September 2007 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Imsala, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Lieve Noor!

Dat toneel spelen aan de buitenkant klinkt erg bekend helaas ;) maar daardoor maken we het onszelf soms zo 'onnodig' moeilijk :(
    Tuurlijk maak je je zorgen om je jongens, je wilt tenslotte het allerbeste voor je kind, maar staat nu momenteel even machteloos toe te kijken! Schrijf zoveel mogelijk van je af hier, daar zijn we tenslotte forumvriendinnetjes voor ;)
    Ik deel zeker je ongerustheid, dikke knuf voor jou!!!

2. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Darcy: Timo was gisteren precies 1 jaar en 10 maanden oud ;) Ze schelen precies 1 jaar + 1 dag :)
    Dank je wel nog voor je felicitatie :)

Pris: Nee, pijn bij het geven van je BV is in dit stadium niet goed.
    Ik zou ook echt lactatiekundige inroepen, want dit klinkt als een beginnende borstontsteking wat ik zelf ook heb gehad.
    Kolf je er ook nog bij? Tis wel eens goed je borst helemaal leeg te kolven en mocht je een kloofje hebben, insmeren met moedermelk!
    Suc6 meid!!!! En tot zondag ;):) Nog wensen?

Later meer meiden.....

x

3. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    op 21 maart wordt ze al 1 jaar!!!! Snel he....

Ook straks wordt Bastiaan 1 jaar.

Dat gaat hard allemaal, zeg....

4. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Heerlijk discussie hier gisteren trouwens :)
    even geknipt van de weblog hoor...

Anne Sophia: "Mama vroeger zat ik in jouw buik toch?"
    Mama: "dat klopt"
    Anne Sophia: "Mama, waar was Lotje toen?"
    Mama: "Die lag hier, op de verwarming"

So far.. so good.

Anne Sophia: "Waarom lag Lotje daar?"
    Mama: "eh.. nou omdat Papa en Mama dat leuk vonden.. "

Mama begon al wat te zweten.. want waarom vonden we dat ook alweer leuk?
    Tja volgens mij was daar niet echt een reden voor en lagen er wel 4 lotjes van verschillend formaat op een rijtje in de verwarming.

Anne Sophia: "En toen zat ik in jouw buik en ging ik door je mond naar buiten. En toen pakte ik Lotje en ging ik weer terug! Toch? Mama!?!"

"Natuurlijk liefje.. " :)

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Ooh wat geweldig zeg!!! Wat heb ik gelachen zeg! Zo leuk! :D

p.s. ik word helemaal blij van dit blogje, mooi begin van de dag!

6. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    And up!!!

7. Saskia78

@noor: er is nu dinsdagavond, woensdagavond en vandaag gepoept.
    Gaat dus wel ietsje beter!
    Nog steeds niet van harte hoor.. maar ben er toch wel ERG blij mee :)

8. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    En... UP!
    Wél bij blijven, dames :D

9. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Hoi lezers,

Vrijdag ben ik met de meiden naar de peuterjudo geweest.Wat viel dat tegen zeg.Ik ging er echt niet vanuit dat ze echt judo gingen doen natuurlijk,maar het enige wat ze deden was in rondjes rennen.Ze moetsen ondertussen over hoepels springen,slalommen,over een bankje heen stappen en een koprol doen.En dat 45 min lang!
    Ik vond het zo saai,en gelukkig vonden de meiden het ook niet leuk.Na 25 kwamen ze constant naar mij toe en vroegen of ze al klaar waren.Dat was voor mij een teken dat de kleutergym dus veel leuker vonden.
    Zaterdagochtend zouden we dus eigenlijk weer naar de peutergym gaan,maar Suus is 's nachts ziek geworden,waardoor we alle 4 een erg korte nacht hadden gehad,dus volgende week nog een poging wagen.

@pris....Hoe gaat het met de bv?Ik heb 6 maanden gekolfd,maar heb nooit geen pijn gehad.Alleen in het begin 's nachts.Ik kolfde dan namelijk niet,dus moest meteen 's ochtends.Ik heb het 6 maanden volgehouden,waardoor de meiden beiden volledige bv kregen.(ik had wel 1,5 liter per dag,en soms bijna 2 liter!)

@Noor...hoe is het met je?Ben je een beetje uit je dip gekomen?

