Imsala, misschien kun je vragen aan kdv/Belastingdienst of er een spoedje van gemaakt kan worden gezien de omstandigheden van opname en zwangerschap? Balen, zeg...
@ Imsala: wat klote zeg van dat gedoe van de belastingsdienst. Misschien een belletje naar de belastingdienst zoals wat Darcy zich voorstelt. Sterkte!
hmm ik koos toch echt de kleur fuchsia... niet geel? @imsala: gecondoleerd meid! sterkte! @stickers: vandaag weer gepoept.. en weer wil ze gewoon geen sticker die stickers waren dus weer een zinvolle actie maarja.. het gaat nu wel weer helemaal goed. alleen als ze zich niet lekker voelt.. "dan moet je poepen he mam!?" zo ook opa toen hij laatst met een soort voedselvergiftiging naar het toilet bleef rennen. "opa? ben je niet lekker? dan moet je even poepen!"
Hoi meiden, heb het enorm druk met mijn werk (gewone rapporten, schoolverlatersrapporten groep 8 en zo nog een aantal dingen). Kom gewoon niet toe aan lezen en reageren op ons topic. Ben ook nog steeds bezig een goede balans te vinden tussen werk, kinderen, relatie en mezelf. Kost veel energie. We gaan volgende week lekker op wintersport naar OOstenrijk. Heb er echt enorm veel zin in, even geen gevlieg en geregel. We gaan met z'n 12-en. Onze 2 kleintjes en 10 volwassenen (mijn moeder, zusje zwager en oom tante ed). Vind het ook wel prettig dat de familie dan ook even met de jongens bezig kan zijn (we wonen 100 km uit elkaar) Zo kunnen zij ook van de jongens genieten en wij wat extra tijd voor onszelf (al klinkt dat wel ego) @lovewinnie: hoopt dat het meevalt met Alicia's oortjes en ze idd met medicijnen geholpen kan worden. Lees net je berichtje over de oorontsteking. Arme meid, dat doet zo'n pijn. hoop dat ze snel opkanpt. @Miranda: wagenziekte: zo vervelend voor je mannetje. Alles vies en hij koud.. he arme knulletje. @Darcy: hahaha.... die Ollie. Ik zou me eerst ook schamen, maar als je dan idd die gezichten ziet is erg grappig (Jesse doet dat ook wel ineens tegen een vreemde papa roepen en dan moet ie zelf al lachen, de grapjas) @Anoek: mooi memobord!!! (wel ietwat jaloers!!) @Saskia: Jesse heeft laatst ook nieuwe kast voor z'n spelletjes gehad, hij moest zelfs even huilen toen de oude kast wegging. Maar nu er carsplaatjes op de nieuwe zitten is hij er wel blij mee. @Imsala: Sterkte!!! SARAH Happy birthday (je zal al wel op bed liggen, maar toch) Zo weer bijgelezen. Heb verder niet veel nieuws. liefs Simke
@simke: vandaag stond er iets op met potlood.. Dus uitgelegd dat het niet de bedoeling is dat ze op haar nieuwe kast gaat tekenen. Hoogst beledigd! Het was geen tekening maar ze had haar naam erop gezet!
@ Saskia: wist je hem nog daarna weggummen? Lekker bijdehand Anne! @ Simke: groot gelijk, heerlijk als er nog andere volwassen je kids lekker kunnen bezighouden, dan kan je bijkomen of met 2tjes ff lekker rondwandelen of skieen. Geniet ervan met de grote familie in Oostenrijk!!! Het duurt nog langer dan ik gedacht heb...ben nog steeds ziek. Mijn gezicht doet zeer met de vastzittende slijm en mn oren zitten dicht. Ben nog steeds thuis, nu is jeroen met matthew ff naar de markt (traditie papa-dag)
Dagje te laat: Gelukkige Verjaardag Sarah!!! Grote meid ook al hé! Hopelijk hebben jullie een fijne dag gehad!
@ Miranda: Triple test is een soort kansberekening voor Syndroom van Down ed.. Ik kijk er niet naar uit, naar de punctie, maar ja.. Lekker uitgerust jij? @ Darcy: Het gaat echt beginnen met onze dames hé, ze kunnen er wat van soms.. Ja, we kunnen weten wat het is, met zekerheid zelfs, maar we gaan het deze keer NIET vragen.. @ Saskia: Aaaargh, op de meubels tekenen!! Haha, Keld laatst ook nog, ik teken niet, ik schrijf mijn naam (ondertussen met z'n ogen aan het rollen). O, sorry Keld.. @ Imsala: Pfff, het zit ook niet mee (weeral). Hopelijk kan er toch snel iets gedaan worden. @ Anoek: Joep nog steeds ziek?
