September 2007 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Imsala, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    lieve dames
    ik wens jullie allemaal een gezond, gezellig, gelukkig, liefdevol en succesvol 2011!!!!

sorry voor late berichtje, heb de afgelopen 3 dagen gewerkt, nogal brak, zeker icm halve bronchitis. Heb de laptop niet aangeraakt zo moe was ik, en kon hier via mijn telefoon niet zo makkelijk posten (ik twitter vaak via de telefoon vanuit de snelbus van/naar het werk ;))

2. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Hi mama's

Ik weet niet of jullie nog weten wie ik ben. heb in het begin heel veel meegeklets. Jeetje wat leuk om te zien dat jullie nog actief zijn. Veel van jullie hebben er ook al een kleine bij wat leuk om te lezen.

Gelukkig nieuwjaar allemaal.

x

3. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn buik gisteren:

4. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo lieve meiden!

Ook ik wens jullie allemaal veel liefde en gezondheid toe in 2011!!!

Hier helaas ook al ruim een week een zieke Timo :( Vandaag toch maar even langs de HA gegaan, want een week koorts hebben is natuurlijk niet goed.
    Ze kon niet echt wat vinden, wel wat geirriteerde oortjes en veel hoesten en verkouden, gewoon dus niet in zn hum, maar toch maar aan de AB-kuur gegaan. Hopelijk knapt hij nu snel op, want hij is echt niet zichzelf, arm ventje!

Zelf natuurlijk nog steeds rondlopend met Ischias, zo vervelend en vermoeiend, BAH!!!! Weet soms echt niet hoe ik moet zitten of staan. Vandaag zijn de Zumba-lessen ook weer begonnen, maar mijn fysio raadde dit ten alle tijden af, erg jammer, maar uiteindelijk wel beter voor mij en mn rug!

Imsala: Mooi buikje :)

Maart: Natuurlijk kennen we je nog! Wat leuk dat je je hier komt melden! En ja, er zijn al heel wat meiden met 2 kids :) Zelf ook bezig met een 2e aan je banner te zien ;) Verder alles goed?

Pris: Hoe is het bij jullie thuis? Al gewend met zn 4tjes?

Noor: wat balen zeg Bronchitis, erg vervelend ook en dan ook nog druk geweest met het werk :( Nu weer wat rustige dagen voor de boeg?

Meiden, ik hou het weer ff voor gezien, weet gewoon niet hoe ik moet zitten achter de computer :( ZO irritant!!!!!

Fijne avond allemaal!
    -X-

5. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi girls,

ben ik ook weer eventjes.

Dag Maart, leuk om van je te horen! Kom je weer gezellig meeschrijven? Hoe gaat het met jou en je dochter?

Imsala, wat een mooie buik. Leuk, meid!

Hier lekker met het laptopje op schoot en de tv aan (Boer Zoekt Vrouw in de herhaling) - een fijn avondje.

Joyce, heb je al hulp kunnen vinden eigenlijk? Kan je fysio je goed en gericht helpen? Zo ja, dan ben ik blij voor je, want het zal pijn doen. Bah meid, wat een begin van het jaar :(

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Pssssssssssst........

Morgen is Miranda jarig! :)

7. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Morgen is vandaag.........

Hieperdepiep voor Miranda.
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en een superleuke dag vandaag.

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Hier een huilende Joep, geen idee wat ik ermee moet. Al wakker vanaf 4.45, fles gegeven (zoals de laatste weeeeeeken elke nacht weer). Nu in bed, poging 100 geloof ik. Pcm gegeven, geen idee wat ie heeft. De afgelopen dagen wel een rood oortje maar hij heeft nu ook tandjes.

Sarah ook niet fit, ligt op de bank en ik ben moeeeeeeeee, senseo staat aan voor bakkie koffie part 1

Ah, poetshulp staat voor de deur.

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Even ego.....

Ik ben nu bezig met mijn flinke tranen opdrogen....

