September 2007 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Imsala, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    nog even van de zijkant

2. Pris

Pris Fanatiek lid

Ik ben voor de andere kamer t een en ander aan t maken, zodra t habgt plaats ik een foto (kan dus nog even duren:p)
    Ik hoop dat jouw boerenkool beter smaakte dan die van ons....geen idee wat ik anders heb gedaan maar smaakte niet als normaal.
    Woensdag gaat de Primark open, volgende week vrijdag ga ik met een vriendin even kijken, ben benieuwd naar de winkel.

3. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Darcy, wat een supermooi kado. Zoveel emotionele waarde, moet je een heel warm gevoel geven. GEen idee of je al een foto hebt geplaatst (lees nu op blz39 en dan ga ik weer verder).
    Verlatingsangst, helaas hier ook al. Wat kunnen ze dan zielig huilen zeg. Geef je ze aandacht, weg huiltje, haha, slimmerds!
    Ben wel benieuwd naar je havo klas. Hoop dat het geen
    hopeloze gevallen zijn.

Saskia, wat raar dat er niemand te vinden is waar je mannen terecht kunnen. En ja, die frustratie begrijp ik maar al te goed. Ik ren me ook de benen onder mijn kont vandaan om alles goed te regelen voor patienten. Moet eerlijk zeggen dat ik dat ook van anderen verwacht, al loop ik regelmatig tegen een gesloten deur helaas. Ik hoop echt dat er snel een oplossing komt. Kan de huisarts niks betekenen of het cb? (ik zeg ook maar iets).

Simke, leuk dat korte haar, maar die trui........ ;) Heerlijk zo;n trui. heb ik thuis ook het liefste aan. Jammer dat alles tgenwoordig zo aansluit. Waar zijn die truien die zo wijd vallen dat je als je met opgetrokken knieen zit je de trui eroverheen kunt doen...... *zucht*

Gisteren knutselavondje gehad. Een zeepketting gemaakt. Erg leuk en gezellig en het resultaat is ook prima. Een leidster van het kdv woont bij ons om de hoek en geeft allerlei workshops. Lekker, even een avondje weg.
    Joep was om 5.30 wakker, en een lucht op zijn kamer...... slaapzak uit, was meteen zichtbaar waarom hij wakker was, zat onder de poep, van zijn rug tot de knietjes. Bah, wat vies zeg zo vroeg in de ochtend.
    Sarah dus ook wakker, hebben we nog lekker met zijn drietjes in het grote bed gelegen, heerlijk!

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@noor: vervelend hoor
    zeker als je zelf wel altijd je benen uit je lijf loopt voor anderen zou het toch fijn zijn als iemand gewoon even een keertje effectief en trefzeker kon zijn voor jou.

zo.. hier rust in huis..
    vanmiddag nog even de deur uit maar dat is het eigenlijk wel
    anne is met opa mee... die komt rond half 7 weer thuis
    en andere schoonouders komen vanavond gezellig even bijkletsen.
    heb er echt zin in ook want het is best al tijdje geleden
    zaterdag sinterklaas in bru(inisse)
    die intocht is VEEL kleinschaliger dan in Rotterdam en Sint heeft aandacht voor alle kindjes. dus dat vinden wij dan toch leuker :)
    daarna nog stukje toneel ni het dorp
    En daarna nog voor de grotere kinderen een grotere voorstel in het dorpshuis. Terwijl de papa's en mama's even kunnen borrelen :)
    Goed geregeld altijd.

volgende week mn moeder nog op visite.. die wilde perse VOOR sinterklaas komen.. dus dat zal wel met een kadootje zijn :)

5. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Halloooo meiden! :D

Het is vrijdag, yes!! Ben zo ontzettend moe! Weekends zijn ook vermoeiend, maar we moeten de baan niet op, dat scheelt wel.

@ Noor: Moeilijk hoor. Je lijkt het ook zo druk te hebben, knap. En ik snap echt niet hoe het mogelijk is dat ze je niet helpen. Lijkt wel de ziekte van deze tijd te zijn. Wij moeten alles, zij niet. Succes hoor meid!

@ Simke: Nice! Vind je het niet vreemd als je in de spiegel kijkt? Ik had dat altijd als ik mijn haar erg kort had. Wel mooi hoor. Fijn dat Sjirks tandje door is.

@ Anoek: Het is geen zicht, maar lange, wijde truien zijn héééérlijk!
    :D Leuk, zo'n verassingen vroeg in de ochtend. Ben je meteen goed wakker!

