Oke meiden....Matthew en ik gaan nu lunchen, daarna douchen en boodschappen doen, buiten wandelen.... Heerlijk zo'n vaste rituele dinsdagochtenden......mmmmm! Tot laterrrrrrrrrrrrrrrrr XXX
Hoi meiden, Hopelijk begrijpen jullie een beetje mijn afwezigheid. Vind het niet leuk, want ik mis het een beetje, maar mijn hoofd staat er momenteel minder naar, ook al lees ik wel bij hoor, dus kan ik wel zeggen dat.. .. Joyce prachtige foto's heeft van zichzelf; Darcy twee mooie kinderen heeft die heel hard op elkaar lijken; Anoek eveneens twee op elkaar lijkende kinderen heeft, die ook zo mooi zijn (ik hoop dat je minder last hebt van je oren); Ik blij ben te lezen dat Suus weer eens langskomt en het goed gaat. Ik ken het gevoel wel zo'n beetje van een dochter die liever thuis zit. Ik vermijd winkels ook meestal, ze zit niet zo graag in kinderwagen. Knap van je studie; Pris' baby dus nog veilig zit, hoop snel op babynieuws! Jullie allemaal knappe kinderen hebben, puzzels van 100 stuks! Ik was al fier dit weekend toen Keld een Dikkie Dik puzzel van 12 stuks maakte. Marsab ook al zo'n mooie dochter heeft; Miranda's neef geluk heeft, Johnny Depp, wauw! Mijn zusje heet trouwens ook Lauren. ........ Verder weinig nieuws. Mijn mama is nu in het ziekenhuis en ligt al in afgezonderd. Straks ga ik even naar haar toe, niet lang, want ben verkouden. Kids zijn oké, maar ook ziekig, Ella heeft deze nacht overgegeven en Keld zag er ook niet schitterend uit. Later meer!!!!
@virginie: niemand hier neemt het je kwalijk hoor! Dit zijn geen leuke tijden. hoop dat het allemaal goed gaat met de transplantatie
goed nieuws over mijn oor, vandaag 2 pcm genomen en that's it. Oor is nu af en toe heeeeeeel even open Begin is er. Joep gisteren om 23.30 pyjamapapje gegeven in de hoop dat ie langer zou slapen, nou, netjes tot 5.30, haha. Nu ik met 5 uurtjes slaap, gaaaaaaaaaaaaaaap. En vandaag heeft Joep wel al 3 kwartier geslapen, nu al een half uur in bed, dadada mamama, die denkt ook: ikganietslapen, ikganietslapen, ikganietslapen. Had ik al verteld dat ik op dinderdag kan gaan werken iopv vrijdag? Daar sta ik dus al 5 jaar voor op delijst, iedereen wil op vrijdag vrij. Vanaf februari gaat het dus............ zit het kdv vol!!! Waarschijnlijk zelfs het hele volgend jaar. En ik wil zo graag de vrijdag vrij als Sarah naar school moet, even kijken hoe te regelen. Anders ouderschapsverlof of zo.
Lieve Virignie, denk jij eerst maar aan jezelf en je moeder. We weten wel dat je aan ons denkt. Sterkte de komende tijd, ik duim zo hard als ik kan dat de trasplantatie mag slagen. Hele dikke knuf.
Miran, Hamley's is de oudste speelgoedwinkel van Engeland tig etages hoog... ik heb me staan vergapen aan het personeel in kostuums, op stelten, kunstjes doende etc. Vooral die enorme kerel op stelten die bij de ingang iedereen met luide stem welkom heette... de rode loper... het was net een stukje Efteling Mooie zaak om voor je kinderen te shoppen, zoveel leuks en op thema, kleur, etc.! Als ik in de buurt ben zaterdag of zondag, dan zal ik de groeten doen van Miranda uit Zaandam Virginie, is al er enig nieuws over je moeder? We leven mee, hoor! Anoek, ik heb met Megan een doorbraak bereikt. Op de opvang slaapt ze slecht en thuis was het vaak óf samen op bed in slaap vallen (en dan naar haar eigen bedje), of middenin de nacht bij ons. Nu doen we het zo: overdag wordt ze na ongeveer 30 min. wakker (fase van lichte naar diepere slaap), ik laat haar gewoon jengelen en ga een keertje kijken. Dan valt ze weer in slaap en tukt gewoon 2 uur. Beter. 's Avonds, als ze gaat huilen, aai ik haar over haar bol, blijf even bij haar staan in een donkere kamer, maar neem haar niet uit bed. Dit werkt ook uitstekend (zal vast nog wel es misgaan natuurlijk ) We waren die te korte slaapjes gewoon beu. Als ze wakker is en aan het spelen is, wordt het een ander verhaal. Kan trouwens óók middenin de nacht zijn, hebben we ervaren Lekker van die dinsdag, zou fijn zijn. Is het misschien mogelijk om een oma in te schakelen tot er plek op de opvang is?
