Miran, kijk jij eigenlijk Nederlandse programma's met ondertiteling, als er een 'voice over' wordt gebruikt (zoals bij Boer Zoekt Vrouw)? Dat vroeg ik me laatst af... Vind het trouwens waanzinnig dat jij zo goed kan liplezen, mensen kunnen immers erg binnensmonds praten...!
En hoe zou het met Marsab gaan... moest gisteren aan haar denken! Iemand nieuws over haar? Noor, wat een gesteggel met die oortjes... ik heb er gisteren overheen gelezen, vrees ik (ik moest snel scrollen, mijn collega Wiskunde zat met bijna rode oortjes mee te lezen, blergh ) Ben ook benieuwd naar foto's van de kamers, hoor! Anoek, ga je vrijdag naar Saskia voor een bakkie Imsala, hoe gaat het met jou? Joyce, klinkt als leuke cadeaus, super hoor! Ik moet weer afhaken, er ligt een berg nakijkwerk en studiewerk en tja, de kids gaan straks logeren bij oma - papa en mama gaan stappen Morgen sta ik er helaas alleen voor, dus maar niet aan de drank vanavond Moet nu dus eerst braaf aan het werk van mezelf Prettige dag vandaag!
@darcy, even geen nieuws over barneveld, we gaan zeer binnenkort even een keer laten doorrekenen hoeveel hypotheek we kunnen krijgen en daarna eens kijken hoeveel het kost om het huisje te bouwen. En als een beetje bij elkaar in de buurt komt, dan gaan we waarschijnlijk actie ondernemen als in huis te kopp zetten ed
Bij ned 1, 2 en 3, SBS6 en Net 5 worden er wel de ondertitelings, dankzij de dovenschap die jarenlang heeft gezeurd. We krijgen zin. En bij RTL 4 bij bepaalde serie zoals GTST wordt er wel ondertiteld. Ik kijk vaak naar Hart van Nederland bij SBS6 omdat er wordt ondertiteld. Maar voice of holland kan ik niet liedjes verstaan, maar het gaat me erom wie dit doorgaat....
Met mij gaat het ff minder, heb de griep te pakken helaas En vanmiddag in tranen Rootje opgebeld, voor het verhaal zie de lounge topic: Nu breekt mijn klomp!!!
Dit is een hele goeie....die 1-2 uur kan je lekker voor jezelf lekker bijkomen tot rust en/of aan je eigen hobby of zo...!
Hoi allemaal, Ik ben nieuw,althans in deze topic dan.Ik heb twee dochters uit sep 2007,dus wil me graag hier aansluiten.Vooral nu,voor alle kinderen uit sep 2007,in augustus het schoolleven gaat beginnen.Lijkt me ontzettend leuk om te horen hoe het de andere kinderen vergaat.En ook hoe het de moeders vergaat. Hebben jullie vragen?Dan hoor ik ze graag. Groetjes. (hahah ik ga niet alles teruglezen wat geschreven is,dan ben ik in sep pas klaar)
Hmmm kan je je dochter van bijna 2 ook huisarrest geven als ze nu nog niet thuis is? haha Ze is een dagje uitgeleend zodat ik kon uitzieken, maar door alle ellende vandaag nog geen rust gehad en nu is dochterlief ook nog niet thuis. Ze zou na het eten terug gebracht worden, alleen eten deze mensen meestal vrij laat en dan ben ik er meestal bij om te zeggen: we gaan naar huis.. Nou ja misschien voordeel dat ze morgen uitslaapt???
Imsala: t is natuurlijk lekker dat ze een dagje bij anderen is zodat je even de tijd aan jezelf hebt en kunt uitzieken, maar persoonlijk vind ik half elf (de tijd dat ik jouw post zie staan) belachelijk! Allemaal fijn aaan het genieten van de zondag? Hier @ work, 1 dagje, prima te doen, leuke afwisselende (af en toe gestoorde) mensen, ik vermaak me weer prima in het wit, nu even lunchen!
@ noor: ik vond het ook belachelijk hoor! Goed een 5 minuten na mijn post werd ze dan thuisgebracht. Maar wel als resultaat een kind wat niet wilde slapen en vanmorgen om half 8 alweer wakker was, dus niets geen uitslapen helaas..
