September 2007 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Imsala, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@simke: het zou mij ook verbazen als wij boven de 100e komen :)
    Al komen opa en oma ook nog.. en die kopen vast ook nog wel wat leuke dingetjes voor dr.. (en voor ons ook trouwens)

2. Pris

Pris Fanatiek lid

ff kort:

@ Simke Leuk kapsel. Pittig!!!!
    Heeeeeeeeeeeeeerlijk zo'n trui.

@ Joyce Hele gave jas voor Kyra. Mag je trots op zijn, hij is prachtig geworden!!!
    Leuk al die Sinterklaasvieringen!!!

@ Darcy Fijn weekend, succes met t wandelen. Hopelijk heb je net zulk weer als hier. Marsab nog gezien???

@ Miranda Pittig hoor 4 dagen werken. Krijg je hier een dagje extra voor vrij of wordt deze uitbetaald???

3. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    hier idd ook niet zo van het snoep hoor, al ontkom je er met een dame van 5 1/2 niet meer aan. Tijn lust zelfs geen snoep!!! (alleen die schuimbanaantjes) Maar voor nu mogen ze wel een chocopietje van sinterklaas hebben. Moet zeggen dat ze hier net zo graag een rijstwafel / soepstengel oid eten als een koekje (de jongens dan...) chipjes vinden ze wel errug lekker, maar dat eten we niet zo heel vaak ;) maar als het op bijv een verjaardag van een van de kids op tafel staat.... tja dan weten ze het wel te vinden zegmaar ;) heerlijk om te zien overigens hahaha dan zijn ze net hun vader ;)

virginie: wij waren vandezomer vlakbij Pyla sur Mer, ca anderhalf - twee uur rijden vanaf Bordeaux, erg mooie omgeving!

Pris: alles goed daar??

4. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    simke pittig kapsel hoor, leuk!!

Miranda: zeker pittig vier dagen werken!! Kom lekker bij!!

Joyce: het jasje is echt geweldig!!! Mag je zeker trots op zijn!!

Darcy fijn weekend!!!!!!!!!!!!!

5. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Saskia: Ik geloof niet dat wij dat hier doen, zo'n kleine schoencadeautjes. In ieder geval, nooit gedaan. :) Keld krijgt een grote vrachtwagen met rups (of zoiets) en Ella een babywalker. En waarschijnlijk nog een boekje ofzo, en chocolade en marsepein. Keld is namelijk wél gek op alles wat suiker is. En Ella is gewoon een vreetzakje, die lust momenteel alles wat ze in haar handen krijgt. :D
    Snuggere meid, die Anne. Keld heeft zo'n dingen ook altijd door. Dat je je afvraagt hoe ze erop komen.

@ Noor: Thanks! Hoe is het klimaat daar? Kan ook gaan googelen hoor.. :)

6. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Moest trouwens lachen om Keld daarstraks.

We kijken samen naar een programma over/met Sinterklaas (héérlijk, nog van toen ik kind was) en het ging over valse Sinten. Piet had allemaal valse Sinten gevangen, zegt Keld daarop: "dat zijn geen echte Sinten hé mama"! :$ Ik dacht dat ik van mijn stoel viel!

Was meteen aan het denken, die gaat ook niet lang in Sinterklaas geloven op die manier. :D

Verleden week was de Sint in de speelgoedwinkel, drinkt hij cola, zoonlief had het meteen gezien natuurlijk. Educatief, nietwaar?! ;) Keld heeft soms teveel oog voor detail. :D

7. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen!!

Hier alle sprima. Gisteren naar de intocht geweeest hier in t dorp. Erg leuk altijd omdat hij echt met de boot bij de sluis aankomt. Tygo vond t erg leuk...werd wel wat stiller toen de pieten erg dichtbij kwamen haha. Ook een handje vd Sint gekregen. Sinterklaas probeerde gesprekje aan te gaan over een broertje/zusje maar er kwam niets meer uit bij TYgo :D Zal later proberen foto's te plaatsen.

