Tygo Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Matthew Lopen: 1 week voor z'n 1ste verjaardag Praten (zinnetje maken): bijna 1,5 jaar Zonder speen: Toen was Matthew 2 jaar + 10 maanden Zindelijk: nog niet Ollie Lopen: met 14 maanden Praten (zinnetje maken): 16 mnd., hij was een snelle babbelaar Zonder speen: sinds zijn 2e verjaardag Zindelijk: sinds 4 november jl. ('s nachts ook? Morgen proberen!) Anne Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: sinds kort Zindelijk: Sarah Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Chris & Tijs en Lisa Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Kyra Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Jamie Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Marissa Lopen: 10,5 maanden Praten (zinnetje maken): bijna 1,5 jaar Zonder speen: nooit speen of duim gehad Zindelijk: overdag vrij goed, 's nachts niet[/QUOTE]
@ Darcy: Nee idd lang niet gepost, ben gewoon veel te druk elke keer, lees wel bij hoor, dat wel, maar posten komt er vaak niet van Maar het gaat hier wel goed hoor, alleen is de BI weer aanwezig, waardoor ff naar de supermarkt op en neer al genoeg is voor flinke pijnen en de tranen in me ogen
Heb je fysio, Imsala? Kan echt een berg schelen, weet ik uit ervaring! Hi y'all... Wat een tijdstip om te posten had ik, he! Zit nu met een duf hoofd (en een laagje blush op) op school...
@Imsala, heb je geen bekkenband?? Dat scheelt misschien nog wel wat of zou dat niet. Anders eens kijken of iemand er een voor je heeft die je kunt lenen ofzo.
@ darcy: ik moet van de soos eenmalig naar de fysio, want ze willen mij aan het sporten hebben En als ik dan sport moeten de kinderen naar een KDV ze zijn nu opgegeven voor 2 keer in de week KDV en ik word dus om verplicht 2 keer in de week te gaan sporten :x Ben helemaal geen sport type! En verga nu al van de pijn! Kom af en toe amper mijn bed uit van de pijn, slaap 's nachts slecht omdat ik me met veel pijn en moeite om kan draaien, maar neee, hun zien alleen maar voordelen :x
Tygo Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Matthew Lopen: 1 week voor z'n 1ste verjaardag Praten (zinnetje maken): bijna 1,5 jaar Zonder speen: Toen was Matthew 2 jaar + 10 maanden Zindelijk: nog niet Ollie Lopen: met 14 maanden Praten (zinnetje maken): 16 mnd., hij was een snelle babbelaar Zonder speen: sinds zijn 2e verjaardag Zindelijk: sinds 4 november jl. ('s nachts ook? Morgen proberen!) Anne Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: sinds kort Zindelijk: Sarah Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Chris & Tijs en Lisa Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Kyra Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Jamie Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Marissa Lopen: 10,5 maanden Praten (zinnetje maken): bijna 1,5 jaar Zonder speen: nooit speen of duim gehad Zindelijk: overdag vrij goed, 's nachts niet Alicia lopen: 12 maanden (1dag voor verjaardag) praten: 1,5 jaar? zonder speen: nog niet zindelijk: 1 jaar, 11 maanden en 11 dg, dag en nacht
Nou ik verveel me nog niet hoor Miranda....heb tijd tekort hihi...zal m later even invullen Kom later weer reageren. Succes vandaag Darcy!!!! Liefs Pris
