September 2007 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Imsala, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Sorry voor het korte berichtje net, Bastiaan werkte lichtelijk tegen...

Dus bij deze de rest :)

Lieve Tygo, gefeliciteerd met je broertje Stijn.

Nu lekker gaan genieten met z'n 4-en. Fijne kraamtijd!!!
    Knuffels van ons!

2. marsab

marsab VIP lid

6 okt 2006
    6.315
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs, hobby fotografe
    Twente
    jaaaaaaaaaaaaa!!! Pris van harte met jullie zoontje en broertje voor tygo!!
    stijn, welkom op de wereld lief kleintje!!!

3. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeeeeeej babynieuws :D

Pris, Prisman en Tygo, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje!!! Hele leuke naam ;)

Nu genieten maar ;)

4. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hoi lieve meiden,

Kennen jullie mij nog??

Nu kan ik natuurlijk niet achterblijven.

Lieve Pris, Peter & Tygo:
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje/broertje Stijn.
    Erg leuke naam en zo te horen is de bevalling snel verlopen.

Lieverds geniet van de kleine man!

Veel liefs, Patries xxx

5. Patries81

Patries81 Bekend lid

9 nov 2006
    886
    0
    0
    dierenartsassistente
    Zaanstreek
    Hoi lieve meiden,

Dan meteen maar gewoon ff een berichtje van mij.

Het gaat hier goed. Ik heb even afstand genomen van het forum, omdat ik het idee had dat ik alleen maar minder leuke dingen had te melden. Ik moest ff tijd nemen om aan mijzelf en vooral aan mijn relatie te werken.

Marc en ik zijn samen bij een maatschappelijk werkster gaan praten. We hebben 2 gesprekken samen gehad. Na het 1ste gesprek ging het meteen een stuk beter. Ik zal enorm tegen het gesprek op, maar het was zo verhelderend en eigenlijk dachten we over veel dingen hetzelfde. Marc en ik hebben beiden veel energie moeten stoppen in onze relatie en het lijkt ons nu weer aardig te lukken. Tuurlijk zijn er nog steeds wat strubbelingen, maar we kunnen er nu weer wat beter met elkaar over praten en het vooral uitpraten.
    Nu moet ik alleen nog aan mijzelf werken. Als er maar iets kleins gebeurd wat ik niet zou willen of verwacht, ben ik helemaal van de rel. Dus vooral huilen en voel me dan zo klein. Ik ken mijzelf zo helemaal niet. Afgelopen woensdag ben ik zelf nog een keer alleen op gesprek geweest en opnieuw verhelderend. Nu dus nog een paar gesprekken en hoop ik wat sterker in mijn schoenen te staan en vooral weer in mijzelf te geloven. Ik voel me gewoon zo verdomd onzeker.

Dus vandaar mijn afwezigheid.

Verder met kids goed. Wel wat ziekies geweest. Erg verkouden, dan weer weekend koorts etc. Maar verder gaat het super met ze. Jamie is zo wijs en wil me met alles helpen. Hij is echt een schat. Senna roept nu de hele dat mama/papa en probeert nu ook wat andere woorden, ja, daar, kijk etc Ze snapt zo veel, echt een wijs meisje. Ik ben zo gelukkig met die 2 uks, ik zou ze echt niet kunnen missen.

Marc heeft het super naar zijn zin op werk. Hij krijgt steeds meer verantwoordelijkheden en ziet een goede toekomst bij dit bedrijf. Ik hoop het zo. Want ja je weet maar nooit.

Met mij verder ook alles oké. Werk is nog steeds niet geweldig. Bij dierenarts is het toen niets geworden. Ze hebben voor andere vrouw gekozen die was flexibeler en kon meer uren werken. Helaas.
    Ze heeft beloofd mij te bellen, zodra ze nieuwe vacature hebben. Maar ja dat is altijd afwachten.
    Nu kijk ik gewoon wat rond, maar dat is het. Misschien moet ik er eerst maar achterkomen wat ik nu echt wil. Het komt uiteindelijk goed. Eerst maar zelf wat lekkerder in mijn vel zitten.

Tja en verder. Ben vorige week nog naar begrafenis geweest. Moeder van goede vriendin was overleden. Waren met 4 vriendinnen en poeh wat was dat emotioneel. Mijn vriendin was echt in tranen en dat doet je zo veel. Je gaat toch meteen aan je eigen moeder denken, die je toch echt niet zo willen missen en zonder haar zou moeten leven. Poeh. Mijn vriendin is heel sterk, maar soms zou ze wat meer moeten praten. Ik mail nu veel met haar zo kan je haar verdriet op papier zetten, ze zegt dat ze dat heel fijn vindt. Dus doen we het op die manier. Maar echt heftig allemaal.

Met mijn mams gaat het wel. Ze heeft dagelijks weer heftige hoofdpijnen. Ze is daarom soms zo moe. Ze moet in januari weer voor scan, dus dan kunnen ze weer zien of het niet verder gegroeid is. Altijd weer spannende tijd. Die pijn moet toch ergens vandaan komen, dus ben je toch bang dat het meer gegroeid is. We moeten afwachten.