Ikzelf heb af en toe behoorlijk wat last van mijn stuitje. Maar verschilt per uur, ene moment kan ik amper lopen en even later is er gewoon helemaal niets aan de hand.
    Verder begin ik vocht vast te houden:$ Dacht dat dat meer een zomer dingetje was eigenlijk...echt ik heb een benen s avonds:) Maar geen last van ofzo.

Verder een drukke week gehad, leuke afspraken gehad en verjaardag.Ook weer wat dingen in huis gedaan en de babykleertjes zijn uitgezocht, gewassen en bijgekocht.

PEter heeft weer veel op zolder gedaan (ja veeeel werk bijelkaar) Morgen gaan ze Tygo zijn nieuwe kamer behangen (1 muur, maar wel 4 meter hoog:)) SChiet steeds meer op en wordt heeeeeeeeeeeeeeeel mooi!!!!

Morgen weer controle, moet nu elke week daarheen. Vanaf dinsdag mag ''de baby'' thuis geboren worden. Nog 3 weken tot de uitgerekende datum, kan natuurlijk ook gewoon 5 weken duren (hoewel ik hoop dat t rond de kerst er toch wel uit is)

@ Snoep Hier ook niet zo'n groot voorstander hoor. Thuis ook bijna nooit chips ofzo. Verder is Tygo nog tevreden met een dossje rozijntjes.

Vandaag een rustig dagje.
    Later zal ik weer ff reageren.
    Fijne zondag allemaal

8. Saskia78

@noor: mja en als isa snoept.. lusten de mannen ook sneller wat natuurlijk
    maarja.. dat kunnen we hier nog wel even uitstellen.
    Denk dat het volgend jaar wel definitief over is.. dan gaat ze naar school, spelen met vriendinnetjes etc :)

@virginie: doen jullie uberhaupt wel aan schoen zetten?
    Anne lust ook alles hoor :)
    maar vooralsnog heeft ze net zo graag een wortel of een tomaatje als snoep en dat hou ik graag zo :)
    Denk dat ik voor pakjesavond zo'n smarties-letter haal voor dr ofzo.

@pris: mjaj anne vindt dat ook best.. maarja geen oudere broers zussen die wel al die zoetigheid krijgen he.. dat scheelt :)
    en net als mama is ze verzot op koekjes en chocola

Vanochtend nadat Anne dr kadootje uit dr schoen had uitgepakt... ging ze wat weggooien. En Job had gister de wortel gewoon in de prullenbak gedaan.
    Anne: Mama, het paard vond het peentje niet lekker!"
    Loopt naar de koelkast.. pakt het overgebleven worteltje.. gooit dat ook weg.
    "deze is ook vies mama, het paard lust het niet'
    Dus nu liggen er 2 wortels in de prullenbak en mama moet nieuwe kopen :)

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ wortels: lacheh man,,,,hoe slim anne is!!!

@ schoentje voor de open haard zetten: Matthew zingt een liedje " sinterklaas kapoentje ....." Op het eind zegt hij: dank u wel sinterklaas oliebol.
    We leggen hem uit dat hij oliebol niet mocht zeggen, dan krijgt hij anders geen kado. Hij zegt: sorry mama dat ik sinterklaas oliebol heb gezegd.
    Goh wat zegt hij goede zinnetje.

@ Darcy: lekker in Rijssen gewandeld en Marsab gespot?

@ Pris: fijn om te horen....dat je soms last van stuitje hebt...misschien is dat 'n taken van voorweeen zijn??? ;)
    Doe er vandaag rustig aan en het zal spannend zijn als Tygo's kamer deze week klaar zal worden?
    Op je vraag op terug te komen of extra vrije dag of uitbetaald wordt, ik hoop de laatste week van december de hele week vrij willen nemen van mn extra gewerkte dag. Morgen hoor ik of het doorgaat...morgenmiddag vergadering dus afwachten maar.

@ virginie: normandie en bretagne waren een mooi franse streek, op het weer is heel wisselend. beter naar het zuidelijker frankrijk gaan rijden.

En wist ik even niet meer op wie ik nog meer wil reageren....

