September 2007 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Imsala, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    goeiemorgen meiden!!!

@ Sas: gezellig dat Anne je hielp met het appeltaart bakken!
    vervelend dat zij last van obstipatie heeft. Tot nu toe gaat het goed met het poepen van Matthew.
    Raar van je wasmachine...ben benieuwd hoe lang het jou voor de gek houdt!

@ Noor: lekker druk heb je...maar is er wel even voor Noor-tijd geweest ;)

Gisterenmiddag laat naar de verjaardag van mn dinnetje geweest, leuk.
    Vanavond met ander dinnetje wezen wokken in A'dam :)

Een fijne dag voor iedereen :) :) :)

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Mogguh!

Noor: goeie tip, joh! "Bruin laxeert en wit stopt" - dat wordt mijn nieuwe mantra :D

Saskia, de wasmachine sterft een heroïsche dood, hij wil niet zonder slag of stoot ten onder gaan. Dat witgoed zo dapper is! Hey... "WIT stopt" gaat hier ook op :D (flauw, flauw ;))

Pris, hoe bevalt je eerste verlofweekend? Morgen zul je pas écht je verlof voelen ingaan, als iedereen naar het werk vertrekt. Doe je goed, verlof in deze koude en natte periode ;) Wij door de regen, jij lekker op de bank!
    Enfin, geniet ervan :)

Fijne dag allemaal. Ik ga de cijfers voor 4HAVO en 4VWO invoeren. Ligt nog wel wat nakijkwerk, helaas ;)

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    NB ik heb alleen nog een kriebelhoest die diep zit (vastzit) en dat is irritant. Voel me verder uitstekend, al wist ik niet dat hoesten zó naar kan zijn - vooral als je het non-stop doet, zoals ik gister.

Megan daarentegen heeft gisteren de hele dag gespuugd, dus de HAP gebeld en met wat tips de nacht doorgekomen. Ze is niet ziek, gewoon lekker levendig, maar van de 4 flessen had ze er 2 op én geheel uitgespuugd over de hele dag.
    Dus elke 2 uur 40 cc gegeven en dat werkte - ze dronk vanmorgen een goeie 110 cc. Gewoon een raar maagje, denken we.

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@darcy: wat hier enorm goed helpt tegen het hoesten is een lichte dosis codeine :)
    (en ik persoonlijk slaap er ook nog eens extra lekker op)
    Alleen mag niet van de longarts :(
    Die zegt dat het slecht is voor astma... *jammer*

en wit stopt inderdaad :(
    dacht alleen dat ontbijtkoek ook stopte...

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ saskia: neem volkoren ontbijtkoek...dus het stopt niet :)

@ darcy: arme megan zeg!!! Jij ook met je kriebelhoest! Ik hoest ook nog net als Matthew. Dus niet teveel gaan praten dat schijnt te helpen haha!
    Suc6 met het veeeeeel nakijkwerk ;)

6. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Hoi meiden,
    tja het is alweer zondag, dus weer hoog tijd voor een reactie (kom er door de week gewoon niet aan toe). Hier de jongens een nachtje gelogeerd bij mijn zusje. Papa en mama hebben een nieuw bankstel besteld en hebben de zolder opgeruimd. Nu kunnen we weer spullen vinden en is er weer wat ruimte.

@bakken/koken: Jesse helpt ons erg graag. Hij helpt bij het dagelijkse koken, maar vindt koekjes bakken ook erg leuk. Hij heeft een schortje van Ikea.

@Saskia: ontbijtkoek en banaan werken stoppend (volgens de ha). Pruim werkt laxerend en ook appelsap kan laxerend werken. Je hebt ook roosvicee stop en roosvicee laxo (heet geloof ik net anders, kan er niet op komen). Beide werken hier prima.

verder eigenlijk geen nieuws

Groetjes Simke

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    He ja, laat mij de eerste zijn die verhaalt over vanmiddag :)

Toen een nietsvermoedende Pris bij haar ouders arriveerde... om een boswandeling te gaan maken/foto's te laten maken/meer smoesjes aan te horen...

...en bij binnenkomst stuitte op een cluppie September 2007 mama's, die middels een high tea haar verlof wilden inluiden :)

Noor, Patries, Miranda, Joyce en ik waren er, samen met Pris d'r zus, schoonzus en mams. Heel gezellig en wat heeft Pris een prachtige buik!

