@Darcy, tssssssss die leerlingen van tegenwoordig Dat deden wij nou nooit (Ik vond NKOTB ook leuker dan TT hoor ) Enne topic in de lounge is wel een idee, ga ik misschien ook nog wel doen... thanks voor het idee... Zo dan ga ik nu echt even wat doen, want steeds zitten forummen en surfen schiet niet echt op....
Tygo Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: sinds kort? Zindelijk: Chris & Tijn en Isa Lopen: Isa 17 maanden (al 6 maanden aan 1 pinkie, tja perfectionistisch he, van wie zou ze dat nou hebben?? ) Chris: 14 maanden Tijn 13 maanden Praten (zinnetje maken): Isa ?? SNEL! Chris / Tijn: ?? (is nog steeds bar weinig, maar koppelt af en toe wel woorden en daar ben ik al blij mee!) Zonder speen: Isa ?? Chris / TIjn: nog bij het inslapen Zindelijk: Isa: 3 jaar, Chris/Tijn: nog niet Kyra en Timo Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Jamie Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Keld Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: T. en L. Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Anne Lopen: 1 jaar en 1 week Praten (zinnetje maken):geen idee.. 1,5? Zonder speen: nooit gehad Zindelijk:2 jaar, 11 maanden. dag & nacht. Matthew Lopen: 1 week voor z'n 1ste verjaardag Praten (zinnetje maken): bijna 1,5 jaar Zonder speen: 2 jaar + 10 maanden Zindelijk: momenteel zindelijkheidstraining Ollie Lopen: met 14 maanden Praten (zinnetje maken): 16 mnd., hij was een snelle babbelaar Zonder speen: sinds zijn 2e verjaardag Zindelijk: sinds 4 november jl. ('s nachts ook? Morgen proberen!) Hoe gaat het? Sarah Lopen: 13 maanden Praten (zinnetje maken): 1,5 jaar Zonder speen: gaat dit jaar misschien mee naar Spanje... Zindelijk: helaas nog niet Marissa Lopen: 10,5 maanden Praten (zinnetje maken): bijna 1,5 jaar Zonder speen: nooit speen of duim gehad Zindelijk: overdag vrij goed, 's nachts niet Alicia lopen: 12 maanden (1dag voor verjaardag) praten: 1,5 jaar? zonder speen: nog niet zindelijk: 1 jaar, 11 maanden en 11 dg, dag en nacht Jesse Lopen: 13 maanden Praten (zinnetje maken): 15 maanden Zonder speen: 0 maanden (hij moest er niks van hebben!!) Zindelijk: helaas nog niet Aiden Lopen: 16 maand dacht ik Praten: 1,5 jaar Zonder speen: vanaf 9 maand overdag en vanaf 2 jaar (rond zijn 2e verjaardag) 's nachts Zindelijk: vanaf juli 2010, 's nachts wil het soms nog wel eens mis gaan.
Rootje: lekker druk dus, wel alles goed verder? Hoe is het met Bastiaan?? Darcy: uhm ja ik vond NKOTB ook leuk idd heeeeel erg hahaha had zelfs een kerst-casettebandje van ze Verder ben ik meer van heel andere muziek. Topper tijdens puberteit én daarna: THe Cranberries veel concerten van gezien! Maar verder houd ik van vanalles, een andere favoriet van me is zeker Patricia Kaas, Franse zangeres, die is zooo goed, vooral live!
