September 2007 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Imsala, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pris

Pris Fanatiek lid

UP!

2. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@pris, Marissa had dat ook heel erg de paar dagen voor Bastiaan geboren werd. Dus de kans is best aanwezig inderdaad dat Tygo het aanvoelt....
    Spannend.......

3. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Gisteren naar de musical Crazy Shopping geweest

was echt leuk.. over shopaholics en de "stop shopping church" met dominee Bob.
    In het begin was het wat flauw.. maar al gauw hebben we erg gelachen en veel bekende nummers.
    op een zeker moment speelden ze zelfs take that... (tijdens een crematie.. relight my fire)
    Maar wat kunnen die mensne zingen zeg.. ik ben accuut jaloers :)

4. Pris

Pris Fanatiek lid

Marissa dus ook al. Ja ik geloof wel dat ze iets aanvoelen...nou ja we gaan t zien. Vanmorgen heeft ie trouwens geslapen tot 08.30 bij opa en oma:$............mag ie thuis ook weleens gaan doen!!!!:D

5. Pris

Pris Fanatiek lid

Relight my fire tijdens een crematie :D:D:D:D:D:D:D

Leuk zeg zo'n avondje weg!!!

6. Pris

Pris Fanatiek lid

Ja leuke namen (mijn oma heette Maartje) en Teun vind ik ook leuk maar hoor je hier best wel veel!!

7. Saskia78

@pris: mja gecombineerd met "hot! hot! hot!"
    en nog iets... dat ging ook over heet..
    en ondertussen hoorde je op de achtergrond alle plastische ingrepen stuk gaan.. borsten, billen, lippen.. schaamlippen zelfs *lach*
    echt heel erg fout.

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Pris: als het een meisje wordt zal zij geen Louise heten, hoor. Mijn kennis heeft en dochter die Louise heet en een zoontje Tygo heet... ;)
    Lekker dat Tygo uitslaapt bij je moeder en vader....Matthew is vanmorgen om 08.30 uur wakker, ja logisch want hij sliep gisterenavond om 22 uur in bed net als ik na 't feestje van jeroen.
    Wat was de drukte met al die neven (13 jr, 10 jr, 9 jr, 8 jr)...vooral de laatste twee is zoooo druk aant spelen met matthew...damn zeg.....maar goed.

Dit bericht staat al een half uur open...omdat Matthew mij steeds roept: mama, kijk ik heb geplast op het potje, moet je opruimen, mama, ik wil drinken, mama ik heb gepoept, mama ik wil boterham....zo gaat het maar door....nu kan ik niet ff 5 minuten stilzitten....herkenbaar????

Nu ga ik eindelijk deze bericht versturen.........!

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Jaha hij staat erop :)

p.s. ik mag het verzenden van berichten niet binnen 30 seconden....jaja enthousiasme :D

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Baby nog in de buik, Pris? Tygo dus lekker aan de tuk bij je familie - mijn kids slapen dus ook geweldig bij oma, terwijl het thuis sinds een tijdje elke ochtend om half5 of half 6 feest is met Megan (lees: kraaien en spelen in haar bedje, wat na 10 min. overgaat in een "en NU wil ik bij papa en mama liggen, lekker verder tukken!")

O, de boom staat. Een veelvoud aan kleuren en slingers, vorig jaar was alles wat in de boom hing wit, maar gek genoeg is ie zo erg gezellig geworden :)

Mama belt Ollie: "En, wat voor kleur heeft de boom?"
    Ollie (stil en dan een diepe, geirriteerde zucht): "Groen toch, mama..."

Ik ga weer verder, heb nog een paar lesuurtjes te gaan...

11. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (Belgiƫ)
    Hey dames,

Ik ben helemaal bij wat het lezen betreft hoor meiden, maar heb heel erg weinig tijd om te reageren.

Pris, spannende dagen zijn het voor jou, het kan elk moment gebeuren, ben benieuwd.

Maandag gaat mijn moeder dus binnen, ben er bang voor, maar het kon niet meer wachten. Nu kunnen we enkel hopen op een positief verloop.

12. Saskia78

@Virginie: voor jou ook spannend dus!
    Nouja hoe sneller ze wat doet kan alleen maar positiever uitpakken toch?
    Sterkte alvast voor maandag (en erna natuurlijk!)

13. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy: Ollie zal straks verrast zijn als ie thuiskomt :)

@ Virginie: sterkte met je moeder!

@ Saskia: wanneer aan de bak?

14. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo lieve meiden!!!

Oh wat spannend Pris!!!! Ja, Tygo voelt het zeker heel goed aan zo te lezen. Wie weet gaat het vannacht beginnen :) Rommelt het al of is alles nog rustig?

Virginie: Ook voor jou dus een spannende dag maandag en de aankomende tijd :( Heel veel sterkte meis en probeer toch die hoop een beetje vast te houden!!!

Darcy: Je hebt er dus een mooie, gezellige boom van gemaakt :) Onze boom is wit met zilver en ook erg mooi geworden al zeg ik het zelf :p Vindt het wel weer erg gezellig zo al die lichtjes en kaarsjes in huis, kan ik zo van genieten!!!

Miran: Het was dus een gezellige boel met alle neefjes van Matthew. Wel druk ja, hahaha.
    Ja, en heel herkenbaar het aandacht vragen van de kids, vooral als je ff tijd voor je zelf wilt op zo'n moment. Lukt hier meestal ook niet. Soms pakt Kyra haar eigen laptop en komt ze gezelly naast me zitten, daarna drinken we heerlijk een kopje thee samen en gaan we boekje lezen :)

Saskia: Lijkt me ook een erg leuke musical!!! Ik hou sowieso wel van musicals!

Al: heb 2 weken geleden een fotoshoot gehad waar ik nu het resultaat van heb gekregen. Ben er absoluut niet ontevreden over en zal hier een paar foto's plaatsen. De fotograaf is de man van mijn collega die als hobby fotograferen heeft en mij dus heeft gevraagd om model te zijn, erg leuk!!!

Vanaaf gaan ik en Dave eerst gezellig een hapje eten en dan naar de film (The next three days), is veels te lang geleden, dus vond het wel weer eens tijd worden ;) We gaan naar Cineworld in Beverwijk, heb er nu al zin in!!!

Fijne dag allemaal!!!
    Opa en oma komen oppassen!!!!

15. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Fotoshoot

16. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid