Miranda, aangezien ik nu de buikgriep heb denk ik toch een buikgriepje. Ach, gaat vanzelf weer over, dat is het voordeel Ben jij al bij de huisarts geweet? Anders wel gaan hoor. Krijg je een kuurtje en knap je sneller op. Tja en mannen en huishouden........ Heb de hele dag in bed gelegen en geslapen.
Hi meiden, even een kort teken van leven. Noor, hoe is het met Isa inmiddels? Imsala, gaat de kuur snel werken bij je? Miran en Anoek weer aan de beterende hand? Ik ben erg snel overprikkeld op het moment, moet echt even rustig aan doen. Later meer. X
even vraagje, ons mannetje is bijna jarig, tijd voor het verzinnen voor kado's...... heeft er iemand tips??????? Van ons krijgt Joep een autogarage van little people dus wij zijn er wel uit maar wat kunnen we aan vrienden vragen????? moeilijk
en Darcy, je vroeg of ik aan de beterende hand ben, geen idee, leek wel zo maar sinds vanmiddag keelpijn, hoofdpijn en een loopneus. Even kijken hoe het doorzet. Vaak met een paar dagen over maar zo niet dan lang leve de astma.
Zijn e geen losse autootjes voor bij de garage? Of een puzzel, boekje ofzo? Hier was LP toen echt zwaar favoriet
@anoek, je mag even kijken op bastiaans lijstje (er is wel wat doorgestreept van wat er gekocht is) WilGraagHebben.nl - Wish Verder heeft hij wat duplo gehad, een grote vrachtauto van little tikes, wat van die (namaak)nopper. Ik ga nu weer op de bank zitten, Marissa heeft al 3 dagen 40+ koorts en ligt alleen maar op de bank en wil dat mama er steeds naast zit.. huisarts zegt nog steeds aankijken, maar daar ben ik nu wel klaar mee eigenlijk, er komt ook niet echt verbetering in namelijk... Gaat nog wat worden, ik moet komende week op fulltime cursus en dan is rene vrij... nou ja we zien wel...
@ Rootje: beterschap voor marissa....3 dagen 40 graden koorts vind ik niet normaal. @ Anoek: fijn dat het beter met je gaat. @ Imsala: schimmelinfectie is echt niet zo fijn, en ik duim nu dat ik het niet ga krijgen, nu ik gisteren antibiotica kuur voor 7 dagen heb gekregen. @ Darcy: doe er rustig aan meis. Je vroeg me of ik wat beter ben. Nog niet helemaal. Gisterenmiddag toch bij de weekendarts geweest omdat ik oorpijn heb en zo. De diagnose luidt: bijholteontsteking EN oorontsteking. Krijg de kuur voor 7 dagen, 3x per dag. Dat van de oorontsteking heb ik voor 't laatst gehad toen ik 10 jaar was, dus bijna 30 jaar geleden. Van meermalen oorontsteking is mijn gehoor achteruit gegaan. Ik hoor al nl. 7 dagen niks, nu heb ik verschikkelijk oorsuizen...met oorpijn. Een pluspunt: ik heb vannacht beter geslapen dan de afgelopen nachten. Een minpunt: ik kan morgen nog niet werken, er is niemand die mijn werk kan overnemen. Dat vind ik zo verschrikkelijk. Ik moet gewoon eerst goed uitzieken. Vervelendste dat ik afgelpen dagen en de komende dagen afspraken moet afzeggen... Ik wens jullie een fijne, vooral GEZONDE dag toe!