Hmm hier vooral bijwerken wat de afgelopen weken is blijven liggen aan was. Weer druk aan het werk en alle weekenden weg of met een huis vol visite. Erg gezellig dus op zich klaag ik niet.. maar ik ben nu wel een beetje klaar met die enorme berg was die in huis ligt eigenlijk Past ook niet zo veel op het wasrek gelukkig dus na 2 wasjes mag ik van mezelf gewoon weer stoppen. Gisteren 3,5 uur liggen slapen terwijl anne ook sliep... 2 van die zieken in huis maakte het niet beter Natuurlijk niet tegelijk.. eerst de ene dan de ander. Net wel tegen job gezegd dat ik zo weinig lol had van mijn weekend.. eerst heel het weekend gewerkt en thuis (op de hele middag slapen na) ook nog niks anders gedaan Dus ga zo als anne wakker word (nog geen gezonde eetlust maar ze slaapt nu weer paar uur smiddags.. dus nog niet helemaal 100% top) toch maar even naar buiten het is stralend weer maar nog weinig van gezien En ook voor mij is het tenslotte weekend lijkt me @imsala: hmm wel knap dat ze zo laat wakker blijft... Anne is hier om 8 uur echt wel op als we op visite zijn ergens. En thuis rond 7 uur over het algemeen.
Pfoeh, wat laat Imsala... vinden deze mensen dat normaal? Ik snap dat niet zo, maar goed, gelukkig kan je haar vanavond weer op een normaal tijdstip in haar bedje stoppen Noortje lekker in het wit... hopelijk zit je werkdag erop, want hoe leuk ook: thuis relaxen blijft het lekkerst Saskia, het lijkt wel lente buiten! Ik heb vanmorgen om 9 uur zowel voor als achter alle ramen gezeemd (klinkt heel ijverig, maar ik doe het maar een keer of 4 per jaar ) én de hele tuin geveegd en e.e.a. gesnoeid. Ollie lekker helpen natuurlijk. Nog vreselijk gelachen (of liever: hem uitgelachen per ongeluk) --> Ol pakte zijn kinderschep, deed er bladeren en aarde op en probeerde dit in de biobak te kiepen. Jullie snappen het al: kind te klein, bak te hoog en dus de schep praktisch verticaal gehouden... met open mond, dus er verdween een halve schep richting gezicht en in het bekkie Was heel grappig om te zien. Ollie veegde zijn mond af en ging onverstoorbaar verder, ik moest echt bijkomen! Pris, heb je een fijne dag gehad vandaag? Goed, ga even over het eten nadenken. Vet en veel, vermoed ik. Na een nachtje stappen met veel gin-tonics kan ik wel een zware bodem gebruiken... Fijne avond allemaal! Lekker Boer Zoekt Vrouw-en vanuit bed
Ik kom morgen weer hier reageren en ben erg moe. Het was een geslaagde high tea middag voor mijn verjaardag bij mij thuis. De foto's zijn te zien op Facebook en Hyves!
wat een leuke uitndiging!! Knuffel terug!! Hier even frustratie uiten: voor de niet hyvers onder ons kopieer ik even mijn wwwtje van eerder vanmiddag: Telefoongesprek met consultatiebureau-arts: "Oh, is Tijn er één van een tweeling??!! dat wist ik niet!! Staat niet in het dossier dan zeker." Tuuuuuuurlijk! Het staat op de voorkant hoor, evenals de allergie die je collega ook al ooit "over het hoofd had gezien" Ga je werk doen!! @ en dat is nou precies de reden dat ik dingen die er echt toe doen regel met een kinderarts en andere professionals!
Even een teken van leven van mij Heb niet teruggelezen hier, maar hoop ik latyer te doen. Alles prima hier alleen heeft Stijn nog steeds een omgekeerd dag-nachtritme. Overdag dus veel slapen (ja uiteraard geprobeerd wakker te houden = niet te doen) en s nachts echt wakker en huilen/schreeuwen als meneer in zijn bed ligt. Schijnt 4-5 wkn te duren...hopelijk heeft hij het snel door!! Verder alles ok, ik ga prima en Tygo is een lieve grote broer. Deze week heeft Peter de hele week vrij helemaal leuk en gezellig dus. Ik ga ff koken, tot later!!! -x-
Noor, wat een ongelooflijke sukkels, niet :x Blij dat je zelf zo ad rem bent en alles regelt, zeker? Pff, het gaat hier om kinderen! Ro, Bastiaan lijkt op jou! Pris, effe doorbijten... komt goed... Ik ga aan de nakijk, hebben toetsweek en ik heb genoeg te doen. Megan heeft de tent bij elkaar gekrijst vanavond - doodop, ze had op de opvang nl. 25 minuten geslapen Ik ben blij dat ik 2 dagen vrij ben en Meg vrijdag pas weer naar de opvang gaat. Gek genoeg slaapt ze bij die leidsters dus wél 1 1/2 uur per slaapje