Foto's volgen vast nog :)

Back to work (5VWO ligt nog naar me te loeren, ik reken op 2 uur nakijkwerk...)

Fijne avond allemaal!

8. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedenavond meiden!

Waar zijn alle meiden van vanmiddag;) Kwam natuurlijk even foto's spotten :D

Jaja meiden, wij hebben vandaag een soort van mini-meeting gehad (nu mogen we het vertellen;))
    De zus van Pris had een Babyshower georganiseerd voor haar waar Pris zelf natuurlijk helemaal niks van wist (zó leuk, haha)
    Darcy, Miranda, Noor, Patries en ik waren hierbij en het was echt SUPER gezellig!!! En Pris was helemaal overdonderd, zij dacht namelijk dat ze naar 'het bos' ging om foto's te maken...:D
    Haar zus had een leuke quiz gemaakt met allemaal babyfoto's van onszelf die we hadden ingestuurd en we dus moesten raden wie wie was, zó grappig!!!! (beetje jammer dat ik gelijk werd herkend, maar goed... ;))

Daarnaast was er een heerlijke High-Tea gemaakt en hebben we heerlijk zitten kletsen met zn allen.
    Meiden, ik vond het in ieder geval helemaal TOP en errug gezellig!!! :)
    En wat ziet Pris er goed uit met haar mooie buik!!!! :)

Ben erg benieuwd naar de foto's...!!!

Fijne avond meiden!!!

9. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha Darcy, je was me net voor ;)
    Ik had heel jouw berichtje niet gezien, maar ik denk dat ik in die tussentijd aan het typen was!

Suc6 met je nakijkwerk meid!!!

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    hi girls!
    ja was onwijs gezellig!! Echt superleuk dat je zusje dit in het geheim heeft geregeld!! Ontzettend leuk ook dus om een aantal van jullie nu eens IRL te ontmoeten!! Zo vertrouwd ook meteen he?!
    t was heel gezellig én heerlijk :D
    Ben ook benieuwd naar de foto's :D
    Wat was het koud op de fiets terug! (voor de anderen: t was bij mij in het dorp, daar wonen Pris' ouders) t is maar een klein eindje maar had toch koude handen!!
    t gaat vast vriezen aan de grond vannacht!
    anyway onwijs bedankt voor de gezelligheid! Heb echt genoten!! En Pris vast en zeker nog meer :D

11. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Haha Joyce tja sorry... maar de meesten hadden mij ook goed geraden :D

Darcy: succes met het nakijken....

Miranda: hoop dat je nog een leuke avond hebt!!

12. Pris

Pris Fanatiek lid

Bedankt lieve meiden!!!

Ik heb een ontzettend leuke middag gehad!!! Wat een verrassing zeg:D Het was idd een soort van mini meeting geworden omdat een heleboel meiden niet konden (geloof dat Zus er 18 had gemaild ofzo) maar was echt helemaal leuk zo aan de grote tafel!!! Super verwend en buikje rondgegeten.

Ik heb zelf geen foto's maar zodra ik wat heb gekregen van mams en zus zal ik wat plaatsen!!!!= beloofd!!!

13. Pris

Pris Fanatiek lid

Oh ik had gewoon mijn eigen foto fout !!!!!8)

Welterusten, ik duik mijn bedje in.

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Pris, klinkt gezellig, ben benieuwd naar de foto's. Wat een leuke verrassing zeg.

Darcy, alles oke met je en het hoesten? VErvelend zo'n kriebelhoestje, je komt er ook nog niet eens zo snel vanaf. Hoorde vandaag bij edwin evers dat je katje winegums met yoghurt moet eten, schijnt te helpen stond in de ad.
    Hmm, moet ik onthouden, anders gewoon voor de lekker :)
    Megan ook weer opgeknapt? Raar, had ze iets anders gegeten of zo?

Noor, wat een prachtige taarten maak je zeg, geweldig gewoon.

Wij hebben een leuk weekend gehad, zaterdag met Sarah een openbaar vervoer ochtendje gehad. Eerst met de bus naar de trein, toen een stukje met de trein en even gewinkeld (mocht Sarah aan het rad van fortuin draaien, 25 euro korting in een mannenkledingzaak, super!). En toen weer terug met de bus. Huilen huilen huilen toen ze weer thuis was en de bus weg. Ze vindt het zo geweldig.

