Het valt ook reuze mee! Een vriendin van me is 42 en zij zegt dat het alleen maar leuker wordt (i.e. je wordt makkelijker, neemt het allemaal niet zo zwaar op) - maar ik ga vanaf woensdag weer naar een sportschool, da's jaren geleden, want ik merk toch dat het lijf ouder wordt We gaan voor wat strakker en fitter (en dus: ook maar weer even pas op de plaats met chips, drop en wijn.)
Ik heb paar vriendinnen die al 42 en 46 jaar zijn.... Ik over 2,5 mnd al vier en nul. Duh.... Sporten....wasda??? Moet ook eigenlijk doen.....mhm.....
Het klinkt echt heerlijk hoe je je verjaardag viert met je manlief en 2 kotertjes! Hoe gaat het met de opleiding van je manlief die massage? @ Darcy/Virginie: normaal gesproken ben ik altijd blij met de wasmachine, vind het heerlijk om de geurende was ophangen en daarna de was vouwen. Voor mij even een ontspannen moment. Geen wasmachine = STRESS! Gisterenavond was het ons gelukt om het spoelwater weg te halen = 2 emmers water! Het filter is schoongemaakt, het was goor en vies.... haarspeld vind ik terug...haha...daarna zonder wasgoed laten draaien. Ging goed. Met de was ook goed, alleen hoorde hij wel rare geluid bij het wegpompen. Vanmorgen nog een keer was draaien. Wel liet er 'n vuiltje achter, heb nogmaals goed in de trommel en rubbertrommel schoongemaakt. Ga er vanuit dat het de volgende x weer goed komt. De monteur toch maar afgebeld. Ik heb hiervan geleerd om de wasmachine beter kunnen onderhouden door regelmatig schoonmaken...
Lekker herfstvakantie en vandaag is de laatste dag....dan begint het ritme weer waar ik nog met moeite even moet gaan wennen. Vandaag met Matthew en zn oude KDV maat naar de Ballorig geweest, heel leuk!
Hier gister verjaardag... Dus Anne heeft met neefjes/nichtje lekker in de tuin gespeeld terwijl mij sociaal en gezellig deden. Had Dit boek gekocht voor mijn schoonmoeder: Foute Sarahs - Claudia Biegel (Recensie) | Boekreviews.nl Heel herkenbaar en vermakelijk vermoed ik. En een grote doos met caramel en chocolade erbij. Dus die kan weer even vooruit Vandaag nog even genoten van het mooie weer op kinderboerderij en daarna de speeltuin. Wat een heerlijk weer hè! Jammer dat Anne niet te genieten is Vast moe van de hele week leuke dingen en gisteren natuurlijk erg laat Maandag weer school!
Matthew was echt niet te genieten afgelopen donderdag na 3 volle dagen op de BSO, daarna was hij lief in de afgelopen 3 dagen Lijkt mij echt leuke boek voor foute Sarah! Zal ik onthouden als iemand uit mijn kenniskring 50 wordt. Afgelopen jaar zie ik hoop vriendinnen die 50 zijn geworden....duh!
Dat vind ik ook Waar IS iedereen? Ik hoop dat het goed met jullie gaat. Hier in elk geval weer drukte op school, maar verder gaat het lekker. Ollie gaat dit weekend voor het eerst logeren bij een vriendje. Daar heeft hij enorm veel zin in, want op zondag gaat hij naar Buurman en Buurman in het theater. Wij regelen dit weekend oppas en gaan een hapje eten bij de Griek Hoe gaat het met iedereen?
