@ Saskia: gek genoeg dat ik nu veel minder last van mijn voorhoofdontsteking heb, maar hoesten is nog wel aanwezig...verder voel ik me oke, geen koorts gehad of zo!!! Hopelijk waait dan bij mij over die bacterie... Arme Anne dat ze moeilijk kon poepen...ik geef Matthew pas roosvice laxo als ik wist dat hij een dagje niet heeft gepoept, en de volgende dag lekker alles eruit Lekker dat de wasmachine doet!
Ik volg Miran even op Succes Pris, dat wordt knokken voor TT zometeen! Je laatste werkdag... dan kom je gezellig de komende weken bijpraten hier, we zijn benieuwd hoe het met je gaat (en met Tygo, de beeb, de zolder, etc.) Prachtige foto's! Ik vind de laatste juist zo bijzonder. Je hebt trouwens écht Andrélon-haar Saskia, die drol! Ik moest ook lachen. Gelukkig is ie eruit. Fijn dat je huiswerk hebt gekregen, altijd leuk om je te bedenken dat dit soort 'grote' praktijken al zo vroeg beginnen in het leven. Je MOET aan de bak... Wasmachien die het doet = prettig. Waar lag het nou aan? Ik ga zo de huisarts weer eens bellen, ben nog thuis. Terwijl ik dit typ, zit ik te blaffen... heb geen astma, maar mijn hemel, ik blijf erin! Moest gisteravond mijn hoofd vasthouden, deed zo zeer bij het hoesten! Ziek ben ik niet... raar hoor.
Dank je wel, het gaat net boven ons budget.... We denken erover om naar Tenerife gaan... Maar zal je link vanavond aan Jeroen laten zien. Dank je Ik ben echt Griekenland-liefhebber maar Jeroen meer voor Spaans...oke dan....
Hey vervelend voor jou dat je zo last van hebt!...heb nu veel minder last van de ontsteking, alleen hoesten nog...Ik hoorde gisteren dat er bij ons op het werk de mycoplasma bacterie heerst. Ben nog niet in aanraking gekomen met datgene, maar wel in hetzelfde gebouw waar ik werk :x Verder heb ik geen koorts of zo, ik voel me geweldig op hoesten na, af en toe hoofdpijn door ontsteking, meer niet. Matthew hoest ook net als ik.
@darcy: mja er zat een slangetje los aan de onderkant maar om die vast te krijgen.. moest de wasmachien op zijn kant Dus blijkbaar is er wat water in de electronica gelopen. nu even douchen hoor
Pffffffffff wat een stress...maar ik heb kaarten...uiteindelijk is t mijn zusje gelukt...was geen doorkomen aan en er zijn nog steeds veel meiden zonder kaarten!!! Ik ben blij!!!!
leuk Pris!!! Darcy: ai dat klinkt niet lekker nee... beterschap! Miranda: alweer goed aan het opknappen? Lekker met je neus in de reisgidsen?? Joyce: spannend hoor, hopelijk zit er snel een koper tussen!! Saskia: super zeg dat ie het weer doet. Nou dan is de elktronika wel weer gedroogd, niets mis met de droogfunctie dus ga gauw verder, mijn patienten hebben me nodig.....
Wat leuk voor jullie, Pris! Dat wordt genieten, vooral van de voorpret. Gek idee dat je dan Robbie Williams ook weer zal zien als deel van de groep Wat zullen er veel meiden liggen te janken nu... vooral als je héél graag heen wilt en het niet kan (of tegen woekerprijzen... staan vast al op MP...)
Noor, is het bij jullie extra druk op vrijdag, of maakt dat geen snars uit? Ik hoorde in ons ziekenhuis (toen Ollie er lag en later ook Megan) dat het op vrijdag extra druk is - dat men niet wil wachten tot na het weekend als er een zieke in het gezin is...
Nog drie kwartier!!!!!...ben verder niet aan t aftellen hoor Valt helemaal stil hier nu, ff wat e-mail mappen opschonen en dan wegwezen. Heb een super mooi Rituals pakket gekregen, erg leuk!! En ik heb steeds gezegd dat ik in mijn verlof koekjes ga bakken met Tygo enz (echt nog nooit gedaan) dus een heel pakket gekregen met vormpjes, bakpapier, cake-koekjes-muffins- appeltaartmix om te gaan bakken tijdens mijn verlof Nu moet ik wel haha Nou nu even die laatste dingen doen.,,,,,,,tot later!
Hartstikke leuk joh, Pris, voor jou nog 'n half uur te gaan Nu is Miranda-tijd Matthew ging uit zichzelf een fleecedeken gepakt en ging op de bank liggen en weg was hij....ja hij was al om 06.30 uur wakker....grmbl....