Zo ga nu weer even aan de strijk en de bedden afhalen,vanmiddag naar een verjaardag.
    Fijne dag allemaal...

10. Saskia78

@mamasuus: dus dat ga je ook niet meer doen :)
    jammer toch!
    misschien dat ze het leuker vinden als ze in een wat oudere groep mee mogen doen :)

11. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    goeiemiddag meiden.....

@ saskia: fijn dat anne eindelijk gepoept heeft!

@ anoek: hoe was het bij Amstel? Saskia al ontmoet?

@ mamaSenT: beterschap met Suus! jammer dat ze dat judo niet leuk vinden. Het was gewoon tenminste proberen waard.

Gisterenavond was ik bij de sportgala in Mijdrecht geweest. Het was erg leuk en hoop oude bekenden weer terug zien, echt leuk. Ik was heeeeeeeel lang uit de running geweest (van dovenwereld). Zelfs kwam ik mijn eerste kleutergenoot tegen die ik hem al 36 jaar niet meer gezien heb. Dankzij de FB :)

12. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Heej, Vrienden van Amstel was erg leuk, in Rotterdam centrum gewinkeld (nou, ik een blouse, Sarah vanalles en Joep een shirtje en broek, die groeit nog niet erg hard de 68 uit).
    Lekker gegeten bij brasserie zuidplein, altijd goed daar.
    Wel last van schouder, wist ik van tevoren maar altijd jammer als het klopt.
    Verder met zijn allen bekaf hier. joep vannacht weer wakker om 3.40, toen uiteindelijk om 4.20 maar flesje gemaakt, opgedronken en weer in slaap gevallen tot 8.00 (dat is dan wel weer fijn).
    Geen idee wat hieraan te doen, honger had ie volgens mij niet echt maar het huilen stopte niet, grrr.
    Het uitproberen is begonnen vrees ik.

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Anoek, kan weer een groeispurtje zijn... hier ook een dochter die je wel onder een koe kunt gaan hangen, melkmelkmelkmelk wil ze (en verder al het andere drink- en eetbare, als het maar niet beweegt ;)) - Goeie nachten worden hier afgewisseld met beroerde... en het gaat weer voorbij, heus. Sterkte.

Terwijl ik dit typ zijn sommige mama's op kraambezoek bij Pris - benieuwd naar de verhalen en foto's :)

MamaST: dan toch lekker gymen en judo kan altijd nog, als ze later de gozers van zich af moeten gaan slaan :D

14. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Spammen :)

15. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    ...en het meisje natuurlijk ook even!

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Nu al aan een brilletje, vond papa :D

17. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    De laatste dan :)

18. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Bekijk bijlage 124012 Ik doe mee met spammen!Iemand vroeg waarom maar 1 dochter op mijn foto.Bij deze een foto van beiden,gisteren gemaakt.

19. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.490
    36.449
    113
    @darcy: oh, mooie kids heb je toch! Bekende slaapzak, staat mijn meisje ook lief vind ik. Zal binnenkort ook eens even spammen haha.

@mamasuusentessa: hmm, dat judo lijkt idd niet echt leuk zeg! Mooie meiden heb je trouwens!

@saskia: wat fijn dat Anne weer gepoept heeft, lijkt me behoorlijk lastig omdat je ook al zei dat ze niet meer in een luier wil poepen.

@pris: ai meis, bv hoort zeker geen zeer te doen hoor. Het enige wat 'mag' is dat het aanzuigen wat pijn doet de eerste paar weken. Maar dat mag zeker niet de hele voeding duren, hoogstens het eerste minuutje. Ik had in het begin ook pijn, bleek bij ons spruw te zijn. Je zag bij Elise niets, maar na de behandeling was de pijn ook weg.

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek

Dat was ik :D
    Oohh wat schattig avatar zeg! Leuk leuk!!!

@ Darcy: het was erg leuk bij Pris op de kraamfeest! Hoop mensen. Pris zag er goed uit, zeg. Stijn sliep overal door met al die hoop mensen om zich heen. Wat is Tygo zo lief.
    Joyce, Dave, Kyra, Timo, Patries, Marc, Jamie, Senna, Matthew en ik waren er. We zeggen dat we gauw een datum gaan prikken voor de meeting in maart of april, leuk!

Megan gaat steeds meer op papa lijken en Ollie meer op jou, wel wennen dat Ollie lang haar heeft, het staat ook leuk!

Deel Deze Pagina