Met de kerst wist ik al dat mijn moeder en mijn zus niet op mijn verjaardag kunnen komen omdat mijn zus moet werken. Mijn moeder is dan afhankelijk van haar. Ze wonen in Den Haag. Geeft niet, ze komen 'n ander x langs.

Op de verjaardag van Jeroen (9dec) en op 1 januari van 't laatst wisten de zussen van Jeroen dat ik mijn verjaardag vandaag ga vieren met ze samen met hun vader. Dit omdat de zoon van de oudste zus op zaterdag a.s. gaat vieren, zodoende, vier ik dat daarom vandaag.
    Vorig jaar heb ik het niet gevierd.

Gisterenavond heb ik de bestelde taart bij onze Patries besteld waarmee ik blij ben (de foto's van de taart staat op de FB). Jullie moeten de groeten van Patries hebben.

Vanmorgen kreeg ik een mail van de oudste zus van jeroen dat ze 't niet gaat redden om te komen ivm kamer wisselen van hun zonen, en haar man nu in Italie is voor de zaken. Lekker is dat.
    Niet veel later kreeg ik een sms van ander zus van Jeroen dat ze mijlenverweg moet werken en om 18.30 uur thuis zal komen. Ze gaat dit ook niet redden en vroeg of ze op vrijdag a.s. 'n bakkie koffie komt halen.
    Ik vond dat niet leuk en reageer niet meer terug op haar sms, en ook niet op de mail van de oudste zus.
    Nog geen tellen later kreeg ik de sms van die oudste zus met de vraag of ze mijn mail had gelezen en of ze op vrijdag a.s. met de ander zus op vrijdag langskomen. Naar mijn idee hebben ze dat samen bekokshoofden.
    Ik reageer niet op haar sms omdat ik niet weet wat ik zeggen moet.
    Ik ben na hun sms en mail ineens erg verdrietig en kon mijn tranen niet meer bedwingen.....ik liet ze maar in vrije loop....
    Waaraan heb ik dat verdiend?

Gelukkig komen Vader van jeroen en idi rond 15.30 uur bij me langs.
    Ik heb het aan jeroen verteld via sms, en zn reactie was: wat een onzin dat ze niet komen. Hij komt om 13 uur thuis, wel lief.

Nu heb ik 'n idee dat ik niet echt jarig ben vandaag....

Maar goed....ik moet ff kwijt....

XXX

10. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Miranda:

Een hele dikke verjaardagsknuffel van ons! Rot dat er niemand kan/wil komen, weet wel hoe je je voelt, zo vierde ik mijn 30e verjaardag ook zo goed als alleen vorig jaar maart :(

11. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@Miran, van harte gefeliciteerd!!!! Ondanks alles hoop ik dat je toch nog een leuke dag hebt. Bekijk het van de andere kant, nu heb je in ieder geval genoeg van die overheerlijke taart van Patries voor jezelf :)
    Knufffffffffffffffffffffffffff

12. Pris

Pris Fanatiek lid

Jaaaaaaaaaaaaaaa kan weer online. Nieuwjaarsnacht is er hier een stroomstoring geweest en zaten dus zonder.
    Dus beter laat dan nooit:

HAPPY NEW YEAR!!!!!!!!

Alles gaat prima hier. Stijn lijkt t dag-nacht ritme een beetje door te krijgen en ik slaap nu dus ook wat beter. Ik zal binnenkort weer wat foto's plaatsen van onze kanjers. Tygo is een heel lieve broer, dingen waar ik vantevoren ''bang'' voor was zijn allemaal niet uitgekomen (afkloppen!!!, maat tot nu toe gaat t prima)

Kom snel weer reageren.
    -x-

13. Pris

Pris Fanatiek lid

Gefeliciteerd MIRANDA!!!!!
    -x-

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lieve Miranda, van harte gefeliciteerd en maak er desondanks een fijne dag van met de twee mannen die het allerbelangrijkst voor je zijn!

Kus en veel genot van de taart gewenst!

15. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Miranda, balen meid, als je toch witl reageren op de sms, zeg dan ook eerlijk dat je teleurgesteld bent.
    Desondanks een hele fijne dag en smul van die taart! Fijn dat Jeroen thuis is nu. Knuf

16. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Miranda!

Van harte gefeliciteerd meid met je verjaardag. Begrijp heel goed hoe je je voelt, en zoals Anoek ook al schreef zou ik terug sms-en dat je erg teleurgesteld bent :(
    Ondanks je rotgevoel toch een fijne dag meid en geniet van de heerlijke taart die Patries voor je heb gemaakt.
    En fijn dat Jeroen eerder naar huis is gekomen vandaag :)

Dikke knuffff

Darcy: Ben gisteren naar een andere fysio gegaan, de vorige had ik niet veel vertrouwen in en deze is echt een wereld van verschil gelukkig. Hij bevestigde helaas ook Ischias en hij wist mij te vertellen dat mijn onderrugspieren veels te soepel zijn en er dus teveel ruimte tussen de wervels zitten. Dit moet ik sterker zien te krijgen dmv oefeningen en fysio. Vroeger ben ik waarschijnlijk ook te snel gegroeid waardoor ik nu dit probleem ondervind :(
    Dacht zelf dat het echt vanuit mn bilspier kwam, maar het begint dus in mn onderrug wat uitstraalt naar mn bilspier en mn been.
    Voorlopig is er dus werk aan de winkel en mag ik donderdag weer 'gezellig' langskomen ;)

All: Zijn jullie kindjes ook in die fase dat ze alles, maar dan ook echt alles zelf willen doen... Kyra voelt zich zo 'groot' ;) dat ik dus echt nergens mee mag helpen, pas als ze er echt niet uitkomt roept ze me hulp in :D Meestal erg lachwekkend maar soms ook zó vermoeiend ;)

Vanavond weer naar naailes, gelukkig kan ik hier wel gewoon naar toe blijven gaan ;)

Meiden, fijne avond allemaal!!!!

17. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    de zelluf doen fase is hier al met een jaar begonnen....... en nog steeds niet over, haha

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@miranda: van harte gefeliciteerd en ik hoop dat je toch nog een leuke dag hebt gehad.
    ik vind het inderdaad ook erg flauw maarja.. je doet er weinig aan..
    hier ook 1x gehad dat ik totaal geen visite kreeg en me ook echt 100% niet jarig voelde. echt heel vervelend!

@anouk: nou.. die is hier ook nog niet over hoor
    verwacht dat dat ook eigenlijk niet meer gaat gebeuren :)
    Vandaag had ze zich zelf aangekleed op het kdv denk ik.
    Sokken links/rechts omgewisseld, trui achterstevoren.. :)
    lief!

19. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Mmm, dat zelf doen begon bij Marissa al voor ze kon lopen volgens mij :) en is echt niet over... Ze kleed zich iedere dag zelf helemaal aan, smeert tussen de middag haar eigen broodje en eet al een jaar met 'echt' bestek en sinds vorige week probeert ze ook echt met mes en vork te eten zoals wij doen en het lukt ook nog. Oftewel een hele dame al :)

20. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@rootje: aankleden is hier nog niet zo gewild.. op kdv wel omdat ze dan moet wachten maar thuis vertikt ze het gewoon :)
    mama kan het veel sneller tenslotte

daarentegen eet ze denk ik al vanaf een jaar met vork/lepel en sinds een jaar oid ook echt met een vork en mes en zelf stukjes snijden dus
    daar waren ze hier op het kdv denk ik erg voortvarend in.. want ik keek nogal raar toen anne met anderhalf jaar ineens zelf het mes pakte en een boterham met smeerworst smeerde
    (in hotel op vakantie.. en ze even moest wachten maar wel alles onder handbereik had)
    sinds die tijd smeert ze sochtends altijd zelf dr boterhammetje :)

Deel Deze Pagina