Hoi meiden, zo was de afgelopen dagen echt goed ziek, flink de griep te pakken. Moet zeggen dat ik me nu weer iets beter begin te voelen. Was in het weekend al niet lekker, maar maandag echt flut, had de jongens toch weg gebracht, maar kon ze weer ophalen, want die waren toch ook niet fit. Wat is dat lastig als je zelf echt goed ziek bent en je dan 2 kleine kinderen om je heen hebt. ik wilde het liefst slapen en dat ing niet, maar goed we hebben het overleefd. Heb nog niet terug gelezen, doe ik later wel. Joyce ik herken je situatie, Jesse heeft de sudocreme een keer als gel gebruikt, ik moest stiekem ook erg lachen. Heb 6 keer z'n haar gewassen voor het eruit was. Simke
Geweldig gezicht Joyce!!! Ben ik blij dat wij geen sudo in huis hebben Hoewel ik Marissa er niet voor aan zie dat ze zich vol zal smeren ermee, die begint al te piepen als er boter aan d'r vingers zit met brood smeren. 'Bluuhh mama, doekje, mijn vinger is vies.' @simke, Balen meid... ik hoop dat je snel weer de oude bent hoor!!! @Pris, Stijn doet het lekker dus... fijn, hopelijk zijn de krampjes ook snel over. Zo nu ga ik nog snel even wat kleine dingetjes voorbereiden voor morgen en zaterdag. Ik ga zaterdag taart bakken voor mijn verjaardag (zondag) en voor het eerst mezelf uitleven met marsepein en fondant. Als dat nou een beetje gelukt is, dan krijgt Bastiaan volgende week ook een mooie taart Tot snel weer meiden!!!
@ Joyce: oohohhohohh wat geweldig zeg van Kyra...kan gebeuren. Maar het is echt leuk voor later als Kyra ouder wordt en navertellen hoe ze vroeger heeft gedaan, geweldig! @ Simke: bah van al die ziekenboeg, hoop dat jullie lekker gaan voelen in de komende maanden @ Rootje: jij op zondag jarig, wat leuk zeg!!!! Er zijn hoop meiden in januari jarig,, te weten jij, joyce en ik....ach het is maar 3....hihi.
*proest* Lig onder de tafel van het lachen om de foto van Kyra haha Ziet er echt geweldig uit haha heb je d'r nog wel een beetje schoon gekregen?
Hé meiden!!! Ja, probeer dan maar eens je lach in te houden als je de kamerdeur opent en zo'n spookje ziet staan, hahaha!!! Heb haar gelijk onder de douche gezet, kreeg het er redelijk af, moest alleen tot 3x toe haar haartjes wassen Darcy: Where are you girl???
@ Joyce: succes morgen bij MRI -scan.... @ all: ik las toevallig in de lounge dat een forum meid vannacht onverwacht is overleden (volgens mij is ze 26 jaar geworden) en laat haar man en 2 kindjes achter (waarvan eentje nog geen 3 maanden oud is) zo bizar......
morning all!! Joyce: geweldig hahahaha ik had me ook niet streng kunnen houden hoor!! succes bij de MRI vandaag, wanneer ga je terug voor de uitslag? Miranda: voor jou ook een heel fijne dag! Darcy: where are you?? Jullie nog plannen?? WIj niet haha, Steef is nu een ochtend aan het werk (heeft ie eens in de twee weken tegenwoordig op zaterdag) en ik moet morgen invallen in de late dienst!! Heb volgens mij al 4 jaar geen avonddiensten meer gedraaid haha dus wordt wel weer even wennen Heb gelukkig dienst met twee erg leuke collega's
Hoi meisjes, ben beetje moe van een drukke dag vandaag... Ben heel druk bezig geweest met een taart bakken voor het uitproberen voor volgende week voor de verjaardag van Bastiaan... Voor een eerste poging om zo'n soort taart te maken, is hij best grappig geworden Bastiaan krijgt trouwens wel een andere hoor Even een fotootje: Bekijk bijlage 125678 De rest van de foto's kun je op hyves/facebook wel vinden... Ik ben ook niet de meest trouwe momenteel... sorry daarvoor... Maar goed, ik hoop echt dat er binnenkort betere tijden aanbreken en ik meer tijd heb om te reageren... In ieder geval dikke knuffels voor jullie allemaal!!!