Verder nog druk met taarten bakken. Heb er al weer aardig wat gemaakt afgelopen tijd. Ik wil ze steeds op mijn hyves/facenbook zetten, maar kom er niet aan toe op de 1 of andere manier.
    Als het goed is gaan Darcy en ik in kerstvakantie nog samen een taart maken. (Darcy ik ben 27, 28, 29 en 30 dec vrij. Dus misschien 1 van deze dagen?)

Goed meiden ik ga ff verder. Moet de kerstkaarten nog schrijven. (ik schaam me diep).

Probeer snel ff op jullie allemaal te reageren.

Liefs, Patries

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Lieve Priscilla, Peter en Tygo!
    Van harte gefeliciteerd met jullie zoontje en broertje, Stijn!!!!
    Wat geweldig nieuws zeg, en geniet van jullie kraamtijd!
    Liefs XXX

7. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Gisteren onderweg naar huis vanuit Dusseldorf kerstmarkt kreeg ik een smsje van Pris van haar babynieuws. Ik zat verdomd goed naast dat ik ervanuit ging dat ze een meisje zou krijgen bekend septemberbaby's, toch niet!
    Daarna heb ik deze smsje doorgestuurd naar Darcy omdat ik ervanuit ging dat ze in London zat. Nu lees ik deze forum pas dat het niet doorging. Sorry voor mijn overdrevende sms haha!

Het was erg leuk in Dusseldorf kerstmarkt. Gelukkig kon de bus goed rijden, en de wegen zijn begaanbaar.
    Ik wasgisteren al om 05.00 uur wakker en lag al om 22.30 uur in bed....ben nu nog gaar. Was gisteren ook al niet lekker en nu nog niet zo goed super....tsja...gaat wel weer over!

Vannacht weer gesneeuwd en voor onze achterdeur is er een mooie ijsspegels...zo groot zeg...mooi. Ja heb foto genomen, die op Facebook staat.

@ Joyce: lekker vakantie geboekt! Super!

@ Simke: fijn dat je kids opgeknapt zijn! :)

@ Patries: erg fijn dat het wat beter met je gaat. Heel goed van ej dat je de hulp hebt gezocht zodat je aan jezelf kan werken en aan jullie relatie. Jullie waren toen voor niets met elkaar getrouwd zijn en kinderen genomen...nu maar even hervinden in jullie zelf!
    Leuk dat je nog steeds de taarten gaat bakken, samen met Darcy!
    Dan kan Darcy ervan leren!
    Fijn dat het super gaat met Jamie en Senna.

@ Noor: drukdruk....nu heb je lekker 2 weken lang wekkerloze vakantie omdat Isa nu vakantie heeft. Op je werk na hihi!

@ Darcy: voor 2de keer niet naar London, balen zeg, voor de volgende keer kunnen ze beter rond herfstvakantie of aan het begin zomervakantie een tripje plannen! Het sneeuwt niet in de zomer haha!

Een fijne dag allemaal,
    liefs x

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lieve Pris en Peter,

gefeliciteerd met STIJN, wat een zegen en fijn dat hij er nu is!
    Een heel mooie kraamtijd gewenst, geniet van elkaar.

Lieve Tygo,

je bent nu dan grote broer geworden, wat een eer, jochie.
    Gefeliciteerd met de geboorte van je nieuwe vriendje!

9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lieve allemaal, een hele goeie middag!

Miran, bedankt voor je SMS! Ik zat in Amsterdam en was mooi meteen op de hoogte! Werd dus erg gewaardeerd hier ;)

Wat een pak sneeuw ligt er buiten :$
    Was blij dat ik de laatste trein nog kon pakken, het was chaos bij de NS gisteravond. In elk geval werkte het 'treintje zoeken' erg ontnuchterend :D
    Vanmorgen trouwens toch wel een beetje last van mijn maag... er is genoeg wijn doorheen gespoeld gisteren (ik ga hier niet zeggen hoeveel, het is al erg genoeg dat ik er niet dronken van werd en nog gewoon rondliep :))

Nou meiden, fijne dag allemaal!

10. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Patries, ik PB je nog even :)

11. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Hiep hiep hoera! Een jongen!
    Van harte gefeliciteerd!

En een hele mooie naam!

2 jongens is ook erg leuk! ;):)

Liefs Simke

12. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Hoi meiden,

@Darcy: Sjirk krijgt Friso 2 en volgens hen is de minimale hoeveelheid 500 ml. Maar we hebben nu 2 nachten de 23.00 uur fles overgeslagen; de 1e nacht werd hij om 4.00 uur wakker en de 2e nacht gewoon net als altijd om 6.00 uur. Hij drinkt nu zijn flessen (2 van 210+7 en 1 van 150+5) bijna helemaal leeg (op een bodempje na). Dus het gaat zo wel oke. Hij krijgt ook al een half broodje en groent met aardappales en soms vlees en ook elke avond een toetje (dat vindt ie heerlijk). Dus op zich krijgt ook wel genoeg, maar ineens liet hij zijn flessen staan, hij gaf dus zelf aan dat er 1 af kon. Nu dus weer een prettig ritme.