Net alles even teruggelezen en nu de reacties: @zindelijk: Jesse geeft nu aan dat hij poepen op de wc eng vindt en niet durft. Maar plassen doet hij er ook niet. Knap van Ollie dat hij het kan!! @Miranda: Jesse draagt dus ook nog gewoon een luier. @Griep/ziek: Jesse is behoorlijk verkouden. Als hij en flinke hoestbui heeft, geeft hij over van het hoesten en dan zegt hij meteen sorry (de schat). hij kan er gewoon niks aan doen, zeg dan ook steeds dat het niet erg is, maar hij vindt het zelf wel vervelend. Sjirk krijgt een tandje; het is nog niet door, maar er zit een bult en een wit puntje. Zelf heb ik flink last van mijn keel, de hele boel is weer opgezet/ontstoken. Tygo Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Matthew Lopen: 1 week voor z'n 1ste verjaardag Praten (zinnetje maken): bijna 1,5 jaar Zonder speen: Toen was Matthew 2 jaar + 10 maanden Zindelijk: nog niet Ollie Lopen: met 14 maanden Praten (zinnetje maken): 16 mnd., hij was een snelle babbelaar Zonder speen: sinds zijn 2e verjaardag Zindelijk: sinds 4 november jl. ('s nachts ook? Morgen proberen!) Anne Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: sinds kort Zindelijk: Sarah Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Chris & Tijn en Isa Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Kyra Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Jamie Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Marissa Lopen: 10,5 maanden Praten (zinnetje maken): bijna 1,5 jaar Zonder speen: nooit speen of duim gehad Zindelijk: overdag vrij goed, 's nachts niet Alicia lopen: 12 maanden (1dag voor verjaardag) praten: 1,5 jaar? zonder speen: nog niet zindelijk: 1 jaar, 11 maanden en 11 dg, dag en nacht Jesse Lopen: 13 maanden Praten (zinnetje maken): 15 maanden Zonder speen: 0 maanden (hij moest er niks van hebben!!) Zindelijk: helaas nog niet Verder gaat alles hier z'n gangetje. Ik lees bijna elke avond mee op mijn mobiel, maar dat reageert lastig. Als het weer een beetje meezit gaan we de Sint zaterdag binnen halen (hij komt ook hier in het dorp aan). Jesse was vandaag wel in de war: "mama voor wie zingen we vanavond? Voor Sint Maarten of voor Sint Klaas? Sinterklaas had hij al een aantal keren op tv gezien en Sint Maarten natuurlijk niet. 'T zit dit jaar ook wel heel dicht op elkaar. Tot gauw Liefs van Simke
Wat leuk zeg en heb net je link gelezen @ Noor: hoe verliep je presentatie vanmiddag??? @ lijst: erg leuk om te zien hoe onze sept kindjes 2007 niet veel van elkaar verschillen op zindelijk na, maar sommige gebruiken nooit speen of duim, zo bijzonder. Hoop dat de anderen dit ook gaan invullen, zo leuk! @ sint maarten: hebben jullie kindjes vandaag meegedaan? Matthew niet vanwege storm en regen.... @ simke: vervelend voor griep en verkoudenheid....het zal nog wel in nederland blijven heersen ondanks dit stormweer. Erg leuk om de foto's van Jesse en Sjirk te zien, echt broertjes! Ik heb ook een foto van Matthew met z'n lampion gisteren gemaakt en zal na dit weekend plaatsen hier, leuk! Vanmiddag had ik workshop visagie aansluitend high royale tea in Hoorn met mijn team (werkuitje), zo leuk! Ik kreeg veel tips hoe ik moet opmaken, leuk! Intussen kreeg ik een sms van Jeroen dat er een lekkage in ons eetkamer was vanuit de balkon. Ons balkon bleek verstopt te zitten door groene mos en zo...(we zitten bijna nooit op onze balkon, daardoor is het niet te merken). De schade valt nog wel mee. Matthew heeft van 11.00 tot 15.00 uur geslapen, dat had hij blijkbaar nodig....hij eet al paar dagen erg slecht en is erg uit zijn humeur.....soms denk ik weleens....is dat weer een sprongetjes-tijd???