even een snel berichtje van mij, strijkijzer staat aan (ja, jullie lezen het goed, op zaterdagavond, grrr). Arjan heeft al een week last van zijn rug, dwz dat hij echt bijna niks kan, slikt nu tramadol maar ook dat helpt niet echt. Alles komt even op mij aan, dat is best zwaar moet ik zeggen. Te meer omdat Sarah heeft besloten om luierloos door het leven te gaan maar dat kan ze dus nog niet: mamaaaaa, mijn broek is nat, mamaaaaa alweer!!! Ahum. Dus midden op de dag komt ze zelf tot de conclusie dat een luier toch wel handig is, gelukkig. Ach, de interesse is er en de rest komt wel een keer denk ik zo. Sinds gisteren slaat Sarah in de middag ook niet meer. Het was deze week elke avond zo'n gedoe om haa rin bed te krijgen, was wel 22.00 uur voor ze ging slapen. Gisteravond om 19.30 in bed, geslapen tot 7.45 vanochtend (oke, om 4.30 even wakker, stond ze oma te roepen aan het traphekje, die had haar in bed gelegd). Onze combimagnetron is rip, gisteren meteen een nieuwe gekocht, gelukkig komen ze die maandag plaatsen (met geluk dat we de eigenaar van het keuekncentrum kennen, wonen een paar deuren verder en kindjes spelen veel samen). Scheelt weer en voor een erg schappelijk prijsje (showmodel). Maar nu ga ik strijken. doei en sorry voor mijn ego.....
Wat een leuke taart zeg!Jammer dat je zo ver weg woont,anders had ik voor sep wel een bestelling willen plaatsen haha. Hier ook een drukke dag geweest.Vanmorgen kleutergym en de rest van de dag een beetje aangerommeld(de meiden letterlijk en fuguurlijk).Ik heb hun kamer helemaal opgeruimd gepoetst. Jan is nu aan het waterpolo-en.Daarna naar een verjaardag,dus heb het rijk alleen. Morgen gaan we brunchen met mijn familie.Eigenlijk zouden we alleen met mijn moeder en haar vriend gaan,maar uiteindelijk wilde iedereen mee.We "vieren" op deze manier de verjaardag van mijn vader.Hij zou 25 jan 61 zijn geworden.Helaas heeft hij de strijd verloren,4 weken na de geboorte van onze meiden. Verder met iedereen alles oke?
Ik heb net de berichten gelezen in de Lounge! KIPPENVEL Echt verschrikkelijk dit, geen woorden voor!!!
Anoek: Al klaar met strijken? Anders heb ik ook nog wel wat voor je liggen hoor Dat is mooi een nieuwe magnetron voor een leuke prijs En balen dat Arjan zo'n last van zn rug heeft. Al diclofenac geprobeerd met pcm? Ben er inmiddels helaas ervaren mee MamavanSenT: Lekker toch zo'n dagje aanrommelen en heerlijk dat de kamer van de meiden weer is opgeruimd en gepoets. Daar kan ik ook altijd heel erg van genieten!!!! Noor: Vandaag de MRI gehad, ging goed. Heb er 20 min ingelegen, wat een herrie zeg Maar gelukkig had ik een koptelefoon op met muziek, haha! Ik moet 9 febr terugkomen bij Dr. Engelsman voor de uitslag, weer in Heemstede Ben erg benieuwd, klachten zijn helaas nog niet minder geworden Leuk om weer even een avonddienst te draaien, of niet? Rootje: Wat een leuke taart/kaas Schattig die muisjes zo, ik zeg geslaagd!!!! All: Wij hebben morgen 2 kinderverjaardagen Ach, is ook wel weer gezellig. De 1e verjaardag ga ik alleen met Kyra naar toe, zodat Timo kan slapen en Dave bij hem blijft en dan zodra hij wakker is gaan we met zn 4tjes naar de volgende verjaardag! Waar is Darcy toch gebleven? Ben je weer stiekum op vakantie gegaan zonder iets te zeggen Fijne avond allemaal!!!
Goedemorgen iedereen! Staan bij jullie ook de croissantjes in de oven? Lekker gekookt eitje erbij, dus een Gied begin van de zondagmorgen Fijne zondag allemaal!!! X
Hier vandaag het feestje van L. vieren, ze is woensdag jarig, maar doe het nu al Verder wil ik Rootje een fijne verjaardag wensen vandaag
@ Imsala: gefeliciteerd met L. vandaag!!! @ Rootje: gefeliciteerd met je verjaardag! Lekker taart om te zien, leuk gemaakt!
@ Joyce: ook fijne dag vandaag met de verjaardagen. Ik ga Darcy zo smsje sturen of het goed met haar gaat! @ Anoek: hopelijk voor jou vandaag een betere dag worden dan gisteren! @ mamasent: een fijne zondag vandaag!