September 2007 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Imsala, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Noor: heb net ff gegoogled en kwam dus idd uit bij Keukenhofbos in Lisse :D Ziet er erg leuk uit, dus daar gaan we zeker een keertje naar toe.

2. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Joyce: ja daar dus :D
    kunnen ze echt lekker banjeren. Lekker buiten de paden door de bladeren (laarsjes aan!!!) Wel even opletten, want weet niet of jij vegatarische kindertjes hebt, maar er zijn veel paddestoelen! Maar hier snappen ze het wel dat ze die niet mogen aanraken.
    Zijn ook diertjes. Is leuk!
    Waterleidingduinen vinden ze bij ons veel minder leuk. (de kids dan, en dan voornamelijk het beginstuk, verderop vermaken ze zich wel)
    Groenendaalse bos vind ik wel leuk (zeker icm kinderboerderijtje of speeltuin) maar idd erg veel hondenpoep....
    Voordeel van Lisse is dat je met mooi weer dus in 1 ruk door kunt naar het strand. Nadeeltje is dat je er geen koffie oid kunt drinken, maar het is ook niet zo heel erg groot dat je uren gaat wandelen, niet dat de kids dat doen hahahah maar goed.
    Parkeren is nooit een probleem, het is er meestal (zelfs vandaag!) vrij rustig. in het begin kom je wel wat mensen tegen, maar als je verder wandelt is het hartstikke stil! Heerlijk vind ik dat!

Ja teken, nog steeds dus. vorig jaar eind oktober had Isa er ook eentje nog.
    Dacht dat ze door de strenge winter wel uitgesorven zouden zijn, althans dat hoopte ik. Maar nee, alhoewel er wel veel minder zijn dan vorig jaar volgens mij ;)

3. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    goedemorgen!

en het is wéér maandag, wat gaat het weekend toch altijd snel voorbij...
    ik ben vrij deze week (naja, de dinsdag end e vrijdag dan, want dat zijn mijn werkdagen)
    Kindjes gaan gewoon naar school/kdv, dat geeft mij tijd om even grondig door het huis te rauzen. Morgen dus ;)
    morgen ook nog even naar het werk (erg he?) om de laatste hand te leggen aan een presentatie die ik donderdagavond moet geven.
    tja ik had dat eigenlijk even op een stick moeten zetten vrijdag, maar het was toen zo druk en chaotisch dat ik het even vergeten ben, en bovendien is het ook wel handig dat ik dan alles bijdehand heb, moet in een uurtje af te maken zijn, dus dat scheelt.
    verder niet zoveel op het program, maar ik denk dat ik wel twee dagen bezig ben met alles op orde maken thuis en dan ook nog wat pauze nemen voor mezelf ;)
    volgende week heeft Isa herfstvakantie, ik ben dan de dinsdag ook nog vrij. Dan heeft ze een schoolreisje van de BSO, leuk!
    en jee dan leven we alweer bijna in november :(:(
    aankomende week is het een jaar geleden alweer dat mijn moeder overleed. een jaar geleden zaten we nu volop in het heen en weer rijden, waken, afscheid gaan nemen, wat is het snel gegaan.

4. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Noor, wat een mooie foto's! Heb ze net op hyves ook al bewonderd. IK WIL OOK EEN STRAND :) Is zo ver rijden voor ons, lijkt me heerlijk om even uit te waaien.

Verder gb, Joep vanochtend weer alles vies, bleh. Wasmachine draait weer, is het zo weer schoon. Heerlijk toch dat we dat niet met de hand hoeven te doen, pff, moet er niet aan denken.

Lekker niks gedaan het weekend, gisteren koekjes gebakken met Sarah maar ze waren te zacht, alles maar weer in de prullenbak, niet te eten dat spul.. Ik krijg die stomme koekjes echt niet goed gebakken. Of te hard, te zacht, met een zwart randje, grrr, geen keukenprinses dus

5. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Anoek: he bah, ja thank God for inventing the washingmachine!!! ;)
    koekjes: wat raar?! naja dan maar kopen ;)
    nee strand is ver voor jullie, maar de Drunense duinen, is dat niet leuk wandelen? bos genoeg ook! maar idd geen zee ;)
    hier is het een kwartiertje rijden maar.

6. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    even ego.

Net telefonisch contact gehad met arbeidsdeskundige van het uwv. Heb hem zelf gebeld omdat ik vragen had. Volgende week heb ik een gesprek met mijn werkgever, bedrijfsarts en iemand van p&o. Denk dat ze willen gaan kijken of het werk dat ik nu doe wel bij mijn mogelijk heden past ivm regelmatig uitvallen door mijn schouder. Dus even uwv gebeld met de mogelijkheden en nu maalt het in mijn hoofd (kan de uitknop voor mijn denken niet vinden, normaal geen probleem :))
    Misschien inderdaag verstandig om een arbeidsdeskundige te laten kijken wat mijn mogelijkheden nog zijn en ook waar mijn interesses liggen. Dan kijken wat te doen, of eigen werk of ander werk maar dan wat??? Heb geen idee. Weet ook niet of ik er blij mee ben, van de ene kant wel want dit is ook niks, te veel last van schouder (komt ook door kids die voor extra belasting zorgen) maar van de andere kant ga ik dan mijn werk wat ik al 11 jaar doe en waar ik een opleiding voor heb verliezen. Hmm, misschien bang voor het onbekende en bang om een stap te nemen (vastigheis is wel handig zeg maar). Moeilijk, moeilijk, moeilijk.
    Niet dat jullie hier iets mee kunnen maar ik dacht, als ik het even opschrijf komen mijn gedachten wel tot rust of valt het kwartje of zo

7. Pris

Pris Fanatiek lid

Meiden,

ik kom er niet aan toe om te reageren....hoop snel weer wat meer aanwezig te zijn hier!!!!

