September 2007 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Imsala, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Groepsfoto....

2. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ik heb nieuwe avatar aangepast :)

ff dichtbij...

3. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Nieuwe liefde??? :D:p

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Wat een leuke foto's! Wat jammer dat ik er niet bij kon zijn.
    Ik vind die blik van Matthew erg grappig (móet dit, mama???) - doet me denken aan Ollie, die een vriendin heeft op school, maar de andere meisjes alleen leuk genoeg vindt om te pakken (= achterna zitten.) Dat wordt nog wat ;)

Lovewinnie, wat naar om te lezen dat je zoveel pijn hebt en ik ben blij dat je geopereerd kunt worden. Ik wens jullie een fijne Sinterklaas, want het is een periode van herstel die zal aanbreken!

Iedereen een fijne zondag!

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    haha herkenbaar....

Laatst vertelde Matthew in z'n machogedrag (zeg maar beide handen op zijn heup en vertelde zo stoer) aan kennis van ons dat er honderden meisjes verliefd op mij zijn.

Leuk zeg...ik denk dat hij de genen van zijn overgrootvader, grootvader en z'n mama :$ heeft geërfd.....
    Ze leggen makkelijk contact met de vrouwen (ik andersom natuurlijk haha)....

Eergisteren had ik de stamboom van mijn vaders kant uitegpluist en het was erg interessant om te zien.

RAMP!!!!!!!!!!!!!

Voor het eerst van mijn leven ben ik mijn mobiel vergeten....hij ligt nog steeds op het aanrecht!!!! Ik ben op werk, en kan niet chatten, FB'en en Hyves...allemaal zijn geblokkeerd op het werk....grmbl....ik kan gelukkig wel mailen, maar het is toch anders....luxe probleem met het grote gemis van sociale media....
    Nog 2 uurtjes werken mag ik naar huis gaan om Matthew van school op te halen die continuerooster alleen voor vandaag heeft ivm Sint Feest.

Hebben jullie leuke Sint feest gehad?

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    He meiden!!!

Dit wil ik ff graag met jullie delen.
    Kyra heeft voor de Sinterklaas de nieuwe cd van K3 gekregen en daar zat een flyer in dat ze 10 en 11 maart 2012 optreden in Ahoy :)
    Vorig jaar was ik helaas te laat, maar nu dus niet ;)

Ik heb net kaartjes besteld, maar denk meld het even aan jullie voor degene die er nog meer in geïnteresseerd zijn :D

www.k3.be

Liefs XXX

7. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Miran: Foto's zijn leuk geworden zeg!!!! Haha en die van Kyra en Matt is ook zo grappig. Idd wat Darcy zegt, het gezicht van Matthew spreekt boekdelen, 'moet dit nu mam?!' :D

Haha en mocht ik zwanger zijn dan mag jij babyshower organiseren hoor, afgesproken :D Ik verwacht het eigenlijk niet gelijk de 1e ronde, maar zou natuurlijk wel helemaal fantastisch zijn!!! Bij Timo was het tenslotte ook in 1x raak :$:)

Lovewinnie: Suc6 met de operatie, ik zal aan je denken!!! Ik hoop echt van harte dat je er net zo goed uitkomt als ik, ik voel me echt als herboren en het is zooo lekker geen pijn meer te hebben. Ik duim voor je!!!!

Sinterklaas: Hier een druk, maar gezellig Sinterklaasweekend gehad. Kids zijn echt gruwelijk verwend, hahaha (zie foto's op FB) Maar hebben echt GE-NO-TEN!!! Vandaag op school en het kdv!!! Had in mn hoofd Kyra vanmiddag thuis te houden ivm het drukke weekend, maar ze wilde perse naar school :D Goed teken, ze heeft het echt super naar haar zin!!!

Fijne dag allemaal!!!!

8. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Aaaaah Miran, ik zou ook helemaal gek worden als ik mn telefoon zou vergeten :$:$:$:$:$:$:$:$:$:$ Dan ben je eigenlijk in staat om naar huis te rijden he ;) Gelukkig mag je bijna naar huis!!!

X

9. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@joyce: leuk!

En lovewinnie: sterkte de komende tijd!!

10. Saskia78

Hier ook zo belachelijk verwend! (facebookfoto gezien? We hadden de hele pakjesboot in de gang liggen...)
    Niet alleen Anne, ook wij en opa/oma zijn heerlijk verwend.

Wel waren we allemaal een beetje in dezelfde shopstemming blijkbaar.
    Ik kreeg het kaartspel van kolonisten van katan incl alle uitbreidingen; opa kreeg hetzelfde kaartspel en Job daarna het "snelle kaartspel".
    Zo ook met koffie, kopjes en amuseglaasjes :)
    Iedereen was er evengoed blij mee dus erg was het niet.

En Anne is wederom halverwege afgehaakt :)
    Wel ontzettend verwend natuurlijk en dan wil m'n moeder zaterdag nog komen met kadootjes ook.
    Vandaag monopoly junior gespeeld met haar.
    We waren bang dat het nog wat lastig zou zijn met geld maar eigenlijk ging het gewoon prima. Erg leuk!

11. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Iedereen een fijn Sintweekend gehad blijkbaar! :)

Hier kunnen we ook zowat een speelgoedwinkel beginnen! ;) Zaterdag bij mijn schoonouders, zondagochtend thuis en in de namiddag is mijn familie nog langsgekomen, dus zullen ze hun niet vervelen de komende tijd (yeah right!! ;)).

