-en.

2. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hello ladies!!!

Pris: Groot gelijk dat je de meeste Sinterklaascadeautjes al binnen hebt, zou ik ook doen in jouw geval ;) Hier ook goed geslaagd gisteravond en 15% korting is toch mooi meegenomen!
    Ja, het aftellen voor je verlof gaat nu echt gebeuren, gaat zó snel allemaal bij jou :$ En kan me goed voorstellen dat je er van de week een beetje doorheen zat. Je wilt alles blijven doen en zo goed mogelijk ook natuurlijk, maar op een gegeven moment lukt dat gewoon niet meer... Gelukkig voel je je nu weer lekker en heb je bijna verlof, JIPPIE!!!
    Traktatietip: Als je iets met muisjes wilt doen kan je zelf muffins bakken, glazuur erover heen en dippen in de muisjes, erg leuke traktatie, lekker en makkelijk ;):)
    Is de babykamer verder al klaar en kijkt Tygo er naar uit naar zolder te gaan?

Trouwens, wist niet dat er een Primark in Hoofddorp kwam?
    Wow, wat leuk zeg :D

Marsab: Wat goed van Liv zeg tot 5.45u doorgeslapen te hebben. Wat voel je je dan een ander mens hé ;) Gaat het BV geven ook nog steeds goed?

All: We hebben 1 nov weer kijkers over de vloer!!!!! :) Hoop dat het nu eens wat meer wordt dan alleen maar kijken....Zeker omdat die kriebels voor de 3e maar niet willen verdwijnen :p

Vandaag lekker rustig dagje. Vanochtend langs de mondhygienist geweest en vanmiddag lekker thuis. Kids liggen heerlijk in dromenland. Kyra slaapt de laatste week weer lekker tussen de middag. Dacht echt dat het over zou zijn, maar ze is nu zo vertrokken, HEERLIJK!!! FF mama-tijd ;):)

3. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hey meiden,

Hier ben ik ook weer even.

@ Pris: Haha, ik herken mezelf in wat je schrijft. Rusten? Poetsen werd er gedaan, ook al zat ik er zelf ook wat door.;) Gelukkig ging Keld ook nog naar het kdv, scheelt toch wat.
    Gelijk heb je dat je je Sinterklaas aankopen al hebt gedaan. Als je 2 weken vroeger bevalt kan je het niet meer doen.
    Spannend hoor allemaal.

@ Joyce: Ik hoop voor jullie dat het huisje snel verkocht wordt. En dan snel babynieuws, voel ik! :D
    Fijn, 15% korting, inderdaad mooi meegenomen.

@ Middagslaapje: Keld heeft zijn slaapje echt wel nog nodig. Als hij mag kiezen, gaat hij niet slapen, maar ik leg hem altijd in bed en zeg hem dat hij dan maar moet rusten, maar uiteindelijk slaapt hij toch. Effe 'rust' (niet dus, want het huishouden moet ook gedaan worden natuurlijk).

@ 3e kind: Ik weet het, het klinkt definitief, er komt geen 3e. Het is ook min of meer zo. Mijn man wou oorspronkelijk zelfs geen 2e. :p Zoals ik zelf al zei, uiteindelijk is het goed zo, met 4. Zeg nooit nooit natuurlijk, wie weet willen we binnen een paar jaar wel nog een kindje.
    Het moeilijk is dat je weet dat je het nooit meer zal meemaken, maar waar ligt de grens?! Een kind op de wereld blijft speciaal, iets dat je wilt blijven meemaken, maar dan hou je niet op natuurlijk.

@ Miranda: Zielig voor Matthew! Nog problemen gehad sindsdien, of is hij oké?
    Over je taalvraag, mijn moedertaal is eigenlijk Frans. Mijn ouders zijn alletwee franstalig, mijn hele familie eigenlijk. Ze spreken ook wel quasi perfect NL.
    Ik ben steeds naar Vlaamse scholen gegaan en heb ook altijd Vlaamse vrienden gehad, dus ja, mijn frans is absoluut niet uitstekend en ik beschouw mezelf als Vlaams, niet Franstalig. Ik prijs mezelf gelukkig dat ik 2-talig ben.
    En over je vraag op Facebook, manlief en ik waren 9 jaar samen toen we zijn getrouwd. Waren piepkuikens toen we een koppel werden. :D

@ Darcy: Megan is ook al zo'n vlotte meid. Het kan niet snel genoeg gaan voor die baby's hé? Wij mama's zien ze liever nog wat klein, maar zij dus niet.
    Ella wilt momenteel alleen maar staan. Je zet haar op de grond, komt ze meteen achter je aan om zich aan je broek op te trekken! :D Dan staat ze daar, superfier, tot je haar terug op haar achterste zet, dan krijst ze. Mijn dochter heeft karakter (ze is koppig en heeft geen geduld), dat beloofd! :D

@ Noor: Klinkt heeeeeeerlijk! Ik wou dat ik het kon, ontspannen. ;)

@ Marsab: Goed van Liv! Hoelang heeft ze dan geslapen?
    Ja, gelijk heb je. Als je ineens maar 1 kind hebt thuis lijkt het zo leeg. En vooral stil!! Fijn dat je je ritme hebt gevonden, belangrijk is dat.
    Nog even verlof dus, heerlijk!