Liefs P

8. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Heel begrijpelijk, angst voor onbekende...

Mhmm...wat doe je eigenlijk voor je werk? Ik ben nl. vergeten.... :)

9. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Druk op werk?

Ik wel met hoge werkdruk.....heb nu knallende hoofdpijn en ben misselijk....pfff.... :(

10. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Leuk dat Isa volgende week 'n schoolreisje heeft van de BSO.
    Lekker dat je nu vrij hebt en het huis aan de kant maken :)

Ja vreemd dat je meoder vorig jaar overleden is, dat weet ik nog wel.

Wat heb je leuke foto's hier en op Hyves geplaatst, zeg! Dat zag ik gisterenavond al!

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    @ Anoek: ohja hoe is het nu verder met Joep??? Matthew heeft gisteren en vandaag wat diarree gehad maar verder is hij oke. Hoop dat Joep snel gaat opknappen!

@ Simke: goed om te horen dat je leuke weekend hebt gehad en van alsnog gefeliciteerd!!!!

@ Joyce: Luister gewoon naar je gevoel wat je graag wilt. Zo te zien willen jullie graag een derde....gewoon doen, en hoe de praktijk gaat uitpakken, gaat het wel vanzelf, hoor!
    Dank voor je mail en heb teruggereageerd!

@ meiden: verder alles goed met jullie????

Fijne avond,
    Liefs, Miranda

12. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Anoek: Hoe is het nu met Joep? Nog contact opgenomen met KA?
    Ben erg benieuwd hoe het allemaal voor je gaat uitpakken wat betreft je werk? Zou je iets anders ook erg leuk vinden om te doen en wat ook nog minder belastend is voor je schouder? Moeilijk hoor!

Miran: Tja, je bent al de 3e die zegt, gewoon doen ;) We zijn er in ieder geval veel mee bezig en we zien het wel... Maar zou zo graag eerst mn huis verkopen, zucht! Thnx voor je mailtje ;)

Noor: Ja, wij houden ook erg van het bos en strand. En het bos is nu ook zo mooi :) Spannend zeg die presentatie van donderdag, gaat je vast allemaal lukken! Suc6 nog met de voorbereidingen!

All: Vandaag lekker heel mn huisje weer gedaan en boodschappen gehaald voor heel de week, zoals altijd op maandag ;)
    Morgen ga ik gezellig met de kids naar mams in Rotterdam. Daar is ook ons nichtje Floor van 4 die nu herstvakantie heeft. Als het weer het toe laat gaan we lekker naar het bos en pannenkoeken eten en anders naar de ballenbak, ook altijd leuk;)

Fijne avond allemaal!
    Kus

13. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

anouk: hoe is het nu met joep?
    overigens. zo'n gesprek is geen bindend advies toch? misschien komen ze wel met een idee waarvan je denkt "dat had ik zelf kunnen bedenken!" :)
    ben benieuwd :)

@noor: raar idee he.. de tijd vliegt.. en soms staat hij gewoon weer even stil.

ben ik de eerste van vandaag?
    nouja.. gauw weg.. broodje eten en de bus halen :)

14. Pris

Pris Fanatiek lid

Goedemorgen!!!!

Even een klein berichtje zodat jullie me niet vergeten:p
    Hoop morgen vanaf t werk weer even te kunnen reageren hoor.

Fijne dag vandaag!

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Nu ben ik de 3e in deze morgen :)

@ Joyce: veel plezier in R' dam!

@ Saskia: werk ze!

@ Pris: vandaag over 8 weken mag je bevallen...goh wat vliegt de tijd snel, zeg :)
    Wanneer mag je weer naar de vk?

16. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Miranda: Nee dat zeg je verkeerd, Pris mag vandaag over 5 weken al bevallen, over 8 weken is ze uitgerekend en het kan maximaal nog 10 weken duren ;)

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi y'all :)

Noor, gewoon een jaar voorbij... wat is die tijd omgevlogen... gaan jullie nog iets doen ter herdenking? Samen eten, of is het 'goed' zo? Sterkte in elk geval, de emoties en herinneringen zullen deze dagen wel komen binnen vliegen soms :(

Pris, nog acht weken... waanzinnig...

Anoek, wie weet wat dit je brengt... ik hoop op mooie, nieuwe kansen voor jou (zodat je lijf ook meer rust krijgt.) Het is een jaar geleden dat ik je heb ontmoet, trouwens. Over voorbij vliegende tijd gesproken ;)

Joyce, lekker voor die 3e gaan, dat huis gaat ook nog wel eens weg, hoor :p

Hier geen nieuws. Ga even op YouTube kijken hoe ik ook alweer breien moet, het was gisteren weer bál en ik kan gewoon opnieuw gaan beginnen :):D

18. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Nog 2 dagen en Megan is 7 maanden oud alweer :)

(en mama wordt morgen 36, maar dat mag de pret niet drukken :D)

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Gisteren las ik toevallig in de reclame folder van Zeeman!!!!
    Zeeman geeft ook breicursus op de site, zelfs ook een filmpje hoe je moet doen!!!
    Tip!!!

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

I know....het staat in mn agenda zowel als Facebook-reminder!!! ;)

Deel Deze Pagina