@ Pris: Blijk zeker, met de Primark lekker dichtbij? Hebben ze ook een babyafdeling? ;)

@ Darcy: Wat een bijzonder cadeau! Vind het geweldig dat jullie zo'n goede band hebben, heerlijk is dat.

@ Saskia: Een Saskia-dagje dus! Geniet er maar van. Wij moeten ook nog eens bij de Sint gaan, maar het is altijd zo ontzettend druk vind ik. :)

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé meiden!

Noor: Jeetje wat vervelend allemaal zeg. Net zoals Virginie al zegt, het lijkt de ziekte wel van deze tijd! En dat is héél erg frustrerend als je zelf perfectionistisch bent ;) Sterkte ermee, knuf!!!

Simke: Ziet er pittig uit je nieuwe kapsel :) En lekker makkelijk zo kort!!!

Ben ook blij dat het vrijdag is, jippie!!! Vanochtend gewerkt en van het weekend druk met Sinterklaas. Morgen komt hij bij ons aan in het dorp en zondag hebben we Sinterklaasfeest van Dave zn werk, ook erg leuk!!!!

Zal ff wat foto's plaatsen van Kyra dr jas :)

7. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    IS het geen plaatje?! :)

8. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    De binnenkant met stippenvoering (zit ook in de capuchon;))

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Ooohhh wat mooi zeg!!! Dat heb je echt heel knap gedaan!!!

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Joyce: lekker weekend heb je nu! Veel plezier in dit Sint-weekend!

@ Simke: leuk kapsel, fruitig en fris!!!

@ Virginie: fijn weekend toegewenst en maak je jezelf niet moe, hé!

@ Anoek: leuk van dat knutselavondje! Je houdt echt van het knutselen, zoals het laatst van schminkwerk! Doe je dat nog weleens?
    Arme Joep die helemaal onder poep zat....

@ Saskia: lekker dat Anne met opa meegaat! En een fijne weekend!

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Mijn boerenkool smaakt echt lekker. Vanavond eten we de restanten van hutspot en boerenkool uit de vriezer. Lekker met worstjes en jus (ook overgebleven jus van zelfgemaakte gehaktbal,mjummie..)

Leuk dat jij volgende week vrijdag met je vriendin naar Primark gaat! X

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Noor: heel vervelend dat het nog niet duidelijk is geworden waar je jongens straks op school komen zitten. Is het niet mogelijk om zelf op school langsgaan en kijken of 'n gokje nemen om een school uit te kiezen voor tijdelijk?
    Ik snap je wel dat de jongens meteen op goed en perfecte school moeten gaan zitten.
    Sterkte meid....

@ Imsala: leuk als een letter "i " in voornaam voorkomt net als je 2 kindjes....
    Kevin, Pim, Stien, Sim, Thijs, Justin...ik noem maar wat....wie weet prikkelt het je nog meer voor leuke stoere jongens naam!
    Suc6!

Nog een kleine halfuurtje werken (normaal werk ik niet op vrijdag, om mn werkachterstand in te halen, Matthew zit dan op een servicedag op het KDV :) ) heb ik dan ook lekker weekend!

Liefs, Miranda x

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Leuk, Simke! Staat je heel goed!

Joyce, wat knap gedaan! Erg tof. Ga je lekker verder met de naaicursus? Je hebt het duidelijk in de vingers! Kyra ook blij mee zeker?

Marsab, ik ben morgen in je woonplaats, hoor! Word om half 8 opgehaald, de rugzak en wandelschoenen staan klaar. Rij dan met mijn vriendin en onze hondjes naar Rijssen en gaan twee dagen zo'n 19 km lopen. Overnachten in fijn hotel... vroeg naar bed... en manlief heeft de kids + vriendin's puberzoon, heel gezellig hier dus ;)

Ik ga de notulen over mijn HAVO-klas versturen nu, HUMOR TV staat aan met The Graham Norton Show, heerlijk. Kids op tuk... weekend!

Liefs aan allemaal en een fijn weekend!

14. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hallo meiden,

Rustig hier! Allemaal lekker druk?

Hier zoals steeds, redelijk druk. Morgen lekker met de kinderen naar binnenspeeltuin, ben benieuwd wat Ella ervan gaat vinden. :)

@ Joyce: Waaaauw!!! Geweldig vind ik het jasje. Je dochter is sowieso al een plaatje hoor. Echt gemeend, ik vind het prachtig!

