@ Miranda: Geen probleem hoor . Ik kan het maar hopen, van die 5cm, kan ik dat stuk in de verloskamer al overslaan! Er is wel degelijk iets aan de gang, maar ik gok toch meer op dit weekend, tot grote ergernis van mijn man. Hij vindt zaterdag geen dag om te bevallen . Tja, morgen weer ctg en dan zien we verder.
Het valt me al een tijdje op hoor, maar blijkbaar niet lang genoeg! Idd, ik was gisteren uitgerekend!
Pfoeh, Virginie, da's nog even afwachten tot morgen. Of lig je op dit moment dubbelgeklapt over de bank met felle pijnen en is het allemaal begonnen Ella's geboorte was een natuurlijke bevalling, toch? Ik hoop echt heel vurig dat je een mooie, snelle bevalling mag krijgen - alles goed, alles erop en eraan. Gaaf toch, dat er nog een 3e kindje bij is gekomen? Ga een wijntje inschenken en even hangen. Fijne avond allemaal!
Pfoe.. Nu voor de 2e keer naar school geweest en voor de 2e keer springt ze de volgende dag vol enthousiasme uit bed. Om vervolgens in relmodus te gaan als blijkt dat ze naar kdv moet. Mijn ochtendhumeur is wel klaar met dat gejammer. Overdag kan ik het wel aardig hebben als ze zo miept en letterlijk jammert. Om half 7 's ochtends is het duidelijk een ander verhaal
Het wordt steeds moeilijker om onze kinderen naar het kdv te krijgen - ze voelen heel goed aan dat er een nieuwe periode aanbreekt, of DIENT aan te breken. Vier is toch een ander verhaal... Virginie, goed de nacht doorgekomen?
Ik lig niet dubbelgeklapt op de bank met pijn (helaas? ), integendeel, het lijkt alsof alles weer is stilgevallen. Pfff, had gisteren toch beter de bevalling in gang laten zetten dan. Daar word ik nu eenmaal gek van, als je denkt dat het toch begonnen is en dan ineens.. niks meer, geen pijntje meer, geen teken dat er iets rommelt. Indien mogelijk wordt mijn man nog gekker dan mij! Duuuuussss, binnen anderhalf uur (nog eens) naar het zh en ctg en dan stuurt ze me weer naar huis tot zaterdag en dan zien we weer verder. Kom op baby!!!!!! Ik wil zooooo graag mijn kindje zien en vasthouden! Tot zover het geklaag van een hoogzwangere vrouw @ Darcy: Heb je een kat gevonden uiteindelijk?? @ Saskia: Mopperende kinderen zo vroeg in de ochtend, nee, niet leuk! Maar overactieve kinderen ook niet hoor, Keld zat gisteren om halfacht te stuiteren dat ik er nerveus van werd. En Keld druk = Ella ook druk! Maar logisch dat als ze school leuk vindt, dat ze niet meer naar het kdv wilt..
@ Virginie: waarom vindt je man zaterdag geen goede dag om te bevallen? Ik vind het getal 28-08-2011 mooi als je kindje wordt geboren.... Succes straks in het zkhs en hoop dat ze ernaar kijkt hoeveel je ontsluiting hebt! @ Darcy: wat voor beestje mag t worden? @ Saskia: goed om te horen dat je dochterlief naar haar zin heeft op school....niet leuk meer op kdv...even volhouden....dan wordt straks dagelijks (op een weekend na) vroeg wakker om schoolgaande kind naar school brengen. Voor mij moet het ook straks wennen, ik slaap vaak op dinsdag en vrijdag uit, en dan kan ik voorlopig vergeten als mn zoon op tijd naar school moet....zucht....haha.
Vanmiddag na mijn werk ga ik op kraambezoek van mn collega. Ben benieuwd naar dr zoon, Kick. Had 'n leuke longsleeve truitje gekocht, besefte hoe klein Matthew vroeger was....
zeg.. kom eens op met die baby Overigens.. met Anne had ik 2x beetje buikpijn na het eten... Dacht dat het lag aan "the spicy worstjes" die ik toevallig beide dagen had gegeten.. en ineens was er een baby Tussen die 2 buikpijnuurtjes... was er ook niets te voelen. Dus wellicht valt het mee. Helaas voor je man.. is het lastig om zoiets buiten het weekend te plannen @darcy: mja hier ook al een echt kleutertje qua gedrag dus wat dat betreft is het niet gek dat ze graag wil..
Benieuwd, Virginie! Hoop dat er actie te zien is op het CTG - en dat het vandaag toch echt mag gebeuren! Ben je dus aan toe @Miran: de poes die ik op het oog had, mepte Megan. Ze trok een zielig lipje, maar gelukkig vond ze de rest van de poezen gewoon nog interessant. Ik ben schandelijk verwend geweest in al die jaren werken in het asiel: alle 6 m'n katten waren supermakkelijk, superlief en je kon er origami van vouwen, zo inschikkelijk Dat willen we dus weer. Tot die tijd een elektronische muizenverjager in het stopcontact gestoken en nu maar hopen dat dat muisje denkt: wegwezen! (en haar familie meeneemt, die zitten vast onder ons huis in de kruipruimte...) Hebben jullie kinderen ook zo'n 'last' met echt luisteren? Ik kan Ollie iets vragen en hij kijkt me aan, maar het lijkt pas na 4x te registreren in zijn koppie Dan kijkt ie me aan met zoiets van: huh? Waarom kijk je nou boos? Volgens mij gaan de denkprocessen snel op deze leeftijd en is de aandacht verspreid, maar ik weet het niet zeker?? Jullie??