Hoi allemaal, @Pris onze kids zijn beideprecies 9 maanden na het verwekken geboren (beide 40+6). Vind dat wel grappig. @Sport: hier ook niet. Jesse is van zichzelf al erg beweeglijk, sport komt later wel. Jesse houdt ook erg veel van Cars en hotwheels en Thomas de trein. Maar ook de ikeatrein doet het goed en het speelgoed van Sjirk (babyspul en little people) vindt hij hel leuk. @Johnny Depp ontmoeten: Dat zou ik ook wel eens willen......zucht.....Vond hem vroeger in 21 Jumpstreet al leuk en het blijft een leuke man. Sjirk is ziek. Hij hoestte afgelopen zondag al enorm en begon er 's nachts ook van over tegeven. Papa is mandag met hem naar de HA geweest en naast het hoesten had hij ook nog een beginnende oorontsteking, dus nu aan de antibiotica. Gisteren enorme koorts gehad van de antibiotica, mar nu gaat het alweer beter; geen koorts meer, vanochtend nog 1 keer gespuugd. Helaas wel diarree door de antibiotica. Morgen een ochtendje naar de creche en dan om 1 uur weer ophalen. Daarna lekker vakantie!!! liefs Simke
Hmm ik vond paar jaar terug een oude schoolagenda terug en daar zat inderdaad ook al een plaatje van johnny depp in Zou het ook geen probleem vinden om hem eens te ontmoeten hoor beterschap voor sjirk ook gauw beter worden voor de vakantie
Imsala heeft mij gevraagd even een bericht te plaatsen onder dit topic omdat ze daar zelf nu even niet toe in staat is. Ze is vandaag naar de verloskundige geweest omdat ze zich niet goed voelde en die heeft haar doorgestuurd naar het zh op verdenking van pre-eclampsie. In het ziekenhuis is bloed afgenomen en hebben ze haar bloeddruk en urine gecontroleerd. Omdat het nog niet erg duidelijk was hebben ze besloten dat Imsala in ieder geval vannacht moet blijven zodat ze haar bloeddruk vannacht in de gaten kunnen houden en morgenochtend nog een keer urine en bloeddruk kunnen controleren. Zodra er meer nieuws is, laat ik het weten. En als Imsala weer naar huis mag, zal ze het zelf waarschijnlijk komen vertellen. Tot zover. Reageren doe ik later wel weer Groetjes, Rootje
Hmm dat is vervelend voor imsala! Waar zijn T&L nu? Hier vanochtend 50 koekjes gebakken.. straks nog 20 worstenbroodjes.. en dan is Mama ook wel toe aan een middagdutje denk ik Straks kdvborrel... en anne wilde graag koekjes maken. Alles was wit net... En idee was dat ze ze straks ook met chocoglazuur mag versieren.. nouja dat zien we dus nog wel eventjes..
@ Imsala: Oei, dat is niet zo best, hopelijk vinden ze snel wat er aan de hand is en is het niet te erg. Vroeg me inderdaad ook af waar T & L dan zijn nu. Bij de papa? @ Saskia: Koekjes bakken, het is al een boeltje als ik bak, laat staan als Keld mee helpt, ben altijd blij als alles opgeruimd is. Goed dat je erover begint, want ik moet ook nog koekjes bakken voor school. @ Anoek: Ella slaapt té veel in het kdv, 3 keer. Uiteindelijk slaapt ze 's nachts wel goed, maar ze wordt dan wel eens wakker. Zeker nu, ze is verkouden en piept nogal. Maar ze gaat tussen halfacht en acht slapen en dan wordt ze wakker tussen halfzeven en 8 uur. Hangt er vanaf dus. Goed dat het beter gaat met je oor. @ Simke: Veel beterschap met Sjirk! Het gaat een lange winter worden vrees ik. @ Johnny Depp: Het is niet dat ik hem ontzettend knap vind, maar hij hééft iets onweerstaanbaar, ik kan het niet uitleggen. Ik vind het ook gewoon een schitterend acteur, kan zoveel rollen aan.
