September 2007 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Imsala, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Aah, te gek hoor! Ben er heel blij mee :)

2. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Pris, het wordt vast niet de 12e... of je moet NU druk bezig zijn met puffen :D Hoewel... een 2e kán zich natuurlijk 'in een poep en een scheet' aandienen zoals we hier zeggen :D

Noor, nu lekker even bijtanken dan. W.b. de studie - ik ben met mijn afstudeeronderzoek bezig (bizar, heb al een universitaire studie met onderzoek gedaan en moet dat nu wéér doen, zó niet leuk...)
    Stuur telkens iets via de mail naar mijn begeleider, ben dan voor eventjes opgelucht en tevreden en krijg dan weer de hele bubs terug met aantekeningen. Noemt ie dan 'kleine aanpassingen,' wat ik zelf heel anders zie = bergen tijd tussen werk en kids door ;)
    Ik hou 21 maart, Megan's verjaardag aan om klaar te zijn met alles.

Marsab, ja ik heb je berichtje of FB wel gelezen, maar dat was ik natuurlijk alweer vergeten, vergiet die ik ben ;) Foto volgt. Het is dus gewoon Marc geweest die ik heb gezien in de woonkamer, vanaf de overkant van het water :$ Jammer dat we zo moesten voortmaken...

En toen was ik het weer kwijt... o, supermooie foto van Liv, Marsab!

3. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Mijn dolle meisje:

4. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ze lijkt op papa :)

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Maar DEZE boef lijkt op mij :)

6. Pris

Pris Fanatiek lid

Even aan mij meldplicht voldoen. Visite is nu even op zolder aan t kijken, straks op verjaardag.

@ Darcy Tygo was er binnen 5 uur, alles kan nog :D

Tot later
    -x-

7. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Darcy: leuke foto's van Ollie en Megan!
    We gaan niet naar de kerstmarkt in je plaats ivm weer. Ik ga straks lekker met Matthew naar de park met dit weer....hij kan dan lekker uitleven door plassen springen!!!

@ Marsab: goed om te horen over Liv en Aiden, grappig over de kuiltjes en zo...misschien van je ouders of grootouders???
    Matthew kan goed zingen en dansen, maar dat heeft hij niet van ons, waarschijnlijk van mijn zus die dol op het dansen is en jeroens moeder hield van het liedjes zingen....
    Grappig als er een genetisch overslaat op de ander...

@ Noor: druk druk...nog ff heb je lekker weekend op de doordeweekse dagen!

@ Pris: als je ukkie nog niet naar buiten komt dan heb je nog 3 dagen de tijd tot aan je uitgerekende datum....

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Tygo was op 24-09 het zou leuk zijn als ukkie op 14-12 (met beide zelfde getal 4 ) :)

Veel plezier op de verjaardag van je neef....ik zie het al voor me als je daar ineens de vliezen breken.....

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.509
    36.469
    113
    Hee meiden,

Ik kreeg een pb-tje van darcy en leek me toch wel weer eens leuk om hier een berichtje te plaatsen. Ik schaam me wel een beetje dat het zo lang geleden is, maar ik kan me er gewoon niet toe zetten de laatste tijd. Het is hier zo druk met alles.

Elise en Jesper zijn lief, maar Elise is echt een monstertje. Ze drinkt nog steeds zo'n 2-3 keer per nacht en is echt een verschrikkelijk handenbindertje. Ik zit eigenlijk de hele dag binnen met haar, want naar de winkel gaan met haar is bijna onmogelijk. Ze loopt ofwel de hele andere kant op, trekt alle stellingen leeg of krijst het uit in de buggy, dramatisch. Thuis wil ze alleen maar bij mij zijn, soms dan vind ik het behoorlijk verstikkend..

Verder ben ik sinds september dus weer aan de studie. Doe een hbo studie personeelsmanagement naast het werk en die combi met alles is soms behoorlijk vermoeiend. Vind het alleen wel superleuk om te doen en tot nu toe gaat het goed, dus stoppen daarmee is geen optie. Het is echt wat ik voor mijzelf doe.

Pff, genoeg gezeur over mij. Zal hier weer eens wat mee gaan lezen en dan reageer ik binnenkort uitgebreid.

@pris: nog niet bevallen dus, succes alvast!

10. Pris

Pris Fanatiek lid

@ Marsab Ik had de foto al op hyves gezien idd..wat een plaatje weer zeg!! Mooi meisje hoor!
    Kuiltjes zijn zo schattig. Grappig dat jullie dit beide niet hebben maar de kids wel.

@ Twitter...heb ooit een keer een account aangemaakt (net als facebook) maar doe hier echt niets mee (nog).

@ Darcy Einddatum dus in zicht!!! Hopelijk ga je t redden....duim voor je.
    Heerlijke kids heb je!!!

@ Miranda Geen gebroken vliezen nog hoor...pff het zal je gebeuren op verjaardag (of de supermarkt enz)...maar niet gebeurd dus!!
    Lekker buiten geweest vandaag?

@ Suus Leuk van je te horen. Pittig hoor zo'n grietje. Jeetje zeg!!!
    En wat goed van je studie. Ik geloof gelijk dat t erg pittig is alles bijelkaar, maar gelukkig vind je t leuk en zie je t echt als iets voor jezelf!! Succes ermee!!!!

@ Noor Lekker genoten van je vrije dag?? Druk druk druk bij jou...denk je ook aan jezelf!!!