@ Noor: Ik ben op zoek naar niet-te-ver-weg vakanties, waarschijnlijk in Frankrijk (of Italië), waar waren jullie ook alweer geweest dit jaar? Ik kan er absoluut niet meer op komen.

@ Miranda: Mmmm, ik krijg honger als ik het zo lees. Moet helaas nog eens op dieet van mezelf. :(

@ Darcy: Goed gestapt? Niet te moe?

Fijne avond meiden!!

15. Saskia78

@virginie: nouja.. sollicitatie ook nog.. maar die ging helemaal goed dus al met al was het een lekker dagje.
    is griekenland niet trouwens iets voor vakantie?

@joyce: oh wat een snoepje!!
    Knap hoor!

@sint-intocht: wij zijn dus speciaal niet in Rotterdam geweest ivm de drukte maar deze week pas naar Zierikzee.
    Zouden eigenlijk naar Bruinisse gaan... maar ik had niet goed gelezen en we waren 2 uur te vroeg. Dus naar Zierikzee gereden om daar even een broodje te eten en daar bleek hij een uur nadat wij aan kwamen rijden ook aan te komen.
    Dus toen zijn we daar maar gebleven :)
    Daar is het gewoon veel minder druk.. minder grote kinderen die eigenlijk alleen maar komen voor de pepernoten en de kleintjes onder de voet lopen en dergelijke.

Anne vond het geweldig! Pieten met pepernoten en schuimpjes...
    In het handje pasten er steeds maar 2 per hand dus Paps en Mams waren voor de variatie niet bang dat we met een overgegeten peuter terug moesten :)
    Wij vonden vooral dat het ERG lang duurde voordat de Sint aan zijn "rondrit" begon. Denk dat we nadat hij van de boot kwam nog een uur hebben staan wachten terwijl we nog geen 100 meter van de aanlegplaats stonden :)
    En toen Anne Sint toch wel een handje wilde geven fluisterde Piet in Anne haar oor dat de Sint eigenlijk veel te laat was en haast had maar dat ze op het plein een handje mocht geven EN op de foto.
    Tja.. daar staan dan zo'n 1000 andere kindjes..... :)
    Dus wij hebben voor Anne warme choco gehaald, voor onszelf een gluhweintje.. En daarna nog even langs de lokale radio gereden voor een babbeltje en naar huis.

Alleen beetje baalmomentje.. had bedacht dat ik maandag mooi kadootjes voor Sinterklaas kon shoppen voor Anne
    1 van onze laatste dagen dat we samen vrij zijn.. plus het kado voor op jobs werk moet dinsdag mee naar werk.
    Zie ik net in mijn agenda dat ik ook nog een afspraak heb met iemand van Adecco in Delft...
    Komt wel goed hoor.. maar ik had er net zo'n zin in :)
    Vermoed dat Job er wel erg blij mee is.. want die heeft net wat leuk nieuw speelgoed in de post gehad dus die zal de deur wel niet uit willen maandag :)

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Saskia: dat klinkt toch grotendeels erg succesvol! Wat stoer van Anne dat ze dat durft!!
    Beetje balen van maandag, maar komt wel goed natuurlijk ;)

Hier ook sinterklaas in het dorp vandaag.
    Tijn vond het spannend, moest niet zoveel van de Pieten weten, maar was ook moe (kwam om kwart voor drie aan, niet geslapen)
    Chris vond het leuk van een afstandje, maar écht dichtbij vond ie wel echt spannend. Hij durfde de pepernootjes niet zelf aan te nemen, papa mocht het doen haha en toen snel overpakken natuurlijk. Maar vanaf papa's nek vond ie het allemaal wel erg leuk. Isa vond het super, die had hele gesprekken met de pieten en wilde maar wat graag met ze op de foto
    Thuis lekker op de bank met wat drinken en wat lekkers.
    De schoentjes zijn gezet, heb chocoladepietjes voor erin.
    Dat wordt dus weer stuiteren morgenochtend van alle suiker haha

17. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Saskia: Klinkt superleuk hoor! Hier is het allemaal toch wat minder hoor. De Sint staat hier volgens mij meer voor krijgen, krijgen, krijgen.. ;) Veel speelgoed en chocolade, liefst groot speelgoed. Denk ook niet dat er lang op voorhand de schoen gezet wordt.
    Neen, klinkt toch als een erg leuke dag die jullie hebben gehad! :)

O ja, Griekenland klinkt héél erg goed, maar wil liefst met de auto (vliegangst!!! :))

@ Noor: Hier ook niet zo'n held hoor. Keld vindt het leuk, maar durft niet te dicht komen.

18. Saskia78

@noor: tja thuis zei ze nog dat ik mee moest de tekening geven... maar uiteindelijk heeft ze het helemaal zelf gedaan :)

en dat winkelen.. tja daar verzinnen we wel wat op :)

Hier zei Anne dat wij vandaag ook onze schoen moesten zetten want dan zouden wij ook wat krijgen :)
    Toevallig.. had ik NET 2 uur daarvoor bij de boodschappen voor Job chocomuntjes en voor mezelf een schoenletter meegenomen :)
    Maar nu staan hier dus 3 schoenen op een rijtje... met respectievelijk een mandarijn, een wortel en een kiwi erin :)

Moet alleen straks die wortel even wegtoveren.. want er waren er nog maar 2 en ze heeft deze zelf gepakt
    Dus als er morgen weer 2 zijn.. dan mag ik gaan uitleggen waarom Sinterklaas die terug heeft gelegd in de koelkast :D
    dametje heeft dat soort dingen altijd feilloos door... dus ik ga zo maar even wat knagen op de bank.. (gelukkig eet ik graag rauwe wortel dus dat is geen probleem)

Wij doen voor Anne overigens toch liever een klein kadootje dan snoepgoed... Wij blijven gewoon niet zo van het snoepgoed voorlopig.
    Alleen waren opa en oma hier gister.. en die hadden een "schoenkadootje" meegenomen want het ging over Sinterklaas dus "mogen" we het niet pas 5 december geven want tja... dat is natuurlijk niet zo leuk.
    Maar hoe ik nou een heel boek in dat kleine schoentje moet gaan proppen? Dat wordt nog even lastig :D

19. Saskia78

@virginie: nou hier vaak ook hoor..
    Als je hoort wta mensen uitgeven.. dan moet ik 3x slikken hoor :)
    Laatst in de bus overhoorde ik iemand die zei al gauw 400-500 euro uit te geven omdat zn zoontje EN jarig EN sinterklaas EN met kerst kadootjes kreeg...
    Dacht dat ik uit mn stoel viel...
    Wat heeft Anne het dan "slecht" :D

Duurste kadootje wat ik heb kunnen vinden is 15e ofzo ;)
    En ze krijgt geen 20 kadootjes vrees ik.

20. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Hoi meiden,

@Anoek: heb thuis ook het liefst van zakken van truien aan. Lekker ruim en idd dat je knieen er ook lekker in kunnen. C&A heeft nu wel hele fijne wijde truien!! Lekker met z'n 3-en in bed, vind dat ook heerlijk of lekker met z'n 4-en in het weekend, nog even soezen en spelen.

@Virginie: is wel even wennen in de spiegel, maar ben er zo blij mee dat ik dit jaren eerder had moeten doen. Het is zo makkelijk, droogt snel, is snel in model, super.

@Joyce: wat een superjasje, staat d'r enorm goed!!

@Sint: vanddag was Sint op papa's werk. Eerst lekker geknutsled, ze hadden voor de kids spullen voor het meken van een pietenmuts klaargelegd en er konden chipskettingen gemaakt worden. Alle tekeningen die de kinderen in konden leveren waren opgehangen en Jesse was helemaal verontwaardigd dat zijne er niet bij hing, dus dat zouden we aan Sint gaan vragen. Daarna Sint binnen gehaald met boot. Weer naar binnen en toen moest Jesse bij Sint komen. Zijn tekening had een prijs gewonnen (intertoys cadeaubon). Jesse helemaal verbijsterd en blij. Darna kregen beide jongens nog een cadeau (Jesse gereedschapset met werkende boor en Sjirk een auto die rijdt met licht en geluid van V-tech). Beide hebben er vanmiddag meegespeeld. Hoor op school ook regelmatig dat kinderen echt superdure cadeaus krijgen (playstation/wii/ds-spellen in de schoen en de computer voor 5 dec ed). Hier krijgen ze schoencadeaus voor max 2,50 (maar ook wel leuke goedkopere, kruidvat en trekpleister hebben leuk spul). Op pakjesdag zelf krijgen ze van ons wat grotere cadeaus (Jesse een nieuwe kinderlaptop en Sjirk een babylaptop, beide uit de aanbieding, samen een dvd van Cars en nog wat andere spulletjes, komt niet bovr de 100 euro samen). Ze krijgen ook van de familie nog spullen. Dus cadeaus zat!

Liefs Simke

Deel Deze Pagina