Mijn moeder krijgt vandaag een zware chemo. Ik ben eens benieuwd hoe lang het zal duren voordat ze zich slecht gaat voelen. Helaas zal ze ook deze keer weer haar haar verliezen. Het is bijzaak ja, maar toch niet leuk voor haar. Ze rekenen toch op een maand hospitalisatie deze keer, als alles goed verloopt, dus Kerst en Nieuwjaar thuis vieren zit er absoluut niet in. Ik kan niet meer doen dan mijn vingertjes te kruisen en hopen op het beste. Hier trouwens weer een zieke dochter. Ze piept enorm, hoest, oogjes en neus lopen.. Straks naar de kinderarts, hopelijk krijgt ze een alternatief voor de aërosol, want dat heeft toch geen zin. Ikzelf ben ook weer verkouden, geraak er ook niet van af. Zo, ik ga mijn moed bijeen rapen en beginnen strijken. Ik haaaat het..
T&L zijn gisteren opgevangen door de vader van Imsala en diens vriendin. 's Nachts is een goede vriendin van Imsala bij T&L blijven slapen. Vanochtend waren ze naar de opvang en vanmiddag is die vriendin er weer. Vrijdag zouden T&L naar hun vader gaan voor een week, dus ik heb Imsala aangeraden ze maar wat eerder die kant op te sturen. Ze ging kijken of er iets te regelen is. O ja, ze moet helaas vandaag nog in het zh blijven. De uitslagen zijn nog niet eenduidig.
Kwam ff kijken of Pris vandaag al aan haar meldplicht heeft voldaan Heb nog geen sms-je ontvangen, dus ben erg benieuwd!!! Rootje/Imsala: Jeetje, wat erg voor Imsala zeg, het zit haar ook echt niet mee. Gelukkig zijn T&L in goede handen. Wens haar sterkte namens mij/ons! Virginie: Wij nemen jou absoluut niets kwalijk hoor, als je hier de aankomende tijd niet zoveel bent. Je hebt wel even wat anders aan je hoofd zeg. Maar onthou wel dat wij je niet vergeten en aan je denken meid!!! Knuf voor jullie!!! En beterschap voor je meisje! All: Hier eigenlijk weinig te melden Lekker rustig dagje gehad. Vanochtend ff in het dorp wat boodschapjes gedaan en daarna naar de eendjes brood gegeven. Ze aten gewoon uit Kyra dr handje, zo schattig!!!! Doedels!!! -X-
Hallo meiden!!! Nou nog geen babynieuws hoor Moet ik eerst vanaf 22 weken een beetje makkie aan doen...loop ik nu gewoon overtijd (ok 1 dagje nu, maar toch ) Vanmorgen met een vriendin wezen winkelen in Hoofdoorp (goh zat daar niet de Pri..........??!! ) en vanmiddag maar weer even wat slaap ingehaald....doe ik natuurlijk vanacht weer geen oog dicht maar ja nu heb ik deze uurtjes alvast maar weer te pakken. Ik voel me nog wel prima en alles gaat goed. Maandag weer een lekkere baaldag gehad...toen was echt alles en iedereen stom en fout ....terwijl juist iedereen alles goed en lief bedoelde...zie ik nu ook wel in maar toen ff niet. Ik hoop natuurlijk snel dat de baby komt...ben ontzettend nieuwsgierig...ook voor Tygo, hij is echt zichzelf niet (moest zelfs huilen toen ik wegreed bij mijn moeder vandaan vanmorgen....dat is echt nog nooit gebeurd) Ook naar schooltje gaat blijft een beetje moeilijk nu, hoewel afgelopen maandag wel weer beter ging gelukkig. Afgelopen maandag controle gehad, alles was weer ok, geen bijzonderheden! Hoop later even te reageren, zometeen lekker bij mijn ouders eten! Fijne avond meiden!!!