Tygo Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Matthew Lopen: 1 week voor z'n 1ste verjaardag Praten (zinnetje maken): bijna 1,5 jaar Zonder speen: Toen was Matthew 2 jaar + 10 maanden Zindelijk: nog niet Ollie Lopen: met 14 maanden Praten (zinnetje maken): 16 mnd., hij was een snelle babbelaar Zonder speen: sinds zijn 2e verjaardag Zindelijk: sinds 4 november jl. ('s nachts ook? Morgen proberen!) Anne Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: sinds kort Zindelijk: Sarah Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Chris & Tijn en Isa Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Kyra Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Jamie Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Marissa Lopen: 10,5 maanden Praten (zinnetje maken): bijna 1,5 jaar Zonder speen: nooit speen of duim gehad Zindelijk: overdag vrij goed, 's nachts niet Alicia lopen: 12 maanden (1dag voor verjaardag) praten: 1,5 jaar? zonder speen: nog niet zindelijk: 1 jaar, 11 maanden en 11 dg, dag en nacht Jesse Lopen: 13 maanden Praten (zinnetje maken): 15 maanden Zonder speen: 0 maanden (hij moest er niks van hebben!!) Zindelijk: helaas nog niet
Tygo Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Matthew Lopen: 1 week voor z'n 1ste verjaardag Praten (zinnetje maken): bijna 1,5 jaar Zonder speen: Toen was Matthew 2 jaar + 10 maanden Zindelijk: nog niet Ollie Lopen: met 14 maanden Praten (zinnetje maken): 16 mnd., hij was een snelle babbelaar Zonder speen: sinds zijn 2e verjaardag Zindelijk: sinds 4 november jl. ('s nachts ook? Morgen proberen!) Anne Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: sinds kort Zindelijk: Sarah Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Chris & Tijn en Isa Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Kyra Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Jamie Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Marissa Lopen: 10,5 maanden Praten (zinnetje maken): bijna 1,5 jaar Zonder speen: nooit speen of duim gehad Zindelijk: overdag vrij goed, 's nachts niet Alicia lopen: 12 maanden (1dag voor verjaardag) praten: 1,5 jaar? zonder speen: nog niet zindelijk: 1 jaar, 11 maanden en 11 dg, dag en nacht Jesse Lopen: 13 maanden Praten (zinnetje maken): 15 maanden Zonder speen: 0 maanden (hij moest er niks van hebben!!) Zindelijk: helaas nog niet Aiden Lopen: 16 maand dacht ik Praten: 1,5 jaar Zonder speen: vanaf 9 maand overdag en vanaf 2 jaar (rond zijn 2e verjaardag) 's nachts Zindelijk: vanaf juli 2010, 's nachts wil het soms nog wel eens mis gaan...
hoi lieve meiden ik wil jullie een fijne weekend toewensen. Ik ga straks met Matthew en mn vriendin, haar vriendin + 7 jr zoon voor hele weekend naar Ruurlo. Lekker vertoeven in het familiehuisje van mn vriendin. Boswandeling met storm en regen.... Zondagavond of maandag ga ik hier reageren. Mocht iemand mij willen volgen check af en toe op mn Hyves of Facebook. Ik reageer eerder op Facebook en zal fotos ook op facebook plaatsen via mn mobiel! Liefs, Miranda p.s. voor degenen dat naar Sint intocht gaan: heel veel plezier!
Tygo Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Matthew Lopen: 1 week voor z'n 1ste verjaardag Praten (zinnetje maken): bijna 1,5 jaar Zonder speen: Toen was Matthew 2 jaar + 10 maanden Zindelijk: nog niet Ollie Lopen: met 14 maanden Praten (zinnetje maken): 16 mnd., hij was een snelle babbelaar Zonder speen: sinds zijn 2e verjaardag Zindelijk: sinds 4 november jl. ('s nachts ook? Morgen proberen!) Anne Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: sinds kort Zindelijk: Sarah Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Chris & Tijn en Isa Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Kyra Lopen: 14 maanden Praten (zinnetje maken): rond de 16 maanden Zonder speen: 3 weken voor haar 3e verjaardag Zindelijk: eind mei/begin juni, 's nachts nog niet, alhoewel ik steeds vaker een droge luier 's ochtends tref Jamie Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Marissa Lopen: 10,5 maanden Praten (zinnetje maken): bijna 1,5 jaar Zonder speen: nooit speen of duim gehad Zindelijk: overdag vrij goed, 's nachts niet Alicia lopen: 12 maanden (1dag voor verjaardag) praten: 1,5 jaar? zonder speen: nog niet zindelijk: 1 jaar, 11 maanden en 11 dg, dag en nacht Jesse Lopen: 13 maanden Praten (zinnetje maken): 15 maanden Zonder speen: 0 maanden (hij moest er niks van hebben!!) Zindelijk: helaas nog niet Aiden Lopen: 16 maand dacht ik Praten: 1,5 jaar Zonder speen: vanaf 9 maand overdag en vanaf 2 jaar (rond zijn 2e verjaardag) 's nachts Zindelijk: vanaf juli 2010, 's nachts wil het soms nog wel eens mis gaan...