@pris: anne helpt heel vaak met koken en bakken. Dat is echt heel gezellig Laatst toen Job jarig was samen appeltaart gebakken en anne heeft eigenlijk met zo goed als alles geholpen Alleen de appels heb ik zelf geschild en geraspt. Daarna: Mama - afwegen Anne -alles in de kom Mama - kneden Anne - ondertussen bakvorm invetten Samen- bodem en randen bedekken Anne - alle appel in de vorm scheppen en gladstrijken Mama - vast wat opruimen. Tot slot samen nog de boven kant en dan inde oven. En ja het duurt wel allemaal wat langer maar vaak ruim ik tussendoor alvast wat op als het even kan en het is echt supergezellig. Ze kan het ook steeds beter. Die vooruitgang zie je echt
@Darcy: dat heb ik met de huisarts. Dan toch minder de neiging om "het nog een dagje aan te kijken" want als er dan echt wat is kun je naar de hap @Miranda: lekker Hier nu vanaf 6 uur beneden.. Uurtje eerder dan tegenwoordig gebruikelijk. Anne ligt op m'n schoot Dora te spelen op mijn ds. Ik kom even gauw bijlezen ondertussen
morning all! Ben alweer `even` wakker.... maar de kids hebben heel lief met de lego zitten spelen )heb een grote doos vol, nog van mijn broertje geweest Destijds in een kussensloop gegooid en in de wasmachine geweest was weer aardig netjes ) Helemaal leuk vinden ze dat opeens. Inmiddels zitten ze, nee staan ze gekluisterd aan de buis een filmje van "in de droomtuin" te kijken, een jaar geleden ergens achterin de map met dvdtjes verdwenen en weer herontdekt.... liggen helemaal in een deuk... even koffie dus. Wat een naar grijs weer.... Pris: yeah je verlof is begonnen!!! En dat wordt druk aan de bak dus leuk toch! Hier kan ik de jongens echt niet laten helpen haha dan is alles OP ben ik bang... Laatst had ik een taart gemaakt voor iemand, die stond aardig verpakt en verdekt opgesteld op het aanrecht om opgehaald te worden, maar man toen ze het op een gegeven moment doorhadden.... ik leek wel een gevangenisbewaarder haha. Ook wel begrijpelijk natuurlijk schat ook zo in dat t met appeltaart net zo is, een stukje in de taart, een stukje in de mond, tja dan houd je niet veel over Darcy: wat zei de HA? Saskia: lekker relaxed de dag begonnen dus?! En een eind gekomen met wassen gisteren? Heb hier gisteren een dik uur zitten strijken :x (en nog niet alles is klaar, ja ik had nogal een achterstand...) ik haat het, maar ik vind de jongens zo lekker pittig met een overhemdje en heb ook veel van die shirts met een kraagje, dat is toch wel ff netter als die mooi strak zijn.. en Isa tja.... die draagt graag rokjes, jurkjes, blousjes.... maar goed het is weer voor een groot deel klaar, ook wel lekker gevoel, alleen, hoelang?! Miranda: knap je al goed op?? Rootje: wilde hetzelfde schrijven als Miranda: jouw bloemstuk spreekt mij persoonlijk het meest aan van de foto. Maar dat is smaakgevoelig natuurlijk. Ik houd wel van rustige, romantische, klassiekere bloemstukken en niet zo van het heel extravagante! Erg slordig hoor van de organisatie... maar goed, het gaat natuurlijk om de lol die je eraan beleeft! Hoe is met de rest??
@noor: nou je raadt het serieus nooit.. maar vanochtend ging hij dus weer niet aan En na 10 minuten wachten.. staat hij nu weer lekker te draaien met een volgend wasje! Raar ding.. dit kan nooit lang gaan duren zo... weten jullie trouwens nog hoe dat zit? met pruimen en ontbijtkoek en al dan geen laxerende werking? Zijn hier gestopt met de ontbijtkoek... maar van pruimen en ander fruit weet ik echt niet meer heo het zit Mja dat bananen "stoppend" werkt... maar het is meer kiwi/pruim-tijd hier in huis en je weet het niet.. misschien scheelt het net dat beetje waardoor het wat makkelijker gaat. ohja.. en vezels met veel water staat mij bij. dat lukt wel.. ze eet namelijk altijd donker brood en drinkt ook aardig.
oei nou hopelijk houdt ie het nog even vol de wasmachine, maar hij lijkt idd wel in de terminale fase te zijn gekomen... pruimen zijn laxerend. (zo ook al het gedroogd fruit waaronder rozijntjes) Ontbijtkoek is ook laxerend. Bananen: zijn ze nog aan de stevige kant: stoppend, zijn ze (over)rijp: laxerend. rijst(producten) zijn stoppend. ook soepstengels zijn stoppend. en idd voldoende (afwisselend) drinken kortgezegd: bijna alle bruine dingen zijn laxerend wit stopt maar wat je zegt veel vezels -> ook veel drinken.