Hello y'all! Bianca, welkom bij de groep, we zijn een trouw clubje kletsers Mooie gewichten en lengtes komen hier voorbij *Darcy knikt keurend en tevreden, nét als de CB-dames* Miran, Ollie is al geweest onlangs. Hij is net als zijn papa qua bouw: korte beentjes en langer bovenlijf. Hij was zo'n 96 cm en weegt 15,2 kilo. Prima, geen zorgen daar. Joyce, ik wás begonnen met het sjaaltje - toen het eerste gaatje viel (steek laten vallen) en ik dacht: ik naai er wel een appliqué op. Na vier gaatjes werd het de bloemenveiling van Aalsmeer, dus ik begin vanavond keihard opnieuw met een nieuw sjaaltje
Noor, veel plezier vanavond en bedankt voor je update over Jenn Meiden, ik ga naar huis, mijn kindjes knuffelen. Fijne avond allemaal!
Ff snel: Bianca, welkom!! Leuk dat je mee komt kletsen. @cijfertjes: Marissa was vorige week 96,3 cm en 14,3 kg en Bastiaan was gisteren 72 cm en 8650 gram. Allebei netjes dus... @Darcy: respect!!! Ik vond breien echt zo stomvervelend vroeger... Haken daarentegen vond ik wel leuk en ik zit er sterk aan te denken om dat eens te gaan doen... Ik vind dat je daar veel leukere dingen mee kunt. Enne dit lijkt me wel een leuke hobby, kleine projectjes maar groot plezier: Amigurumi: gehaakte en gebreide beestjes | Hobby en overige: Hobby @beurs, druk geweest, maar tot op heden nog maar 3 afspraken om het een en ander door te spreken. SChijnt te komen omdat september vaak de 'orientatiebeurs' voor het jaar erna is en maart meestal de 'lastminute'beurs, dus voor iedereen die die zomer gaat trouwen. Dus ik ga die ooknog maar doen en dan hopen dat er wat werk uit gaat komen... Zo dan ga ik nu maar eens even wat uitrusten en dan wat opruimen. Tot snel weer meisjes!! Knuffels!!
oh meiden sorry ik kom weer even ego-en Mijn ex belde vandaag dat hij bloed op hoestte en wat dat kon zijn, ik aan t google-en geslagen voor hem, want hij wilde ook weten hoe en wat.. Belt hij me later terug dat hij morgen een longfoto moet laten maken om eventuele TBC uit te kunnen sluiten.. Voel me gelijk weer ellendig want de kinderen zijn bij hem geweest dit weekend en volgens mij si dat zo besmettelijk als maar zijn kan?? Geen idee ook wat de gevolgen voor mij en mijn ongeboren kindje kunnen zijn als t zo is
@ Imsala: terecht dat je zorgen over maakt! Met name je kinderen en ook voor jezelf en ongeboren vrucht! Het is wel best eng idee wat je ex heeft. Gaat hij naar de dokter en als hij weet wat hij heeft laat ie je toch weten. En anders kan je bij de vk langsgaan om te informeren of desnoods bloed laten prikken bij jou en kids....? Oh bah zeg.... @ Rootje: heeft de klant aan je verteld over de last minute boekingen of zo? Maar wel erg goed om te weten voor jezelf, gewoon doen dat je volgend jaar weer op de beurs staat. Je leert elk x wat hoe je de klanten kan werven. @ Darcy: suc6 vanavond met het breien voor tv kijken hihi!!! Je wordt straks steeds handiger in! Was fijn om weer thuiskomst om je kids knuffelen! Fijne avond!
Ik wil eerst de uitslag van hem afwachten voordat ik weer dat hele circus opstart.. Als t goed is krijgt hij volgende week de uitslag ervan.. Het hoeft geen TBC te zijn, kan ook een haarvaatje zijn ofzo of een longontsteking.. even afwachten maar........
Hopen dat ht maar slechts een longontsteking is dan. Komt op zich vaker voor dan tbc ook... Zeker als griep heerst zijn er volgens mij relatief veel longontstekingen. Oh en hallo natuurlijk! Welkom Bianca. Hier nog steeds druk met vanalles en geen laptop. Reageren op de telefoon is echt "handig" en volgens mij stikt het van de spelfouten ) Even terugscrollen tijdens het typen werkt ook al niet.. Hier weinig nieuws.. Behalve dat we op het cb beter niet hadden kunnen zeggen dat ik me eigenlijk niet kon herinneren wanneer anne voor het laatst ziek was. Gister uit kdv was ze wel warm maar niet ziek. Leidsters hadden het ook niet echt opgemerkt. Daarna ging job even brood halen en bij huiskomst had ze 38,5 en viel meteen op de bank in slaap. Dat is natuurlijk het nadeel van normaal hele lage temp.. Ik ben ook altijd goed rot met 38,8 Dus die heeft letterlijk 1 hap boterham op en naar bed. Nog iets hoger later dus PCM erin.. Toen we naar bed ging voelde ze redelijk normaal maar half uur later werd ze huilend wakker "ik wil dit niet mama!" Mamahart breekt dan natuurlijk Ze slaapt nog steeds dus job blijft thuis vandaag. Zou dt bijna wakker maken om ven te tempen.. Toch maar niet. Hoe gaat het met de andere zieke kindjes? Alles weer beter? En nou kan om me niet voor de geest halen welk dametje nou zo ziek was van de oorontsteking (Ella?) hoe gaat het daar nu mee? Hm sms van oma.. Of anne al beter is zodat ze toch naar oma & opa kan Laat dr eerst maar even uitslapen Nu har in model en rennen voor de bus!
Goedemiddag meiden! @ Saskia: Ja, het is Ella die een oorontsteking had. Ze is wel beter ondertussen, gisteren ook weer goed gegeten. Hoe is het nu met Anne? Nog steeds koorts? @ Bianca: Welkom hier! Jou zoontje lijkt zo groot! @ Imsala: Akelig! Hopelijk is het niets erg, vooral niet besmettelijk voor jou en de kids en het vruchtje. Aardig buikje al! @ Rootje: Ach, 3 is toch ook al iets? Zal wel goed komen! @ Noor: Hoe was Mary Poppins? @ Darcy: Lekker geknuffeld?
Thanks dames voor het welkom heten Oei Imsala, dat is idd schrikken En wat een mooie buik heb je,blijft altijd leuk zo'n prachtig wondertje. Voor alle zieke kindjes en mamma en pappa's onder ons,heel veel beterschap. Mary Poppins lijkt me ook een hele leuke musical Ben ook benieuwd hoe Noor het vond Virginie83, Mika is idd erg groot maar dat komt deels door zijn stofwisselingziekte die hij heeft, daar gaan ze volgende maand eindelijk medicatie voor geven,eigenlijk mag het pas vanaf 8 jaar maar omdat hij reuzen groei heeft moet het zo snel mogelijk. Hij was verleden maand al 1m13 lang en 25 kilo. Er is letterlijk door zijn ka in het zh gezegd dat als hij geen medicatie krijgt hij dan met 8 jaar al groter dan ik(1m63 ben ik) zal zijn en rond de 50 kilo zou wegen,dat willen we natuurlijk niet. Maar is echt lastig hoor dat hij zo groot en flink is,want ze schatten hem vaak al 5 jaar Wat voor leuks gaan jullie het weekend doen? Ik zit te denken om als het zulk weer blijft als vandaag naar een binnenspeeltuin te gaan,maar weet niet waar ze hele leuke binnenspeeltuinen voor kinderen hebben,hebben jullie suggesties? Hier hebben vanaf vanmiddag de kinderen herfstvakantie,vooral mijn oudste zoon moet dan vermaakt worden,die verveelt zich nogal snel Ik wens jullie allemaal een hele fijne vrijdag toe en natuurlijk heel goed weekend. Ik ga gauw effe verder heb zo visite hihi.
Hier even een teken van leven Drukke week, Peter in Frankrijk en is morgen pas terug ipv vanavond Op t werk ook lekker bezig, mappen uitzoeken enz. Vandaag over drie weken is mijn laatste werkdag Jeetje wat gaat t snel.!!!! Ik ga 4 weken vantevoren met verlof maar neem een paar dagen van te voren vrij, die vallen erg gunstig dus ben al vroeg klaar Welkom Bianca!!!
