September 2007 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Imsala, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@Anouk: hier krijgt anne al heel lang een beker water mee naar bed gewoon omdat ze altijd dorst heeft snachts.

Hier een druk weekend vol niks.
    Wasmachien haperde weer en bovendien was het hoog tijd voo opruimwerkzaamheden.
    Vridag bleven de buurkindjes (en ook de buurman bleek) bij ons eten. Job stond bij de winkel zonder portemonnee en had daarna geen tijd om nog een keer te lopen.en met 3 koters zag hij ook niet zitten. Dus tegen de tijd ik thuis was met boodschappen en er gekookt was was de buurman er ook al. Dus nog een bordje erbij.
    Vervolgens bleek hij thuis nog verse tiramisu te hebben. Gezellig en lekker dus :)

2. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    Darcy, wat een leuke koppies hebben jullie kids. En wat een haar heeft Megan al, Joep is nog zo ongeveer kaal :).

Mamasent, ook al zo'n leuke kids (op de foto dan, haha). Wel grappig dat er peuterjudo is bij jullie, heb ik hier voor Sarah ook naar gekeken maar ja, we leven in een gehucht zeg maar.

hier een goede nacht, Joep lekker geslapen van 19.00 - 7.00 uur met om 22.00 uur nog een pyjamapapje (gaat er slapend in zo ongeveer). Lekkerrrrr. Sarah even wakker, was speentje kwijt.

Ik ga zo naar het ziekenhuis, spataders laten verwijderen, kado van Sarah en Joep in de zwangerschap.
    Verder is het memobord voor Sarah bijna klaar.

Vanavond moet SArah afdansen, krijgt ze een rugnummer op en komt er iemand van de dansschool om een diploma te maken. Allebei de oma's komen kijken, mijn vader ook, is wel 3 keer gevraagd door Sarah.

Morgen laatste dagje samen met Joep en Sarah, daarna is Arjan ook thuis. Heb er zo'n zin in, hoop ook dat we weer naar elkaar toe groeien. Tis een beetje bikkelen hier.

3. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    En ja hoor, vandaag heb ik weer eens mogen bloedprikken :(Heb sinds gisteren al pijn in me grote teen, na doordrammen toch bij de huisarts mogen komen, en nu vermoed de huisarts dat ik Jicht heb, en dat is ergens toch vreemd, want daar ben ik 'te jong' voor.. Zucht... Ik heb ook echt altijd wat!

4. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Matthew heeft bijna iedere nacht zo dorst, ook een glas water voor hem!

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Vervelend zeg....hoop dat er niets ernstigs is voor je!

Was T blij je weer zien na 2 weken?

6. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Imsala, hoe kom je nou aan pijn in je grote teen :( Is het iets wat uitstraalt vanuit je heup/bil/been, een soort ischias ofzo... of is iemand er stiekem op gaan staan :p Nee, dat is flauw. Ik hoop voor je dat het verklaarbare pijn is - en jicht lijkt me gruwelijk, je bent nog zo jong..!

Anoek, foto's hier neerzetten, hoor! Wat stoer van Sarah, gewoon dansen met een rugnummer :)

Zijn er nog foto's van de babyborrel bij Pris, gister?

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hey, Miran! :)

8. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
  9. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    En Ro en Anoek zijn ook online :) Hi, girls!

Gaat het goed met jullie?

10. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    mijn up hoeft dus ook niet meer.

Ja, dansen was erg leuk, Sarah deed het erg goed, trots op haar diploma...
    Alleen, nu wil ze absoluut geen luier meer om, wordt denk ik bed verschonen vannacht. Denk dat ik er maar eentje omdoe als ze half slaapt, geen idee. Morgen maar zonder proberen dan.

11. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Lachen... Anoek zit achter haar pc en ik hiero... en aangezien ik bij Anoek thuis ben geweest, heb ik beeld hoe ze er nu bij zit.

Is het peuterdansen een succes geweest?

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hier ook nog een nachtluier, morgen zonder proberen.
    Ik kreeg de tip van een vriendin om eerst een broekje aan te doen en dan pas een luier, mocht het niet lukken. Kinderen schijnen het dan eerder te merken als ze moeten plassen.

Ik heb van die dekjes gekocht bij AH, voor op de matras. Duur spul, 7 stuks voor ruim 6 euro, maar misschien blijft het bij een paar dekjes...

Succes, Anoek!

13. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Ga aan de nakijk, zucht... fijne avond allemaal!

14. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    ik maar op f5 drukken, heb ik niet in de gaten dat we alweer een pagina verder zijn (jaja, muts ben ik).
    Heb net met Sarah afgesproken dat ik, als ik naar bed ga, een luier bij haar omdoe en morgen gaat ze zonder luier en met reservekleren naar het kdv. Ze wilde haar hello kitty onderbroek aan (hello kitty is het helemaal, ze heeft haar jurk nog aan ipv pyjama, geen zin om daar weer over te beginnen, wat ben ik lui).

Dansen was erg leuk, Sarah is wel een beetje de clown daar (overal hoor). Ze maakt ook zo vaak rake en leuke opmerkingen.

Aha, nu een heleboel mama's online, gezellig!

15. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Darcy: nee het is geen uitstraling ergens van, geen idee hoe ik er aan kom, belangrijker is nog: hoe kom ik er weer vanaf?

Ben niet iemand die zijn voeten snel fotografeert, maar zal een kleine impressie geven zodat je ook verschil kan zien tussen de 2 grote tenen ;) gaat dus om de linkerteen ;) je ziet dus ook geen lijntjes meer lopen over de teen

16. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou is die foto wel in de avond genomen nadat ik al pootje omhoog gezeten heb ;)

17. mamaSuusenTessa

mamaSuusenTessa Bekend lid

8 okt 2010
    893
    0
    16
    NULL
    Eindhoven
    Hoi allemaal,

Ben nu op mijn werk maar dacht zal ook weer even wat typen.
    Ben om 17uur klaar met mijn werk en dan heb ik weekend.
    Heerlijk met de meiden een beetje aanrommelen in huis.
    Suus is gelukkig weer helemaal beter.Praatjes zat iig.
    Tessa heeft altijd praatjes.Het eerste wat ze vanavond zei:Vandaag moeten jullie werken he!
    Ze tettert de hele dag door.

Even een vraagje voor de moeders waarvan de kinderen al zindelijk zijn 's nachts.Hoe hebben jullie dat gedaan?De meiden plassen nu nog 's morgens in hun luier als ze uit bed komen.Kan dus wel tips gebruiken.

18. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@zindelijk: deed Anne ook maar ineens wilde ze zelf geen luier meer.
    Nu heeft ze het potje Plus billendoekjesnaast haar bed en dat gaat heel goed.

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    nee eigenliijk niet, wel had ik foto van de kindjes gemaakt, ga zo plaatsen....

20. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Hier ook nog steeds 'n nachtluier.
    Vannacht kwam Matthew bij ons slapen, vanmorgen een natte hoeslaken van overvolle plasluier!!! Gelukkig had ik een moltonlakentje onder de hoeslaken op ons matras gedaan. Zo bleef ons matras droog :)
    Zeg maar 2 nachten per week heeft hij natte luier en 5 nachten droog...zo wisselend!!!!

Hij is volgens mij nog niet echt klaar voor zonder luier in te slapen....
    Maar wel voordat we naar Tenerfie gaan moet hij echt zonder luier slapen. Ik ga echt niet weer paar luiers meenemen!

Deel Deze Pagina