September 2007 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Imsala, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ja echt leuk zeg....goed plan!
    Ik kopier je tekst en plak op mn mail ;)

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Gisterenavond lag ik al om 19 uur in bed met 3 paracetamolletjes omdat ik behoorlijk verkouden ben met knallende hoofdpijn (menstruatie komt gauw) en stijve nek.
    Mijn leidinggevende met wie ik samen op 1 kamer werk heeft dat ook hetzelfde....het heerst gewoon....
    Daarnaast hoest ik ook veel....pfff....

Het moet gewoon slijten.

Vandaag voel ik me lichamelijk wat beter en fit, alleen mijn hoofd met vol slijm niet.....ach ik ga gewoon door.....dan wel op tijd vanavond slapen....lekker!

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hier gisteravond gespuugd en vanaf negen uur bibberend in bed. En toch... sta voor de klas. Nog een uurtje surveilleren bij Bio en dan is het weekend :)

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Beterschap meis .... we zijn alledrie goed behoorlijk verkouden!

voor all een fijne sint intocht vanmiddag

5. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hallo,

@ Darcy: Klinkt alsof het een leuk feestje was! Super! Balen dat je ziek was, nooit fijn.

@ Miranda: 40, je ziet er echt zoveel jonger uit!!!! :) Inderdaad een fijn idee van Darcy.

Hier gaat het gewoon z'n gangetje, ben zelf wel een beetje down, zal wel beteren zeker?

We zijn verleden week bij de nefroloog geweest voor Keld. Nu moeten we 2 weken zijn plas- en drinkgedrag opschrijven. We moeten hem ook één dag zoveel mogelijk laten drinken en dan kijken hoeveel hij juist plast. Over 2 weken moeten we teruggaan, dan maken ze ook een echo van de buik, nieren enz. Achteraf zal waarschijnlijk gekeken worden voor medicatie.

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    He meiden!

Ik mis jullie dus ga proberen weer wat actiever op het forum te zijn :)
    Jullie kennen me toch nog wel he :p:p:p

Gelukkig heb ik wel iedereen op FB zitten, dus ik ben van iedereen aardig op de hoogte ;)

Viel me mee dat ik mn inloggegevens nog wist, hihihi!

Zin in de 27e :D:D:D

Liefs X

7. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Thanks voor je compliment :)

Waarom ben je down??? Zeker ook het grote blijvende gemis van je moeder en dan nog zorg voor je 3 lieve kids....je mist ook de tijd voor jezelf, he? * hugs *

Goed dat er serieus voor Keld wordt genomen door plas-poeplijst bij te houden...en daarna ziet het wel hoe en wat....

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hey lieverd

Ja dank je en me2! :D

Liefs XXX

Gisteren tijdens de Sint intocht vertelde Matthew tegen zwarte piet met z'n teleurstellende smoeltje dat hij nog geen kado heeft gekregen...schattig toch!
    Vanmorgen was hij helemaal blij toen hij 'n kado tussen z'n schoenen voor het open haard zag :)

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi meiden,

Meg slaapt, Ollie zit even bij te tanken bij papa op schoot - straks weer naar school. Hij vindt het erg leuk, maar het is natuurlijk ook vermoeiend.
    Kwam ie net thuis met een sticker op zijn voorhoofd: "Zelf geplakt, mama. Ik kreeg het van juf, omdat ik zo netjes had gespeeld bij de zandtafel." Wijsneusje :p

Joyce, ik ken je nog wel, hoor. Jij hebt toch rood haar en sproetjes? :p Leuk, de meeting. Komt al dichterbij.

Meiden, een fijne dag gewenst. Virginie, geef jezelf af en toe een flinke schouderklop (en een brok chocolade), je doet het zo enorm goed en ik bewonder je. XX

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Mhm.....ze heeft felbegeerde blauwe ogen met donker haar en is trots op haar nieuwe gevels ;) of neem je me in de maling :p

Wat grappig over Ollie :) Gelukkig morgen een halve dag voor Ollie, dat geldt ook voor Matthew :)

11. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Haha Miran, volgens mij neemt Darcy jou en ons vet in de maling :p
    Ik weet het eigenlijk wel zeker :D

Darcy: Wat goed dat Ollie het zo naar zn zin heeft op school. Ja vermoeiend is het zeker voor onze kleuters ;) En voor de mama's ook hoor vind ik ;)Ik heb Kyra nu in totaal 2x een vrijdagochtend thuisgelaten, omdat ze er aardig doorheen zat. En ik denk maar zo, nu mag en kan het nog, straks als ze 5 zijn 'moeten' ze echt!!!

Virginie: Spannend je afspraak straks bij de nefroloog voor Keld. En balen dat je je zo down voelt, je gezin, verlies van je moeder en alles eromheen is allemaal heel heftig :( En als moederzijnde kan je niet een keer zeggen, heb vandaag geen zin ik doe lekker helemaal niks, alles gaat gewoon door... Dikke knuffel voor jou!!!