@ Joyce heerlijk avondje dus gehad saampjes!!!! Lekker zeg. Hier eigenlijk ook veel te weinig. Toevallig vanmorgen erover gehad dat een weekendje samen weg ook wel weer erg fijn zou zijn (voorlopig niet hoor maar over een tijdje weer!!!)

Hier een leuke dag gehad, was weer gezellig. Mannen zijn nu samen in slaap gevallen op de bank:)
    Ik hier even snel kijken en af en toe in de pannen roeren.

tot later
    -x-

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Suus: wat lief van Darcy dat ze je een pbtje had gestuurd! Jammer dat Elise 'n handenbindertje is, maar het zal wel overgaan, hoor (toch?)
    Heel goed dat je voor jezelf doet om te gaan studeren!!!

@ Pris: ja we hebben lekker 'n rondje gefietst...wist niet eens dat er 'n koopzondag was. Matthew kreeg van papa een puzzeldoos van cars voor 5 euro. Hij vindt het puzzelen nu erg leuk....ook leerzaam voor hem! Ik sta te verbazen dat hij kan puzzelen van makkelijk tot moeilijk!
    Verder houd ik mn mobiel nog steeds in de gaten ;)
    Wat ga je dan eten koken?
    Ik heb aardappelen, broccoli en zigeunerschintzel gekookt/gebakken. Lekker simpel.

12. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ohja, twitter ga ik niet meedoen, omdat ik al druk heb met FB'en, hyven, wkw (wer kennst wer duitse hyves), motor-forum en forum....ik moet het beperkt houden anders wordt 'n dagtaak voor mij. Dat is niet de bedoeling :)

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@miranda: anne vindt het ook geweldig.. ze heeft nu puzzels met 48 stukjes en dat gaat hartstikke goed eigenlijk.
    Wilde geen 100stukjes-puzzel geven.. maar misschien had ze dat ook nog wel leuk gevonden.
    48 stukjes is binnen no time klaar in ieder geval... :)

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Pris, nog geen babyneiuws....

morgen kom ik posten, ga weer naar beneden, ik nog een dichtzittend, piepend en pijnlijk oor, Arjan is door zijn rug gegaan en joep spuugt..... Jaja, lekker met zijn allen de winter door, haha. Verder oke hoor alleen dat ik een kort lontje heb en even op mijn tenen loop om alles te doen en aan mezelf kom ik niet eecht toe, loop maar door en door en door en door. Nog een weekje en dan 2 weken vakantie, zie er zo naar uit. Heerlijk!

15. Pris

Pris Fanatiek lid

@ miranda Hier hebben we de spinazie binnen. Normaal gesproken eten we op zondag altijd net ff anders maar vandaag dus gewoon aardappelen, groente, vlees. Veel bij te houden voor jou met alle sites. Knap hoor!!!! Ik kom er vaak niet aan toe.
    Heerlijk gefietst dus, lekker zeg!!!

@ Puzzelen. Nou hier nog geen puzzels met zoveel stukjes maar Tygo vind t wel hartstikke leuk. Knap hoor met 48 stukjes!!!!!!

@ Anoek. Gaat weer lekker bij jullie zeg:( Wat een ziekenboeg zeg!!! Beterschap voor iedereen en hopelijk gaat t snel weer beter!!!

@ Virginie Succes morgen!

16. Pris

Pris Fanatiek lid

Marsab, Moet jij binnenkort niet weer aan t werk???

17. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    @ darcy: mooie kindjesheb je toch....mooie donkere haren!

@ miranda: ook opa en oma hebben hier geen kuiltjes....hihi.
    Dus geen idee hoe ze er aan komen. (toch niet perongeluk van de melkboer he...:p)

@ saskia: heb jou ook toegevoegd! Thanks! :D

@ pris: leuk dat de dag geslaagd was! Leuk foto momentje dus bij jou op de bank! ;)

@ noor: ff lekker met de beentjes op de bank gaan hoor! En een lekker bakkie en een stuk chocolade! ;)
    Heb je wel verdiend!

@ suus: hey girl! Leuk om weer van je te horen! Wat goed dat je nog bv geeft. Ik hoop dat ik ook weer een jaar kan voeden.
    Wat heftig dat ze nog 's nachts komt.
    Ik ken het, Aiden kwam ook nog tot ruim 11 maand.
    Liv slaapt nu al door! Dat is zo anders! Wel lekker hoor.
    Ze is veel sneller verzadigd, dat is fijn, maar ben ook bang dat hierdoor mijn bv wat eerder terug gaat lopen. Anders maar mooi bijhouden met kolven....

18. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente

Jaaa.....ssstt!! :(
    Ik moet donderdag en vrijdag werken.
    En dan weer 2 weken kerstvakantie en dan begin in na de vakantie weer.
    Op de maandagen en de vrijdagen.

19. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Twente
    @ puzzelen: hier ook nog echt niet hoor! Aiden is echt een jongen. haha
    ALs hij auto's, blokken oid heeft, is hij tevreden.
    Knutselen/ kleuren/ puzzelen vind hij wel leuk maar echt SAMEN, of anders is het met een minuut of 5 gebeurd.

20. Pris

Pris Fanatiek lid

Sorry, niets gezegd:p
    Je kan wel langzaamaan beginnen met de kerstvakantie er zo tussen. Zie je er erg tegenop om weer te beginnen??

Deel Deze Pagina