September 2007 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Imsala, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@imsala lastig hoor
    exen zijn echt de vervelendste mensen die er zijn lijkt het wel
    al was het maar omdat je ze ooit wel heel lief vond en ze ooit wel vanalles voor je over hadden maar als het exen worden is het ineens allemaal anders, lastig en moeilijk.
    althans.. in de meeste gevallen.

2. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Saskia: Nou is het 'dingen voor mij over hebben' bij hem natuurlijk al heel lang mijlenver te zoeken.. Hij doet het momenteel overkomen bij mij alsof ik het allemaal expres doe ofzo, heel irritant! Maar zelf onderneemt hij helemaal geen actie en kan alleen maar mij uitkafferen omdat het weer eens niet gaat zoals meneer wenst! En dan maar roepen dat hij naar mijn pijpen moet dansen? Denk eerder dat het nog steeds andersom is...

3. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Arme Darcy, Anoek en Rootje :(
    Ik weet helaas ook hoe jullie je momenteel voelen, Timo heeft ook heel lang 's nachts gespookt (zonder een echte reden...) en op een gegeven moment kan je gewoon niet meer! Je bent dan gewoon TE moe om in slaap te komen...en als je er 's ochtendsvroeg weer uit moet voel je je helemaal afgemat en dan moet de dag nog beginnen ;)
    Knuffels voor jullie alledrie!

Pris: Ach gossie, wat zielig dat Stijn zo misselijk blijft. Wel goed van je huisarts dat ze morgenmiddag actie onderneemt als jullie ventje nog zo misselijk is. Ik hoop voor Stijn dat hij er snel van af is.
    JAAA, ben ook erg nieuwsgierig naar je volledige bevallingsverhaal en foto's!!!! :)
    Trouwens, leuke kraamhulp in huis? -X-

Imsala: Jeetje zeg, idd exen zijn de vervelendste mensen op deze aarde (in jouw geval dan;)), net wat Saskia gezegd. Hij vergeet dat T&L ook zijn kinderen zijn en zn 3e kindje op komst is, dus een beetje medewerking zal wel erg prettig zijn zeg, pfffff :x

All: Jullie al plannen gemaakt voor de kerst?
    Op kerstavond komt mn paps gezellig eten.
    1e kerstdag zijn we uitgenodigd bij mn schoonouders en 2e kerstdag eerst langs mn mams en dan door naar mn vader, want die is jarig.
    Lekker druk, maar wel ontzettend gezellig :)

Vanmiddag een leuk zilver besteksetje gekocht van Woezel & Pip voor Kyra, echt zó schattig. Ik vind dat ze echt wel toe is aan een echt besteksetje ;) :D

Fijne avond allemaal!!!

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    :d :d :d

p.s. ineens doet de emoticons niet meer?

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

mhm....heb hoop exen....met wie ik nog steeds contact heb zijn ze o.h.a. aardig en lief.... :)

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Saskia: wat 'n verhaal zeg over de trein-gedoe zeg..... :)

@ Imsala: je doet je best al zoveel om de kids brengen en zo....je ex mag zn best doen om met de trein komen...
    je betaalt toch geen alimentatie aan hem zoals geld overmaken voor reisvergoeding????
    je kan er niets aan doen door extreme weer , maar de andere kant begrijp ik je goed dat je graag ff tot rust wilt komen zonder de kids en de boel aan de kant zetten en zo....

@ Pris: zielig dat Stijn zo misselijk is....hoe zal dat zo komen? Gelukkig is hij nog lief....we zullen met geduld wachten op een foto van Stijn :)
    (nope mn geduld is op!)

@ Joyce: leuke kerstdagen voor de boeg!!! :)
    1e kerstdag bij mijn zus en zwager in Den Haag
    2e kerstdag bij mijn schoonzus en zwager in Assendelft

Een fijne avond allemaal XXX

7. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    @Darcy: hier vannacht ook weer 3 uur, gelukkig na de fles wel vrij snel wer in slaap. Vervolgens om half acht weer wakker. En de hele ochtend was hij chagrijnig. Hij begint nu te huilen als ik uit het zicht ga (erg fijn!). Weet dat het maar een periode is, maar toch.

@Virginie: beterschap voor Ella

@Pris: ben erg benieuwd naar je verhaal

verder weinig te vertellen

Liefs simke

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Joyce, hier gaat het slapen sinds vorige week woensdag weer goed. Sarah is zelf eerder wakker dan Joep, die vond vanochtend half 8 wel prima, Sarah stond ineens om 7 uur naast ons bed. De eerste keer dat ze zelf uit haar bed kwam, wij schrikken, staat er ineens een meisje keihard: mammmmmaaaaaaaa, papaaaaaaaaa te roepen. Met daarna de vraag of ze even in ons bed tiesie mocht kijken.