Joep is weer flink verkouden en kortademing, weer begonnen met pufjes. VErder is ie lekker vrolijk en wil ie gaan staan, pakt ie de tafel vast en dan op de voeten staan om vervolgens heeeeel boos te worden dat het niet lukt (gelukkig maar, laat hem maar even kruipen, prima zo).
    BIj cb geweest, 7830 gram, 67 cm (jaja, klein, weet ik).

een hectische zaterdagnacht gehad. Sarah was klaarwakker tussen 0.30 en 4.45..... zingen, op bed dansen, mama ik wil buiten spelen....... klein mutsje, gelukkig hebben beide kids tot 8.30 geslapen, dat maakte mijn slaapgebrek een beetje goed.

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hoi meiden

Ja het was erg leuk om de reactie van Pris zien!
    Wist niet dat Pris met smoes werd gelokt om 'n boswandeling te maken (zogenaamd dan).
    Jullie snappen het toch wel dat ik jullie gesprekken vaak niet heb kunnen volgen, maar wel fijn dat jullie iets op het forum hebben geschreven. Nu begrijp ik hoe het in elkaar steekt hoe Samantha dit geregeld heeft!
    Ik vond het erg leuk om Noor eindelijk in den lijve te ontmoeten, en het voelde ook meteen vertrouwds! (Noor, hopelijk heb ik je niet hiermee overvallen door kusjes geven, het was net alsof ik je lang kende :))
    Ben erg blij dat Pris het erg leuk heeft gevonden!!!

Morgen ben ik vrij en zal de foto's rondmailen, maar ook 'n paar op het forum plaatsen.

Ja het was gezellig met mijn beste vriendin wezen wokken en handjes wapperen! Ene foto staat al op Facebook, Noor heeft het meteen gereageerd, ze was zeker lekker druk bezig met haar boerderij (Farm Ville) haha!

@ Anoek: Joep is echt klein voor deze leeftijd, dat maakt niet uit, straks zal hij zeker snel 'n groeispurt meemaken :)

Ik ga maar verder aan het werk!
    LIefs, Miranda X

16. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

Jullie zullen wel denken, nu alweer online op het forum, ze zou toch naar de sauna gaan met haar mams :(
    Ja dat klopt idd, maar we zijn om 14u weer richting huis gegaan, mn mams werd ineens niet lekker en ligt nu ziek op bed, waarschijnlijk buikgriepje:( Echt zó jammer, want we hebben nu maar krap 2u van de sauna kunnen genieten en dat is natuurlijk veels te kort.
    Zonde van onze vrije dag, maar ja niks aan te doen....;)
    Voel me trouwens ook een beetje weeëig in mn buik, volgens mij heerst er wat...Kyra heeft van het weekend ook uit het niets gespuugd!

Pris: Echt zó leuk dat je van niks wist, dat maakt de verrassing des te leuker :). En ik vind het ook zó leuk dat we Noor nu eindelijk gezien hebben en het voelde idd vertrouwd! Ben erg benieuwd naar de foto's.

Miran: Vond het leuk weer ff met je gepraat te hebben. Wist trouwens niet dat je het niet had meegekregen dat Pris eigenlijk werd voorgelogen om naar het bos te gaan om foto's te maken.
    Lang leve het forum dan weer om het een en ander duidelijk te maken ;)

Nou meiden, ga nog ff chillen op de bank en dan alweer de kids halen!

XXX

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Miranda, kleine jongetjes zijn heul schattig, haha.

net ff sintinkopen gedaan, Joep kwam er een beetje armoedig vanaf, ff tractor gehaald en een knisperboekje. Maar ja, blijft er ook weer meteen iets voor Sarah aan mijn lijf hangen, heel raar, had het ineens vast. Klei voor ontbijt te maken. Bewaar ik denk ik maar even voor de verjaardag of gewoon voor onoder de kerstboom als verrassing. Moet niet te gek worden (hebben jullie dat ook, ik zie zoveel leuke dingen, grrr)

18. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen!!!

Na een drukke dag gisteren vandaag lekker niets op t programma:)
    Nou ja vanavond de zw.gym, maar verder niets...zitten nog lekker in pyama op de bank:D

@ Joyce Jammer dat t saunadagje zo kort werd, hopelijk gaat t weer wat beter met je mams.

