alicia heeft 3 dg een grote rode schijf gehad op de plek van de prik. ze wat wel wat jeuk maar verder geen pijn want deed gewoon alles met der armpje. denk dus dat het gewoon en nare reactie is.
Goedemiddag meiden! Nog steeds baby in de buik hier. @ Imsala: Super van Tim, lekker handig! Als ik Keld laat doen, kruipt hij maar na 10 uur in zijn bed, vrees ik. @ Lovewinnie: Wauw, Nando maat 26!! Je kleine mannetje is idd. goed gegroeid!!! @ Kleding: Ik shop zelf ook graag bij H&M, zowel voor mij als voor de kinderen. Alles is niet even goed, maar sommige dingen voor mezelf heb ik al jaren en zijn nog mooi, andere dingen niet. Voor de kinderen maakt het natuurlijk wat minder uit, omdat ze er meestal snel uitgroeien. Alhoewel dat ik voor Keld's t-shirts echt de voorkeur geef aan Tommy Hilfiger, superkwaliteit! Aangezien ik voor t-shirts meestal een maatje groter neem, kan hij er zeker een jaar in en ze blijven even mooi als in het begin.
dankzij hulp heb ik weer een fantastische uitnodiging en wil hem graag met jullie delen.ja bedacht me ineens dat 12 september niet ver meer is.
Oh gelukkig maar, dat heeft Matthew 't zelfde. KOmt wel goed! Wat een mooie uitnodiging, zeg van Alicia!!! Wanneer gaat Alicia naar school? Matthew wordt 4 jaar op donderdag 29 september, die dag vieren we alleen met de familie. Kan niet op zaterdag 1 oktober omdat mn schoonvader (opa van Matthew) met Idi gaat trouwen. Jeroen wordt de getuige. Kinderverjaardag van Matthew wordt 1 week later gevierd.
Aan Matthew ligt hetzelfde als Keld! Hij kan de tijd goed proberen te rekken....iedere avond weer! Pffff hihi!
drukke week tegaan dan . de scholen beginnen hier 22 augutus weer. die week wordt ik gebelt door de juf en gaan we bespreken welke dag ze mag beginnen. waarschijnlijk eind van die week al en anders week erop. ze mag dan 2 ochtende en 2 middagen per week. vanaf maandag 12 september mag ze dan elke dag als alles goed gaat. Home dit is de school waar ze heen gaat
Gister een kaart in de bus: dinsdagmiddag kennis maken met de juf. Ze komt in groep 1/2c. Ben benieuwd
Hi Pris, goed om te lezen dat het prima gaat. We zien je wel weer verschijnen hier Benieuwd naar je nieuwtjes.
Leuke uitnodiging, Lovewinnie! Jaja, dan gaan onze kleintjes opeens naar school... ik weet nog zo goed hoe we met dikke buiken achter de pc zaten - en maar posten, posten, meeleven, posten... Er is veel gebeurd sindsdien. Imsala, fijn dat T. slapen wil. Zal rust en regelmaat geven als hij vanaf morgen naar school gaat! Lekker. Virginie, alles nog goed daar? Fijne zondag...!
@Darcy: voelt als 100 jaar geleden ipv 4 jaar geleden @dktp: hier paar dagen zere arm maar na 2 dagen zag je niks meer terwijl ze bijna een week heeft gemopperd met aankleden en slapen.
Goeiemorgen! Man aan het werk... kinderen naar de opvang... ik heb een heuse DARCY-DAG Hoe is het met iedereen?
Hier een authentieke werkdag Kwam binnen en meteen overspoelt met werk ook! Dat is overigens wel het leuke aan dit werk. Je weet pas wat je te wachten staat als de dag vordert. Je kunt het nog zo goed plannen maar er komt altijd wel iets tussendoor. Denk trouwens dat ik allergisch ben voor onze wasverzachter ofzo. Grote rode plek op m'n been die onwijs jeukt. Voelt ook gek. Droog en tja.. Anders. Al tijdje ook maar geen zin om er mee naar de huisarts te gaan omdat ik eigenlijk gewoon druk ben/doe. Maar nu beddengoed gewassen zonder wasverzachter en nu jeukt het spontaan niet. Dus wellicht dat het gewoon de wasverzachter is? Raar verhaaltje. Toch voorlopig even proberen zonder wasverzachter denk ik. Hoop dat de was niet zo hard word want job krijgt juist jeuk van hypo allergeen wasmiddel dus dat is ook geen optie.
Ook T moet de ogentest opnieuw doen hoor Zucht.... Mijn kleine grote man zit dan nu eindelijk op school Om 6 uur wilde hij al opstaan om naar school te gaan Dat vond ik toch echt even te vroeg.. Eenmaal op het schoolplein werden we al naar binnen gehaald: Dat moet T. zijn werd er gezegd Dus wij naar binnen, tas in de bak, jas ophangen en de klas in.. Slik...Daar zie je dan al die stoeltjes staan en eentje met zijn naam erop, hij ging zelf zoeken en eenmaal gevonden ging hij meteen zitten, daar zat hij dan, moederziel alleen in de klas Mama nog een paar dikke kussen gegeven en toen was het toch echt tijd voor mama om te gaan De juf vroeg nog of T. over moest blijven?? Ehm... slik... hij zou toch maar halve dagen komen? Oja, zei de juf hihi.. L. vond het maar niks dat T. niet weer mee naar huis ging, die zit nu lekker een bammetje te eten op de bank.. D. ligt in coma, dus even beetje rust in huis.. Heb het droog weten te houden, wie weet komen de waterlanders nog...
Was wel even slikken zeker? Je kleine mannetje helemaal alleen in die grote kring. Kijk ook ene kant enorm uit naar anne haar eerste schooldag.. maar andere kant.. mag het van mij nog wel 100 jaar duren Het is dat ze er zelf echt ontzettend veel zin in heeft (al vindt ze het wel spannend) Daar gaan onze kotertjes.. Tim voorop en de rest gaat volgen binnen nu en anderhalve maand..
Aaaah, lieve Imsala... zit met een brok in mijn keel te lezen... Dikke knuffel, het valt niet mee, die 1e schooldag! Lekker aan de tranen toegeven, hoor
Hihi ik hou me stoer! Zit op werk en m'n collega's hebben allemaal geen kids dus die lachen me doodleuk midden in m'n gezicht uit vrees ik
wat een verdriet toch he, kleine naar school. nando mocht vandaag voor het eerst naar de creche. denk ok dat wordt niks. helemaal in de stress en kon niet wachten tot het elf uur was om hem op te halen. had het ergste beeld in me hoofd dat hij alleen aan het huilen was enzo. kom ik daar aan blijkt hij het voorbeeldig gedaan te hebben. vanmorgen ook al niet gehuilt bij het achter laten en had ook geen haast om weer naar huis te gaan. deze mama had er dus meer moeite mee dan hijzelf. alicia mag volgende week starten. vind het zo spannend haha. lijk wel een kind die op sinterklaas zit te wachten. alicia heeft er ook echt zin in en wil dol graag gaan. toch ben ik benieuwt hoe de dag zelfs verloopt.
Mja meesten zullen op hun verjaardag voro het eerst gaan denk ik? Alhoewel Marissa volgens mij ook begin van het schooljaar meteen voor het echie gaat Wij horen morgen wel wanneer ze mag wennen vrees ik