Darcy, tja, herkenning, fijn om te lezen maar je zit er maar mooi mee. Kunnen jullie anders geen nachten afwisselen? Toen Joep zo huilde sliepen we om en om (ja, heel gezellig) op zolder zodat we om de nacht een nacht echt door konden slapen. Het werkte hier echt prima, zo bleef iedereen overeind hier. Oke, gezellig is anders maar als je zo moe bent is het humeur ook vaak ergens logeren.

Pris, zou het ook niet met reflux te maken kunnen hebben? Zielig zeg zo'n klein ventje dat zich niet fit voelt. Knuf.

Vandaag aanvaring met de kerstboom. We hebben een boom die enrom veel naalden verliest. Ik beweer elke dag dat er met kerst geen naaldje meer aanhang.
    Heb ik dat ding water gegeven zie ik dat ie nog schever staat dan gisteren. Vraag ik aan Arjan of ie hem rechter kan zetten. Ahum, moet je dus even wachten tot het water weer een beetje weg is...... dus die hele boom los, kiepert ie bijna om..
    Arjan de zaag gepakt en de kluit eraf gezaagd, ik er boos bij met de mededeling: ik gooi het ding naar buiten.
    Nu staat ie weer netjes, 2 ballen kapot (1 omdat ik het zat was en de andere echt per ongeluk, haha).
    Huis gepoetst, rotzooi aan de kant, nu lijkt het weer ergens op.

Arjan heeft trouwens nieuw werk. Vandaag contract getekend. Hij begint weer bij zijn oude leidinggevende (die moest er bij het vorig bedrijf ook uit en hij is met iemand anders, ook van het oude werk een dochteronderneming van een wegenbouwbedrijf begonnen). Nu dus een hele uitdaging. Een klein clubje met alleen maar oude bekenden en die altijd fijn samen hebben gewerkt. Hij begint na carnaval (14 maart) en stopt per 1 februari. Arjan is dus 6 weken thuis. Heerlijk!

9. Pris

Pris Fanatiek lid

Broertjes op zondagochtend

10. Pris

Pris Fanatiek lid

Daar is hij dan:

11. Pris

Pris Fanatiek lid

En voor nu even de laatste

Vanmorgen:

12. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh Pris is kopie van Tygo of niet?

@ Miranda: Nee ik betaal hem geen alimentatie, hij betaald t mij ook niet haha, nee ik wilde hem mijn reiskosten overmaken, zodat hij er geen kosten van zou hebben om ze te komen halen terwijl ik ze eigenlijk zou moeten brengen... Kortom behoorlijk coulant voorstel zijn richting op denk ik maar zo? Maar ja.. Dat betekend dat meneer moeite moet doen en als hij ergens allergisch voor is, is het wel moeite doen voor je ex en je kinderen! Ergens denkt hij dat ik altijd alles wel voor hem blijf doen ofzo, is soms ook erg moeilijk verkroppen voor hem dat ik tegenwoordig: NEE! zeg tegen hem :D Weet wel dat als hij het ooit zover wil laten komen met advocaten en rechters etc, dat mij dan NOOIT verweten kan worden dat ik geen moeite gedaan heb om de kinderen bij hem te krijgen en om ze eventueel weer op te halen als het hem niet lukt om ze terug te brengen! Wat dat betreft dreigt hij heel regelmatig met een advocaat inschakelen vanwege de omgangsregeling, alleen zeg ik hem dus ook steeds: En wat denk je dat een advocaat doet als die hoort wat ik allemaal doe om de omgang doorgang te laten vinden en als hij dan hoort hoe regelmatig jij het af hebt laten weten? Juist: die stopt zeer snel met de zaak omdat er namelijk GEEN zaak is :D
    Sterker nog, denk dat hij zichzelf alleen maar in de vingers snijd wbt de omgang als hij t voor laat komen, omdat een rechter dan ook zal zeggen: maar meneer u heeft een omgangsregeling met uw kinderen, uw ex brengt ze altijd, alleen u brengt ze niet altijd zelf terug? Wat is dan uw probleem? Als het vanwege de kosten is meneer dat u ze niet terug kan brengen dan moeten we de omgang maar halveren naar 1 weekend in de maand of 1 weekend in de 3 weken! En dat is volgens mij wat hem tot nu toe nog steeds tegenhoud om daadwerkelijk een advocaat in te schakelen.
    Ik weet in ieder geval zeker dat NIEMAND mij ooit kan verwijten dat ik de regeling die we onderling mondeling hebben lopen niet nakom! En dat ik er alles maar dan ook echt alles aan doe om ze bij hem te krijgen, oké het zij nu met wat vertraging vanwege overmacht, maar komen gaan ze bij hem! Heb me al erbij neergelegd dat hij de verloren dagen in zal willen halen en dat ik de kinderen met de kerst helemaal niet zal zien, moeilijk, verdrietig, maar het is niet anders... Maar zo kan hij mij ook niet verwijten dat ik hem zijn dagen afgepakt heb met de kinderen!