Ik zal ongetwijfeld iemand zijn vergeten, sorry daarvoor! :)

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Virginie: thanks for your answer! :)

@ middagslaapje: Matthew slaapt ca. 3 a 4 keer per week 's middags. Toevallig gisteren wel, dit kwam omdat hij uitgegleden was op het winkelwagentje. Ik had hem zo vaak gewaarschuwd om niet erop te klimmen. Zijn tand beet te hard in zijn tong, open snee in zijn tong, arme jochie. Hij stond vreselijk te huilen in de supermarkt met heel veel bloed in zijn mond met heel veel boodschappen in de wagen....das niet handig. Eenmaal thuisgekomen heeft hij nog 2 toetjes genomen omdat hij geen melk wou drinken en hij om 17 uur al ging slapen op de bank. Pas om 19.30 uur moest ik hem wakker maken en rond 21 uur ging hij weer verder slapen tot vanmorgen, gelukkig. Zijn mond stonk heel erg...bedorven bloed of zo haha.

@ Pris: goede tip om zelf te bakken, als je zin in hebt. Zo niet, dan koop je echt lekker cake, in het midden doorsnijden, aardbeienjam erop smeren en buitenkant van de cake slagroom erop smeren en dan muisjes eroverheen....?
    Nesteldrang slaat weer bij jou toe :) Nog 'n weekje werken dan heb je lekker rust voor jezelf :)
    Volgend jaar al 10 jaar samen wauw!

@ sinterklaascadeaus: ben ook al begonnen...een voor een kopen wat ik tegenkom. Matthew heeft de hele tijd speelgoedboek (van intertoys) en wijst de dingen dat hij heel graag wilt hebben. Ik zei hem dat hij aan Sinterklaas mag vragen ihihihi.

@ Joyce: hoop dat de bieders echt serieus gaan nemen op jullie huis, snel verhuizen en 3e kind in de maak hihi...
    Wou je even vragen...je bent vorig jaar naar Corfu geweest op vakantie, echt kindvriendelijk, wat voor app of hotel heb je genomen, hoe heet deze dan? Was het duur? All inn of logies??? Jeroen wilt juist voolgend jaar niet op vakantie ivm krappe financien, en ik zit zooo in dubieus....ik wil graag nu het nog kan nu matthew nog niet schoolgebonden is....je mag me apart pb'en of mailen...alvast dank!!!!!

En toen wist ik niet meer....

Ohja.....matthew is goedgekeurd bij het cb gisteren.
    Tijdens de oogtest trok Matthew op 't laatst moment gekke gezichten naar de wijkverpleegkundige, zoals tong uitsteken en zo, wat lachen man.
    Hij is 101 cm lang en weegt 15,5 kg.

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Vanmiddag hebben mijn collega en ik onze nieuwe werkplek opgepimpt in roze accenten :D
    Ik zit dan in de hoek bij het raam....

Ik ga maar weer verder aan het werk!

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Roze mappen en roze gordijntjes staan ook leuk, Miran ;)

Primark Hoofddorp?????? Ik kom eraan!!!!!!

Derde kindje lijkt mij trouwens geweldig... Ben alleen al 36, dus dan moeten we dat onderwerp eens goed bespreken hier, hahaha!

Heerlijk dat je verlof opschiet, Pris. Een Primark-date of elkaar nog even zien voor je bevalt van je meisje (;)) gaat m niet worden... Maar Primark loopt niet weg!
    Wat betreft Take That: tien jaar samen is heel bijzonder... Voor jou en Peter dan he, hahaha! Joh, je band treedt vast vaker op in de toekomst. Ze zijn weer hip and happening!

7. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

Hier heeft helaas de bekkeninstabiliteit zijn intrede gedaan :( Mag ik nog niet klagen want bij de vorige zwangerschappen al met 8 weken en 5 weken last van en nu pas met 20 weken ;) Baal er ergens wel van zeker omdat ik natuurlijk alles alleen moet doen, en als ik dan zoals gisteren alleen maar even naar de winkel op en neer wandel en vervolgens alleen maar pijn heb, is dat niet prettig! Als ik thuiskom moet ik eerst ook nog een aantal trappen op omdat ik op een flat woon, dus tja..
    Morgen dan eindelijk de 20 weken echo, lijkt wel of ik het spannender vind dan ooit! Voor het eerst gaat mijn ex niet mee, die kon geen vrij krijgen en tot afgelopen maandag ofzo had hij zelfs nog niemand op zijn werk verteld dat hij weer vader wordt :(
    Verder heb ik via een ander forum een oproep gevonden om als zwangere je zwangerschap en bevalling vast te laten leggen op tv en heb daar heen gemaild. Was wel voor vrouwen tot 20 weken zwangerschap, maar heb t toch gedaan en kreeg gisteren al een mail dat ze meer willen weten van mijn verhaal, omdat ze het wel interessant vinden klinken haha, ben benieuwd :D

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Imsala, morgen echo, spannend en leuk om weer even te mogen klijken naar je ukkie.