@ Anoek Ik ben helemaal klaar voor de decembermaand.
    Wij hebben met degene met wie we pakjesavond vieren een max aantal cadeaus voor eigen kind afgesproken. Tygo heeft al zoveel speelgoed dat ik t wel moelijk vond om wat te kopen hoor.
    Vervelend dat Joep zo verkouden en kortademig is, helpen de pufjes??

@ Miranda Lekekr nog wezen wokken, gezellig zeg!!!
    Ik heb nog geen foto's van mijn moeder / zus gekregen. Als ik iets heb zal ik t plaatsen.

Wat heb ik verder een beetje gelezen...mooie bloemenfoto'van Rootje...een heel herkenbaar pasta gezicht van Ollie!! Mooie sjaal gebreid Meid!!!
    Verder is t me even een beetje ontschoten:):):)

Oh al een hele tijd terug hadden Rootje en Joyce aangeboden evt te willen helpen met een sluier voor de wieg....Bedankt meiden maar we hebben ondertussen een kant en klaar sluiertje..weer wat afgerond!

En ik was begonnen aan een nieuwe adressenlijst / verjaardagslijst. Maar de gegevens staan in t gecrashte gedeelte...foetsie dus...willen jullie nogmaals doorgeven??!!

Nou fijne dag vandaag!
    Liefs Pris

19. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@anouk: maar voor de leeftijd van sarah is echt ZO veel leuks te vinden... En ik had ook het idee dat er in meisjesspul toch veel meer keuze is ook.
    Kost mij ook moeite om niet elke keer wat voor Anne mee te nemen :)
    Enige is dat het voor Joep vooral draait om het uitpakken en het verschil in kadootjes ziet hij echt niet.
    Je zou bijv. een koker little people kunnen kopen.. en dan heeft hij alweer 3 of 4 kadootjes. Dat het hele minikadootjes zijn ziet hij echt nog niet :)

Anne heeft nog 20e van haar verjaardag liggen en ik denk dat we daar een Dora-spel voor op de Wii gaan kopen.
    Op de ds speelt ze het nu vaak en dat gaat echt heel goed.
    Job zei laatst al.. "het is dat ik dr ECHT te klein vind anders had ze mijn DS wel gemogen" maar nu is het ook goed wat mij betreft.
    Ze mag er toch niet elke dag op spelen en als Anne erbij is speel ik zelf niet (want dan hangt ze meteen in mn mouw dat ze ook wil)
    Dus voorlopig kan ze prima op mijn DS spelen :)
    Maar op de Wii zo'n spel is natuurlijk wel een optie.
    (hoe lang zou het duren voordat Mama/Papa bij Anne moet komen vragen om het level uit te spelen?)

@joyce: jammer dat het saunadagje inderdaad wel heel erg kort was. Maar als je je niet lekker voelt dan heb je al gauw geen zin meer om nog in zo'n "warm hok" te gaan zitten.

@sinterklaas: mja wij hebben nog niks gekocht dus.. Job doet dat altijd graag op het allerlaatste moment. Nu we met zn 2en thuis zijn in ieder geval tot einde van deze maand heb ik er dus maar gewoon een kalenderitem van gemaakt wanneer de laatste keer is dat we met zn 2en kunnen winkelen.
    Vorig jaar nog iets gehaald waar Anne gewoon bij stond maar dat kan dit jaar natuurlijk echt niet meer :)
    Plus dat het met zn 2en winkelen toch wat relaxter is.
    Vorige week op vrijdag samen koffie wezen drinken, beetje geshopt.. voelde bijna als sinterklaas/kersttijd voordat anne geboren was toen we in het donker terug naar huis liepen :)

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    hey meis en andere aanwezigen, ik heb jullie zonet in 2 mails gemaild met de foto's. Voor jou heb ik naar hotmail gestuurd ;)

Heb je mijn gegevens al compleet of mis je nog toch wel wat van mij?

@ Joyce: wat jammer van korte sauna dagje!

@ Saskia: Lastig als Anne in de buurt is wanneer jullie de cadeaus voor haar moeten kopen?
    Tip: bestel cadeaus bij Intertoys online!!! Geen verzendkosten! Ideaal toch. Dat heb ik ook gedaan, echt super. Snel bezorgd ook!!!

Even foto's plaatsen...

Lekker hapjes van afgelopen zondag, babyshower:

Deel Deze Pagina