Kyra is afgelopen zaterdag aan haar 1e zwemles begonnen. Sommige van jullie hebben mn trotste foto op FB vast zien staan. Ze kreeg gelijk een mooi diploma mee naar huis en was daar natuurlijk apetrots op, wij ook :) Dus nu zijn we voorlopig elke zaterdag de 'klos' ;):D De les begint om 08.45 tot 09.30, klein groepje van 5 kindjes en heel erg gemoedelijk!!! En Kyra, die is absoluut niet bang, wat een waterratje zeg. Alles ging haar heel gemakkelijk af en ze deed aan alles mee :D Wat ben je dan trots als moeder he!!! :)

Meiden, ga aan mn eten beginnen hier, manlief heeft avonddienst en die begint trek te krijgen.....

XXX

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Wat goed van Kyra dat ze al aan zwemles is begonnen. Ik heb Matthew nog niet aangemeld voor zwemles, dat moet nog snel gaan gebeuren....Jeroen wilt gewoon dat Matthew even lekker op zijn vrije dag zoals woensdagmiddag, zaterdag en zondag goed kan bijkomen van zijn school en naschoolseopvang. Volgend jaar mag hij lekker meedoen met zwemles.

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Tuurlijk neem ik jullie in de maling :D

Zeg... dat we nu een mailinglist hebben, wil niet zeggen dat we hier de boel moeten gaan verwaarlozen, he!

Ik post dus maar weer even :)

Megan wordt wakker, ze heeft vanmorgen heerlijk met mama in bad gezeten (bérgen schuim gemaakt, zalig!) en daarna is ze, rozig en wel, in slaap gevallen. Lekker 2 uurtjes getukt - en ik kon mezelf even onder handen nemen, lekker tutten.

Ik heb enorme zin om straks een stevige wandeling te maken met de hond. Flink doorstappen - misschien wel Krommenie in. Even het koppie leeg en het lijf aan het werk. Die mist vind ik prachtig!

Wat vliegt de maand om, he? Nog even en we zitten weer volop in de feestdagen. Ik vind 2011 echt omgevlogen...

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    We houden de hele dag pyjama aan vandaag...heerlijk!
    Matthew was blij met dvd Cars 2 wat hij in zijn schoentje vond. Hij heeft 'm 2x vandaag bekeken....rond 18 uur is hij in slaap gevallen want we waren met hem naar Rapsunzel (Disney film) aan t kijken. Rond 20 uur sliep hij nog steeds. Hem btje wakker gemaakt, hij wilde beetje melk drinken, en dan naar boven gegaan om verder te slapen zonder eten....

Ik ga zo de lunch voor morgen voor Matthew en mezelf klaar maken.....Truste voor all strax x x x

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ja echt.....voor mij is het soms gevoel dat het net begonnen is...

16. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

hmm ik krijg helemaal geen mailtjes meer van dit topic! *paniek*

nouja.. hier drukdrukdruk vooral

met werk, met school (ze doet het zo goed!) en elke middag die ik vrij ben breng ik tegewnoordig door al theelurkend met moeders van school want Anne moet en zal elke kans die ze krijgt benutten om met vriendjes/vriendinnetjes te spelen.
    Tot nu toe zit ik ong elke week wel een keer bij een groepje van 4 moeders thee te slurpen.
    (afgelopen donderdag zelfs wijntje in een binnentuin.. ideaal!)

2 leuke (knalrode) meiden en een half surinaams jochie.
    en voor het eerst in 4 jaar begin ik het gevoel te hebben dat ik ook weer besta :)

Wij zaten ook al te denken aan zwemles... maarja dat kan hier vooral op woensdagmiddag en dan moet ze dus met oma naar het zwembad... dilemma :)
    (niet dat oma dat vervelend vind hoor.. maar ik heb al het gevoel dat ik ALLES mis... :D )

enneh!! we stonden op pagina 2 alweer! :(

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Zwemmen op woensdagmiddag is ideaal gezien de vrije middag... maar is er geen zwemmen op zaterdagochend bij jullie, Saskia?

Mijn man gaat dan met ons jong, ik ga sóms (ik vind de donderdag en vrijdag erg druk op school, dus op zaterdag wil ik kalmpjes aan doen).

En missen... je bent er toch voor je meiske? Lijkt mij dat je het prima doet zo ;) Of je moet het zwembad met hitte, vocht en gillende kleuters zelf erg leuk vinden :D

Vanavond naar het theater, Shakespeare. Allemaal studenten, leerlingen en docenten in de zaal - dat wordt een keurige boel (not)!

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@darcy: ik weet ook dat ik voor iemand die bijna fulltime werk toch best nog wel regelmatig thuis ben
    en ook de wandelingetjes naar de VSO sohtends vallen echt wel onder (welliswaar zeer vroege) qualitytime.

en nee.. ik heb weinig met ons zwembad :)
    We hebben alleen met elkaar afgesproken dat tegen de tijd anne 5 word.. we dr gaan inschrijven op de wachtlijst... En afhankelijk van op welke dag is de wachtlijst langer of korter.. max half jaar geloof ik.

Veel plezier vanavond in ieder geval
    hier huis alleen vanavond.. altijd goed :)
    (en "Eenzaamheid van de priemgetallen" op tv dus ik vermaak me wel :) )

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    mhm....?

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007