Volgens D heeft T vannacht zonder luier geslapen en is hij droog gebleven Normaal met luier blijft hij 's nachts dus niet droog, dus ben benieuwd, vannacht maar een vuilniszak onder dat kontje leggen dan en hopen dat het hier ook goed gaat
Hé meiden!!!! Even een teken van leven van mij kant! Wij zijn afgelopen vrijdag teruggekomen van een heerlijke week vakantie in Landal Coldenhove. We hebben het echt heerlijk gehad en ontzettend geboft met het prachtige weer! De kids hebben onwijs genoten, dus wij ook!!! Vrijdagavond verjaardag gehad van een vriend van ons die 30 werd. Gisteren verjaardag van mn oma gehad die 90 jaar is geworden, dus druk, druk, druk zo na de vakantie Vandaag even lekker niks, althans, ben druk met de was en ff alle mailtjes checken en ons forum trachten bij te lezen Bastiaan en Sarah, alsnog gefeliciteerd met jullie 1e en 3e verjaardag!!! Alle zieke kindjes en mama's, veel beterschap!!!!! Later meer meiden....
Rootje, dank je. Beterschap voor Marissa, 3 dagen zo'n hoge koorts vind ik wel veel eigenlijk. Drinkt ze wel? Niet fijn zo'n ziek meisje. Miranda, ook voor jou beterschap. Dat de kuur maar snel werkt en dat je je gauw weer beter voelt. Helaas kun je niet werken morgen maar je gezondheid staat voor, dat snappen ze op het werk ook wel, alleen balen dat deberg van het werk groeit. Joyce, heerlijk, er even tussenuit. Klinkt goed. Sarah ligt weer op de bank te slapen, Joep in bed, raar nachtje gehad. Gisteravond 3 keer huilend wakker, vannacht om 2.45 wakker, dadadada, toch fles gegeven na een half uur, weer terug in bed is ie klaar en klaarwakker....... even in ons bed gelegd, geen succes (ben blij da tik mijn oog nog heb, haha). Een lol dat Joep had, niet normaal, raar jong. Toen tch nog maar even wat te drinken gegeven en jawel, in slaap gevallen.
Rootje, zo begon het bij Ollie ook... na vier dagen koorts bleek het roodvonk te zijn. Het heerst, dus misschien even de tong checken op bultjes en toch even vragen aan de huisarts... is antibiotica voor nodig namelijk... Beterschap!
Papa en Ollie kijken "Aladdin" op video... Megan krijgt eten en sloopt Barbie... even hiero... Zijn vanmorgen lekker naar het strand geweest, uitwaaien en warme drankjes toe. Daarna, omdat de kids sliepen, met de auto getoerd door onze omgeving. Wat wonen we landelijk zonder het te weten..! Gaan de komende mooie maanden veel fietsen, vooral richting West-Graftdijk en Wijdewormer... fietskar met de kinderen, hond in zijn speciale hondenmand en lekker ergens lunchen. Nu al zin in Joyce, heb je verse foto's? Fijn dat de week Landal zo lekker was! Heb je een beetje gemist hier Imsala, hoe is het met je mond? Succes met T. vannacht - Ollie heeft ook net 2 nachten zonder luier eropzitten (gisterochtend kurkdroog, vanmorgen toch een plasje) - spannend! Anoek, ik vind de verjaarscadeautjes voor Megan ook lastig, maar ik denk aan dingen die buiten speelgoed vallen (een leuke kam/borstelset, slofjes, zonnehoedje, zwemcape, etc.) Fijne avond allemaal! Wie gaat er nog meer Boer Zoekt Vrouw kijken?
@ Darcy: nee ik kijk niet naar boer zoekt vrouw @ Joyce: welkom terug en gaaf dat jullie heerlijke week hebben gehad als gezinnetje, geweldig toch! Ben benieuwd naar de foto's! @ Anoek: bedankt voor je beterschapswensen, ja als niemand mn werk kan overnemen kunnen de ouders van de clienten geen uitnodiging krijgen voor de bespreking voor volgende week. Maar ik probeer het gewoon loslaten en ik moet eerst gewoon beter worden. ik hoop dat je vanavond beter gaat slapen! @ Imsala: hoop dat T droog slaapt vanavond. Matthew draagt wel nog een luier bij 's nachts. zeg maar 2 keer per week volle luier bij 's nachts. @ rootje: hoe is het nu met marissa?