Maar goed, hun gezichtjes zijn goud waard natuurlijk, ze waren superblij!

Vanmorgen naar het cb met Amy, het blijft echt een klein muisje! Ze meet nu 58,5 cm en weegt 4,460 kg. Ik vrees dat ik veel kleding ga moeten wegdoen, want op dit tempo gaat ze maat 68 passen in de lente! ;) Maar ze doet het erg goed, is sterk, alles prima!

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ach Vir, het zegt zo weinig - misschien maakt je meisje straks een spurt van heb ik jou daar ;)

Hier geen Sint gevierd - vond het genoeg op school, mijn werk, de tso en bso... zondagmiddag lagen er twee pakjes voor elk kind in de gang. Precies goed, er wordt driftig mee gespeeld.

Zo naar school, heb ouderavond tot 21:00 uur... blergh, ben ik dan de hele dag mee bezig in mijn hoofd, niet echt vrij dus ;)

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hey Virginie, wat zie ik nou, geef je nog borstvoeding, wat leuk zeg :) Ik wist dat je het wou... en ben blij dat het zo goed gaat!

14. Saskia78

@darcy": tja ik kan me dus niet zo goed van vroeger herinneren dat ik ZO vaak sinterklaas mocht vieren....

thuis en op school en dan nog 1x op het politiebureau (daar werkte mijn vader) maar dat was het dan toch echt wel.

15. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Darcy: Ja, kan natuurlijk, maar als ze haar curve blijft volgen, past ze met 9 maanden pas in een 68. Zo blijft ze natuurlijk lekker lang mijn kleine meid!! :D
    Ja, bv gaat super, had het nooit verwacht. Het is echt genieten en het maakt mij eerlijk gezegd nu al verdrietig dat ik ga moeten stoppen op 6 maanden. Kolven op het werk is geen optie (niks van privéruimte ofzo) en dan gaat het snel teruglopen natuurlijk.

Nou, zoveel speelgoed hoeft voor mij ook niet hoor! Ze kunnen toch niet met alles tegelijk spelen!

Hoe was de ouderavond?

16. Saskia78

@virginie: je kunt natuurlijk gewoon 's avonds en 's ochtends blijven aanleggen... ik had ooit collega die op die manier nog heel lang bv heeft kunnen geven.
    maar inderdaad.. ideaal is het niet.

en klein maar fijn hoor! Anne was (en is!) ook zo'n ukkie!
    Anne heeft tot ze 3 was babykleding gedragen..
    in nl is meidenkleding vanaf mt92 en ze draagt nu pas 98/104 qua broeken (en 104 qua shirts).

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Vir, ik wou hetzelfde typen als Sas. Je kunt even kijken hoe het tegen die tijd gaat - 's ochtends en 's middags bij thuiskomst aanleggen, misschien 's avonds laat nog een keertje kolven en dan hou je misschien wel mooie productie. Je kunt heel veel goede tips krijgen via de borstvoedingsmama's (zie topic) op dit forum.
    Wie weet is je productie tegen die tijd wel heel stabiel.

Ouderavond was prima, maar ik was laat (22:00 uur) thuis. Vannacht spierpijn, zweten en een zwaar hoofd - ja hoor, grieperig.
    Mag niet ziek worden, ga morgen naar Paradiso waar Jill Scott optreedt en ik heb al heel lang kaartjes :)

O voor de andere meiden die geïnteresseerd zijn: morgen om 11 uur opent Primark in Zaandam haar deuren. Fijn, ik werk in de buurt ;)

18. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Saskia: Hier is meisjeskleding ook vanaf 92. Ella draagt in bovenkleding en jurkjes maat 92. Broeken en rokken 86, want ze is niet erg groot, maar iets 'ronder'. Stoort ook niet dat Amy zo'n ukie is, maar had er natuurlijk niet meteen aan gedacht bij het shoppen ;).

@ BV: Ik werk van 8.30 tot 17.00 en ben dus onderweg van 7.00 tot 18.30, dus ja.. Maar in ieder geval, ik blijf ze aanleggen tot als het niet meer lukt. Is wel balen natuurlijk..

@ Darcy: Grieperig, bah! :( Niet fijn!! Ben eigenlijk ook benieuwd naar Primark, hier is eentje in Luik, maar is toch meteen een eindje rijden..

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Primark.....
    Ik ga morgenmiddag erheen, daar is momenteel een kippenhok geworden, denk ik...ik wil in alle rust daar gaan rondkijken hihi...

@ Darcy: hoe voel je je nu en hoop dat je vanavond lekker fit voelt om naar Paradiso gaan! Veel plezier alvast.

@ Virginie: Kan me wel voorstellen dat je baalt als je BV met 6 maanden moet stoppen.
    Mijn vriendin die moeder van 6 kinderen (de oudste is 18 jaar en de jongste is 2 jaar) geeft nog steeds BV aan de jongste! Ze is nu 41 jaar, volgende week wordt ze 42 jaar. Wauw, ze is nog vol met hormonen in haar lijf.

@ kledingmaat: Matthew draagt de kleding maat 116. 104 voor broek. Schoenmaat is 28.

20. Saskia78

@virginie: dat wordt nog een keer shoppen :)

Maar schoenmaat 28? Daar zitten wij nog lang niet!
    Nouja.. Kledingmaat 116 duurt ook nog wel even :)

Deel Deze Pagina