Hi allemaal! Virginie, wat rot voor je moeder, ze zal zich beroerd gaan voelen en inderdaad: je haren verliezen is toch wel het verlies van een stukje 'eigenheid.' Veel sterkte, meis... ook met je dochtertje! Rootje, wil je Imsala heel veel sterkte wensen? Wat naar om te lezen, dit nieuws. Ik hoop dat ze weer snel ontslagen wordt! Joyce, hier ook een ochtendje boodschapjes doen en eendjes voeren in het dorp! We kwamen er een paar maanden geleden achter dat op de grote terreinbuggy die we bij Ollie gebruiken een soort 'platje' zit vooraan, waar Ollie op kan zitten als hij wil (en Meg hem niet wegduwt ) Dus heel schattig gelopen zo en natuurlijk tussen de eendjes dikke pret! Pris, je gaat jezelf nog wel vaker in de weg zitten de komende dagen Erg he, als die ene datum voorbij is, is het ECHT wachten geblazen voor je gevoel. Raar, maar waar! Ik denk dat jij gezellig zaterdag a.s. gaat bevallen, als ik Londen zit. De 18e dus! Goed. Morgen de laatste lesdag en 3x raden wat ik aan lesvoorbereiding doe: nee, geen filmpje erin (doen anderen al)... geen toetsen (doen anderen ook al, zo lullig vind ik dat vlak voor de vakantie)... geen individuele computeropdrachten (blergh)... Nee, het kost me bergen tijd ivm podcasts en links zoeken bij de vragen, maar ik ben een ouderwetse pub quiz aan het maken (werken ze in teams van 4 en onder de Powerpoint-vragen op het smartboard zet ik keihard George Michael aan, voor groepsoverleg ) Ik geloof dat ik het al ERRUG leuk vind, hoop zij ook! Fijne avond!
@ Imsala: wat vervelend zeg dat je dit mee moet maken...nog extra nachtej in het zkhs..net als de anderen denk ik hetzelfde waar zijn je kids dan? Gelukkig was Rootje lief om onze vragen te beantwoorden. Hoop dat Imsala snel naar huis mag. @ Virginie: blijft moeilijk als je moeder zo in haar situatie ziet, heel veel sterkte. @ Pris: je hebt nog 2 weken de tijd, want de baby moet toch sowieso eruit.... Tygo was 3 dagen te vroeg en baby 3 dagen te laat, dat zou ook mooi zijn. Lekker wezen shoppen... Arme Tygo dat zichzelf niet meer is....nog even zal het weer beter gaan! @ Darcy: lekker dat je morgen de laatste dag hebt en dan heb je vakantie. Luxe baan haha.... Vroeger was ik helemaal weg van Wham en George Michael. Ik was zooo teleurgesteld toen ik dat hoorde dat hij op mannen viel. Haha. Ja ik de 18e in Dusseldorf.... Laten we maar hopen dat 'n brusje van Tygo op vrijdag a.s. tevoorschijn komt!
Pris: Zielig hoor dat Tygo niet meer zichzelf is, hij voelt het zo goed aan dat er veranderingen gaan komen. Knuffel voor hem. Ja, wij zijn al hartstikke nieuwsgierig, dus laat staan hoe nieuwsgierig jullie wel niet moeten zijn voor het geslacht Ik blijf toch nog steeds bij een meid Voorlopig heeft uk het nog prima naar zn zin in je buik! Darcy: Ja, blijft toch altijd leuk de eendjes brood geven. Ze herkennen ons nog net niet KLinkt erg leuk je pub-quiz, zal zeker in de smaak vallen!!! *LOL* Miran: Jij lekker naar Dusseldorf, goed vooruitzicht! Fijne avond meiden!
@ Pris: Ik zat te denken, misschien beval je wel volgende vrijdag of zaterdag.. Ik hoop in ieder geval dat je niet zolang meer moet wachten. Darcy heeft gelijk, eens je dé datum voorbij bent, gaat het nog trager, het kan elk ogenblik. Ik gok ook nog steeds op een meisje. @ Darcy: Klinkt hééééél erg leuk!! Eendjes voeren trouwens ook. @ Rootje: Al nieuws van Imsala? @ Miranda: Lekker weg, altijd leuk. Zeker naar Duitsland, met de feesten.