Heb bijgelezen maar mijn hoofd lijkt wel een zeef, weet echt niet meer wat ik nu gelezen heb, ahum...

Net weer bij orthopeed geweest voor mijn nek, er lijkt op de foto een vernauwing te zitten tussen 2 wervels maar dat is niet goed te beoordelen op een normale rontgenfoto (tja, vertel eens iets nieuws) dus nu weer een mri maar dan van mijn nek. Lekker efficient. Had de vorige keer mooi meegenomen kunnen worden. Hmm, kostenbesparing in de zorg???

Joep ging gisteren ineens zelf zitten, zit ie te kijken van: en nu?
    Eens kijken of hij het trucje nu ook echt doorheeft. Nooit verwacht dat ie net zo snel zou zijn als Sarah gezien zijn start maar hij doet het supergoed (zegt een trotse moeder).
    Volgende week cb, volgens mij is er flink wat gewicht bijgekomen, hij vreet, niet normaal meer. Haha, vooral warm eten vindt hij heerlijk. Volgende week beginnen we met de boterham, zo snel mogelijk van die flesjes af, hij spuugt de hele tijd.

9. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hallo meiden!

@ Anoek: Het is ook altijd wat, ik hoop dat snel duidelijk is wat er juist aan de hand is.
    Flink van Joep, eens het gelukt is, doen ze niets anders meer dan meer te proberen.

@ Imsala: Fijn dat je naar je ukkie mag gaan kijken! Dan ga je hoogstwaarschijnlijk het geslacht kennen? ;)
    Balen van je b.i. trouwens.

Fijne avond nog!!

10. Pris

Pris Fanatiek lid

Over een half uur begint de voorverkoop van TT in de UK...heb besloten niet te gaan :(........toch voor de zekerheid maar de credit card meegenomen...t kriebelt nog steeds :D

Tot straks!

11. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Pris: Gewoon gaan! :D

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    I'm with stupid!!!!!

Do!!!!!

13. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zeg gaaaaaaaaan!!!!!!!! :)

14. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    De echo was tip top in orde :D

Nu nog een naam verzinnen hahaha voor het andere geslacht was ik er al wel uit, maar voor dit geslacht nog niet hihihi

Kijk zelf maar wat het wordt ;)

15. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh en Pris: GAAAAAAAAN!!!!

16. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik denk dat dit een jongetje wordt want ik zie daar ergens 'n piemeltje ...

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ja hoor Imsala, a baby boy :) Gefeliciteerd, wat fijn dat alles goed is!
    Nu kun je ietsje gerichter spulletjes gaan verzamelen voor de nieuwe telg :D

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Zo. Wasje nummer 7 draait... we zijn gisteren terug gekomen van een weekje Landal in Limburg (ik kon gewoon internetten via man's mobieltje :))

Het was een heerlijke week, vooral Ollie genoot van het vele spelen en zwemmen. Het huisje was prima, met open haard en vloerverwarming (ik ben een koukleum) - Roermond bezocht, beetje geshopt en veel niks gedaan eigenlijk. Nu nog effe en school begint weer ;)

Megan heeft het zwaar, is erg aan huilen geslagen met MEGA luieruitslag die maar niet weggaat. Heb vanmiddag van Zarqa een spray gekocht en verder degelijke zinkzalf - én maizena bij de supermarkt. De Sudocrem en Bepanthen werken niet meer :(
    Ik vraag me af of er dan toch eindelijk een tand komt, want die luiers zijn ook niet mals ;)

19. Pris

Pris Fanatiek lid

Meisje?? Ik weet t echt niet...en ik ben zooooooooooooooo nieuwsgierig;) Echt iedereen zegt gewoon een meisje...behalve Tygo": Baby heeft een pipi mama, de baby is een joMMetje :D

Primark date gaat er komen hoor!!

20. Pris

Pris Fanatiek lid

Nee ik ga niet naar Take that in de UK!
    Hoop wel vrijdag kaarten te gaan scoren voor de ArenA...duimen dat t lukt meiden!!

Weer een paar drukke dagen gehad (what's new) Gisteren als een gek door t huis gegaan, daarna High Tea met vriendinnen en daarna snel nog even door naar t zwembad waar ons neefje moest afzwemmen. Gisterenavond lekekr samen op de bank.

Zo lief!!!! Ik kwam vanuit d ekeuken staat er opeens een mooi ingepakt cadeau op tafel:D Heel mooi en lief verhaal erbij van Peter. Heb ik gewoon een nieuwe digi spiegelreflex camera gekregen van hem:$:D Echt een heel mooi ding, ben er ook zo blij mee!!!! Hij wilde eigenlijk wachten met geven tot na de bevalling of kerst maar vond t toch ook welleuk dat ik precies zou weten hoe die dan zou werken dus nu alvast gekregen. Straks weer lekkekr mee ''spelen''. :)

Vandaag niets op t programma!!! Lekekr rustig dagje thuis dus.

Ik kom straks even reageren (hoop ik). Nu ff broodjes in de oven.

Tot later!

Deel Deze Pagina