we zijn vanmiddag toch naar ha-post geweest met marissa Ze voelde zich echt zo beroerd en paracatamol helpt nauwelijks, drinken doet ze maar net aan genoeg en eten al 3 dagen niet... Ik heb ook de roodvonk geopperd, maar dat werd al snel afgedaan als onzin. "Dat komt zo weinig voor mevrouw, dat kan haast niet dat ze dat heeft." Maar goed, Marissa wil ook d'r mond niet open doen om te laten kijken omdat ze bang is dat ze dan moet spugen. Maar de glimp die de arts van haar mondje zag icm met wat opgezette klieren in de hals deed hem concluderen dat het waarschijnlijk keelontsteking is dus heeft ze nu een kuur van een week. (gelukkig is dat ook de ab die voor oodvonk voorgeschreven wordt, dus dan ondervangen we dat ook meteen ) Maar ze heeft de eerste dosis binnen nu en ligt nog steeds de hele dag op de bank... Ze heeft vanmiddag nog wel een half uurtje geslapen op de bank gelukkig, vanavond maar allemaal op tijd naar bed, morgen begint voor mij een drukke week van fulltime cursus (hele aparte en bijzondere) bruidsboeketten maken en voor Rene een weekje zorgen voor de kids (en nu ook nog een ziek meisje erbij) tot later meiden!!!
@rootje: fijn dat je dan nu toch AB hebt.. hopelijk voelt ze zich snel weer beter @imsala: hier ook een vuilniszak in bed hoor werkt best goed eigenlijk.. alleen het kraakt wel hier vandaag en gister weer een heerlijk relaxt weekend hadden we vorig weekend hele weekend in muebelzaken gezeten dit weekend muurtje gebouwd in de woonkamer.. wie zegt dat je niet met een peuter kunt verbouwen? die heeft lekker zitten puzzelen in de kamer en trampoline gespeeld op het dubbelgevouwen vloerkleed volgend weekend nog even afmaken.. gipsplaatjes ervoor enzo ben benieuwd hoe het word zag er erg tegenop ivm dat het dan stuk donkerder word... maar tot nu toe valt het eigenlijk wel mee
oh en trouwens.. superleuk pakje voor anne gekocht voor carnaval ze gaat als... *tromgeroffel* Angeline Ballerina elke dag speelt ze de hele dvd na.. dat begint bij het uit bed komen dat ze op de trap zegt "jij bent papa ballerina en wij gaan samen naar school he!" (eerste aflevering op dee dvd) en dan m oet ik ook echt zeggen "kijk! daar is de camembert school!" en dan antwoord ze steevast met "Hij is wel veel groter dan mijn vorige school!" papa is denk ik een week Polly (het kleine zusje) dus dat pakje is wel echt super (en gewoon van de zeeman dus goed te doen)
@ Rootje: goed dat jullie met Marissa bij de HA geweest zijn, dus keelontsteking, arme meisje. Beterschap. Voor jou succes met full time cursus en hoop dat je straks heel veel ideeen kan opdoen later!!!! @ Saskia: ik zag al een foto op FB voorbijkomen tijdens de verbouwing door van Anne. Leuk dat Anne zich gaat verkleden. Matthew is nu gek op Ben 10, echt jongen, haha. Nog minder........ Ik ben nog steeds ziek....Jeroen is ook ziek. Hij heeft koorts. Zijn neus zit dicht. k ben nu wat meer aanspreekbaar, dus ik heb Matthew naar de KDV weggebracht, zoooo koud buiten. De leidster zag mij en zei: goh wat zie je zooo ziek uit (ja bedankt). De andere kant is het beter voor Matthew op de KDV zodat Jeroen en ik even tot rust komen. Hij kan daar lekker uitleven, ravotten en spelen! Om 17 uur haal ik hem weer op.