Miranda: beterschap!!! Virginie: wanneer heb je de VWP?? succes vast, hopelijk is de uitslag goed!! De kans is nog altijd vele malen groter dat de uitslag goed is dan dat ie afwijkend is he? Imsala: wat verdrietig, zo snel! Sterkte! Saskia: Simke: sterkte met de drukte, na vrijdag vakantie toch?! Gisteren 's avonds nog de SEH bezocht met Isa om een foto te maken nadat haar voet eind van de middag tussen de spaken was gekomen... Gelukkig niets gebroken, wel flink gekneusd. Vanmorgen thuisgehouden (ze sliep pas om half tien!) maar nu net wilde ze toch echt naar school. Werd als een soort held ingehaald door de meisjes van de klas hahaha iedereen wilde naast haar zitten en ze hadden zelfs al iets voor haar gekleurd twee van die drakies. Schattig he? Ze werd er helemaal verlegen van haha. Dus straks maar weer die kant op, eerst ff lekker endje fietsen met de gasten
Simke, zo'n memobord is echt heeeel gemakkelijk te maken. Een canvasdoek, fiberfill en dat lijm je erop met spuitlijm (action). Dan een leuk stofje wat je aan de achterkant vastniet met een nietpistool en lint, het lint stik je waar het kruist even vast. Echt waar, ik heb het nog nooit eerder gemaakt en was in een uurtje klaar (en ik maar denken dat ik wel een paar avonden zou kunnen hobbien, hmm). Dank je allemaal voor de lieve felicitaties van Sarah. Ik reageer een andere keer weer. Joep weigert te gaan slapen en huilt nu. Sarah ligt op de bank te slapen dus ik vis Joep ff uit bed.
Virginie, Joep is nog steeds neit fit, nog steeds uit zijn doen, veel huilen maar ook vrolijk, geen idee wat er is, veel diarree luiers. Tandjes misschien???? We wachten af. Vandaag was hij om 4.45 uur wakker, hij heeft dan gepoept en wordt daar dus wakker van om vervolgens de hele dag moe te zijn en vooral niet meer willen slapen. Nu wakker geweest van 12.00 tot 19.00 uur. Ahum, 2 kee rin bed gelegd, een kwartiertje stil, weer brullen, krijsen en alles oke toen we hem weer uit bed haalden. Hm, eigen willetje (waar heeft ie het van)
Ja hoor, kom ik weer aan... Morgen naar de huisarts, heb waarschijnlijk een schimmel in mijn mond Niets smaakt lekker en tong is gevoelig, en zag dat er een soort gele aanslag op zit, dus huisarts gebeld en nu een afspraak voor morgen.. Echt ik heb patent op rare dingen hoor
@imsala: hetgaat wel achter elkaar door hè... Vervelend hoor! @Anouk: dat zelf maken is wel een goed idee voor de verjaardag van oma jammer genoeg is ze pas in oktober jarig dus denk dat ik het maar even opschrijf
@ Anoek: misschien krijgt Joep tandjes.... @ Imsala: het zit je niet mee... ik denk dat ik voorhoofdsontsteking heb, vooral kaakholte doet echt heeel zeer, heel veel groengeel slijm in mn zakdoeken....ik heb in 5 dagen 1,5 pak zakdoeken gebruikt .... Vannacht klappertanden van de kou... Verder zijn de huiskamer en de keuken in mijn ogen zwijnenstal geworden. Jeroen ziet dat niet en om eerlijk te zijn kan hij niet huis schoomaken (dat wou ik ff kwijt!). Het irriteert me enorm nu...ben nu te ziek om te huishouden...lichamelijk inspanning = bonsende hoofd en kaak...niet te doen! IK WIL NU BETER WORDEN!!!!!!!!!!!!!!! grmbl....
Hallo meiden! @ Miranda: Mannen zien het gewoon niet, verschrikkelijk is dat! Ik doe het ook liever zelf, dan is het naar 'mijn normen'.. Erg eigenlijk. Wel balen dat je nog steeds zo ziek bent, is echt niet leuk!! Beterschaps. @ Imsala: Ach meid, het houdt NOOIT op bij jou!! Hopelijk heb je er niet al te veel last van en is het goed te verhelpen. @ Noor: Lief van Isa's klasgenootjes! Heeft ze nog pijn? Ik 'mag' op 1 maart naar het zh voor de punctie, een week later heb ik het resultaat al. Ja, kans is groter op positief nieuws, vooral omdat de gyn denkt dat ik iets in het bloed heb die de uitslag verhoogt, maar ja, als je het kan testen.. @ Anoek: Bij jou ook nog steeds een niet zo'n fitte jongen! Die onzekerheid altijd is moeilijk, je weet nooit écht wat er aan de hand is en ze kunnen zo zielig zijn.. Ook veel beterschap voor hem!
Heb idd een schimmelinfectie te pakken, waarschijnlijk door de antibiotica kuur voor mijn voet een tijdje terug.. Nu Nystatine Labaz gekregen, die suspensie die je ook aan baby's geeft die spruw hebben Dokter zei al: je kind is nog niet eens geboren en je begint nu al met schimmels in de mond haha