September 2007 mama's Deel 3

Discussie in 'De mama's' gestart door Imsala, 7 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
  2. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanavond de vk langs laten komen bij mij..
    Gisteravond was ik wat vocht verloren en vandaag toch wel wat pijnlijke harde buiken. Ter geruststelling is ze langsgeweest en heeft even gevoeld en het hartje laten horen. Moet wel even urine in gaan leveren bij de huisarts zei ze, want zou kunnen dat ik een blaasontsteking heb waardoor ik pijnlijke harde buiken heb...

3. Pris

Pris Fanatiek lid

:)!!!!!!Gefeliciteerd Darcy!!!!!!:)

4. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Later hopelijk meer, maar nu toch al

Een heel fijne verjaardag aan DARCY!!! Hopelijk heb je een superdag! xxx

5. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Joehoe!!!

Breiende dame is vandaag jarig, dat is:

DARCY!!!

GefeliciTAART!!!! :p

6. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Ben hard aant werk op werk en kom vanmiddag nog op terug!

Liefs, Miranda

7. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Dank dames, ook voor de reacties op Facebook :)

Ben met de kids thuis, maar ga vanavond luxe uit eten (verrassing van manlief) - de oppas komt en ik voel me langzaamaan een beetje jarig :)

Miran, dank voor de link van Zeeman (daar heb ik ook leuke wol gekocht trouwens!)

8. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Darcy: gefeliciteerd!

Oh de longen van mijn ex zijn schoon geen TBC dus :D

9. Joyce82

Joyce82 Fanatiek lid

1 sep 2006
    1.746
    0
    0
    Noord-Holland
    Darcy, meid van harte gefeliciteerd!!!:)
    Maak er een gezellige dag van en heel veel plezier vanaaf, maar dat gaat zeker weten goed komen :D

10. Noor28

Noor28 Fanatiek lid

12 dec 2006
    3.801
    0
    0
    verpleegkundige
    Nieuw Vennep
    Darcy: van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!! Een heel fijne dag en vooral avond gewenst!! Eet ze voor straks ;)
    xxx

11. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb voor de zekerheid een kuurtje gekregen, was niet superduidelijk een blaasontstking, maar wel ietwat bloed en leuko's in me urine...

12. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Goeiesmorgens ;)

Zit lichtelijk bekaterd achter de pc en moet zo de klas weer in - gelukkig een toetsuur (al moet ik niet in slaap gaan vallen :D)

Het was een heerlijk etentje en we hebben lang getafeld. Eerst goede Schotse zalm... daarna mijn favo gerecht: eend! Lekkere wijn erbij... en afsluiten met superfijne chocoladetaart met after eight-ijs.
    De Vijfde Smaak heeft laatst weer een 9+ gescoord in een belangrijke recensie... en dat hebben ze verdiend, wat was het weer goed!

Na deze lofzang op een van mijn hobbies :)D) wil ik nog even tegen Imsala zeggen dat t goed nieuws is wat ze heeft gebracht hier - en alweer 19 weken zwanger, pfoeh! Alles goed nog, geen kwalen?

Bedankt voor alle felicitaties, meiden. Ik voel me echt 26.
    (ehm, 36 ;))

13. Anoek1

Anoek1 Fanatiek lid

23 jan 2007
    4.178
    0
    0
    aiai, alsnog van harte gefeliciteerd Darcy, gisteren helemaal vergeten, excuus...

KLinkt goed trouwens,dat etentje

14. Imsala

Imsala Bekend lid

5 aug 2009
    662
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tja dan na het goede nieuws heel treurig nieuws...
    Heb vandaag te horen gekregen dat een vriendin van me van vroeger afgelopen dinsdag op 27 jarige leeftijd is overleden aan een maagbloeding :( vanaf zondag aan het spugen geweest, gevraagd of opa kind van school wilde halen, en toen opa kind bij oma gebracht had toch nog even wezen kijken bij haar en trof haar dood in bed aan :$
    Haar dochtertje zou in November 2 worden en word nu dus bij bekenden ondergebracht omdat ze alleenstaande moeder was.. Vreselijk toch? Jaren geleden in 2001 zijn haar ouders op brute wijze vermoord : google maar eens op: dubbele moord Veenendaal
    en nu zij zo jong overleden... Heb echt medelijden met haar dochter.. Moederziel alleen achterblijven...

15. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Goeiemorgen meiden!

Ik ben erg verkouden, zucht..... :(

@ Imsala: wat vreselijk zeg voor de drama in Veenendaal...dat voor kleine meisje....
    Hoop dat je niet ernstigs hebt nu je de kuur krijgt.