@pris: de tijd vliegt @bianca: wij gaan graag naar ballorig... Wel voor jezelf een warme trui me want het is daar altijd vrij fris. Kinderen spelen zich wel warm
Hé meiden!!! Bianca: Welkom Zoals Darcy al schreef, we zijn een 'klein', trouw clubje, erg leuk! Darcy: hahaha, en al opnieuw begonnen met je breiwerk Aanhouder wint!!! Noor: Heel veel plezier vanaaf meis, je zal echt een TOPavond krijgen denk ik zo. En thnx voor de update van Jennifer. Pris: Het aftellen kan gaan beginnen!!! Balen dat Peter morgenavond pas thuiskomt Ben trouwens echt zó nieuwsgierig wat jullie krijgen Ik zet in op een meisje All: Gisteren is mn vriendin dmv een KS bevallen van hun 1e kindje, een meisje Lynn Zó schattig en zó klein! Ze lag in stuit dus kon ze helaas niet via de natuurlijke weg bevallen. Was echt zó leuk, want moest gisteren in het ziekenhuis werken, dus een uurtje na haar geboorte kon ik haar al bewonderen! Kreeg spontaan weer kriebels Ga nu The Voice ... kijken Fijne avond allemaal!!!! Kuskus
Kriebels, Joyce? Van de pil, vriendin met beeb gezien, hier een paar zwangere mama's... Oei, dat werkt aanstekelijk zeker Bianca, is de ziekte erfelijk? Je zoon oogt heel gezond. Is hij zonder klachten? Imsala, wacht eerst de arts even af. Googlen is eerder schadelijk dan nuttig zonder de juiste kennis van feiten, meid. Mooie buik... Jongetje? Zit in de auto. Op weg naar kinderfeestje. Hoop op rustige avond... Met breiwerkje, hahaha! Jullie ook fijne avond x
@ Darcy: Geen idee haha er zit weer zo'n mooie punt bovenaan me buik en die had ik bij L ook maar bij T dus niet.. Nog 2 weken en dan hoop ik het te weten
Hoi Bianca, welkom bij ons clubje. Mooi mannetje heb je. Leuk dat je mee komt kletsen. Darcy, als je eerste breiwerk af is (met of zonder gaten) willen we hier wel een foto zien. Imsala, mogen wij het dan ook weten (vraag ik maar ik ben niet nieuwsgierig hoor voor het geval je dat gaat denken ) Hm, zie dat het al laat is, moet de aardappelen nog schillen en dan Joep maar wakker maken, die heeft het slapen uitgevonden. Vanochtend niet geslapen, had het te druk met rondkijken in de speelgoedwinkel en nu slaapt hij al 3 uur achter elkaar.
Anne lijkt er weer helemaal bovenop Al was ze rond half 4 wel echt heel erg moe en nukkig.. Dus lekker op tijd gegeten. Daarna nog even met het poppenhuis met papa, boekje met mama en op tikd naar bedje Zelf enorm brak en morgen naar oma&opa Moet al gapen bij het idee alleen al en job is weinig minder moe geloof ik. Straks komt volgens job een leuke film op film1 (ja eentje met 3 miljoen oscars ofzo.. Gaat over de oorlog in Irak geloof ik.. Aldus job dus ) En daarna lekker snurken maar *gaap* Oh en ontdekt dat Oma steeds k*tk*tk*t zegt... Stuiterende peuter die al vloekend door het huis vloog.. "want oma zegt het ook!" Mama was NOT amused.
zo keek jeroen die gisterenavond ook al op film HD 1.1. niet mijn ding...viel eerder in slaap hihi gisterenmiddag al naar de surprise verjaardag in ijmuiden geweest met matthew. hij heeft erg leuk gehad met andere kinderen samen spelen. om 20 uur vertrokken we naar huis en hij viel meteen in slaap. eenmaal thuisgekomen pyjama/schone luier gegeven, gelijk naar bed gegaan tot vanmorgen 09.00 uur. Ik ook heerlijk! Goh wat was koud buiten zeg! Al meteen 'n laagje wit op het dak!!!!