@lovewinnie: ik ga morgen bij de huisarts vragen om een gehoortest voor anne. Ze lijkt een beetje lawaaidoof? Als er 2 mensen tegelijk praten verstaat ze heel vaak nie wat je zegt. Eerst dachten we dat ze ons in de maling neemt omdat ze het prima hoort als je iets heel zacht zegt.. Maar ze wordt echt heel boos ook op een gegeven moment dus wellicht dan toch geen grapje.
mmmm ik had zaterdagavond een bericht geplaatst op mijn werk, nu zie ik dat ie er niet tussenstaat... De computer op t werk doet sowieso af en toe een beetje raar op sommige sites.... anyway, ik was druk met late diensten dit weekend, en ben vandaag 1 dag vrij maar ook weer druk. Ik kom snel weer ff gericht posten en reageren, voor nu ff dikke knuf voor alle zieken!! xx
Heb dat ballerina-pakje zien hangen bij Zeeman, is erg leuk Saskia Beterschap voor Miranda en Jeroen... Matt even lekker spelen op de opvang, goeie beslissing dan, he. Rootje, succes met de AB (en wat raar dat je ha dit zegt, roodvonk is juist weer aan het rondwaren ) Nou, ja, je meisje krijgt in elk geval medicatie. Succes met de fulltime scholingsweek (en plezier gewenst)! Ik heb de koters naar het kdv gebracht en ga wat in het huis rommelen en aan de studie. Zo leuk, moet ik even vertellen: had Skype opgestart, zag niemand zo snel online... word ik gebeld vanuit Nieuw-Zeeland, door mijn Nederlandse studievriendin die daar woont. Hadden elkaar al 3 jaar niet meer gezien of gesproken (sinds haar laatste bezoek aan NL.) Alsof het gisteren was, zo zaten we een uur te kletsen net. Ik ga mijn 3e bakkie koffie pakken en zij ligt inmiddels in bed (12 uur later.) Lachen, he!
Hey meiden, Fijn weekend gehad? Hier wel oké, maar had het wat moeilijk, mis m'n mama zo.. @ Darcy: Gaat snel hé, nog een maandje en ze is ook al 1.. Fijn dat Ollie het zo goed doet zonder luier. @ de zieken: Alles goed met de zieken? Al een beetje beterschap? @ Joyce: Genoten dus, heerlijk! @ Saskia: Leuke foto van Anne! @ Imsala: Aan het aftelen zeker? Nog eventjes..
Ik las op Hyves dat Imsala vannacht even weeen heeft gehad, daar nog te vroeg voor was. @ Virginie: het gemis van je moeder blijft altijd aanwezig!! Knufs! Hoe is het met je buikje? Ik zie nu pas aan je banner! @ Darcy: leuk joh dat je lekker ging kletsen met je studievriendin die helemaal aan de andere kant woont! Jaaa volgende maand wordt Megan al 1 jaar. Ik weet nog toen we op weg naar huis vanuit Thomas weekendfestival in Utrecht waren, kreeg ik een sms van je dat je Megan kreeg. Zo snel kon ik niet op het forum komen. Zo sms ik je sms door naar Joyce en Pris. Gelukkig wist Joyce snel een bericht op het forum plaatsen. Joyce en ik waren zo blij voor je! Deze dag is nooit om te vergeten!
Darcy, jaja, ook kleine meisjes worden groot (net als kleine jongetjes). Goed zeg van Ollie! Virginie, die banner staat je goed! Ik kan me zo voorstellen dat je je moeder nu zo mist, je zou haar zoveel willen vertellen. Vertel het gewoon, ik weet zeker dat ze naar je luistert en dat ze beretrots op je is! Knuf. Imsala, klein ukkie moet nog even bij je blijven maar nog even wachten nu Hier vandaag met Joep naa de huisarts, ik zag vanochtend dat zijn borstkas iets indeukte met ademhalen en ja hoor, verkoudheid zit vast op de longen. Met de mededeling van de huisarts: maar goed dat je niet langer hebt gewacht om te komen.... Kuurtje en ventolin en nu opknappen maar. Kindjes zijn bij mijn ouders, wij ijn een dagje carnaval gaan vieren. Ik nuchter voor het geval dat het met Joep niet zou gaan, nu weer lekker thuis, Sarah en Joep sliepen allebei, prima. Even lekker uitslapen morgen. Ben zelf ook niet fit, ook intensief astma medicijnen aan het gebruiken. Heb even aan vriendlief gevraagd of hij ivm snurken na nuttigen alcohol een nacht in het bed van Sarah wil slapen (mag ie onder het k3 dekbed, zal vast heerlijk slapen )
Nou dames, nog steeds BiB hoor Waren voorweeën/indalingsweeën, gisteravond weer een paar, maar nog geen echte tekens dat ie gaat komen, hij moet nog ff volhouden tot donderdag, dan mag het
@imsala: benen bij elkaar houden helpt niet echt hè. Mogen T&L alweer naar kdv trouwens? @Anne net bij huisarts geweest, neusspray gekregen en met een week moet het beter gaan.. Anders KNO-arts en die beslist evt over buisjes of iets anders. Hij zei in ieder geval dat het heel vaak voorkomt bij peuters..