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Pris, wat een mooi mannetje, heerlijk ventje om te zien

14. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.508
    36.468
    113
    @pris: GEFELICITEERD met Stijn, mooi kereltje zeg. Is hij nog steeds zo misselijk? En hoe is het met jou? Bevalling een beetje goed doorstaan?

Hier ook een nachtbrakertje. Afgelopen nacht ging het zo: 21.30 uur wakker, 00.30 wakker, 03.30 uur wakker, 06.30 uur wakker. Zie wat een 'keurig' ritme dat troelatje heeft? Ach, ik ben er inmiddels ook wel redelijk aan gewend, er zijn nachten dat ze nog vaker wakker wordt en dat vind ik niet altijd even leuk meer, dan leef ik echt op cola, gezien ik geen koffie lust.

15. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Wow Pris, wat een droppie!!!! Echt een lekker kereltje. En Tygo een stoere grote broer, leukhoor!!
    Hopelijk gaat het snel beter met hem!!

16. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Prs: wat een schattig ventjeeeeeeeeeeeee!!!! Oh hij is echt leuk! En idd op de eerste foto vind ik m erg op Tygo lijken!

17. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    o moet er weer vandoor, ben @ work en volg patient staat voor de deur... later meer!

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Pris, wat een prachtig mannetje, zo wijs ook! Wat kijkt Tygo lief naar zijn broer, dat wordt vast een leuk stel!
    Fijn om even een paar fotootjes te hebben gezien, hoor!

19. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Zo, nu gaat deze forumjunk bericht no. 5002 even vullen :D

Noor, heb je vrij rond de kerstdagen? Het zullen wel drukke tijden zijn nu... bij jullie op de afdeling misschien 'normaal' druk? Of juist erger?

Anoek, wat fijn voor je man dat hij in het leuke clubje van vroeger verder kan - en 6 weken vrij tussen de banen is goed en ook gezellig voor jou (en handig, met twee koters ;))
    Heb jij nu vakantie? Ja, he?

Joyce, was Timo ook een sprongetjes-mannetje? Of van zichzelf wat onrustiger in de nacht? Wanneer ging het over? Hier was het weer feest, keurig tussen 4 en 5 (ik zwéér het, madame heeft een interne wekker: het was 03:56 uur toen ze begon!)

Imsala, misschien is het handig om mondelinge afspraken op papier te gaan zetten met z'n tweetjes. D. gaat vast met de hakken in het zand, maar als het komt tot een juridisch gevecht, dan heb je weinig om op terug te vallen - niet in alle gevallen heb je getuigen gehad van zijn (wan)gedrag en als ik het zo lees, dan wil hij wel vader zijn, maar er niet bijster veel moeite voor doen.
    God meid, ik ben blij voor je dat je niet meer bij hem en je schoonouders woont, het klinkt nl. behoorlijk uitzichtloos daar...

Jij gaat een goed 2011 in, dat beloof je jezelf dan maar lekker :)
    Hoe gaat het met het lijf?

Rootje, heb jij extra drukte met je werk nu de feestdagen eraan komen? Maak je ook seizoensgebonden werk (kerststukken, herfststukken, paasboompjes, etc.)?

Ik ga even boven kijken, madame M ligt weer te rellen in haar bedje. Negen maanden oud vandaag... waar is de tijd gebleven...

20. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@darcy, ik had gister nog wat kerststukken inderdaad. Normaal geef ik ook workshops, vooral rond feestdagen inderdaad, maar daar had ik nu echt geen zin in. Dus heb dit jaar overgeslagen. Mede omdat ik het bij ons thuis doe en het daar best rommelig is nu omdat ik structureel aan het opruimen ben geslagen.
    Het huisje in Barneveld komt steeds iets dichter binnen bereik namelijk. We hebben wat grove berekingen laten maken en blijken meer hypotheek te kunnen krijgen dan we verwacht hadden. Dus het 'gat' is lang geen halve ton meer, zelfs geen 20000 meer waarschijnlijk. En dat kunnen we wel opvangen. Maar het is nog iets heel anders geworden. We gaan heel misschien een kavel kopen en zelf een vrijstaand huis laten bouwen. Maar daarvoor zijn we nu druk aan het offertes opvragen en berekeningen maken om te kijken in hoeverre het haalbaar is allemaal. Dus eigenlijk ben ik daar nu even druk mee :)

Ik ga nu even de kids brood geven.
    Bye, knuffels voor jullie allemaal!!

Deel Deze Pagina