zo lekker druk hier, ben net eindelijk geslaagd voor nieuwe schoenen voor de mannetjes. maat 24 en 25 klein he?? Nuja, als ze verder ook op niet zo grote voet leven... Heel stoere laarsjes, lekker warm en degelijk. Chris in het grijs, Tijn in het bruin, maar de laatste moesten besteld worden, dus die komen met een weekje denk ik. Vond het best lastig, wilde een hogere schoen/laarsje en niet al te duur. (vind bijv de cliclaarsjes ook zooo stoer voor jongens en de schoenen van blundstone maar die zijn me echt te prijzig, zeker aangezien ze er zo snel uitgroeien!) Lang leve de connecties bij Leemans, kreeg mooi 15% KORTING Isa heeft al een tijdje superleuke laarsjes van Braqueez, met pomponnetjes eraan, mooie pasvorm joh!! De sneeuw blijft vooralsnog uit, als het aan de jongens ligt lopen ze nu steeds op hun sneeuwlaarzen haha, staat beeldig kan ik je zeggen als ze uit bad zijn en in alleen een luier en een pyjamajasje door de kamer boenderen met die dingen aan Morgen werken (poli) zaterdag naar het sintfeest op mijn werk met Isa (is vanaf drie maar mag maar 1 iemand mee... en aangezien de jongens niet al te dol zijn op exclusieve aandacht van Sint en zijn consorten is het een goede keuze geweest om alleen Isa op te geven) en ohja ook weer een taartje bakken voor iemand. Zondag vooralsnog lekker NIKS Gisteren ook weer druk geweest, logo in het zkh, Isa weer ophalen (die weer schooltheater had gehad dit keer in het teken van een juf die 40 jaar!!!! in het vak zat) visite enz enz. Overigens was ik vanmorgen zo blij dat manlief wat later begon met werken zodat ik Isa alleen naar school kon brengen. De schoentjes waren gisteren gezet in de klas namelijk en tja, rommelpiet was langsgeweest! Nou dat wordt opruimen straks zei ze hahahah (als ze dat thuis nou ook zou doen ) De hele klas (ongeveer 21 kinderen) he-le-maal door het dolle natuurlijk!! Ik denk dat als ik de jongens mee had genomen dat er a/ een heleboel minder op te ruimen was geweest, want alle pepernoten waren dan of course met precisie van de grond in de mond verdwenen en dat er b/ twee nieuwe acrobaat- danwel stuiterpieten bij waren gekomen. oooo die kleuters zijn DRUK!!! anyway, ik ga die draken maar weer van boven halen want slapen is er weer eens niet bij... was wel fijn geweest want moet dringend stofzuigen en strijken...
@ Darcy: de fysio die ik gebeld had raadde sporten resoluut af! Nu willen ze me naar een sociale werkplaats hebben in het kader vand e activering, maar de keuringsarts afgelopen vrijdag heeft me 100% afgekeurd voor een jaar!
Tygo Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: sinds kort? Zindelijk: Kyra en Timo Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Jamie Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Keld Lopen: Praten (zinnetje maken): Zonder speen: Zindelijk: Isa, Chris & Tijn Lopen: Isa 17 maanden (al 6 maanden aan 1 pinkie, tja perfectionistisch he, van wie zou ze dat nou hebben?? ) Chris: 14 maanden Tijn 13 maanden Praten (zinnetje maken): Isa ?? SNEL! Chris / Tijn: ?? (is nog steeds bar weinig, maar koppelt af en toe wel woorden en daar ben ik al blij mee!) Zonder speen: Isa ?? Chris / TIjn: nog bij het inslapen Zindelijk: Isa: 3 jaar, Chris/Tijn: nog niet T. en L. Lopen:T:14 maanden L:16 maanden Praten (zinnetje maken): T: weet t niet meer L: 12 maanden Zonder speen: T: nog steeds (stress-gerelateerd) L: ook nog steeds Zindelijk: T: alleen als het hem uitkomt L: nog niet, wel aangeven dat ze bah-luier heeft Anne Lopen: 1 jaar en 1 week Praten (zinnetje maken):geen idee.. 1,5? Zonder speen: nooit gehad Zindelijk:2 jaar, 11 maanden. dag & nacht. Matthew Lopen: 1 week voor z'n 1ste verjaardag Praten (zinnetje maken): bijna 1,5 jaar Zonder speen: 2 jaar + 10 maanden Zindelijk: momenteel zindelijkheidstraining Ollie Lopen: met 14 maanden Praten (zinnetje maken): 16 mnd., hij was een snelle babbelaar Zonder speen: sinds zijn 2e verjaardag Zindelijk: sinds 4 november jl. ('s nachts ook? Morgen proberen!) Sarah Lopen: 13 maanden Praten (zinnetje maken): 1,5 jaar Zonder speen: gaat dit jaar misschien mee naar Spanje... Zindelijk: helaas nog niet Marissa Lopen: 10,5 maanden Praten (zinnetje maken): bijna 1,5 jaar Zonder speen: nooit speen of duim gehad Zindelijk: overdag vrij goed, 's nachts niet Alicia lopen: 12 maanden (1dag voor verjaardag) praten: 1,5 jaar? zonder speen: nog niet zindelijk: 1 jaar, 11 maanden en 11 dg, dag en nacht Jesse Lopen: 13 maanden Praten (zinnetje maken): 15 maanden Zonder speen: 0 maanden (hij moest er niks van hebben!!) Zindelijk: helaas nog niet Aiden Lopen: 16 maand dacht ik Praten: 1,5 jaar Zonder speen: vanaf 9 maand overdag en vanaf 2 jaar (rond zijn 2e verjaardag) 's nachts Zindelijk: vanaf juli 2010, 's nachts wil het soms nog wel eens mis gaan.