Hoi meiden! Leuk te zien het lijstje van onze kids, ze gaan zeker redelijk gelijk op!!! Miran: Heel veel plezier dit weekend meid, maar dat gaat zeker weten lukken. Ik duim voor je op in ieder geval droog weer! Sint Maarten: Ik heb samen met Kyra en mn vriendin ff 20 min gelopen. Maar pfff wat een weer zeg, we waren doorweekt Maar de kids hadden nergens last van, die genoten intens en hebben aardig wat snoep opgehaald. Vanwege het slechte weer kwamen er natuurlijk niet veel kindjes aan de deur, dus de kindjes die er wel stonden mochten gelijk dubbel pakken All: ff wat anders. Ik ben 11 okt voor het laatst ongesteld geweest en tot op de dag van vandaag nog helemaal niks. Zit op dag 33 van mijn NOD Vanmiddag was ik het zo zat dat ik een test heb gehaald, want wilde gewoon zeker weten of ik wel/niet zwanger ben. Nou gewoon hartstikke negatief! We zijn er deze maand ook nog niet voor gegaan, maar je weet maar nooit natuurlijk, maar heb gewoon sterk het gevoel dat mijn lichaam helemaal van slag is door mn pilgebruik, terwijl ik deze maar 4 maandjes heb geslikt! Ik heb nog nooit een cyclus van 33 dagen gehad, zat altijd aan de 28 en altijd regelmatig, dus ik ken dit helemaal niet. Aan de ene kant was de teleurstelling best groot vanmiddag, maar aan de andere kant ook wel weer opgelucht dat ik niet zwanger ben, dus best dubbel eigenlijk... En blijf naar de wc lopen... Pff meiden, moest het ff kwijt hoor, wat denken jullie hiervan? XXX
Hallo meiden!!! De eerste vrije week hier zit er gewoon alweer op..dagen vliegen echt voorbij Niet normaal meer zeg. Heb veel in huis gedaan, keuken en badkamer hebben een MEGA grote beurt gehad, ramen gedaan (helaas voor de regen en storm kan nu weer opnieuw beginnen) Ben in de wondere wereld van de pensioenen gedoken en heb ook wat leuke dingen voor mezelf gedaan, lekker schilderijen gemaakt voor op zolder, Ikea gweest, tuincentrum, verjaardag enz. Gisteren met Tygo ook nog sint Maarten gelopen (na de regen) meneer vond t lampionnetje erg leuk en interessant, t zingen vond ie meer mama haar taak (en we hadden zo goed geoefend) Hebben een paar huizen gedaan en hij vond t erg leuk allemaal. Morgen is t geloof ik nationale verjaardagen dag Eens kijken hoe wedat gaan doen. Wil eigenlijk wel gewoon de intocht op tv kijken, volgende week komt ie hier in t dorp aan. Hoevaak mogen ze bij jullie de schoen zetten? We houden hier alleen de zaterdagen aan, drie keer dus in totaal. @ Joyce Wat apart zeg, even goed in de gaten houden (as if.......) Maar wel vreemd, 4 maanden pil in idd niet zo heel lang.... Kan me het dubbele gevoel wel voorstellen hoor. Hoop snel op wat duidelijkheid voor jullie!!!!! Ik zag je sms binnenkomen maar batterij is leeg,,,niet meer geantwoord dus maar JA ik von dt echt erg leuk zondag..Heb er even over na moeten denken dat er zoveel meiden niet konden (kan ik me namelijk erg aantrekken) maar heb er meerdere maandag gelijk gesproken dat ze belden of mailden en weet dat ze t echt geprobeerd hebben maar niet konden...... (of weekend weg / vakantie enz) @ Miranda Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel plezier. Lekker zeg even weg!!!!!!! Facebook heb ik een account maar doe ik niks mee....ook blijven hyven hoor!!! Leuk werkuitje zeg!!!! Lijkt me ook weleen keer wat een workshop visagie!!!! Balen van die schade !!! @ Sinke Heeft de kleine man geen last van t tandje?? En wat sneu vor Jesse zeg,,,BETERSCHAP!!!!!!!! Ik kan verder geen berichten zien nu. Hoop van t weekend ff op iedereen te reageren...Zondag hebben we niets (maar dat dacht ik afgelopen zondag ook) FIjn weekend!