@ Darcy: De Vijfde Smaak....heb net gegoogeled...vlakbij bioj jou...dat smaakt erg goed! Dat zal ik onthouden! :)

16. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Hi girls,

zo grappig, ben net Miran en haar Matthew tegengekomen :)

Hoe gaat t met iedereen...

Had een loeizware dag vandaag, 5HAVO was t laatst. Nu weekje herfstvakantie, fijn. Kan gewoon effe niks meer filteren, ben zo moe...n
    Zoals jouw nieuws, Imsala. Het is afschuwelijk voor die familie. Merk dat dit soort berichten wel even te heftig zijn nu.
    Heb in mijn mentorklas ook veel verdrietigs spelen.

Iedereen een fijne avond alvast. Xx

17. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Heel knap dat Bas mij meteen had herkend in de supermarkt!!!
    Enne...leuk om jou weer te zien, alleen geen kids. Ze waren op weg om hun kids op te halen!
    Heerlijk herfstvakantie heb je nu, dat is een van de voordeel dat je lerares bent :)
    Rust maar uit en geen studie! ;)

@ all: fijne avond allemaal! X

18. simke

simke Bekend lid

23 jan 2007
    525
    0
    0
    Flevoland
    He meiden,

Ik heb een heerlijke verjaardag achter de rug; enorm verwend. Hoor nu bij de club van 30gers. Heb nu ook vakantie en ga ma t/m vrij lekker met mijn moeder en de kids naar Terschelling, manlief moet helaas werken.

groetjes Simke

19. miranda040172

miranda040172 VIP lid

19 mei 2007
    5.605
    0
    0
    secretaresse
    Zaanstreek
    Wat een vies weer buiten, he!
    We gaan straks naar de verjaardag van Matthew's neef die 9 jaar is geworden.

@ Simke: veel plezier op Terschelling!

@ all: fijne weekend! X

20. Virginie83

Virginie83 Fanatiek lid

3 apr 2007
    2.581
    0
    0
    Secretaresse
    Bij Brussel (België)
    Hey meiden,

Eindelijk wat tijd om te reageren nu! Alles goed met jullie?

@ Bianca: Wow, 1m13 en 25kg!!!! Inderdaad 'enorm' voor een 3-jarige. Volgens mij weegt Keld net 15kg en zal ie net een metertje groot zijn. Ben niet zo thuis in stofwisselingsziektes, is dat erfelijk, heeft hij er 'last' van enz?

@ Pris: Peter goed thuisgekomen? Nog effe doorbijten en je hebt verlof. Het vliegt echt voorbij, je zwangerschap. O ja, zoals iedereen hier vermoed ik, zet ik ook in op een meisje. Ik ben ook ontzettend nieuwsgierig!

@ Joyce: Fijn dat jullie het in ieder geval al over eens zijn dat er een 3e mag komen. Het blijft zo ontzettend bijzonder hé, dat zwanger zijn, die geboorte, het moederschap. Hier heb ik het wel nog wat moeilijk mee met het idee dat ik nooit meer zwanger zal zijn (hoogstwaarschijnlijk). Het is oké met z'n viertjes hoor, maar toch.

@ Anoek: Pfff, meid, het is ook niet makkelijk bij jullie, met Joep. Lastig dat jullie niet weten wat er juist scheelt, is enorm frustrerend, ook zo zielig voor hem natuurlijk.
    Wanneer heb je je gesprek met je werkgever?

@ Darcy: Fijne verrassing van je man gekregen, heerlijk zo'n etentje. Nog fijner dat het zo geslaagd was!

@ Imsala: Fijn dat D. geen TBC heeft. Wel rottig ander nieuws dus. Net zoals Darcy, heb ik het de laatste tijd moeilijk met dit soort berichten. Het is alsof er téveel van die dingen gebeuren en sinds ik mama ben, is het gewoon moeilijker.

@ Simke: Nog een (veel te) late felicitatie! Fijne verjaardag gehad, super. Veel plezier op Terschelling!

@ Noor: (H)eerlijke foto's van je kinderen, het zijn echt plaatjes! Zalig is dat, het bos, het strand!
    Idd., tijd gaat ontzettend snel, soms echt té snel, je staat er niet bij stil en hup, we zijn een jaar verder.

@ Miranda: Inderdaad, zeer vies weer. Gezellig wel!
    Fijne verjaardag gehad vandaag? Leuk dat je Darcy bent tegengekomen. :)

Deel Deze Pagina