Oh lachen, lachen!! Ik neem beide kinderen over een uurtje mee naar de kapper (voor mijn eigen knipbeurt), dat wordt LEUK met al die luisterproblemen!!! Ik waag het erop, heb nergens tijd om even naar de kapper te gaan
@darcy: succes...... ik meot ook hoognodig weer! van het weekend misschien maar even doen.. kan Anne lekker met papa wat anders doen. Zit toch relaxter (ondanks dat onze kapper vrij kindvriendelijk is en gewoon een doos speelgoed heeft liggen)
@ luisterproblemen: ooh herkenbaar. Ik moet Matthew vaak 3 of 4 keer zeggen. Dan zeg ik 't op 'n gegeven moment; als je niet luistert mag je op de gang gaan staan. Dan verschrikt hij en gaat dan pas luisteren...pfff...volgens mij luistert hij alleen wat hij wilt horen en anders niet. Of als ik hem 'n vraagje ga stellen b.v. wil je drinken, krijg ik 'n antwoord: ja melk....nee toch geen melk...limonadde...nee water...nee melk.....ik word zooooo moe van. Dan zeg ik hem je krijgt melk en daarna wil ik niet meer horen met de trant van: nee ik wil niet melk, maaar..... Hebben jullie dat ook? @ Darcy: suc6 bij de kapper....of zijn jullie al weer terug? @ Virginie: ben benieuwd....
@ Luisteren: Luisteren, wat is dat?! Nog een kleuter waarvan de oortjes vermist zijn (terwijl hij écht perfect hoort hoor). Zoooo ontzettend vermoeiend, bij alles gaat hij ook in discussie. Mijn man wordt soms gek van ons . @ Darcy: Succes bij de kapper! Petje af, ik zou het NIET doen met die 2 van mij, echt niet!! Hoe voelt Megan zich ondertussen? @ Miranda: Waarom niet op zaterdag? Omdat hij een speciaal karakter heeft . Nee, hij vindt het gewoon niet handig voor de geboortekaartjes enzo, mannelijke redenering? Haha, dat uitslapen is dan inderdaad wel gedaan. Daarna kan je nog wat gaan rusten natuurlijk. @ Saskia: Ik heb gewoon géén buikpijn meer..
Alles was dus oké op het ctg, dus mag ik zaterdag nog eens terug ter controle. Mijn gyn zelf heb ik amper gezien, dus geen onderzoek verder. Zaterdag beslist ze of ze al wat doet en anders zal het nog effe wachten zijn zeker? Waarom heb ik gewoon niet meer geduld?
@luisteren: jullie moeten in peuter-kleuter toch eens het oren-topic lezen hoor hier vanochtend ook zo'n drama... verkeerde pindakaas! huilen.. niet te zuinig. de deksel van de pindakaas MET nootjes was verwisseld met die van de pindakaas zonder nootjes. Niet zo erg.. maar AS was overtuigt dat ik de verkeerde pindakaas had gesmeerd. En laten zien dat er goede pindakaas op zat.. hielp niets
Nah ja! Gewoon de gok gewaagd en de kids zaten heerlijk te spelen met de houten doos vol speelgoed (die had natuurlijk allerlei nieuwe leuke dingen in de aanbieding) bij de kapper. Eventjes met kapmantel en natte haren achter ze aan moeten rennen (Megan moest en zou mijn huissleutel in de deur van de kapsalon stoppen oftewel slopen) - verder prima. Heb nu kort haar met mijn eigen krulletjes weer terug, heel leuk al zeg ik het zelf (dag leestekens, zit te typen in het donker) Virginie, succes en sterkte nog even!
Heeeeyyyy, Nog geen bevalling in het vooruitzicht, wel constant zeurderige buik, maar ik weet dat dit ook zo weer kan overgaan, dus ja.. Wachten! @ Saskia: Topic al dikwijls gelezen hoor . Herkenbaar van Anne, als ze iets in hun hoofdje hebben, praat je het er niet makkelijk uit! @ Darcy: Super dat de kinderen zich hebben gedragen, ik blijf erbij, ik zou het écht niet durven. Maar goed, zo kan je er weer een tijdje tegen.
@ Noor: Gefeliciteerd met de 4e verjaardag van Chris & Tijn!!! Hopelijk hebben jullie een fijne dag!!! Zo onwerkelijk dat we elkaar 4 jaar geleden feliciteerden met de geboorte van onze kinderen, het is ontzettend snel gegaan! Bijzondere tijd was dat toen!