Goedemorgen!!!! Hier was t alweer vroeg dag vandaag, Tygo was om 0610 al wakker pfffffffffff......... Hier al wel in de stemming: Sinterklaas cd staat al op Fijne zaterdag!! Oh weet iemand nog een winkel waar leuke sjaals, handschoenen, mutsen te koop zijn (voor Tygo) Ik zie echt nergens meer wat leuks
Pris, bij HEMA hadden ze leuke sjaals en mutsen voor jochies. Heb alleen zojuist bij Zeeman een Spiderman-muts gekocht - die wil meneer Ollie nl. wél op, zei hij Je high tea was leuk, zo'n mini-meeting is toch erg gezellig. We wonen allemaal relatief gemakkelijk in de buurt, dus ik opteer voor een nieuwe meeting met ALLE dames van ons topic in het voorjaar, of februari al. Ideetje, dames? Pris, w.b. je vriendinnen - wij vroegen ons eerlijk gezegd ook even af waarom ze er niet waren, maar vakanties e.d. zaten in de weg. Dus het gaat zeker niet om jou, jij bent een topper, hoor Joyce, ik heb cycli tussen de 28/30 en 34 dagen, dus ik kijk daar niet van op. Hangt bij mij van mijn eisprong af: links is 34 dagen, rechts is gemiddeld 30 dagen. Is onderzoek naar gedaan. In jouw geval zou ik denken dat pilgebruik, hoe kort ook, van invloed kan zijn op je cyclus. Als je niet ongesteld wordt, kun je er over een paar dagen nog een testje tegenaan gooien. Ik weet het, zenuwslopend dit Leuke foto's, Simke. Vrolijk stelletje, die twee boeven van je. Zijn ze gek op elkaar? Zo te zien wel! Marsab, dank voor je berichtje op Facebook. Gaat het goed met je? Miran, visagie-tips zijn altijd leuk om te krijgen. Ik ben niet zo'n creatief mens met make-up, maar zou dolgraag met gemak (!) smokey eyes willen kunnen maken. Nu is het meer de "panda-look" als ik het voor een feestje probeer Fijne dagen in het boshuisje!
Ben een beetje gaar van afgelopen week, heb alles teruggelezen, maar vergeet weer zoveel Imsala, sporten is juist goed bij bekkenklachten. Ik heb intensief fysio gehad, maar moest juist blijven wandelen, fietsen, zwemmen. Het klinkt tegenstrijdig, maar alleen zo maak je je lijf weer sterker. Het is nog gezellig ook als je aansluiting vindt op de sportschool. Beterschap! @St. Maarten: Ollie's vriendje kwam pannenkoeken eten met zijn ouders en baby-zusje. Onder het eten weerlichtte het en regende het behoorlijk. Om kwart voor zeven gingen de regenlaarzen en poncho's aan, de linnen tasjes om de nek en de zelfgemaakte lampion aan en lopen maar! We hebben twee rijtjes huizen gedaan, bij ons achter rondom het plantsoen. Een half uurtje, amper regen en de jongens genoten! Ook hier dubbel prijs bij veel huizen, omdat het zulk slecht weer was en onze 3-jarigen zo schattig zongen @schoenzetten: ik denk dat wekelijks tot 5 december goed is, toch? Is het een traditie van elke zaterdagavond schoentje zetten? Ik weet het niet meer... tips zijn welkom!