@sneeuw er lag hier al een cm of 15 en er is vannacht weer bijgevallen. er ligt nu 20-25cm. We gaan straks weer even sleeen. Sjirk gaat ook mee, gisteren enorm lol gehad met beide mannen. Zal zo even en foto van ze plaatsen.

Liefs Simke

13. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    samen op de slee

14. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    Jesse die Sjirk trekt

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Lieve Priscilla, Peter en Tygo

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Stijn. Leuke naam!
    Geniet van jullie kleine man.
    Tygo, een speelkamaraadje erbij, nu nog klein maar baby's groeien echt heel snel. Lekker knuffelen met je broertje!

Liefs

16. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hier heeft Sarah ook op de slee gezeten. Gisteren een kindersneeuwschep gehaald, kwam meteen van pas. Alleen handschoenen aan, ho maar!

Joep is weer in de ik-word-ziek-stand. Vanochtend wel 100 cc gedronken, fruit gehad en that's it. Geen boterham, geen pap, geen fles, niks krijgen we erin......
    Ik zelf vrijdag thuis met alweer de buikgriep, nu blijft weer alles netjes binnen. Morgen toch even naar de huisarts voor mijn oor, dat ding blijft maar piepen en dicht zitten, ff naar laten kijken al denk ik niet dat er veel aan gedaan kan worden. hoe lang kan zoiets duren?

Verder lekker vakantie nu, heerlijk, leuke dingen doen. Lekker thuis en doen waar we zin in hebben. Heerlijk, hebben we even nodig hier. Alles virussen de deur uit, weg ermee :).

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Simke, heerlijke sneeuw foto's. Dikke pak bij jullie dan, hier vandaag ook nietjes maar echt lang niet zoveel als in het koude noorden

Patries, leuk om weer van je te horen, je klinkt in ieder geval positief en gelukkig zitten jullie op 1 lijn en jullie komen er samen wel.

Darcy, wel balen van jullie niet-engeland trip maar ik vraag me af waar jullie ergens gestrand zouden zijn. Pfff, wat een weer.

18. Pris

Pris Fanatiek lid

Hallo meiden!!!

Hier even een berichtje van mij. Bedankt voor alle felicitaties :)
    Rond het middaguur zijn we thuis gekomen vanuit t ziekenhuis. Alles gaat goed hier. Stijn is een kanjer, wat een heerlijk kereltje zeg:D Ook met hem gaat alles goed, hij is aleen nog een beetje misselijk,dat is wel zielig. Verder drinkt ie goed bij me en is helemaal tevreden (tot nu toe).
    Tygo is super lief voor zijn broertje. Gisteren had hij meer interesse in zijn nieuwe auto en de knopjes van t ziekenhuisbed8) Nu gaat ie steeds kijken (op zijn teentjes over de rand vd wieg *smelt*) en wil hem aaien en vasthouden...baby krijgt alleen geen kusje want hij heeft nog een klein mondje :D

Dit even voor nu, probeer zsm even wat foto's te plaatsen en ms te reageren.
    Liefs Pris

19. Pris

Pris Fanatiek lid

Oh de bevalling was totaal anders dan bij Tygo.
    Die duurde in totaal 5 uur, deze officieel 26...(en iedereen maar zeggen dat de 2e sneller gaat hihi) Dat is vanaf t moment dat de vliezen braken, maar kwam wel pas later op gang, dus niet al die tijd liggen puffen hoor:D. Uitendelijk moesten we dus toch naar t ziekenhuis en ben daar aan t infuus gegaan, toen was hij er binnen een kwartier.

20. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Heej Pris, je banner klopt niet meer :D:D:D

Geniet van je mannen! En wat ben je alweer snel op het forum, leuk om van je te horen.

Hier nu ook zo'n 11 cm sneeuw (jaja, een beetje in vergelijking tot elders maar toch).
    Vandaag 2 verjaardagen, Sarah aan de brie...... ieieieieie, vind ik zooooooooo vies. lekker mama, nog meer kaas.......
    Toen wilde ze nog bij het overbuurmeisje blijven slapen, de 2 meiden aan de overkant enthousiast, Sarah nog enthousiaster. Buuf minder enthousiast, haha. Heb maar gezegd dat het best een keer mag maar een andere keer. Ben benieuwd of ze het durft, vandaag in ieder geval de held uitgehangen, ik heb zomaar een spook weggejaagd die op de kamer van Sarah zat. We hebben samen hard geroepen: weg spook. Daar zal ie van geschrokken zijn ;)

Welterusten allemaal en

Deel Deze Pagina