Mja ik zie enkel miranda nog af en toe voorbij schuiven over het forum ook... hier dit weekend visite van onze vrienden uit friesland.. komen vrijdagavond al.. dus druk weekend! Job opperde al met de vrouwlijke helft van het stel de boodschappen te doen.. (want ja die moeten natuurlijk wel gedaan) Dus ik denk dat ik met mannelijke helft en kinders lekker naar de kinderboerderij ga. Die dames moeten er altijd even uit als ze bij ons zijn.. anders ontploft het huis van alle niet-ontladen-energie
Ja het is mij opgevallen dat Darcy, Saskia en ik de meest overgebleven meiden hier gaan reageren....waar is iedereen??? Darcy, heb je Patries al gesmsd of ze meekomt op de meeting? Ik hoop dat Jennifer ook meekomt net als Noor? Ik hoop dat ze komen op de jubileum meeting!!!! @ Darcy: hartstikke leuk joh dat Ollie uit gaat logeren. Ik zie Matthew nog niet eens gebeuren want hij heeft ontzettend last van heimwee...(tsja net als zijn mammie van vroeger toen ze klein was....) Hij zal dit zelf moeten aangeven als hij dat wilt dat deed ik vroeger ook. Bij de Griek eten...mjummie...ouzo drinken vooraf, heerlijk! Op de Dam??? Of in je durpje? @ Saskia: gezellig al die Friese vriendjes bij jullie komen logeren!!! Nemen ze ook Friese wafel of koek waarover ik vaak heb gehoord dat het zooo lekker is...ben de naam kwijt. Gisteren met Matthew naar de tandarts gegaan. Onderweg naar toe is hij in slaap gevallen. Hij was gebroken moe na de ochtend-herfstwandeling op school. Gewoon toch naar zijn gebit gekeken terwijl hij nog sliep, haha...en daarna ff naar het afscheid van mijn collega op werk. Matthew werd helemaal wakker en had lol met 2 mooie tienermeiden. Gezellig! Vanmorgen bij mn HA geweest. Bloed bij me afgenomen ivm schildklier onderzoek. Volgende week woe de uitslag en tegelijkertijd hartfilmpje maken. had al 'n tijdje last van benauwdheid. Schildklierproblemen of hart of hyperventilatie...? Ik wacht rustig af... ga maar weer verder aan het werk! toedeloe!
@miranda: goed dat je het zegt!! ik zou vragen of ze verse beschuitbollen mee wilde nemen! glad vergeten
die zijn wel heel erg lekker ja! vorige keer bij haar moeder op bezoek (nieuwjaarsdag) en toen kregen we echt een enorm stuk met natuurlijk slagroom echt smullen maar toevallig werkt diezelfde moeder dus in de enige beschuitbollenfabriek van nederland.. en wij zijn echt gek op beschuitbollen... alleen verkoopt onze supermarkt ze niet meer dus ik hoop... dat ze een zakje mee wil nemen. en ze hebben blijkbaar ook met rozijntjes.. dat lijkt me NOG lekekrder
Is goed hoor saskia ga zo mail lezen....eerst ff mn opdrachtje afmaken. maak me niet gek van al die lekker eten! haha
Heyhey, Ik ben hier ook nog hoor! Ook als ik niet reageer, ik kom elke dag wel lezen hoor. Hier gaat alles wel redelijk. Kindjes zijn wat verkouden en ik ben nogal moe. Volgende week is het herfstvakantie, dus wordt het ook lekker druk! Op 7 nov. hebben we een afspraak bij de nefroloog voor Keld, ik ben benieuwd!
miranda: in het kader van eten: bloemkool op zn grieks! ik had even mn twijfels.. maar het was best lekker en volgende keer gooi ik er wat meer kruiden tegenaan.. misschien wat italiaanse kruiden.. dat lijkt me wel een toevoeging ondanks dat het niet grieks is. Verder heel simpel.. gekookt in soort van tomatensausje eigenlijk kipcordonblue en aardappelpuree erbij.. jum @virginie: spannend hoor hier is de vakantie alweer een week voorbij... 7/11 is lekker snel trouwens.. dat is iets meer dan een week. hier moet je op dat soort afspraken altijd "eeuwen" wachten.
Hoi Virginie Fijn dat er een gesprek over Keld komt op 7 nov....en onze herfstvakantie is al voorbij, grappig dat het bij jou pas aan de beurt komt! Vervelend dat de kids verkouden zijn, tsja niets aan te doen eigenlijk. Saskia± eten koken met beetje wat fantasie en dat werkt altijd prima hoor! Ook lekker!