Gisterenochtend had ik ff 'n huilbui omdat ik erg hoge pijngrens heb dat me niet meer trok. Nl. rugpijn. Had vrijdagavond en gisterenochtend bijna spit opgelopen...heb 'n afspraak met een acupunctuur gemaakt voor de 1ste keer over 2 weken...
    Al mn doktersbezoeken en (inwendige) echo onderzoeken wezen uit dat ik niets heb, maar de pijn blijft en zeurt nog steeds....vooral wanneer ik voel dat mn eisprong gaat plaatsvinden, gaat mn darmen verstopt raken, rugpijn neemt hevig toe....zo irri bij iedere maand. Endomotoresme is het niet, volgens mn HA.
    Mijn laatste hoop is op acupunctuur gevestigd....

Fijne dag,
    Liefs, Miranda x

10. Pris

Pris Fanatiek lid

HAllo!

Hier een heerlijk zondag thuis gehad weer veel gebeurd boven. Nu zit ik klaar voor Ivo Niehe (met Take That) Ben benieuwd!!!!

HAha Anne met de wortels, slim hoor!!

DOe je rustig aan Miranda met je rug!!! Hopelijk slaat de acupunctuur aan, ik heb er heel veel baat bij gehad in t verleden (afvallen en spastische darm)
    Nee t is echt mijn stuitje hoor, geen weeen oid. Hopelijk lekker tussen kerst en oud en nieuw vrij. Heerlijk zou dat zijn!!!!!!

Lekker gelopen Darcy???

haha Keld geloofd volgend jaar al niet meer in de Sint als t zo doorgaat..wel jammer ook hoor!

@ Simke Hier voor de schoen ook wat kleinere cadeaus. (had van d eweek een Sint puzzel van de Action en een knutselpakketje, helemaal blij was hij) Pakjesavond wel wat grotere cadeaus. Leuk dat Jesse heeft gewonnen!!!

TV show gaat zo beginnen...tot later
    -x-

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    En, vond je Take That leuk?

Hou t nu kort, waanzinnige spierpijn, ben volgens mij pal langs Marsab's huis gewandeld vanwege verkorte route. Morgen strompelend naar school...maar t was leuk! Zonnig en gezellig en supermooi.

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Dochter alweer 8 maanden oud...

13. Saskia78

Vandaag geprobeerd een verlanglijstje te maken.
    Had ze op het kdv al geen zin in maar thuis kwam ze ook niet verder dan chocola en een toetje :)
    Tevreden popje :D

14. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy: spierpijn....vandaag doe je gewoon rustig aan op je werk ;)
    Megan is nu 8 maanden en 1 dag oud....de tijd gaat snel!

@ Saskia: idd een tevreden mensje!

@ Pris: je kindje mag niet op Sinterklaas geboren worden...lijkt mij geen handige dag, maar je kindje mag wel op Jeroen's verjaardag geboren worden (09-12) :)

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    enne...ik ga maar weer verder aan het werk! XXX

16. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    @ Saskia: We doen wel aan schoenzetten, maar enkel de avond van 5 december. Al denk ik dat we het de 4e doen, anders kunnen ze niet spelen met hun cadeautjes, op maandag.

@ Darcy: Het gaat snel hé, ik vind dat het vliegt. Hier zwaaide Ella voor de eerste keer daaag naar ons. *smelt* Hoe zijn de spieren? :)

@ Pris: Neen, 6 december is niet leuk, de 4e ook niet. :) Veel te dicht bij Sinterklaas. Het schiet wel op natuurlijk. Was TT leuk?

Gisteren naar indoorspeeltuin geweest, ze vonden het alletwee heerlijk. Zalig, je kinderen zo zien genieten. :)

17. Saskia78

@virginie: hier is juist de 5e dag van veel kadootjes
    Maar inderdaad.. hier ook de 4e
    Dan kan ze lekker nog met dr kadootjes spelen zondag :)

zag alleen net al in de mail dat mn moeder al wat kadootjes had gekocht die ze zaterdag wil geven
    zondag ook al een kadootje...
    plus nog kadootje van andere opa/oma... dat zit nog ingepakt en verdwijnt in de zak.