dat is beter voor jou op dit moment om ff niet aan de bak komen. Het is gewoon hechtische tijd voor jou en straks ook als de beeb er is...hoop dat je ook hulp krijgt. Moet er niet aan denken dat jij T. en L. naar de creche brengt met je baby onder je arm ... pittig en druk!
@ Noor: lekker stoere laarsjes voor jongens en Isa...ook drukke agenda heb je! Leuk weekend heb je in vooruitzicht! Morgenochtend naar de acupunctuur, ben benieuwd en zaterdagavond ga ik naar mn vriendin toe, zondag geen plannen, dat wil ik ook niet, lekker thuis rommelen met mijn gezinnetje. Ik ga maar weer verder aan het werk....X
Hoezo ben je afgekeurd dan en waarom gelijk voor een jaar? Kaarten voor TT zijn behoorlijk aan de prijs ook. Ik betaal iets meer dan EURO 75 (en dan moet ik nog staan ook)
Kom later weer ff reageren, zometeen alvast t eten klaarzetten. Vanmiddag cakejes gebakken met Tygo, helemaal leuk (en lekker )!!!
ff uit mijn hoofd: Tygo Lopen: 18 maanden Praten (zinnetje maken): vlak na t lopen, ook ong 18 maanden Zonder speen: 3 jaar en een maand (daarvoor alleen in bed) Zindelijk: Totaal niet
@ pris; afgekeurd voor een jaar, omdat ik hypermobiliteit heb, bekkeninstabiliteit heb, mijn huishouden al niet meer gedaan krijg (ga ook thuiszorg aanvragen want kan zo niet langer) ik niet begane grond woon etc etc de keuringsarts vond het uberhaupt al raar dat ze me lieten keuren, omdat de omstandigheden waarin ik verkeer momenteel verre van ideaal zijn, hij wilde ook dat ik na mijn bevalling eerst goed zou gaan herstellen van de BI. Heeft me ook vragen gesteld over mijn huishouden in hoeverre dat nog lukte en de boodschappen, en op beiden moest ik antwoorden dat het gewoonweg niet wil zoals ik het zou willen, hij vond het erg pittig dat een alleenstaande moeder die zwanger is aan de bak zou moeten terwijl de dagelijkse handelingen eigenlijk al teveel gevraagd zijn.. @ Miranda: T en L gaan nu dus wel 2 ochtenden in de week naar KDV op kosten van de gemeente.
@imsala: wel fijn dat ze dan in ieder geval even 2 ochtendjes de deur uit zijn En prettig dat je een keuringsarts hebt die toch van het redelijke is. @noor: maar eh.. kleine voetjes? Anne heeft nu 23 en dat past ruim hoe gaat het nu trouwens met het praten van de mannen? Nog steeds niet helemaal zoals het wil heb ik het idee.. Is het geen idee om ze als ze straks naar school gaan in aparte klassen te doen? Bij mijn broertjes.. (die ook weigerden te praten) deed dat echt wonderen. enneh.. allemaal duimen vanavond, vannacht en morgen ik wil POSITIEVE telefoon morgen ik durf te wedden dat ik vannacht de halve nacht wakker lig.. deze vacature lijkt me echt superleuk en ik hoor morgen meer
Hey meiden, @ Noor: Leuk, nieuwe schoentjes! Keld heeft ook zo'n 24-25 van maat, varieert soms van schoen tot schoen. Hij heeft trouwens ook dringend nieuwe schoenen nodig, heeft nu zijn sportschoenen nog aan, maar wordt toch wat koud nu. @ Pris: Dan toch cakejes gebakken met Tygo! Knoeiboel in de keuken nu? Prijzig die tickets, vind het altijd overdreven duur die dingen. @ Imsala: Tuurlijk kan jij nu niet gaan werken. Het idee alleen al?! Knap toch dat je het alleen doet allemaal. @ Saskia: Ik duim voor je!!! @ Miranda: Geniet van de acupuntuur morgenochtend! @ Rootje: Je mag terecht trots zijn op Marissa, ze doet het blijkbaar super. Niet dat je dat anders niet zou zijn, maar het is toch knap van haar! Zo, ga nu bankhangen, heb verschrikkelijke hoofdpijn en ben ontzettend moe. Nog één dagje en het is weekend. Niets te vroeg.