Wou net vragen hoe het bij de ha was afgelopen, Saskia. Hier ook aan de neusspray... ik ga bijna de farmaceutische industrie verdenken van een samenzwering... wie zit er niet aan de sprays nu Nou ja, als het maar helpt! Virginie, het is zo logisch dat je je moeder mist... het is ook zo onvoorstelbaar dat je haar niet meer even kunt bellen, of langs kunt gaan. Dat gevoel neem je altijd met je mee. Ik sluit me aan bij Anoek, spreek het hardop uit, het werkt troostend - hou haar dicht bij je in je hart. Vlak onder dat hart groeit haar 3e kleinkind van jou... zo bijzonder... Imsala, nog even volhouden (of moet ik dat tegen je beeb zeggen, de boef!) - mag je thuis bevallen? Anoek, hier een vent die zaterdag een darttournooi had en die ik 's nachts luid snurkend en uitgespreid op de bank vond. Mooi dat ik hem heb laten liggen, hij zaagt oerwouden als ie gedronken heeft. Vandaag is het exact tien jaar geleden dat mijn vriend verongelukte. Het is een rare dag. Ik ben thuis met de kinderen, de zon schijnt (net als toen) en het leven is zo anders geworden in al die jaren. Toch denk ik aan hem en zou ik hem wel even willen bellen of Skypen. Lijkt me een rare gewaarwording, maar goed, hij zal in mijn gedachten altijd 26 blijven en sindsdien zijn we allemaal gegroeid, veranderd...
@ Darcy: waar blijft die tien jaar de tijd nou gebleven? Is je vriend gecremeneerd of begraven? Als dat de laatste zo is, kan je op zijn graf bezoeken en lekker tegen hem kunnen praten. Sterkte. Hoe is het met je nederlandse studievriendin in Nieuw Zeeland die net aardbeving heeft gehad???? Hoop dat zij niet daar getroffen gebied is.
@Darcy: rare dag wel zo.. En van dat skypen.. Dat was 10 jaar geleden ook nog heel anders niet onmogelijk maar ook geen uitgebreid gemeengoed zoals nu. Niet alleen jij bent verder gegaan.. Ook de wereld is heel erg veranderd heb ik het idee
@ Darcy: Vind het eigenlijk zo verdrietig, maar ook mooi hoe je er mee omgaat. Herken je gevoel natuurlijk, al is het anders.. @ Anoek: Zielig van Joep!!!! Voelt hij zich al wat beter? @ Saskia: Nog geen beterschap voor Anne? @ Miranda: En jij, voel jij je nog zo beroerd?
@virginie: niet ziek.. Maar een beetje lawaaidoof lijkt het nu neusspray omdat dr oren misschien wat dichtzitten.
@ Darcy.. Dikke knuf, kan begrijpen dat het een rare dag is. @Virginie.. Gecondoleerd met je moeder en gefeliciteerd met je zwangerschap, ik zie je banner (hier ook onverwacht zwanger ondanks bescherming) @Saskia.. Hier ook een meid die een beetje lawaaidoof is en een beetje chaotisch al er teveel prikkels zijn. (heb ik ook) Zijn met haar naar de KNO arts geweest omdat ze af en toe ook hoest tijdens het rennen maar ze was kerngezond. Eerst dachten we dat ze vocht achter haar oren had wat het hoesten veroorzaakte en voor haar het geluid dempten.. Maar dat is niet zo.. Misschien dat ze erover heen groeit @ Allen.. Ik kwam weer even spieken en hoop dat het met iedereen goed gaat!
Hey, MissX! Leuk om weer van je te horen. De 20 weken gepasseerd... hoe gaat het met je en met het brusje voor Yocena? Saskia, er was toen ICQ mogelijk (toch chatten via pc) en mobieltjes raakten net populair. Maf, he. Ik had nog een e-mailaccount bij de DDS (De Digitale Stad) en begon net te wennen aan internet Er is veel veranderd, ja...
Zie dat je bij de juli-mama's schrijft en morgen de grote echo hebt, MissX! Laat je hier ook even weten of alles goed was?
Het gaat goed, morgen de 20 weken echo erg spannend. Weten gelijk wat het wordt Kan me bij de kleine meid nog herinneren hoe spannend dat was. Bij de tweede wilde ik het nooit weten als verassing, maar dat kan ik niet volhouden hoor Voor de rest gaat het oke, zwangerschap valt een stuk zwaarder dan bij de kleine meid. Nu heb ik nog een peuter aan mijn zijde, is wel wat zwaarder. Maar ook leuk, ik betrek haar overal bij en ze vind het reuze spannend! @en zal hier ook wat vaker spieken hoor, moet even de forum ritme weer op gang krijgen (soms ook een hele onderneming)
Ik probeer mijn benen nog wel even dicht te houden tot in ieder geval donderdag, dan ben ik 37 weken T & L mogen idd weer naar het kdv toe Alleen wordt het morgen alleen L, want T is zondag weer mee terug naar D gegaan, hij wilde graag met papa mee.. Nou ja prima, alhoewel het me heel veel tranen gekost heeft, omdat k er achter ben gekomen dat hij de kinderen dus WEL in aanraking gebracht heeft met die trut waarmee hij destijds vreemd is gegaan en naar mijn idee ook nog steeds mee rommelt.. Heb JZ hierover gebeld, en ik kan er weinig aan doen zeggen ze, alleen als ik gevoel heb dat ze in loyaliteitsconflict raken dan pas mag ik ze weg houden..