Ik heb een beetje een overkill gevoel nu al... maarja kan natuurlijk ook niet zeggen dat ze die kadootjes niet mag geven.
    En ze in de zak erbij stoppen.. tja.. andere opa/oma komen ook.. nemen ook kadootjes mee

arme kind weet straks van gekkigheid niet wat ze moet doen?
    (en ik weet nu ook even niet precies wat ik daar nou mee aan moet eigenlijk)

18. Pris

Pris Fanatiek lid

Wat een stom intervieuw zeg en bijna allemaal oude beelden van huilende tieners, er is zoveel meer!!
    Woensdag en vrijdag in de herkansing!!!

Nog steeds spierpijn?? Gelukkig wel erg leuk gehad dus!!!
    Megan alweer 8 maanden:$

@ Miranda / Virginie Ik hoop ook dat t niet op 5 december wordt geboren, mocht t wel zo zijn nou ja dan zijn daar ook wel weer oplossingen voor qua vieringen. Rond de uitgerekende zou mooi zijn.

@ |Virginie Mooi he om ze zo te zien...t is een cliche maar als de kids genieten doen papa en mama dat ook!!!!

@ Miranda Lekker gewerkt?? Achterstand nu helemaal weggewerkt??
    Jeroen dus bijna jarig?? Al een cadeau in huis??

Vandaag is t behang erop gegaan. Zooooooooooo gaaf (al zeg ik t zelf:)) Vloer komt zaterdag binnen.
    Vanmiddag heb ik lekker geslapen:) Van de week een paar keer laat geworden en van t weekend weer vroeg wakker en vanmorgen kon ik vanaf 0515 al niet meer slapen. Even een inhaalslaapje dus (en nu hopen dat ik vanavond gewoon weer kan slapen)

Morgen een rustige ochtend, morgenmiddag even naar Hoofddorp (wat ruilen en ophalen), Tygo slaapt morgen bij oma. Wij hebben partneravond van de gym.
    Vanmorgen weer controle gehad, alles was ook deze keer weer ok. Volgende week weer. En ik houd inderdaad vocht vast, ringen al afgedaan.....

Nou een hele fijne avond allemaal. Nu lekker op de bank en zometeen ANTM kijken.

Liefs Pris

19. Pris

Pris Fanatiek lid

Oh deze ontaarde moeder was afgelopen zaterdag vergeten schoentje te zetten met Tygo:)...hem er zelf ook niet meer over gehoord...Ik dus vanavond tegen Tygo: Zullen we schoentje zetten?? Nee mama nu even niet :D;)
    Nou ja dan niet haha.

ANoek ALles ok?? K3 leuk geweest??

Hoe is t met Jennifer?? Iemand contact met haar??

Marsab, alles ok met jou en de kindjes??

Doei!!!

20. Pris

Pris Fanatiek lid

Hier wilde ik nog even op reageren:
    Hier ook een kereltje dat niet meer tussen de middag wilt slapen, vaak houdt hij t net niet de hele dag vol en is mama heeeeeeeeeeeeeeeeeel blij met Sesamstraat om 17.15 :):) Soms valt ie even in slaap op de bank dan maar daar knapt ie dus ook niet echt van op. Moet wel zeggen dat ik die 2 uurtjes voor mezelf wel even mis hoor en er aan moet wennen. Toch ook wel fijn dat je er geen rekening meer mee hoeft te houden.

Balen van je presentatie, zeker voor die reden. Herkansing dus is december. SUCCES!!!

Wel prettig dat je minder weekenden gaat werken toch?? Of maakt t niet zoveel uit voor jou?? Fijn dat je jezelf op deze manier verder kunt ontwikkelen, lijkt me idd een moeilijk besluit!!

En wat ontzettend balen dat je zo tegen dit soort dingen aanloopt!!!
    Erg vervelend allemaal. Weet niet om wat voor soort instaties dit gaat maar hopelijk kan je ze even wakker schudden daar en kan je verder worden geholpen!!!! Heel veel succes en ik hoop dat er snel een passende oplossing komt voor jullie / de jongens!!!!

Deel Deze Pagina