lieve meiden waar zijn jullie.....mis jullie op het forum hier... hebben jullie al cadeaus gekocht voor de 4-jarigen???
@Miranda: Ollie heeft een mooie nieuwe kamer gekregen, dus voor zijn verjaardag doen we nog iets kleins. Misschien een nieuwe rugzak, of LEGO. Hij is met iets kleins al blij en ik denk dat al er genoeg prikkels zullen zijn (w.b. naar school gaan, afscheid kdv etc.) Vier jaar alweer... waar blijft de tijd... ik wen d'r maar niet aan.
TIM! gefeliciteerd!! Hier nog niks gekocht eigenlijk... Jullie? de planning hier is overigens dat ze vooral schoolspullen krijgt. tas, broodtrommel en beker. verder zien we nog wel even want ze krijgt van familie ook altijd bergen speelgoed. anne is vandaag weer naar school.. helemaal klem aan mn been toen ik weg ging.. daarna bij juf op schoot ging het natuurlijk prima Oma haalt dr straks op. volgende week heeft ze sportdag.. begint goed het schooljaar wat gaan jullie geven eigenlijk? (hebben gegeven anders.. )
Ollie gaat volgende week woensdag een ochtendje wennen Hij heeft zin in school, zei hij vanmorgen. Da's een goed teken. Zijn cadeaus waren de afgelopen jaren heel duidelijk: een mooi eerste boek (Pluk van de Petteflet) toen hij 1 werd, een peuterkamertje (2), een Playmobil zwembad en poppetjes erbij (3) en nu een kleuterbed/-kamer (4). Kleine dingetjes krijgt hij vaak genoeg... en ik zou niet weten wat je anders kunt geven, behalve schoolspullen, een mooi kinderboek, een fiets of iets dergelijks.
Oeoeoeoeoeh... vanavond de start van Het Blok! Vind ik zo leuk, vanaf onze comfortabele bank kijken naar klussende klungels
alicia heeft al een hoogslaper gekregen begin van het jaar dus kon dat niet als verjaardagskado doen . wij zouden de playdoh octopus kopen maar kwam zoveel leuke kleispullen tegen dat ik toch wat meer heb gekocht. dit heeft ze dus allemaal al geopend en dus vervroegt verjaardagskado al gehad. ze is dol op kleien en dit spul blijft erg mooi en de klei blijft ook erg lang houdbaar dus is een goede investering vind ikzelf. hier krijgt ze dus een rugzakje/beker en trommel van der peettante en mag ze volgende week mee uitzoeken. alicia is echt dol op kleien en minimaal 5dg in de week doet ze hier wel aan. al is het maar eventjes. bij logepedie had ze de octopus gezien en ja die wilde ze zo graag hebben. stad en land afgezocht en uiteindelijk online gevonden
en weet iemand al iets van vinginie? ben nu wel egr nieuwschierig. een meisje en verder??? schooldag is hier trouwens erg goed verlopen, ze is begonnen met een middagje en ging eigenlijk vrijwel meteen in de kring ziten en alle kindjes gingen boekjes lezen. alicia wilde dit ook wel en deed alsof ze het al weken in de klas zit. boekje uitzoeken, zitten lezen en tot straks mama. kusje knuffel en daar ging ik dan. afscheid van nog geen 10 minuutjes inc jas ophangen alles. Erg fijn dat het allemaal zo makkelijk ging en ik had het er wel moeilijk mee . nog omkijken of ze echt niet ging huilen ofzo maar nee niks. handje kus en daaaag. met ophalen was ze druk met vertellen wat ze allemaal had gedaan en wanneer ze weer mocht. ze was en is er dus echt aan toe. nu mama nog haha
Hey meiden!! Eindelijk nieuws van mij . Ik ben zaterdag 27 augustus bevallen om 09.33 van een prachtige dochter Amy! Het is inderdaad een ukkie, 2kg590 en 47cm. De bevalling is goed verlopen, al zakten de weeën weg na het zetten van de ruggeprik. Haar hartje dipte ook altijd bij een wee en navelstreng zat rond haar nekje, dus is ze niets te vroeg gekomen! Maar ze maakt het goed en drinkt goed uit de borst, ze zit alweer boven haar geboortegewicht, woog vanmorgen 2kg660. Ik voel me goed, wel erg moe, want ze slaapt niet als ze in haar bedje ligt. Emotioneel af en toe moeilijk gehad, het gemis van mijn mama is erg zwaar nu! Broer en zus reageren positief, voorlopig .