Noor, nieuwe schoenen, altijd leuk. En een druk weekend voor de boeg. De meesten hier wel denk ik. Darcy, jaja, ook kleine meisjes worden groot. Woensdag ging ik Joep uit bed vissen, stond meneer vrolijk in zijn bed te timmeren op de rand. Staan, staan staan, het leukste wat er is Gisteravond veel gelezen maar weinig is blijven hangen, ik ga weer even terug bladeren........
Saskia, is dansles niks? Sarah zit op dansles (klinkt stoer he) en ze vindt het geweldig. Huilen als het afgelopen is en ze doet ook supergoed mee. De oudste is 6 jaar (gaat in januari over naar de volgende groep). Ik heb een dvd van de minidisco, met dansjes en al. Moet iedere dag op. 'mama, ikke theo theo dansen'. Sorry, ik kan niet typen. Joep zit op mijn schoot en presteert het iedere keer om of de muis of het toetsenbord op de een of andere manier te pakken. Kom terug als ie slaapt. Als dat gaat lukken. Vanochtend naar de ha geweest, sinds een dag of 3 veel huilen, slecht slapen. Gisteren as het helemaal huilstand. Afgelopen nacht heb ik goed geslapen van 00.15 - 2.10................. Joep heeft dubbele oorontsteking, zitten gaat goed maar liggen... dan is het weer brullen. Bedje omhoog maar helpt niet echt. Dus nu bij me en wachten tot ie in slaap valt en dan samen maar even in bed.
Virginie, wat een verhaal, het zet je leven weer op zijn kop. Hopen dat er snel meer duidelijkheid komt. Dikke knuf en sterkte. Heeft je moeder de ziekte van Kahler? Als je vragen hebt of zo mag je me wel pb-en, ik zal proberen ze te beantwoorden. Rootje, wat leuk zo'n test, heb er wel eens over gehoord. En wat zul je trots zijn (nog eens extra). Altijd erg fijn om te horen van een ander dat je kids het heel goed doen. FIjn! Miranda, hoe was de acupunctuur? Las op je hyves dat je moe bent? Hopelijk goede resultaten. En vooral snel resultaat! Saskia, ai, goed dat je zelf ook even nadenkt als je ab kuur krijgt. Collega van mij is dus zwwanger geworden tijdens gebruik ab kuur (en ze werkt nog wel in het ziekenhuis, de muts). ben op blz 44. Joep krijst weer alles bij elkaar dus ben er weer vandoor. Wat een dag. Hij is echt ziek, zo zielig.
@anouk: mijn stiefzusje ook inderdaad. ik viel al bijna van mn stoel toen ze de eerste keer zwanger was.. maar de 2e keer verbaasde me nog meer. Nouja.. die 2e keer was dus van de AB Niet minder gewenst natuurlijk... maar lichamelijk gezien had ze misschien beter even gewacht (had. mex. griep gehad.. paar weken op ic gelegen met longontsteking enzo... ) maar is er hier letterlijk niets te doen voor peuters in de wijk. Mja.. de speeltuin en de kinderboerderij maar geen peutergym of peuterdansen of iets dergelijks. Nouja.. ze heeft het druk zat met al die kdv-dagen ook.. dus wat dat betreft is het wel goed zo