Voorpagina nieuws NHD. De Primark komt naar Zaandam! zie de link: Primark opent derde vestiging in Zaandam! Primark opent derde vestiging in Zaandam! 31 Aug 2011, Woensdag Het lange reizen naar, één van de twee, primark vestigingen in Nederland kan verminderd worden voor de mensen in de regio Noord- Holland. Primark heeft namelijk aangegeven nog dit jaar een nieuwe winkel in Zaandam te openen! De Ierse modeketen heeft inmiddels een pand gehuurd in de Saentower en hoopt de winkel in november te openen. Primark heeft al twee Nederlandse vestigingen in Hoofddorp en in Rotterdam Alexandrium. Ook is er een vierde winkel in aanbouw in Nijmegen. Het adres van de nieuwe Primark winkel in Zaandam wordt Ankersmidplein 2. Dus nog even wachten, binnenkort kan er ook in Zaandam lekker low- budget worden geshopt! Door: Natascha
@ Virginie: goed om te horen dat het alles goed met jou en Amy gaat! Ik heb net de foto's op FB gezien, echt erg leuk en lief! Tuurlijk mis je de aanwezigheid van je moeder die je graag met haar wilde delen...beschouw Amy maar een allermooiste, dierbare geschenk van je moeder. Hugs! X
Enne leuk opm te lezen wat de kids naar hun zin hebben op school om te wennen en welke cadeaus ze gaan krijgen. Matthew bleef maar roepen dat hij NIET naar 'n basisschool wilt gaan...mhmmmm....en hij wilt graag 10 cadeaus hebben, haha...inmiddels heb ik 'n Cars2 kleurboek en spijkerbroek + sweater van H&M gekocht, 8 volgen nog....wel kleine dingetjes, hoor, want hij krijgt 'n step wat hij al maanden gezeurd heeft.
Lovewinnie: Alicia heeft het duidelijk naar de zin Jammer van de kadoos hè maar aan de andere kant.. Op dr verjaardag krijgt ze vast nog veel meer. Anne weet dan soms echt niet meer wat ze nou het leukst moet vinden. Alicia dr klei heeft nu absoluut onverdeelde aandacht Hier op het verlanglijstje vooral playmobil en puzzels. Althans.. Het lijstje voor de visite dus. Beetje hetzelfde idee als Darcy.. Ze komt om in speelgoed en krijgt genoeg. Dus vandaar van ons schoolspulletjes en een tas. Oh en van mijn moeder krijgt ze ook een step. Vind ze vast super
Goeiemorgen! Ik zag een aantal prachtige foto's op FB van Amy, een beeldschoon meiske... nogmaals gefeliciteerd, Virginie! Fijn dat het zo goed gaat en ik begrijp heel goed hoe het is om dit niet te kunnen delen met je moeder... Laat je verwennen en wees lief voor jezelf, je moeder zou zo enorm trots op jou en je gezinnetje zijn geweest! Vandaag de lessen voorbereiden met de 2 koters om me heen - strak plan, of niet @Primark: goed he. Eind dit jaar ook een IKEA in Zaandam, het moet niet gekker (lees: gemakkelijker) worden
Ikea komt ook naar Zaandam, helemaal toppie! Vanmorgen heeft Patries een taart bij me gebracht, ja ik had taart bij haar besteld. Alvast voor Matthew's verjaardag. Hij staat nu in de vriezer... VAnmiddag met Matthew en 4 neven en 2 schoonzussen naar A'dam geweest bij de kledingszaak om de pakken te passen. Mooie schoenen, pak, blouse en stropdas...voor de bruiloft op 1 oktober. Matthew wilde niet mee werken om te passen, met onze dwang moest hij meewerken, en hij huilde....pfff....ik houd mn hart vast als Matthew niet gaat verpesten op de bruiloft van zijn opa....